چرا از نظر جنسی با همسرم خجالتی می شوم و چگونه بر آن غلبه کنم؟
برخي از زنها به قدري خجالتي هستند كه حتي در برابر شوهرشان هم رفتارهاي خجالتي نشان مي دهند و نگران هستند.

چرا از نظر جنسی با همسرم خجالتی می شوم و چگونه بر آن غلبه کنم؟

همیشه خوب است که با خودتان صادق باشید، اما گفتن آن آسان تر از انجام دادن آن است، به خصوص در مورد رابطه جنسی. وقتی صحبت از رابطه جنسی می شود، همه زنان نمی توانند آنچه را که می خواهند بیان کنند. این بدان معنا نیست که مشکلی در شما وجود دارد. این فقط به این معنی است که شما به طور طبیعی در رابطه جنسی خجالتی هستید و این کاملاً طبیعی است.

ممکن است بارها از خود پرسیده باشید: “چرا از نظر جنسی در برابر همسرم خجالتی هستم؟”

این سوال همچنین می‌تواند افکار دیگری مانند “چگونه می توانم شوهرم را در رختخواب راضی کنم” و “چگونه می توانم خجالتی و بی دست و پا نمانم؟”

شما تنها نیستید، و بله، شما هم می توانید کاری در مورد آن انجام دهید.

فکر نکنید که غلبه بر کمرویی جنسی غیرممکن است. در واقع با درک درست و تغییر در طرز فکر، از نظر جنسی احساس راحتی بیشتری خواهید کرد.

7 دلیل برای اینکه زنان در رختخواب احساس خجالت جنسی می کنند

دلایل زیادی وجود دارد که چرا زنان برای رابطه جنسی خجالتی هستند، حتی اگر با همسرشان باشد.

برخی ممکن است فکر کنند که از آنجایی که قبلاً ازدواج کرده اید، راحت تر می شود که در رختخواب خجالتی نباشید و هر زمان که بخواهید خود را رها کنید و وحشی باشید. اين فكر به هر حال همیشه درست نیست. در بیشتر مواقع، زنان خجالتی باز هم به سختی می توانند راحت باشند، حتی با شوهرانشان.

دلایل زیادی می تواند وجود داشته باشد که چرا یک زن ممکن است در رختخواب احساس خجالتی کند، مانند:

1.شما به طور طبیعی خجالتی هستید

“چرا از نظر جنسی با شوهرم خجالتی هستم” سوالی است که ممکن است مدت زیادی است به آن فکر کرده باشید. در اعماق درون، می دانید که نیازها و خواسته های جنسی نیز دارید، اما چه چیزی مانع شما می شود؟

برخی از زنان به طور طبیعی خجالتی هستند. برای آنها، این یک چالش است که در مورد آنچه دوست دارند و چه می خواهند با صدای بلند صحبت کنند.

2. شما در خانواده ای محافظه کار بزرگ شده اید

یک زن نباید اینطور رفتار کند.»

برخی از زنان در جامعه ای بزرگ می شوند که از خانم ها انتظار می رود محتاط و خجالتی باشند. در واقع، “باز بودن” بیش از حد در مورد تمایلات جنسی یا احساس اعتماد به نفس جنسی در برخی جوامع یا خانواده ها بیش از حد مبتذل و نامناسب تلقی می شود.

به همین دلیل است که حتی در هنگام ازدواج، برخی از زنان از نظر جنسی خجالتي می شوند.

3. رسانه ها زنان «با اعتماد به نفس جنسی» را متفاوت تفسیر می کنند

وقتی خود را در رختخواب وحشی تصور می کنید، اولین فکرتان چیست؟

“رابطه جنسي باعث ناراحتی من می شود” ممکن است یکی از افکاری باشد که به ذهن متبادر می شود زیرا وقتی صحبت از کنترل جنسیت توسط زنان می شود، ممکن است فیلم های مستهجن را تجسم کنید.

حتی ممکن است احساس کنید که آن چیزی که هستید نیستید، یا اگر با تمایلات جنسی خود هماهنگ باشید، خودتان نیستید.

4. حس ناامنی دارید

«چرا از نظر جنسی با شوهرم خجالتی هستم؟ آیا به خاطر ظاهر فیزیکی من است؟»

این یکی دیگر از دلایل رایج است که چرا برخی از زنان نمی توانند در رختخواب اعتماد به نفس داشته باشند. همه ما حس ناامنی داریم، به خصوص وقتی فیلم های بزرگسالان را می بینیم و می بینیم که بازیگران چقدر از نظر بصری جذاب هستند.

صنعت سینما و حتی رسانه‌های اجتماعی تصویری نادرست از ظاهر یک زن «جذاب» ارائه کرده‌اند. به همین دلیل است که برخی از زنان نسبت به اعتماد به نفس جنسی خود شک دارند.

5. نگران این هستید که همسرتان چه فکری می کند

  تنها چیزی که می خواهم این است که شوهرم را در رختخواب راضی نگه دارم، اما از آنچه ممکن است فکر کند می ترسم.

شما می خواهید از پوسته خود خارج شوید، و در رختخواب قاطعانه تر باشید و کاری را که می خواهید انجام دهید – اما می ترسید.

از آنچه ممکن است شوهرتان فکر کند می ترسید. شما فکر می کنید که اگر مشکلی پیش بیاید، ممکن است رابطه زن و شوهر شما در رختخواب به خطر بیفتد.

همچنین ممکن است فکر کنید که شوهرتان ممکن است اعتماد به نفس تازه پیدا شده شما را عجیب یا خنده دار بداند – بنابراین شما در پوسته خود پنهان می مانید.

6. شما خیلی خجالتی هستید که به شوهرتان بگویید در رختخواب چه می خواهید

“چگونه به همسرم بگویم که چه می خواهم؟”

باز هم شما با این فکر تنها نیستید. این یک چالش است که بتوانید آنچه را که می خواهید در رختخواب بیان کنید. همچنین ممکن است شروع یک گفتگو در مورد آن برای شما ناخوشایند باشد.

7. شما نمی دانید از کجا شروع کنید

من تصمیم گرفته ام در رختخواب اعتماد به نفس بیشتری داشته باشم، اما از کجا شروع کنم؟

چگونه شروع به عالی بودن در رختخواب می کنید؟ همه ما می دانیم که هیچ مدرسه یا دوره ای برای آن وجود ندارد – پس از کجا شروع کنید؟ چگونه می دانید که آیا آن را به درستی انجام می دهید؟

برخی از زنان آنقدر خجالتی هستند که از اطرافیان خود بپرسند و حتی درباره غلبه بر کمرویی جنسی خود در رختخواب تحقیق کنند. آنها همچنین از یادگیری نحوه لذت بردن از شریک زندگی خود و نحوه لذت بردن از رابطه جنسی ناراحت هستند.

مطمئناً بد نیست که از دوستان خود بپرسید، درست است؟

10 نکته برای غلبه بر کمرویی جنسی

اکنون که دلایل خجالتی بودن شما از نظر جنسی با همسرتان را بررسی کرده اید، وقت آن رسیده است که از نظر جنسی اعتماد به نفس داشته باشید.

با این 10 نکته ساده، می توانید روابط زن و شوهري خود را در اتاق خواب ارتقا دهید. حتی ممکن است از آسان بودن برخی از این نکات شگفت زده شوید!

1.پذیرش خود حیاتی است

زمان آن فرا رسیده است که تمام موانع خود را کنار بگذارید. وقت آن است که خود را به عنوان زن زیبا و جذابی که هستید ببینید.

وقتی می گوییم وقتی به خودتان اطمینان دارید، همه چیزهای دیگر به دنبال خواهد داشت، باور کنید. پس ابتدا خودپذیری را تمرین کنید و از خجالتی بودن و بی دست و پا بودن با شوهرتان دست بردارید!

رها کنید و به چیزهایی که واقعاً مهم نیستند فکر نکنید. شما با شوهرتان هستید، او شما را می خواهد و این لحظه با هم بودن شماست.

به یاد داشته باشید، اعتماد به نفس جذاب است!

2. این کار را برای خودتان انجام دهید

تصمیم به داشتن اعتماد به نفس جنسی باید توسط شما گرفته شود.

دلیلش این نیست که می‌ترسید شوهرتان خیانت کند، یا به این دلیل که شوهرتان از شما خواسته در رختخواب بهتر باشید، تحت فشار هستید.

برای خاطر خودتان انجامش بدهيد این کار را انجام دهید زیرا آن را می خواهید و به این دلیل که شما را خوشحال می کند.

اکنون که این موضوع مشخص است، رها کردن و وحشی بودن کار آسانی نخواهد بود. اگر فوراً تغییر کنید، ممکن است همسرتان را شوکه کنید.

همراه با هر نوع تغییری، داشتن اعتماد به نفس جنسی نیز نیازمند زمان و فداکاری است.

3. بفهمید چه چیزی شما را “تحريك” می کند

برای اینکه از نظر جنسی کمتر خجالتی و بی دست و پا باشید، ابتدا باید مطمئن شوید که خودتان را می شناسید.

قبل از اینکه بتوانید لذت بدهید، باید بدانید چه چیزی شما را خوشحال می کند. باید بدانید چه چیزی شما را تحريك می کند و چه چیزی شما را تحريك نگه می دارد. آیا عاشق ماساژهای حسی هستید؟ شاید با بوسه‌های آرام دلتنگ شوی.

از درخواست آنچه می خواهید خجالت نکشید. از کجا متوجه می شوید که آن را امتحان نکنید؟

نترسید که به شوهرتان بفهمانید که کار بزرگی انجام می دهد.

4. برای خود لباس جذاب بخرید

هنگامی که بر هر گونه ناامنی فیزیکی غلبه کردید، متوجه خواهید شد که وقتی لباس های جذاب یا لباس زیر زنانه می پوشید، چقدر احساس خوبي خواهید داشت.

یکی از مزایای اعتماد به نفس در رختخواب این است که با لباسی که می پوشید احساس جذابیت کنید.

شوهرتان را سورپرایز کنيد. عطر مورد علاقه خودتان را بزنید و نور را کم کنید.

5. حواس پنجگانه خود را قلقلک دهید

اکنون که ما در مورد تنظیم خلق و خو صحبت می کنیم، نکته دیگری که می تواند زندگی جنسی شما را چاشنی کند این است که بدانید چگونه حواس پنج گانه خود را غلغلک دهید.

برای ایده دادن به شما، شمع‌های معطر، روغن با طعم آب نبات، پرهای نرم، موسیقی حسی و البته چشم‌بند را امتحان کنید.

با بازی کردن با حواس خود، حس حسی و عشق ورزی فراموش نشدنی را تجربه خواهید کرد. این نه تنها به شما زندگی جنسی هیجان انگیزی می دهد، بلکه پیوند بین شما و شوهرتان را نیز تقویت می کند.

6.جرأت کنید کنترل را به دست بگیرید

شما ممکن است بخواهید ابتدا در مورد این موضوع با شوهرتان صحبت کنید، اما قطعاً کنترل کردن چیزی است که می تواند زندگی جنسی شما را خوشایند کند.

زندگی جنسی عالی همه چیز در مورد دادن و گرفتن است. گاهی اوقات، شوهر شما نیز دوست دارد شما را تحت کنترل خود درآورد. بنابراین از امتحان کردن آن نترسید.

سعی کنید با بستن دست او یا شاید چشم‌بند کنترل را به دست بگیرید.

این بار نوبت اوست که حواسش را بازی کند. بدون اینکه ببینید با او چه خواهید کرد، حواس دیگر او را برای هوشیاری بیشتر تحریک خواهید کرد. قطعا برای شما دو نفر لذت بخش است.

7.درباره رابطه جنسی بیشتر بدانید

اطلاعات خود را در مورد اصطلاحات و انواع روابط جنسي افزايش دهيد تا رابطه شما و شوهرتان تكراري نباشد. ممکن است دسته‌های زیادی وجود داشته باشد که می‌توانید بررسی کنید، و چه کسی می‌داند، ممکن است چیزی پیدا کنید که برایتان جالب باشد.

8. معاشقه و فریب دادن

آیا شما معتقدید که معاشقه یک هنر است؟

همه مردم نمی توانند معاشقه کنند، زیرا برای ارسال پیام های جنسی به شجاعت، اعتماد به نفس و احساسات نیاز است.

شما فقط وقتی که می خواهید رابطه جنسی ندارید، بلکه بتوانید خلق و خوی آن را تنظیم کنید.

یک یادداشت غافلگیرکننده برای او بنویسید یا او را ماساژ دهید و سپس او را مسخره کنید. شاید بتوانید قبل از رفتن او به محل کار، چیز جالبی را زمزمه کنید؟

یادگیری نحوه حرف زدن با همسرتان می تواند لذت بخش و راهی موثر برای برافروختن تنش جنسی باشد.

مقاله مرتبط: 22 روش ظریف لمس شوهر برای نشان دادن محبت (یا تحريك كردن شوهر)

9.با کاری که انجام می دهید راحت باشید

کاری را که انجام می دهید دوست داشته باشید و با آن راحت باشید. نه تنها بر کمرویی در رختخواب غلبه خواهید کرد، بلکه خود را نیز آزاد خواهید کرد. جدای از آن، خواهید دید که چقدر می تواند درک شما و همسرتان از یکدیگر را تغییر دهد.

سازگاری جنسی شما با شوهرتان در ازدواج شما بسیار مهم است، بنابراین از خجالتی بودن در رختخواب خودداری کنید. با اين كار او به شما نزدیک تر می شود.

همه ما می دانیم که چگونه ارتباط و صمیمیت می تواند در یک رابطه معجزه کند، درست است؟ این کار را از صمیم قلب انجام دهید و ببینید چقدر می تواند به ازدواج شما کمک کند.

10. از احساس لذت ببرید و مزه کنید

به یاد داشته باشید که چگونه از خود می پرسید: “چگونه می توانم از نظر جنسی با شوهرم بازتر باشم؟” بیرون آمدن از پوسته شما می تواند رهایی بخش باشد! شما خودتان را بهتر می شناسید و همچنین خودتان را به روی همسرتان باز می کنید.

هر لحظه را بچشید و لذت ببرید! بازیگوش و شاد باشید.

به زودی زمانی را فراموش خواهید کرد که از خود می پرسیدید: “چرا از نظر جنسی با شوهرم احساس خجالت می کنم؟”

زمانی که هنوز خجالتی و محجوب بودید متوجه خواهید شد که چقدر لذت با شوهرتان را دست داده اید. به یاد داشته باشید که برای تلاش کردن و خودتان بودن خیلی دیر نیست.

از گوش دادن به خواسته های خود نترسید و هرگز به خود شک نکنید. خیلی چیزهای بیشتری وجود دارد، و شما نمی خواهید این فرصت ها را از دست بدهید.

اعتماد به نفس جنسی سفری است که باید طی کنید، و این به شما بستگی دارد که چه زمانی تصمیم به انجام آن بگیرید.

نتيجه گيري

احساس خجالتی بودن از نظر جنسی با شوهرتان چیزی نیست که از آن خجالت بکشید. در عوض، می‌توانید از آن به‌عنوان قدرت خود استفاده کنید و اظهارات زودگذر، تماس چشمی و لمس انجام دهيد تا مطمئن شوید که شوهرتان پیام را دریافت می‌کند و در برخی مواقع رهبری را بر عهده می‌گیرد.

و با نکات ذکر شده مطمئناً هر از چند گاهی اعتماد به نفس پیدا کرده و او را غافلگیر خواهید کرد.

مطلب پیشنهادی

راه هايي كه به يك زن نشان دهيد دوستش داريد.

11 راه برای اینکه به يك زن نشان دهيد دوستش داريد.

ایجاد احساس دوست داشتن، امنیت و احترام به زن زندگی شما، پایه ای عالی برای …

يازده راه براي اينكه به همسر خود بگوييد به توجه نياز داريد.

11 راه برای اینکه به همسر خود بگویید نیاز به توجه بیشتری دارید

وقتی همسر شما با چیزهای دیگری در زندگی اش درگیر می شود، ممکن است به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *