20 اشتباه زنان در اتاق خواب
يكي از مسائلي كه باعث از بين رفتن ازدواج مي شود اشتباه زنان در تختخواب است.

20 اشتباه زنان در رختخواب و نحوه اجتناب از آنها

راه های مختلفی برای کشف و ابراز صمیمیت وجود دارد. در این میان، صمیمیت جنسی و زندگی جنسی رضایت بخش از جنبه های مهم یک رابطه عاشقانه است. با این حال، برخی از اشتباهات زنان در رختخواب وجود دارد که این تجربه را برای آنها و شریک زندگیشان کاهش می دهد. اما خبر خوب این است که برای هر یک از این اشتباهات راه حلی وجود دارد. آمیزش جنسی یک راه فوق العاده برای صمیمیت فیزیکی و عاطفی با معشوق است. این یکی از آن چیزهایی در زندگی است که همه چیز در مورد لذت است. اگر احساس می کنید که زندگی جنسی شما نیاز به بهبود دارد، نگران نباشید! اگر می خواهید با 20 اشتباه رایج زنان در رختخواب آشنا شوید، فقط بخوانید!

نه تنها در مورد این اشتباهات رایج و یا مرتبط زنان یاد خواهید گرفت، بلکه راه حلی برای هر مشکل نیز خواهید آموخت.

20 اشتباه بزرگ زنان در رختخواب (به علاوه راه حل های رفع هر اشتباه(

چند اشتباه رایج زنان در رختخواب وجود دارد. این اشتباهات ممکن است دلیل این باشد که زندگی جنسی شما آنقدر خوب نیست.

به اشتباهاتی که زنان در رختخواب مرتکب می شوند توجه کنید:

1.عدم ارتباط در مورد ترجیحات جنسی

این احتمالا یکی از رایج ترین اشتباهاتی است که در اتاق خواب انجام می شود. این اشتباه بیشتر توسط خانم ها انجام می شود.

صحبت نکردن در مورد آنچه در اتاق خواب دوست دارید در طول رابطه جنسی ایده خوبی نیست. تاکید بر ارتباط مستقیم و باز با معشوق در مورد همه چیز از جمله رابطه جنسی صدق می کند.

اگر در مورد تجربیاتی که در طول رابطه جنسی از آن لذت می برید صحبت نکنید، شریک زندگی شما نمی تواند آن ها را برای شما فراهم کند!

راه حل:

 اجتناب از این اشتباه بسیار آسان است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که بنشینید و با همسرتان در مورد ترجیحات جنسی خود صحبت کنید.

اگر هر دوی شما برای صحبت در مورد رابطه جنسی در زمانی که آن را انجام نمی‌دهید مشکل دارید، سعی کنید بلافاصله بعد از رابطه جنسی، چنین مکالماتی را شروع کنید. این باعث می شود که صحبت های جالبی داشته باشيد!

2.تظاهر به نداشتن احساسات در زمانی که واقعاً دارید

این یکی از بزرگترین اشتباهات زنان با مردان است. بله خانم ها درست شنیدید چند بار تا به حال به طور اتفاقی با یک نفر ارتباط برقرار کرده اید و باعث شده اید که خیلی بیشتر از آنچه که در واقع بود باشد؟ چند بار بعد از آن احساس دلشکستگی کرده اید؟

راه حل:

 قبل از داشتن یک رابطه جنسی گاه به گاه با کسی، این را از خود بپرسید: آیا من کسی هستم که با ایده داشتن یک رابطه جنسی گاه به گاه خوب هستم یا احساساتم را جلب می کنم؟

پاسخ صادقانه به این سوال می تواند به شما در جلوگیری از این اشتباه کمک کند.

3. خجالتی بودن بیش از حد در رختخواب

این یکی دیگر از اشتباهات زنان در رختخواب است.  اگر به سختی می‌بینید که ابراز لذت می‌کنید یا به شریکتان مي گوييد که به انجام کاری که به شما احساس شگفت‌انگیز می‌دهد ادامه دهد، در رختخواب بسیار خجالتی هستید.

اگر با موقعیت جنسی جدیدی برخورد کرده اید اما از گفتن این موضوع به همسرتان خجالتی هستید، بسیار خجالتی هستید.

راه حل:

آیا به طور کلی یک فرد خجالتی هستید؟ یا فقط از صحبت کردن در مورد رابطه جنسی با شریک زندگی خود خجالت می‌کشید؟ سعی کنید علت کمرویی خود را درک کنید.

درک اینکه چرا خجالتی هستید به شما کمک می کند این مشکل را حل کنید و اطمینان حاصل کنید که در آینده رابطه جنسی شگفت انگیزی خواهید داشت!

مقاله مرتبط: نه راه آسان براي بدست آوردن دل يك پسر خجالتي

4.فکر کردن بیش از حد به چیزها در طول رابطه جنسی

این یکی از اشتباهات زنان در روابط است. فکر کردن بیش از حد می تواند برای سلامت روان و زندگی جنسی شما مضر باشد.

آیا فکر می کنید که آیا کار درستی انجام می دهید یا بیش از حد به جنبه های فنی رابطه جنسی در حین رابطه جنسی فکر می کنید؟

خب، شما در اتاق خواب بیش از حد فکر می کنید! لحظه ای که شروع به داشتن این افکار مزاحم در سر خود می کنید، فرصت لذت بردن از رابطه جنسی را از خود سلب می کنید.

راه حل:

وقتی با معشوق خود رابطه جنسی دارید، یکی از آن مواقعی است که هر دوی شما می توانید کاملاً آزاد و بی بند و بار باشید! بنابراین، برای جلوگیری از تفکر بیش از حد، سعی کنید در حین رابطه جنسی، تمرکز حواس را یاد بگیرید و اجرا کنید.

5.جعل ارگاسم

خانم ها لطفا این نکته را خیلی خوب بخوانید! این احتمالا یکی از بزرگترین اشتباهات جنسی شما در رختخواب است.

وقتی در رختخواب به جعل ارگاسم می‌پردازید، خود و معشوقتان را برای شکست آماده می‌کنید. وقتی شروع به جعل کردن می کنید، ممکن است شریک زندگی شما این تصور را داشته باشد که تکرار آن اعمال خاص راهی برای ارگاسم کردن شماست.

بنابراین، شریک زندگی شما ممکن است هر بار که رابطه جنسی دارید، یک کار را بارها و بارها انجام دهد. آیا می توانید ببینید این به کجا می رود؟

راه حل:

لطفا ارگاسم خود را جعل نکنید. لطفا نکن. اگر قبلاً آن را جعل کرده اید، سعی کنید شجاعت به خرج دهید و آن را از ذهن شریک زندگی خود پاک کنید. بگذارید بدانند که دیگر تکرار نخواهد شد.

6. در مورد میزان تجربه خود بی صداقت باشید

این اشتباه می تواند در هر دو طرف باشد. یکی از دلایلی که ممکن است از رابطه جنسی لذت نبرید این است که با شریک زندگی خود در مورد میزان تجربه خود صادق نبوده اید.

ممکن است به همسرتان گفته باشید که بسیار باتجربه هستید یا مبتدی هستید. این اشتباه می تواند هر دوی شما را از تجربه واقعی جادوی سکس باز دارد.

راه حل:

 ممکن است این مکالمه دشواری باشد، اما بهتر است با معشوق خود در مورد آن صحبت کنید.

7. سعی کنید در طول رابطه جنسی به همه چیز معنا ببخشید

برخی از زنان سعی می کنند از چیزهای ساده بیش از حد استنباط کنند. بگویید که تمایل به داشتن رابطه جنسی دارید، اما شریک زندگی شما می گوید که اینطور نیست. آیا فکر کرده اید که آنها دیگر به شما علاقه ای ندارند؟

یا بگویید که آنها یک حرکت جدید را روی شما امتحان کرده اند، و شما تصور می کنید به این دلیل است که آنها به شما خیانت می کنند.

راه حل:

 اگر همسرتان چیز جدیدی را در رختخواب امتحان می کند، ممکن است به این دلیل باشد که آن را از تحقیقات خود یاد گرفته است و فقط می خواهد شما را راضی کند.

اگر شریک زندگی شما به رابطه جنسی نه گفته است، ممکن است به این دلیل باشد که او به سادگی خسته است یا روحیه ندارد.

در مورد این موارد با شریک زندگی خود صحبت کنید.

8. عدم شروع رابطه جنسی

این یکی دیگر از بزرگترین اشتباهات زنان در رختخواب است. سکس یعنی داشتن یک زمان عالی. این در مورد ابراز عشق خود به شریک زندگی است.

اگر گاهی اوقات رابطه جنسی را شروع نکنید، ممکن است این تصور را ایجاد کنید که به شریک زندگی خود علاقه ای ندارید. این به راحتی می تواند اوضاع را تشدید کند.

راه حل:

هیچ چیز غیراخلاقی یا اشتباهی در مورد شروع رابطه جنسی به عنوان یک زن وجود ندارد. شریک زندگی شما وقتی رهبری را به عهده می گیرید آن را دوست خواهد داشت. بنابراین، سعی کنید رابطه جنسی را آغاز کنید.

اگر متوجه شدید که در حال مبارزه هستید، پس بیایید که چگونه و چرا احساس می کنید از رهبری شریک زندگی خود منع می شوید. در مورد این موضوع بحث کنید زیرا بسیار مهم است.

9. نداشتن رابطه جنسی پریود

داشتن  نوعي از رابطه جنسی در دوران قاعدگی می تواند تجربه بسیار لذت بخشی باشد. همچنین سطح متفاوتی از آسیب پذیری را نشان می دهد.

اگر بیش از حد به این موضوع فکر می کنید که شریک زندگی تان ممکن است آن را ناخوشایند بداند، یک فرصت طلایی را از خودتان ربوده اید.

راه حل:

به جای اینکه در مورد واکنش همسرتان به رابطه جنسی پریود فکر کنید، در مورد آن با همسرتان صحبت کنید. رابطه جنسی پریود می تواند برای هر دوی شما احساس خوبی داشته باشد.

10. تلاش برای عجله در روند

این یکی از آن اشتباهاتی است که خانم ها در رختخواب مرتکب می شوند که به هر قیمتی باید از آن اجتناب کنید. اگر با عجله از آن عبور کنید، از آن لذت نخواهید برد.

راه حل:

 اگر این برای مدت طولانی اتفاق افتاده باشد، ممکن است ترک عادت سخت باشد، اما ممکن است.

مراجعه به یک درمانگر جنسی حرفه ای به عنوان یک زوج می تواند به شما کمک کند تا به طور موثر با این موضوع مقابله کنید.

11. سكوت بيش از حد

این یکی از کارهایی است که نباید در هنگام رابطه جنسی انجام داد. سکوت در اتاق خواب هیچ کمکی به زندگی جنسی شما نخواهد کرد.

اگر اوقات خوبی را سپری می‌کنید اما از طریق ناله‌های ملایم، گفتن اینکه همسرتان را دوست دارید، یا حتی به همسرتان بگویید که چه کاری انجام دهد، درباره آن صحبت نمی‌کنید، می‌تواند لذت جنسی را کاهش دهد.

راه حل:

 آهسته شروع کنید. اگر از کاری که او با شما انجام می دهد لذت می برید، می توانید با ناله های ظریف شروع کنید. سپس می توانید به گفتن عبارات کوچک پیشرفت کنید!

12.نگرانی بیش از حد در مورد ظاهر فیزیکی خود

آیا نگران این هستید که شریک زندگیتان می تواند کمی چربی شکم را وقتی که بالای سر او هستید ببیند؟ آیا نگران این هستید که وقتی او به سمت شما مي آيد، بدن شما چگونه به نظر می رسد؟

راه حل:

این چیزها در هنگام داشتن رابطه جنسی مهم نیست! آیا نگران ظاهر همسرتان در هنگام رابطه جنسي هستید؟ نه، درسته؟ برای شما هم همینطوره

يك اشتباه زنان در رختخواب گير افتادن در يك الگوي تكراري است.

13.نداشتن رابطه جنسی دهانی

پیش بازی بخشی ضروری از برانگیختگی کامل قبل از مقاربت دخول است. یکی از بزرگترین اشتباهات زنان در رختخواب این است که مستقیماً از بوسیدن به مقاربت واژینال می پرند.

هیچ یک از شما به اندازه کافی برانگیخته نخواهید شد که از رابطه جنسی لذت ببرید!

راه حل:

 اگر به خوبی با رابطه جنسی دهانی آشنا نیستید، می توانید از اینترنت برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن استفاده کنید. این کار را با شریک زندگی خود انجام دهید. آهسته شروع کنید و افزایش دهید.

14. گیر افتادن در یک الگوی یکنواخت در اتاق خواب

این یکی از آن اشتباهاتی است که خانم ها در رختخواب انجام می دهند بدون اینکه از آن آگاه باشند. این در روابط بلندمدت زمانی اتفاق می‌افتد که زوج‌ها خود را در همان حلقه می‌بینند.

راه حل:

 با پوزیشن های مختلف جنسی آشنا شوید. حال و هوای مناسبی را تنظیم کنید (حتی می توانید یک سفر عاشقانه برنامه ریزی کنید) و هر بار چیز جدیدی را در اتاق خواب امتحان کنید!

15.تعیین انتظارات غیر واقعی

این یکی از آن اشتباهاتی است که زنان در رختخواب مرتکب می شوند و آنها را برای شکست آماده می کند. اگر انتظار دارید همسرتان به نحوی از طریق تله پاتی آنچه را که شما دوست دارید یا دوست ندارید در اتاق خواب حس کند، در اشتباهید!

راه حل:

هیچ کس نمی تواند ذهن ها را بخواند. این را درک کنید و بپذیرید. در اتاق خواب و در مورد ترجیحات جنسی با همسرتان بیشتر صحبت کنید تا در یک صفحه باشید.

16. اغراق در احساس خود در طول رابطه جنسی

این یکی از آن اشتباهات جنسی است که باید از آن اجتناب کرد. یک خط باریک بین نشان دادن اینکه در حال گذراندن زمان خوبی هستید و کمی دوری از آن وجود دارد.

نمایش جنسی در فيلم مستهجن اغلب می تواند به طور ناخودآگاه الگوی رفتاری زنان در حین رابطه جنسی باشد. به همین دلیل است که زنان در رختخواب اشتباه می کنند.

راه حل:

کمی آن را کاهش دهید. به این نکته توجه کنید که چرا كارهاي اتاق خواب را اغراق می کنید و به آن رسیدگی کنید.

17.عدم تکرار خواسته های جنسی

آیا گفته‌اید که دوست دارید در اتاق خواب توسط شریک زندگی‌تان به‌گونه‌ای مورد لمس قرار بگیرید؟ آیا شما فقط یک بار این را گفته اید و او این کار را نکرده است؟ این یکی از اشتباهاتی است که خانم ها در رختخواب مرتکب می شوند.

راه حل:

خودتان را تکرار کنید. آن را چند بار بگویید، به خصوص زمانی که رابطه جنسی دارید. چرا؟ وقتی هر دوی شما در حال رابطه جنسی هستید، ممکن است به خاطر سپردن این چیزها دشوار باشد. بنابراین، آرزوهای خود را تکرار کنید.

18.لمس بیش از حد ملایم

آیا از صدمه زدن به همسرتان در حین رابطه جنسی می ترسید؟ آیا به همین دلیل است که آنها را خیلی آرام لمس می کنید؟ ممکن است به درستی آنها را تحریک نکند. کمی خشن بودن در رختخواب یکی از کارهای جذاب زنان است.

راه حل: از شریک زندگی خود بپرسید که چقدر آن كار را دوست دارد و سعی کنید آن را انجام دهید!

19.نگرانی بیش از حد برای انجام درست کارها

این یکی از آن اشتباهاتی است که خانم ها در رختخواب مرتکب می شوند که با فکر کردن زیاد همراه است. نگرانی بیش از حد در مورد درست کردن آن می تواند لذت و آزادی مرتبط با صمیمیت جنسی را از بین ببرد.

راه حل:

 شناسایی دلایلی که چرا اینقدر نگران هستید، کلیدی است. شریک زندگی خود را در این فرآیند درگیر نگه دارید.

20. از گفتگو در مورد میل جنسی با شریک زندگی خود اجتناب کنید

افراد مختلف میل جنسی متفاوتی دارند. ممکن است دوست داشته باشید 3-4 بار در هفته رابطه جنسی داشته باشید. ممکن است شریک شما فرکانس متفاوتی را ترجیح دهد.

این می تواند منجر به برخی مشکلات در اتاق خواب شود.

راه حل:

با شریک زندگی خود در مورد میل جنسی خود گفتگوی صادقانه داشته باشید. سعی کنید حد وسط پیدا کنید. برای رفع شکاف های بزرگ در میل جنسی بهتر است با یک درمانگر جنسی کار کنید.

نتیجه

اکنون که در مورد رایج ترین اشتباهات زنان در رختخواب می دانید، ممکن است زمان آن رسیده که شور و لذت را در اتاق خواب دوباره شعله ور کنید!

به خود و همسرتان اجازه دهید لذت بی حد و حصر مرتبط با رابطه جنسی را تجربه کنید! شما ناامید نخواهید شد!

مطلب پیشنهادی

شك در رابطه

چگونه بر شک و ترديد در یک رابطه غلبه کنیم

شما و شریک زندگیتان ممکن است قبل از اینکه شک و ترديد در مورد يكديگر …

بوسه روي گردن همسر

معني بوسه به گردن همسر چيست؟ (به علاوه، انواع دیگر بوسه ها)

بوسیدن گردن از طرف شریک زندگی خود مطمئناً قلب شما را پر از عشق می …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *