راه دلبري از شوهر در رابطه جنسي توسط زن
يك زن براي دلبري از شوهرش و جلوگيري از يكنواخت شدن ازدواج مي تواند كارهاي جديدي را امتحان كند.

دلبري هاي زن در رابطه جنسي براي شوهر

خیلی آسان است که با شوهر خود وارد یک روال ثابت و یکنواخت شوید. شما باید شروع به خواندن در مورد کارهایی کنید که یک زن می تواند انجام دهد تا اتاق خواب را گرم تر کند.

درست مانند کار، مطالعه، رفتن به باشگاه، یا حتی غذا خوردن، زندگی صمیمی شما نیز می‌تواند روتین و خسته‌کننده شود.

پس از آن، شما و شریک زندگیتان از نظر عاطفی و ذهنی شروع به دور شدن از یکدیگر خواهید کرد، که شعله ور کردن جرقه جنسی که زمانی در رابطه شما وجود داشت، چالش برانگیز خواهد بود.

اجازه ندهید این اتفاق برای ازدواج شما بیفتد! ایده ها یا کارهای زیادی وجود دارد که یک زن می تواند برای گرم کردن اتاق خواب انجام دهد. ما آن را برای شما در زیر پوشش داده ایم.

کارهايی که یک زن می تواند برای هيجان انگيزتر كردن اتاق خواب انجام دهد

این نکات برای هر زنی که می‌خواهد اتاق خواب را جذاب تر كند، ایده‌های عالی عاشقانه جنسی ارائه می‌کند.

1. با ترس های خود روبرو شوید

اگر به عنوان یک زن از شروع رابطه جنسی یا فعالیت جنسی ناراحت هستید. اگر می‌خواهید چیز جدیدی را پیشنهاد دهید یا می‌خواهید یک شب عاشقانه را با شوهرتان شروع کنید، اما خیلی خجالت می‌کشید، وقت آن است که با ترس‌هایتان روبرو شوید.

هرچه صدای یا بیان جنسی خود را بیشتر پیدا کنید، زندگی جنسی شما تندتر می شود و شریک زندگی شما بیشتر قدردانی می کند.

اگر در ابتدا احساس ناخوشایندی می کنید، آن را با شریک زندگی خود در میان بگذارید. این یکی از بهترین کارهایی است که یک زن می تواند برای گرم کردن اتاق خواب انجام دهد. به هر حال، چه کسی یک زن با اعتماد به نفس را جذاب نمی بیند!

2. با هم ورزش کنید

چیزی صمیمی در مورد زوجی که با هم ورزش می کنند وجود دارد.

خواه این تأثیر روانی باشد که سلامت و سرزندگی شما را بهبود می بخشد، ارتباط پیشنهادی بین بدن و ذهن که یک زندگی جنسی سالم را ترویج می کند، یا هر دوی شما با بدن خود ارتباط برقرار می کنید و مالکیت خود را به دست می گیرید، علت این پدیده هر چه باشد، کارساز است.

این یک راه سالم برای خانم ها برای گرم کردن اتاق خواب است. اگر شما و همسرتان قبلاً با هم ورزش نمی‌کنید، چرا همین الان شروع نکنید.

يك زن مي تواند براي دلبري از شوهر كارهاي جديدي را همراه او شروع كند.

3. موقعیت های جدید را امتحان کنید

معرفی یک پوزیشن جدید جنسی به روال جنسی شما، نوع جدیدی از هیجان را به همراه خواهد داشت. در حالی که مردان دوست دارند پوزیشن های مختلف را امتحان کنند، زنان تمایل دارند بسته به وضعیت بدنی، تعادل و گرانش به موقعیت های راحت بچسبند.

سعی کنید از قوانین سرپیچی کنید و چیز جدیدی را امتحان کنید. شما همیشه می توانید در مورد موقعیت با شریک زندگی خود صحبت کنید و در مورد یکی از آنها توافق کنید که می تواند تجربه را از هر دو طرف افزایش دهد.

اگر مطمئن نیستید که چه چیزی را امتحان کنید، فقط یک بالش زیر کمر خود قرار دهید، و این باید تمام تفاوت مورد نیاز در اتاق خواب را ایجاد کند.

4. به یک مکان جدید بروید

گاهی اوقات تغییر مکان تنها چیزی است که برای یافتن جرقه گم شده در اتاق خواب نیاز دارید. یک مکان جدید یک راه موثر برای چاشنی زندگی جنسی شما است.

برای تعطیلات آخر هفته یا تعطیلات برنامه ریزی کنید یا همین الان از شهر خارج شوید.

5. خانه خود را کاوش کنید

اگر تغییر منظره بلافاصله امکان پذیر نیست، کارهای دیگری وجود دارد که یک زن می تواند انجام دهد تا اتاق خواب را گرم کند. رابطه جنسي را از اتاق خواب بیرون بیاورید و آن را در تمام مکان های غیر معمول انجام دهید.

روی کاناپه، آشپزخانه، روی میز و غیره. آن را به هر کجا که فکر می کنید هر دو راحت خواهید بود ببرید و بگذارید جادو جریان یابد. تغییر در دید، نور، عطر آن را فریبنده تر می کند.

6. بدن خودتان را در مقابل همسرتان لمس کنید

قبل از اینکه آن را برای شریک زندگی خود بهتر کنید، باید بدن خود را بشناسید و لذت خود را در اختیار داشته باشید. خودتان را لمس کنید، به خصوص در مقابل او، زیرا تصاویر بصری مردان را دیوانه می کند و بدانید چه چیزی باعث ارگاسم شما می شود.

همیشه می توانید از شریک زندگی خود بخواهید که به شما ملحق شود و از او بخواهید کاری را که می خواهید انجام دهد. این می تواند برای او هیجان انگیز باشد. این كاري غیرمعمول خواهد بود و باعث می شود شریک زندگی شما بیشتر احساس هیجان کند.

این یک لذت بصری برای او و یک تجربه لذت خالص برای شما خواهد بود.

7. فهرستی از فانتزی ها تهیه کنید

با شریک زندگی خود صحبت کنید و لیستی از تخیلات جنسی تهیه کنید. متوجه خواهید شد که حتی صحبت کردن و به اشتراک گذاشتن تمایلات جنسی شما را برای رابطه جنسی هیجان زده می کند.

هر دوی شما می توانید یک لیست یا چند لیست تهیه کنید و برای اجرای این فانتزی ها برنامه ریزی کنید.

این واقعیت که همه آنها زمان می برند، آن را هیجان انگیزتر می کند. همچنین هر دوی شما را در انتظار وقوع این فانتزی ها نگه می دارد.

8. یک فعالیت سرگرم کننده را با هم امتحان کنید

گاهی اوقات موضوع این نیست که یک زن چه کاری می تواند برای گرم نگه داشتن رابطه انجام دهد یا کارهایی که یک مرد می تواند برای گرم نگه داشتن اتاق خواب انجام دهد. گاهی اوقات، این مربوط به کارهایی است که هر دو شما می توانید خارج از اتاق خواب انجام دهید.

به یک فعالیت سرگرم کننده بپیوندید، در کلاس های گلف شرکت کنید، به پیاده روی بروید، از یک مکان تاریخی دیدن کنید، یک تئاتر تماشا کنید، در یک نمایش موزیکال شرکت کنید، یک رستوران معروف را امتحان کنید. انتخاب کنید و همین الان شروع کنید!

با هم می خندید و وقتی با هم خوش می گذرد مطمئنا در اتاق خواب بهتر می شويد.

9. این کار را آهسته انجام دهید

زندگی شما يكنواخت مي شود و با آن، زندگی جنسی شما آسیب می بیند. از جلسات طولانی و مفصل گرفته تا غذاهای سریع، رابطه جنسی آنقدر یکنواخت می شود که افراد فراموش می کنند وقت خود را صرف کنند.

اگر به دنبال راه هایی برای تقویت رابطه خود هستید، اولین کاری که باید انجام دهید این است که سرعت خود را کاهش دهید.

برای هم وقت بگذارید و از آن لذت ببرید. عشق ورزی آهسته ممکن است خسته کننده به نظر برسد، اما عملا بسیار موثر و تاثیرگذار است. وقتی به خودتان زمان می دهید، تجربه شدید می شود و هر دوی شما بیشتر از آن می خواهید.

مقاله مرتبط: چگونه بين شغل و ازدواج تعادل برقرار كنيم؟

10. فیلم های عاشقانه را با هم تماشا کنید

چیزی در مورد تماشای صمیمی شدن افراد دیگر وجود دارد که افراد را در مورد رابطه خودشان هیجان زده می کند.

با هم یک فیلم وابسته به عشق تماشا کنید یا یک رمان وابسته به عشق بخوانید، و وقتی هر دو احساس کردید نمی توانید خودتان را کنترل کنید، می توانید به اکشن اصلی برسید.

اين كار می تواند همه كارها را جذاب تر  از همیشه کند. شما همچنین می توانید الهام بگیرید و وارد نقش آفرینی شوید.

11. این کار را جلوی آینه انجام دهید

انجام آن در مقابل آینه خیالی است که همه آن را دوست دارند. با این حال، اگر هر دو به بدن خود اطمینان داشته باشید، تجربه می تواند بهتر باشد.

اگر هر دو احساس راحتی می کنید، می توانید یک آینه کنار تخت یا روی سقف خود قرار دهید. شما همچنین می توانید عشق ورزی را در مقابل آینه حمام خود انتخاب کنید.

نگاه کردن به چهره‌ها و حالات لذت‌بخش یکدیگر باعث می‌شود که بدن شما با هم بهتر حرکت کند. این یک تجربه جهنمی خواهد بود که فقط یک بار آن را امتحان نخواهید کرد.

12. لباس های یکدیگر را در بیاورید

زمانی در زندگی فرا می رسد که وقت گذاشتن برای رابطه جنسی بسیار مهم می شود و زمانی که این اتفاق می افتد، فراموش می کنید که کارهای کوچک صمیمی که آن را بهتر می کند انجام دهید.

ممکن است سال ها با یک شریک زندگی مشترک بوده باشید. حرکات کوچک می تواند تفاوت بزرگی در عشق ورزی ایجاد کند. درآوردن سریع لباس می تواند یکی از عاداتی باشد که برای زندگی جنسی شما مفید نیست. آن را بهبود بخشید.

سعی کنید لباس های یکدیگر را در بیاورید، آن هم به آرامی. طراوت خواهد بود و برای افزودن هیجان بیشتر، می توانید سعی کنید برخی از لباس ها یا لوازم جانبی را نیز به همراه داشته باشید. انجام کاری که مدت هاست انجام نداده اید، جرقه را باز می گرداند.

13. از روان كننده استفاده کنید

مهم نیست که از آن استفاده کرده اید یا نه، قدرت روان کننده را دست کم نگیرید.

اگر به دنبال کارهایی هستید که یک زن می تواند برای بهتر كردن اتاق خواب انجام دهد، روان کننده یک راه حل معجزه آسا است. اول از همه حس خوبی داره

روان کننده یکی از چیزهایی است که باید در اتاق خواب امتحان کنید، زمانی که نمی دانید چه کاری انجام دهید. این تجربه شما را افزایش می‌دهد و اگر در آنجا کمی احساس خشکی می‌کنید مفید خواهد بود. همچنین در طعم های مختلف موجود است و به کاهش اصطکاک دردناک کمک می کند.

شما می توانید آن را در رابطه جنسی استفاده کنید. همیشه مفید است.

14. با یک درمانگر صحبت کنید

اگر فکر می کنید تمام کارهای خود به خود را در رختخواب انجام داده اید و هنوز زندگی جنسی شما شهر ارواح را ترک نمی کند، بهتر است با یک متخصص یا یک درمانگر مشورت کنید.

برای پیمایش نقشه راه به زندگی جنسی خود باید از کمک حرفه ای استفاده کنید.

نتیجه گيري

در حالی که این نکات ممکن است بدیهی به نظر برسند، اما اغلب نادیده گرفته می شوند، اما انجام آنها بسیار آسان است. بنابراین فقط همین امروز شروع کنید، قدم های کوچک بردارید، و همانطور که شروع می کنید، به زودی متوجه خواهید شد که چگونه یک زن می تواند چیزهای اتاق خواب را بهتر کند، و هر بار که این کار را انجام می دهید، به گرم كردن رابطه ادامه می دهید. ، اطمینان حاصل مي کنید که ازدواج شما در همه زمینه ها شاد است!

مطلب پیشنهادی

يازده راه براي اينكه به همسر خود بگوييد به توجه نياز داريد.

11 راه برای اینکه به همسر خود بگویید نیاز به توجه بیشتری دارید

وقتی همسر شما با چیزهای دیگری در زندگی اش درگیر می شود، ممکن است به …

چگونه بفهميم يك دختر به ما علاقه دارد.

چگونه بفهمید که يك دختر شما را دوست دارد؟

آیا برای مراحل بعدی یک آشنايي آماده هستید اما مطمئن نیستید که دختری که دوست …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *