ده راه براي لذت بردن از رابطه جنسي در ازدواج
بعد از ازدواج لذت از رابطه جنسي خود به خود ايجاد نمي شود شما و همسرتان بايد مهارت گرم كردن زندگي را داشته باشيد.

ده راه براي لذت بردن از رابطه جنسي در ازدواج

بسیاری از زوج های متاهل وقتی متوجه می شوند که لذت از رابطه جنسی چیزی نیست که به طور طبیعی هنگام ازدواج یک زوج به وجود بیاید، شگفت زده می شوند.

از این گذشته، فیلم‌هاي خارجي جریانی ثابت از تصاویر جنسی را به ما نشان می‌دهند، جایی که زن و شوهر به رختخواب می‌افتند، بلافاصله شروع به عشق‌بازی درجه یک می‌کنند، یکدیگر را در همان لحظه (در پنج دقیقه، تاپ) راضی می‌کنند و سپس در آغوش گرفتن و زمزمه کلمات ملایم عاشقانه تا شب. واقعیت متفاوت است

صمیمیت جنسی خوب ذاتی نیست، و ما باید این ایده را کنار بگذاریم که «هر کس بهتر از ما این کار را انجام می دهد». سازگاری و نزدیکی فوری غیر واقعی است. ساختن صميمت بین دو نفر زمان می برد.

چگونه به عنوان یک زوج متاهل از رابطه جنسی لذت ببریم؟

صمیمیت فیزیکی برای برخی از زوج ها کاملا ضروری است، در حالی که برای برخی دیگر، ممکن است بر سایر موارد در رابطه ارجحیت نداشته باشد. حتی از آنجایی که برخی از زوج‌ها دوره نامزدي زندگی جنسی بسیار رضایت‌بخشی دارند، ممکن است بعد از ازدواج همه چیز تغییر کند.

بسیاری از زوج ها پس از ازدواج در زندگی جنسی خود دچار مشکل می شوند. زندگی خانوادگی، نیازها و خواسته‌های اعضای خانواده، کار و چیزهای دیگر در صندلی جلو قرار می‌گیرد و زوج‌ها می‌توانند لذت جنسی را فراموش کنند.

برخی از راه های لذت بردن از رابطه جنسی در زندگی زناشویی عبارتند از:

آن را از امور روزمره جدا نگه دارید

آن را با مشكلات زندگي قاطي نكنيد.

اجازه دهید تنش جنسی ایجاد شود

به رابطه جنسی به عنوان یک کار طاقت فرسا فکر نکنید

از نظر عاطفی در طول رابطه جنسی آسیب پذیر و صمیمی باشید

پنج ویژگی یک رابطه جنسی سالم

یک رابطه جنسی سالم به عنوان محافظت در برابر بیماری های مقاربتی و حاملگی های ناخواسته تعریف می شود. همچنین به این معنی است که رابطه جنسی توافقی، عاری از اجبار، تجاوز جنسی، تبعیض، خشونت و درد است.

از دیگر ویژگی‌های یک رابطه جنسی سالم نیز می‌توان به برقراری ارتباط با نیازهای جنسی خود، حل مشکلات، آسیب‌پذیری بیشتر با یکدیگر، اعتماد به یکدیگر و مهم‌تر از همه لذت بردن از رابطه جنسی با شریک زندگی‌تان اشاره کرد.

1. با کار روی صمیمیت عاطفی خود شروع کنید

در اینجا یک حقیقت زندگی وجود دارد: رابطه جنسی عالی از دو عنصر تشکیل شده است: نزدیکی عاطفی و جنسی. اگر فقط یکی از افراد حاضر باشد، رابطه جنسی شما را به بهشت نمی برد و حتی آنقدر خاطره انگیز نخواهد بود.

منظور ما از صمیمیت عاطفی چیست؟ صمیمیت عاطفی، احساس شناخت واقعی همسرتان است: تمام ترس‌ها، آسیب‌پذیری‌ها، احساسات، خشونت‌ها، رنج‌های گذشته و شادی‌های حال او.

زمانی که در زندگي مشكلي پيش مي آيد، احساس می کنید که همسرتان پناهگاه امن شماست. این احساسی است که وقتی با شریک زندگی خود هستید، “خانه” هستید.

چگونه می توانیم ارتباط عاطفی خود را با همسرمان عمیق تر کنیم تا رابطه جنسی بهتر شود؟

راه های زیادی برای افزایش پیوند عاطفی با شریک زندگی تان وجود دارد. حداقل یک بار در روز با یکدیگر به صورت معنادار صحبت کنید.

این به معنای یک مکالمه خوب و صمیمانه بدون حواس‌پرتی است: بدون تلفن، بدون کامپیوتر، بدون تلویزیون یا تبلت در یک دست در حالی که با جان و دل به صحبت‌های شوهرتان گوش می‌دهید در حالی که به صفحه نمایش نگاه می‌کنید. این یک راه ایده آل برای ارتباط با او نیست و هیچ کاری برای تقویت صمیمیت عاطفی انجام نمی دهد.

علاوه بر گفت‌وگوی واقعی با شوهرتان، صمیمیت عاطفی را می‌توان با گذراندن وقت با هم برای انجام کاری که هر دوی شما برای یادگیری آن هیجان‌زده هستید، تقویت کرد. این می تواند یک ورزش جدید، یک کلاس آموزش بزرگسالان، یا كارهايي مانند ماساژ زوجین یا یوگا باشد.

به چالش کشیدن ذهن و بدن خود در فعالیتی که هر دوی شما را درگیر می کند، به طور طبیعی میزان صمیمیت عاطفی شما را افزایش می دهد.

2. روی صمیمیت جنسی خود کار کنید

بنابراین نزدیکی عاطفی شما هر روز بیشتر می شود. بیایید آن را در نظر بگیریم و شروع به تمرکز بر دریافت لذت بیشتر از زندگی جنسی خود کنیم. وقتی از نظر عاطفی صمیمانه تر هستید، احتمالاً در صمیمیت جنسی شما نیز منعکس می شود.

در مورد احساسات و عواطف خود با یکدیگر صحبت کنید. همچنین در مورد چیزهایی که در طول رابطه جنسی از آنها لذت می برید صحبت کنید و احتمالاً باعث می شود از آن لذت بیشتری ببرید.

3 در بدن خود احساس اطمینان و آرامش داشته باشید

بدن خود را در همان جایی که در حال حاضر است در آغوش بگیرید و بدانید که چگونه هر روز شما را صادقانه حمل می کند. به خود یادآوری کنید که شوهرتان بدن شما را دوست دارد و آن را هیجان انگیز می داند.

همینطور باید! اگر هنوز روی عشق به خود کار می‌کنید و وقتی در آینه نگاه می‌کنید و می‌بینید وزن اضافی دارید یا ران یا شکم خود را دوست ندارید کمی شرم دارید، نگران نباشید!

بسیاری از زنان راز هیجان‌انگیز کردن همسرانشان و پوشاندن چیزی که مانع از احساس آزادی در رختخواب می‌شود را می‌دانند: لباس زیر. اگر نگران شکم خود هستید، یک لباس مجلسی زیبا بپوشید.

احساس زیبایی خواهید کرد. شوهرت فکر خواهد کرد که تو جذابتر از همیشه هستی. همه اینها به شما این امکان را می دهد که خود و خواسته های خود را آزادانه در اتاق خواب بیان کنید و رضایت جنسی خود را افزایش دهید.

4. نمی دانید چگونه شروع کنید؟ به یک درمانگر جنسی مراجعه کنید

اگر در مورد سعادت جنسی چیست و چرا سؤالی دارید، با یک درمانگر جنسی شروع کنید. منتظر نمانید تا شما و همسرتان به دلیل ناآگاهی در مورد لذت یا مناطق لذت، سطحی از ناامیدی ایجاد کنید.

چند جلسه با یک درمانگر جنسی می تواند بسیار آموزنده باشد و شما را برای کشف تمام احساسات خود بدون شرم یا تردید باز کند.

اگر نمی توانید یک درمانگر جنسی پیدا کنید، کتاب ها و وب سایت های زیادی وجود دارند که می توانند مفید باشند. وقت خود را صرف مطالعه همه پیشنهادات کنید و توجه داشته باشید که چه چیزی برای شما جذاب به نظر می رسد. این را با شوهرتان در میان بگذارید و از او بپرسید که چه چیزی برای او خوب است.

نسبت به ایده‌هایی که قبلاً تابو بود، باز باشید. خودپسندی راهی عالی برای یادگیری آنچه دوست دارید و با چه ریتم و شدتی است.

به یاد داشته باشید: هیچ شرمی در این وجود ندارد و تمام اعمالی که توافقی و لذت بخش هستند، اعمال خوبی هستند!

5. برای داشتن رابطه جنسی عالی، خشم را به اتاق خواب حمل نکنید

اگر خشم یا کینه ای نسبت به شوهر خود دارید، لذت بردن از رابطه جنسی با همسرتان، اگر نگوییم غیرممکن، دشوار است. این دو احساس می توانند ناقوس مرگ برای زندگی جنسی شما باشند. بنابراین اگر مشکلی وجود دارد که درگیر آن هستید، صریح با شوهرتان صحبت کنید.

روی حل آن مسائل کار کنید تا شما و او بتوانید بدون هیچ رنجش پنهانی در عشق ورزی مشارکت کنید.

عشق‌بازی لذت‌بخش شامل مقدار مشخصی رها کردن است و شما می‌خواهید بتوانید این کار را به طور کامل و با میل انجام دهید. اگر  تنهايي به رختخواب می روید زیرا او فراموش کرده است که آشغالها را بيرون ببرد. آن مشكل را به آرامی حل کنید تا بتوانید روی چیزهای لذت بخش تری مانند رابطه جنسی تمرکز کنید!

براي لذت بردن از رابطه جنسي در ازدواج شما آموختن يك سري مهارت را نياز داريد.

6. نحوه شروع رابطه جنسی را تغییر دهید

اغلب اوقات، زمانی که برای مدت طولانی با یکدیگر ازدواج کرده اید، کسالت و کلیشه وارد اتاق خواب نیز می شود. این می تواند به این معنی باشد که نحوه شروع رابطه جنسی از ابتدا یکسان بوده است. به عنوان مثال، ممکن است زمانی باشد که هر دوی شما بعد از یک روز کاری طولانی در رختخواب راحت هستید.

با این حال، آوردن مقداری هیجان به این موضوع می‌تواند همه چیز را تغییر دهد و به شما در لذت بردن از رابطه جنسی به عنوان یک زوج متاهل کمک کند. ایفای نقش، شروع آن زمانی که هر دو در یک مهمانی هستید، یا برنامه ریزی یک شب قرار ملاقات برای صمیمی تر بودن، برخی از راه هایی هستند که می توانید به عنوان یک زوج متاهل از رابطه جنسی لذت ببرید.

7. در سایر اشکال صمیمیت فیزیکی افراط کنید

توصیه های جنسی برای زوج های متاهل شامل افزودن لایه های بیشتری به صمیمیت فیزیکی است.

صمیمیت عاطفی و فیزیکی است. در حالی که صادق بودن نسبت به یکدیگر شامل صمیمیت عاطفی است، صمیمیت فیزیکی چیزی فراتر از صرف جنسی است. دست گرفتن، در آغوش گرفتن، بوسیدن یکدیگر و فقط لمس کردن یکدیگر به روش های محبت آمیز است.

مطالعات نشان می‌دهد که افراد در صورت وجود اشکال دیگری از صمیمیت فیزیکی در رابطه، احتمالاً بیشتر از رابطه جنسی لذت می‌برند.

8. زمان کیفیت کلیدی است

یکی دیگر از عوامل مهم در رابطه با صمیمیت جنسی و لذت بردن از رابطه جنسی در ازدواج، زمان با کیفیت است.

زوج های متاهل نمی توانند بین کار، خانواده، فرزندان و سایر تعهدات زمانی برای یکدیگر پیدا کنند. وقتی زمان با کیفیتی را با شریک زندگی خود می گذرانید، احتمالاً صمیمیت جنسی بهتر می شود.

9. در انواع دیگر رابطه جنسی افراط کنید

وقتی به رابطه جنسی فکر می کنید، به رابطه جنسی نفوذی فکر می کنید. با این حال، اگر می خواهید به عنوان یک زوج متاهل از رابطه جنسی لذت ببرید، افراط در اشکال دیگر مانند رابطه جنسی دهانی می تواند کمک کننده باشد.

اگر در یک ازدواج طولانی مدت هستید یا یکی از شما اغلب برای کار سفر می کند، می توانید رابطه آنلاين را نیز امتحان کنید تا چیزهای تازه و خلاقانه در بخش جنسی ازدواجتان حفظ شود.

10. رابطه جنسی را در اولویت قرار دهید

این ممکن است یکی از مهمترین چیزهایی باشد که باید در رابطه با لذت بردن از رابطه جنسی در ازدواج به یاد داشته باشید. شما باید رابطه جنسی را در اولویت قرار دهید. برای رابطه و ازدواج خود وقت بگذارید و صمیمیت جنسی به دنبال خواهد داشت. این به شما کمک می کند از رابطه جنسی به عنوان یک زوج متاهل لذت ببرید.

چگونه صمیمیت را در ازدواج خود زنده نگه دارید؟

صمیمیت جزء بسیار مهمی در هر ازدواج یا رابطه ای است.

در اینجا چند نکته برای حفظ صمیمیت در زندگی زناشویی آورده شده است.

1. زمان تنهایی/کیفیت را اولویت بندی کنید

یکی از بزرگترین ایرادات متاهل بودن این است که مسئولیت ها و سایر تعهدات اغلب مهم تر می شود و رابطه شما در پشت سر قرار می گیرد.

یکی از مهم‌ترین نکات در رابطه با حفظ صمیمیت در زندگی مشترک این است که زمان با همسرتان را در اولویت قرار دهید. چه در شب‌های قرار هفتگی، چه پیروی از مراسم خاصی، مطمئن شوید که هر دوی شما زمان کافی برای گذراندن با هم، صحبت کردن و لذت بردن دارید.

2. سر و صدا را دور نگه دارید

خواه سر و صدای مردم باشد – آنچه می گویند، نظرشان در مورد شریک زندگی شما، یا رابطه شما، یا سر و صدای واقعی از وسایلی مانند تلویزیون، تبلت، لپ تاپ یا تلفن – هر دو را دور نگه دارید.

در زندگی پرمشغله ای که ما داریم، کمتر احتمال دارد که براي شریک زندگی خود وقت پیدا کنید. اجازه دادن به سر و صدا در این مورد یکی از بدترین کارهایی است که می توانید برای رابطه و صمیمیت عاطفی خود انجام دهید.

3. در کنار آنها باشید

بسیار مهم است، حتی بیشتر از آن چیزی که تصور می کنید، زمانی که او واقعاً به شما نیاز دارد، برای چیزی به شما تکیه کرده یا روی شما حساب می کند، در کنار همسرتان حاضر شوید.

در دسترس نبودن زمانی که آنها می توانند از کمک شما استفاده کنند، واقعاً می تواند باعث شود آنها احساس ناامیدی کنند. وقتی در شرایط بحرانی کنار آنها هستید یا زمانی که به شما نیاز دارند، جهشی بزرگ در صمیمیت عاطفی انجام می دهید.

4. با هم كارهاي روزمره انجام دهيد.

نکته دیگر برای افزایش صمیمیت عاطفی، انجام کارهای روزمره با هم است. خواه پختن غذا، شستن ظرف ها، تماشای فیلم، خوردن پیتزا یا خواندن کتاب باشد.

نوعی صمیمیت در انجام کارهای بسیار منظم با شریک زندگی تان وجود دارد و احتمالاً صمیمیت عاطفی شما را تقویت می کند.

5. با هم ماجراجویی داشته باشید

ماجراجویی با هم واقعا می تواند به شما کمک کند که پیوند برقرار کنید. آنها همچنین به شناختن یکدیگر کمک می کنند، حتی پس از سال ها با هم بودن. گرفتن یک تعطیلات بداهه با شریک زندگی خود، یا انجام هر کاری جدید می تواند به ایجاد صمیمیت عاطفی در ازدواج شما کمک کند.

سوالات بیشتر در مورد چگونگی لذت بردن از رابطه جنسی در ازدواج

در اینجا چند سوال متداول در مورد لذت بردن از رابطه جنسی در ازدواج شما وجود دارد.

افراد متاهل چند بار باید رابطه جنسی داشته باشند؟

هیچ متخصصی نمی تواند در مورد اینکه افراد متاهل چقدر باید رابطه جنسی داشته باشند، به شما عددی بدهد. با این حال، مهم است که اطمینان حاصل کنید که به عنوان یک زوج متاهل، زندگی جنسی شما خوب است. اکثر افراد متاهل کیفیت را بر کمیت ترجیح می دهند. داشتن رابطه جنسی چند بار در ماه یک مقدار سالم در نظر گرفته می شود.

در عین حال، نباید به عنوان یک زوج متاهل فشاری را برای داشتن رابطه جنسی احساس کنید. صرف نظر از فراوانی، رابطه جنسی باید رضایت‌بخش، از همه لحاظ سالم و برای هر دو لذت‌بخش باشد.

مقاله مرتبط: دلبري هاي زن در رابطه جنسي براي شوهر

رابطه جنسی هر چند وقت یک بار در ازدواج خوب است؟

گزارش ها حاکی از آن است که تناوب هفتگی رابطه جنسی برای حفظ سلامت و شادی ازدواج کافی است.

با این حال، هیچ فرمول جادویی برای فراوانی رابطه جنسی خوب در ازدواج وجود ندارد. رابطه جنسی خوب در ازدواج اغلب بیشتر به کیفیت بستگی دارد تا کمیت.

صمیمیت جنسی بخش مهمی از ازدواج یا رابطه عاشقانه است. با این حال، با شلوغ شدن زندگی، افزایش مسئولیت ها و افزایش تعهدات، همگام شدن با بسیاری از چیزها می تواند دشوار باشد.

این زمانی است که مؤلفه جنسی یک رابطه نمی تواند با شلوغی هماهنگی کند و در نهایت نادیده گرفته می شود.

با این حال، ازدواج بدون رابطه جنسی نیز به دلایل مختلف می تواند به یک ازدواج ناخوشایند تبدیل شود. مهم است که اهمیت رابطه جنسی در ازدواج را درک کنید و همچنین نه به عنوان یک مسئولیت، بلکه به عنوان چیزی که هر دو از آن لذت می برید. اگر متوجه شدید که با آن دست و پنجه نرم می کنید، می توانید به مشاوره ازدواج فکر کنید.

مطلب پیشنهادی

يازده راه براي اينكه به همسر خود بگوييد به توجه نياز داريد.

11 راه برای اینکه به همسر خود بگویید نیاز به توجه بیشتری دارید

وقتی همسر شما با چیزهای دیگری در زندگی اش درگیر می شود، ممکن است به …

چگونه بفهميم يك دختر به ما علاقه دارد.

چگونه بفهمید که يك دختر شما را دوست دارد؟

آیا برای مراحل بعدی یک آشنايي آماده هستید اما مطمئن نیستید که دختری که دوست …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *