چطور زندگی جنسی را اولويت ازدواج خود قرار بدهيم
بعد از ازدواج و درگير شدن در زندگي واقعي اولويت قرار دادن زندگی جنسی بسيار كار سختي است.

چطور زندگی جنسی را در اولویت ازدواج خود قرار دهید

زندگی جنسی خود را در صدر فهرست کارهای خود قرار دهید و بر خلاف هر چیز دیگری شور و اشتیاق و ارتباط را دوباره تجربه کنید. بعد از یک روز نسبتاً طولانی و کسل کننده در محل کار، آخرین چیزی که وقتی از در عبور می کنید به ذهنتان می رسد زندگی جنسی است. خود ایده تلاش برای جذاب بودن خسته کننده به نظر می رسد. تنها کاری که می خواهید انجام دهید این است که شام بخورید، بچه ها را بخوابانید، برخی از کارهای کاری را تمام کنید، در حالی که برنامه مورد علاقه خود را تماشا می کنید در رسانه های اجتماعی حرکت کنید و بخوابید!

شما می خواهید از نظر جنسی صمیمی باشید اما زمان خوبی وجود ندارد

تو تنها نیستی؛ مطالعات نشان می دهد که تا 75 درصد از زوج ها کمبود وقت را به عنوان یک چالش بزرگ برای آنها در زندگی جنسی خود گزارش می دهند.

حقیقت این است که کمتر کمبود زمان و بیشتر عدم اولویت بندی است.

چگونه این را بدانیم؟ به این فکر کنید که هر چند وقت یک بار وقت اضافی نداشته اید و با این حال، زمانی که یک موقعیت اضطراری پیش می آید یا مسئولیت جدیدی به وظایف شما اضافه می شود، می توانید زندگی خود را طوری جابجا کنید که بتوانید از پس آن برآیید.

مقدار زمانی که در اختیار داریم تغییر نمی کند، با این حال ما به طور مداوم نحوه صرف آن را بر اساس اولویت هایمان تغییر می دهیم.

اولويت به رابطه جنسي در ازدواج

کلید برانگیختن دوباره اشتیاق در ازدواجتان این است که رابطه جنسی را در صدر فهرست اولویت های خود قرار دهید.

در اینجا 5 نکته برای شروع شما وجود دارد

1. به رابطه جنسی فکر کنید

اگر از آن دسته افرادی نیستید که در زمان های مختلف روز به رابطه جنسی فکر می کنید، زمانی را برای خیال پردازی به خودتان اختصاص دهید.

سعی کنید 5 دقیقه را به خودتان اختصاص دهید، چشمانتان را ببندید و داغ ترین رابطه جنسی را که شما و شریک زندگیتان تا به حال با هم داشته اید را تجسم کنید. با یادآوری خاطرات هر پنج حواس، خود را در این تجربه غرق کنید.

محیط اطراف شما چگونه به نظر می رسید، صدا، بو، مزه و احساس بود؟

چه چیزی در قیافه، صداها، بو، لمس و مزه شریک زندگی‌تان وجود داشت که شما را به شدت به او میل کرد؟ سعی کنید واقعاً خود را در آن لحظه برای 5 دقیقه کامل تجسم کنید. با انجام این کار به طور منظم، آگاهی خود را نسبت به میل جنسی و احساسات خود افزایش می دهید. بنابراین تمایل بیشتری به رابطه جنسی با شریک زندگی خود خواهید داشت.

براي بهتر شدن زندگي جنسي خود بعد از ازدواج با همسر خود در مورد رابطه جنسي صحبت كنيد.

2. از خودارضایی بپرهیزید تا خود را از نظر جنسی درگیر نگه دارید

از سوی دیگر، اگر فردی هستید که در طول روز به رابطه جنسی فکر می کنید. این انرژی جنسی را مستقیماً به شریک زندگی خود منتقل کنید. از خودارضایی بپرهیزید تا خود را از نظر جنسی درگیر نگه دارید، یک پیامک کثیف برای شریک زندگيتان بفرستید، برای یک شب قرار ملاقات بگذارید یا کاری را انجام دهید که شریک زندگی شما هرگز نمی تواند به طور منظم در برابر آن مقاومت کند.

3. در مورد رابطه جنسی صحبت کنید

برخی از مردم این تصور را دارند که صحبت در مورد رابطه جنسی جذاب نیست. با این حال، ارتباط بخش مهمی از رابطه جنسی است. اگرچه ممکن است در ابتدا باعث ایجاد اضطراب شود، اما هر چه بیشتر در مورد رابطه جنسی صحبت کنید، احتمال بیشتری وجود دارد که آن را برای رضایت جنسی خود مفید بدانید.

وقتی سعی می کنید در مورد رابطه جنسی صحبت کنید، مطمئن شوید که در رختخواب نیست، به یک موضوع بچسبید و از هرگونه انتقادی دوری کنید. درعوض، پیشنهادهایی بدهید یا آنچه را که واقعاً دوست دارید به اشتراک بگذارید که آنها برای تبلیغ بیشتر كارهاي خوب انجام می دهند.

به‌عنوان مثال، به‌جای گفتن: « وقتی دست‌هایت را به این سرعت روی تمام بدنم حرکت می‌دهی خوشم نمي آد». می‌توان گفت: «فکر می‌کنم اگر خیلی آرام و حسی تمام من را لمس کنی، واقعاً جذاب خواهد بود».

4. مناسک جنسی

بخش بزرگی از رابطه جنسی شادی در آن ارتباط صمیمی و صمیمیت با یکدیگر است که شبیه هیچ رابطه دیگری در زندگی شما نیست.

در یک رابطه طولانی مدت، گذراندن زمان با هم برای بیدار کردن یا حفظ سطح صمیمیتی که می خواهید داشته باشید ضروری است. برای حفظ ارتباط، مهم است که آیین های دوره ای را با هم ایجاد کنید.

آداب و رسوم روزانه شامل فعالیت هایی مانند نوشیدن قهوه صبحگاهی با هم یا شام خوردن هر شب با هم و در عین حال حواس پرتی به یکدیگر است.

تشریفات هفتگی ممکن است یک شب قرار منظم برنامه ریزی شده باشد. يا شرکت در یک کلاس با هم یا شرکت در یک فعالیت مشترک باشد. تشریفات ماهانه می تواند مواردی مانند یک روز آزاد از بچه ها باشد که در آن پرستار کودک برای 8 تا 12 ساعت باشد در حالی که شما دو نفر دوباره به هم متصل می شوید.

5. احساسات محبت آمیز خود را نسبت به یکدیگر تقویت کنید

یک مراسم سه ماهه یا سالانه عالی، تعطیلات آخر هفته بدون بچه ها است. عمدی بودن در مورد مناسک رابطه به تقویت احساسات محبت آمیز شما نسبت به یکدیگر کمک می کند که راهی قدرتمند برای تحریک برانگیختگی است.

6. ایجاد فرصت

زندگی بیش از حد برنامه ریزی شده ما فضای زیادی برای فرصت رابطه جنسی باقی نمی گذارد. به برنامه خود نگاهی بیندازید. متوجه شوید که چقدر زمان به رابطه شما اختصاص داده شده است. شما کار، دوستان، خانواده و کارهای جانبی خود را برنامه ریزی کرده اید، اما در مورد زندگی عاشقانه شما چطور؟

بخشی از برنامه خود را پاک کنید. تا زمانی را برای صمیمیت و لذت بردن از شریک زندگی خود اختصاص دهید.

مقاله مرتبط: 5 نکته برای رفع مشکلات جنسي

7. رابطه جنسي درمانی

زمانی که سعی کرده اید رابطه جنسی را در اولویت قرار دهید و نتیجه ای نداشته باشد، وقت آن است که به دنبال کمک حرفه ای باشید. یک درمانگر جنسی، آموزش، تجربه و تخصص لازم را دارد تا امید شما را برای تغییر دوباره روشن کند و به شما کمک کند تا از طریق هر بلوک عاطفی که ممکن است مانع از انجام منظم رابطه جنسی شود، کار کنید.

مطلب پیشنهادی

يازده راه براي اينكه به همسر خود بگوييد به توجه نياز داريد.

11 راه برای اینکه به همسر خود بگویید نیاز به توجه بیشتری دارید

وقتی همسر شما با چیزهای دیگری در زندگی اش درگیر می شود، ممکن است به …

چگونه بفهميم يك دختر به ما علاقه دارد.

چگونه بفهمید که يك دختر شما را دوست دارد؟

آیا برای مراحل بعدی یک آشنايي آماده هستید اما مطمئن نیستید که دختری که دوست …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *