چگونه در برابر خشم همسر رفتار كنيم
وقتي همسر شما حس خشم دارد شما بايد يك شوهر عاقل باشيد و علت خشم او را پيدا كنيد.

چگونه در برابر خشم همسر رفتار کنیم؟

هیچ مردی دوست ندارد جنبه عصبانی همسرش را ببیند. خشم اگر به درستی مدیریت نشود برای یک رابطه یا ازدواج مضر است. بنابراین، اگر همسری عصبانی دارید، باید بدانید که چگونه خشم او را خاموش کنید.

همسران ممکن است به دلایل متعددی از دست شما عصبانی شوند و خشم نشان دهند. اغلب اوقات، شوهران دلیلی برای این کار ندارند. و هنگامی که یک زن عصبانی است، کل خانه ممکن است آتش بگیرد. ذکر این نکته ضروری است که همسران همیشه عصبانی نمی مانند. شما باید یک شوهر عاقل باشید تا همسر عصبانی خود را خوشحال کنید.

درک خشم در زنان

مردان برای درک خشم در همسر خود باید حساس و مراقب باشند. همانطور که بسیاری از مردها می دانند که چه چیزی همسرانشان را تحریک می کند، باید به همان اندازه به چیزهایی که همسرشان را عصبانی می کند و خشم او را تحريك مي كند توجه کنند. مردی که نمی داند چگونه خشم همسرش را مدیریت کند ممکن است او را از دست بدهد. آخرین چیزی که یک زن هنگام عصبانیت می خواهد بشنود یک نصیحت یا اصلاح است.

متأسفانه بسیاری از مردان این اشتباه را مرتکب می شوند. وقتی زنان عصبانی هستند، باید دلیل خشم او را پیدا کنید و به آنها متوسل شوید تا آرام شوند. هر چیزی غیر از این در نهایت دلیل عصبانیت او را تشدید می کند.

مقاله مرتبط: سيزده نشانه کلیدی آدم بي ثبات عاطفي

یک همسر عصبانی چه شکلی است؟

ظاهر یک همسر عصبانی نسبی است زیرا به خلق و خوی او بستگی دارد. برخی از همسران عصبانی هستند که هنگام عصبانیت ظاهر خود را حفظ می کنند. آنها ترجیح می دهند هیچ کلمه ای را به زبان نیاورند زیرا نمی خواهند چیزهای نادرستی بگویند.

از سوی دیگر، برخی از همسران عصبانی به کارهای روزمره خود می پردازند که انگار هیچ اتفاقی نیفتاده است. با این حال، رفتار و منش آنها به شما می گوید که آنها بسیار عصبانی هستند و شما باید مراقب رفتار خود با آنها باشید.

از این رو، باید همسرتان را زیر نظر داشته باشید و بدانید که در هنگام عصبانیت چگونه رفتار می کند. مشاهده او در طول زمان به شما کمک می کند تا بدانید که چگونه هنگام عصبانیت با او رفتار کنید.

ده دلیل عصبانیت همسرتان

آیا همسرتان با هر اقدامی که انجام می دهید یا هر کلمه ای که به زبان می آورید عصبانی می شود؟ ممکن است دلایلی باشد که در ادامه به آنها پرداخته خواهد شد. هنگامی که متوجه شدید همسرتان همیشه عصبانی و منفی است، یکی از این دلایل را به خاطر بسپارید و به دنبال جلب رضایت او باشید.

در زیر 10 دلیل برای عصبانی شدن همسرتان آورده شده است.

1. هورمون ها

اگر تعجب می کنید که چرا همسر من به خاطر چیزهای کوچک عصبانی می شود، ممکن است به این دلیل باشد که او در سیکل قاعدگی خود است. در این دوره، او به احتمال زیاد در برابر هر کاری که شما انجام می دهید داد می زند. به جای اینکه حالت تدافعی بگیرید، با او صبور باشید.

2. ناامیدی/شکست

برای سؤالات متداولی مانند اینکه همسرم همیشه عصبانی و ناراضی است، ممکن است ناتوانی او در کنار آمدن با انتظارات برآورده نشده باشد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که او را تشویق کنید و به او توصیه کنید که صبور باشد.

3.گرسنگی/ناامیدی جنسی

همسری که همیشه از دست شوهرش عصبانی است ممکن است به دلیل گرسنگی یا ناامیدی جنسی باشد. همه زنانی که میل جنسی بالایی دارند در هنگام بی توجهی جنسی عصبانی نمی شوند. با این حال، اگر همسرتان به راحتی عصبانی می شود، می تواند به این دلیل باشد که شما به نیازهای جنسی او به طور مطلوب توجه نمی کنید.

4. بی ثباتی مالی

همه می خواهند از نظر مالی با ثبات باشند، بنابراین اگر پول کافی برای رفع نیازهای خود نداشته باشیم، ممکن است با عصبانیت رفتار کنیم. هنگام برخورد با همسری عصبانی، در نظر داشته باشید که همسرتان ممکن است به کمبود مالی واکنش نشان دهد.

اگر با مشکلات مالی روبرو هستید، همسرتان را تشویق کنید تا در کنار هم قرار دادن راه حل های طولانی مدت به شما بپیوندد.

5. استرس ناشی از کار

استرس ناشی از کار می تواند باعث ایجاد یک همسر عصبانی شود. وقتی متوجه این موضوع شدید، مطمئن شوید که شانه عاطفی او هستید که باید تخلیه کند.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که او را به گرمی در آغوش بگیرید، غذای مورد علاقه اش را آماده کنید و برای او یک حمام گرم درست کنید. مهم است که او را کمتر احساس استرس و عصبانیت کنید تا اینکه نسبت به مشکلاتش بی احساس رفتار کنید.

6. خود محکوم کردن

اگر همسر شما مشکل عصبانیت دارد، ممکن است با محکوم کردن خود دست و پنجه نرم کند. این خود محکوم کردن به این دلیل است که او از اعمال گذشته خود عصبانی است.

مهم است که بفهمیم از چه چیزی عصبانی است و به او کمک کنیم تا آن را حل کند. همیشه به او یادآوری کنید که گذشته نباید بر برنامه های آینده او تأثیر بگذارد و او برای عظمت است.

شما براي حفظ زندگي مشترك بايد مهارت درك علت خشم همسرتان را داشته باشيد.

7. حسادت

اگر زنی به چیز دیگری حسادت کند، ممکن است عصبانی شود و پرخاشگری را به شما منتقل کند. همه اطرافیان او به عنوان دشمن تگ می شوند و شما باید مراقب باشید که موضوع تشدید نشود.

برای اینکه همسرتان بر حسادت خود غلبه کند، منحصر به فرد بودن او را به او یادآوری کنید و همیشه تکرار کنید که چقدر شگفت انگیز است.

8.طرد شدن

همه زنان نمی توانند طرد شدن را تحمل کنند و به همین دلیل است که برخی از آنها عصبانی می شوند.

اگر ناخواسته زن خود را نادیده بگیرید و او متوجه این موضوع شود، انتقام جو می شود. کنترل کردن همسر با عصبانیت دشوار است، بنابراین بهترین حرکت مراقبت و توجه به او است. همچنین به او یادآوری کنید که او برای شما بسیار مهم است.

9.ناامنی

وقتی زنان دیگر را مرکز تحسین و جذب خود قرار می دهید، زن شما ناامن و عصبانی می شود. وقتی مردها می پرسند چرا همسرم همیشه از من عصبانی است، به این دلیل است که نمی دانند همسرشان را کنار گذاشته اند.یک همسر عصبانی در این موقعیت به صراحت به شما می گوید که از شما راضی نیست. برای تسکین اعصاب عصبانی او، تمرکز بر زنان دیگر را متوقف کنید و همسرتان را مرکز دنیای خود قرار دهید.

10.سوء استفاده در گذشته

اگر زنی در دوران جوانی مورد آزار جسمی، عاطفی یا جنسی قرار گیرد، او را ناپایدار، مبارز و تدافعی می کند .برای برخی، بر عزت نفس آنها تأثیر می گذارد و وقتی به آن فکر می کنند عصبانی می شوند. شما می توانید با درک مشکلات همسرتان و یادآوری اینکه به حمایت از او ادامه خواهید داد، به او کمک کنید.

خشم می تواند در روابط ویران کند و برای هر دو شریک زندگی مضر باشد. برخی از استراتژی ها می توانند به شما کمک کنند تا رابطه را در شکل خود نگه دارید.

به عنوان مثال، شما همیشه می توانید هر زمان که درگیری شروع شد، هدف خود را مشخص کنید. علاوه بر این، وقتی همسرتان آرام شد، از آن لحظه به عنوان فرصتی برای صحبت با او در مورد مسائل اصلی که منجر به عصبانیت موقعیتی می شود استفاده کنید.

در هر صورت نباید با عصبانیت با موقعیت روبرو شوید. هدف حل مشکل از طریق نفوذ و نه کنترل است.

ده راه برای خوشحال کردن همسر عصبانی

اگر همسرتان از دست شما عصبانی باشد، ممکن است ازدواج شما از هم بپاشد. خانه شما فاقد شادی و نشاطی است که در زمانی که همسرتان حال خوبی داشت. بسیاری از مردان متوجه این فضای غم انگیز در خانه خود شده اند و به همین دلیل است که می پرسند چگونه با همسر عصبانی رفتار کنند. اگر می خواهید او را خوشحال کنید، این یک ماموریت عملی است.

در زیر 10 راه برای خوشحال کردن همسر عصبانی خود آورده شده است.

1. برای کوتاهی خود عذرخواهی کنید

وقتی زنی از دست شما عصبانی است، سعی کنید حالت تدافعی نداشته باشید. یکی از دلایل ماندگار شدن مشکلات ازدواج این است که مرد به جای عذرخواهی برای کم کاری خود حالت تدافعی به خود می گیرد. وقتی مشکلی پیش آمد و همسرتان عصبانی است، بابت اشتباهات خود عذرخواهی کنید و قول بدهید که بهتر عمل کنید.

2. سعی کنید او را آرام کنید

اگر همسرتان مدام جیغ و داد می‌زند، ممکن است به این دلیل باشد که نمی‌دانید چگونه او را آرام کنید. مردانی که نمی دانند چگونه همسرشان را آرام کنند، در نهایت با واکنش های منفی بیشتری مواجه می شوند. وقتی عصبانی است، چیزهای آزاردهنده به او نگویید. کلمات شیرینی به او بگویید که اعصاب او را آرام کند.

3.. به شکایات او گوش دهید

همیشه یک موضوع معلق پشت خشم هر زنی وجود دارد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به شکایات او توجه کنید تا مطمئن شوید که دوباره عصبانی نمی شود. اگر او از موضوع خاصی شکایت کرد، به او اطمینان دهید که تغییر خواهید کرد.

4. نفس خود را کنار بگذارید

اگر حاضر نیستی نفس خود را کنار بگذاری، همسرت از دستت عصبانی خواهد ماند. وقتی می‌خواهید همسرتان را خوشحال کنید، نفس خود را از بین ببرید. وقتی منیت خود را کنار بگذارید، چیزها را از منظر او خواهید دید.

5. او را غافلگیر کنید

وقتی همسرتان عصبانی است سعی کنید با خوشحال کردن او عشق او را به دست آورید. می توانید او را با چیزهایی غافلگیر کنید که به طور طبیعی او را خوشحال می کند. همسر شما می داند که شما در تلاش برای بازپس گیری او هستید و او همکاری خواهد کرد.

6.به او فضا و زمان تنفس بدهید

بسته به خاص بودن مورد، اگر همسری دارید که مشکل عصبانیت دارد، می توانید به او فرصتی بدهید تا تنها بماند. گاهی اوقات، اگر زنی از دست شوهرش عصبانی است، می خواهد تنها باشد و شما باید به تصمیم او احترام بگذارید.

7. به او شفقت نشان دهید

آنها ممکن است نگویند، اما یک زن عصبانی به شما نیاز دارد که درد و رنج او را احساس کنید. اگرچه رفتار او ممکن است ناامید کننده باشد، شما باید با او صبور باشید. به زودی، او با شما گرم می شود.

8.در مورد اصلاح اشتباهات خود عمد داشته باشید

هیچ کس دوست ندارد با یک همسر عصبانی زندگی کند، بنابراین باید به او نشان دهید که از اشتباهات خود متاسف هستید. اگر همین اشتباهات را مرتکب شوید، همسرتان ممکن است دوباره عصبانی شود و دوباره بدتر شود.

9. همسرتان را به گرمی در آغوش بگیرید

اگر تا به حال سؤالاتی مانند عصبانیت او از من پرسیده اید، چه کاری باید انجام دهم؟ یکی از استراتژی هایی که معجزه می کند این است که همسرتان را در آغوش بگیرید. لازم نیست چیزی بگویید؛ او را نزدیک کنید، او را به گرمی در آغوش بگیرید و روی گونه هایش ببوسید.

10. غذای مورد علاقه او را سفارش دهید

هر خانمی غذای مورد علاقه خود را دارد و این یکی از اولین چیزهایی است که باید در مورد او بدانید. هر زمان که او عصبانی است، می توانید غذای مورد علاقه او را به صورت آنلاین سفارش دهید. وقتی او این عمل محبت آمیز را می بیند، به حالت عادی خود باز می گردد.

نتیجه

آیا تا به حال کاری انجام داده اید که باعث عصبانیت همسرتان شود؟ آیا گیج شده اید که برای خوشحال کردن او چه کاری انجام دهید؟ با خواندن این مقاله بهتر می توانید دلایل عصبانیت همسرتان و راهکارهایی برای خوشحال کردن او را درک کنید.

باید درک کنید که به شرطی که همسرتان خوشحال باشد. ازدواج شما آرام خواهد بود

مطلب پیشنهادی

چگونه بفهميم يك دختر به ما علاقه دارد.

چگونه بفهمید که يك دختر شما را دوست دارد؟

آیا برای مراحل بعدی یک آشنايي آماده هستید اما مطمئن نیستید که دختری که دوست …

چگونه با كسي كه به شما خیانت كرده است رفتار كنيد.

چگونه با کسی که به شما خیانت کرده رفتار کنید

وقتی کسی به شما خیانت می‌کند، ممکن است احساس تکان‌دهنده یا حتی بیمارگونه کنید. بالاخره …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *