چطور رابطه زناشويي را شروع كنيم؟
در اوايل ازدواج شايد براي شروع رابطه زناشويي خجالتي باشيد اين مقاله به شما كمك مي كند تا ايده هاي جالب براي شروع داشته باشيد.

چطور رابطه زناشویی را در اوايل ازدواج شروع كنيم؟

اکثر مردم احتمالاً موافق هستند که رابطه زناشویی جزء مهمی از ازدواج خوب است، اما برخی ممکن است در مورد چگونگی شروع رابطه زناشویی، به ویژه در  اوايل ازدواج  استرس داشته باشند.

خوشبختانه، راه‌هایی برای شکستن یخ و شروع خوب رابطه زناشویی برای اولین بار وجود دارد. حتی ممكن است کسانی که مدت زیادی با هم بوده اند از اين مقاله در مورد چگونگی شروع رابطه چیزهای جدیدتری بیاموزند. به خصوص اگر یکی از طرفین همیشه درخواست رابطه داشته باشد و شریک زندگي اش هرگز آغازگر رابطه زناشويي نباشد.

چرا یک رابطه زناشویی گرم نيازمند يك شروع عالي است؟

مهم است که رابطه جنسی را شروع کنید و بدانید که چگونه آن را به درستی انجام دهید. زیرا، بدون یک آغاز موثر و اطمینان بخش، شریک زندگی شما ممکن است نداند که شما حتی تمایل به برقراری رابطه دارید

.بعلاوه، زمانی که رابطه زناشویی به گونه‌ای آرامش بخش و مفید آغاز نشود، شریک زندگی شما همیشه خیلی فعال یا علاقه‌مند به در برقراری رابطه مشارکت نخواهد کرد.بنابراین، به طور خلاصه، مهم است که برای یک شروع اطمینان بخش در رابطه جنسی تلاش کنید تا در وهله اول همسر خود را به تمایل به داشتن به برقراری رابطه تشویق کنید.فراتر از این، ضروری است که بفهمید همسرتان ترجیح می دهد چگونه رابطه جنسی را آغاز کند. ممکن است سبک مورد علاقه شما با همسرتان متفاوت باشد، و درنتیجه هرگز نمی توانید درک کنید که آنچه برای شما مناسب است برای او نیز مفید خواهد بود.

همچنین هرگز نمی توانید تصور کنید که طرف مقابلتان هر بار که در حال رابطه زناشویی است حرکتی انجام می دهد تا به شما چیزی را منتقل کند. این یکی دیگر از دلایلی است که الزام یک شروع موثر را بیش از پیش نمایان می کند.اگر از فرصت استفاده نکنید و دعوت چشمگیر و موثری برای شروع رابطه جنسی ارائه نکنید، ممکن است هر دوی شما فرصتی را از دست بدهید.

مشکل دیگری که ممکن است در روابط زناشویی خودنمایی کند این است که یک شریک، معمولاً مرد، همیشه مسئولیت شروع رابطه را بر عهده می گیرد. این می تواند باعث شود که فشار احساسی بیشتری به او وارد شود یا اینکه گویی همسرش واقعاً علاقه ای به برقراری رابطه جنسی ندارد.اگر شما یک زن در یک هستید، شریک زندگی شما احتمالاً قدردان آن خواهد بود اگر مقداری از فشار را از روی او بردارید و هر چند وقت یکبار شما آغازگر رابطه جنسی باشید.

تعداد زيادي از زوج ها به خاطر ترس از طرد شدن شروع كننده رابطه زناشويي نيستند.

چرا مردم نگران نحوه شروع رابطه زناشویی هستند؟

در حالی که شروع رابطه جنسی مهم است، افراد ممکن است هنوز در مورد چگونگی شروع رابطه جنسی تردید داشته باشند. همانطور که کارشناسان اشاره می کنند، دلیل اصلی نگرانی افراد در مورد شروع رابطه جنسی این است که از طرد شدن می ترسند. شریک زندگی آنها ممکن است در آن لحظه روحیه همراهی و همکاری نداشته باشد و پیشرفت های آنها را رد کند. همه ما می‌خواهیم احساس کنیم که مورد تایید هستیم.بنابراین، رد شدن می تواند به عنوان یک رشته باشد، اما می توانید با تمرین پاسخ خود به آن، بر ترس از رد شدن غلبه کنید.به عنوان مثال، ممکن است از آنها به خاطر صداقتشان تشکر کنید و ابراز کنید که برای تعیین حد و مرز به آنها احترام می گذارید.

همچنین در نظر داشته باشید که اگر کسی تلاش شما را برای شروع رابطه جنسی رد کند، احتمالاً چیزی در مورد آنچه در نظر او می‌گذرد می‌گوید که این امر قطعا ارتباطی به شما پیدا نمی کند.شاید آن‌ها روز بدی را سپری می‌کنند یا به سادگی به بدن خود در آن زمان اعتماد ندارند.همچنین باید به خاطر داشته باشید که امتحان کردن چیزی برای اولین بار همیشه کمی اضطراب آور است، چه یادگیری یک مهارت جدید باشد یا یک کلاس ورزشی جدید در باشگاه.

چطور شروع كنيم؟

نحوه شروع رابطه جنسی با شریک زندگیتان به اولویت های او و همچنین اینکه آیا شما در یک رابطه جدید شروع به رابطه جنسی کرده اید یا سعی می کنید در یک رابطه بلندمدت دلیستگی های بیشتری را ایجاد کنید، بستگی دارد.داشتن یک گفتگوی عاطفی موثر از قبل ممکن است مفید باشد، تا اطمینان حاصل شود که هر دوی شما در یک مسیر قدم برمیدارید. این ممکن است به همین سادگی باشد که در مورد نشانه هایی که شما و شریک زندگی تان هنگام تمایل به رابطه جنسی ارسال می کنید، صحبت کنید یا از آنها بپرسید که چگونه دوست دارند به آغازی موثر دعوت شوند.در اینجا ایده هايي برای شروع رابطه زناشویی وجود دارد:

شیوه ای واضح و سرراست را استفاده کنید:

 به سادگی از آنها بپرسید که آیا آنها دوست دارند بیرون بروند یا به اتاق خواب بروند. ممکن است شریک زندگی شما از مدیریت ارتباطی شما قدردانی کند.

بصورت مکتوب شروع کنید:

در طول روز کاری، یک پیام متنی یا ایمیلی برای همسرتان بفرستید که در حال و هوای آغاز یک رابطه زناشویی موثر هستید. این می تواند زمینه را فراهم کند و شروع رابطه را هنگامی که شما دو نفر دوباره در عصر با هم هستید آسان تر کند.

مقاله مرتبط:فوت و فن ارسال پيام دلبرانه

ازنشانه های غیر کلامی استفاده کنید:

 این نشانه ها ممکن است به سادگی گرفتن دست همسرتان و بردن او به اتاق خواب باشد. برخی از نشانه های غیرکلامی را از قبل تعیین کنید، تا بتوانید زمانی که می خواهید رابطه زناشویی را آغاز کنید، با یکدیگر ارتباط برقرار کنید.

یک دعوت آرام و زیبای صبحگاهی برای شروع رابطه ارائه نمایید:

از آنجایی که سطح تستوسترون در هنگام صبح بیشتر است، میل جنسی نیز معمولاً در این زمان از روز بالاتر است. درخواست رابطه جنسی در صبح می تواند بهترین راه برای شروع باشد، به خصوص اگر برنامه های شلوغی دارید یا با میل جنسی کم دست و پنجه نرم می کنید.

آنرا برنامه ریزی کنید:

 اگرچه ممکن است کسل کننده یا قدیمی به نظر برسد، اما گاهی اوقات برنامه ریزی رابطه جنسی بهترین گزینه است، به خصوص برای زوج هایی که زندگی پرتنشی دارند یا در مورد اینکه چه کسی باید رابطه جنسی را آغاز کند با هم توافق ندارند.با برنامه ریزی یک جلسه هفتگی، جایی برای طرد شدن یا جریحه دار شدن احساسات وجود ندارد. این روش شروع رابطه جنسی همچنین به شریک زندگی شما نشان می دهد که برای شما صمیمیت در اولویت است.

در مورد تجارب رابطه های قبلی بین خود با هم حرف بزنید:

 در حالی که برخی افراد بازی فیزیکی را ترجیح  می دهند، برخی دیگر از برقراری ارتباط کلامی قبل از داشتن رابطه لذت می برند. شما می توانید با بحث در مورد تجربیات جنسی گذشته، مانند چیزی که قبلاً در رابطه با یکدیگر امتحان کرده اید، آماده سازی لازم برای یک شروع مطمئن را ایجاد کنید.

مقاله مرتبط: هفت كار شوهر براي جذاب تر شدن رابطه جنسي

کلمات کد شده بین یکدیگر را گسترش دهید:

 درست مانند یک نشانه بصری، مانند مالیدن پای شریک زندگی‌تان، ممکن است نشان دهد که می‌خواهید رابطه جنسی را آغاز کنید. شما و شریک زندگی‌تان می‌توانید کلمات رمزی بسازید. که می‌توانید از آنها برای بیان اینکه در حالت آغاز رابطه زناشویی هستید استفاده کنید.به عنوان مثال، ممکن است از شریک زندگی خود بپرسید که آیا او تمایلی به خوردن غذای نمکی دارد یا خیر.از این شیوه می توانید در مواقعی که نمی‌خواهید بچه‌ها بدانند چه اتفاقی می‌افتد، استفاده کنید.

 خواسته خود شفاف و واضح صحبت کنید:

اگر دقیقا می دانید چه می خواهید، از درخواست آن نترسید. کارشناسان توصیه می‌کنند دقیقاً آنچه را که می‌خواهید توصیف کنید. زیرا این امر باعث می‌شود شریک زندگی‌تان راحت‌تر بتواند خود را به خواست ذهنی شما نزدیک نماید. ممکن است اشاره کنید که دوست دارید روی آن‌ها پایین بیایید یا می‌خواهید یک فرآیند سریع روی کاناپه اتاق نشیمن غذاخوری داشته باشید.

اگر در یک رابطه جدید هستید ابتدا با یک مکالمه عاطفی شروع کنید:

اگر به تازگي نامزد كرده ايد و آماده شروع رابطه جنسی هستید. ممکن است به نامزدتان بپرسيد که آیا او مایل به انجام این کار است یا خیر. ممکن است اشاره کنید که شب قبل هنگام جدایی از لمس لب ها لذت بردید. دوست دارید دوباره امتحان کنید و ببینید اوضاع به کجا می رسد. ببینید او چگونه پاسخ می دهد، و هر پاسخی که باشد، محترمانه رفتار کنید.

اگر در یک رابطه جدید هستید ابتدا در مورد اولویت های خود با هم مذاکره کنید:

 اگر نمی دانید شریک زندگی شما چه چیزی را دوست دارد، چگونه رابطه جنسی را آغاز می کنید؟ سخت به نظر می رسد، درست است؟

یکی دیگر از مکالمات مفیدی که باید در نامزدي داشته باشید، گفتگوی پیرامون ترجیحات شریک زندگی شما برای شروع رابطه جنسی در مورد امکان گذراندن مدتی با هم در رختخواب صحبت می کنید.در هر صورت، گفتگوی مستقیم در مورد اینکه چگونه شریک زندگی شما می خواهد رابطه جنسی را آغاز کند مفید است. برای مثال، می‌توانید بپرسید که آیا او ترجیح می‌دهد با درخواست مستقیم رابطه جنسی را آغاز کنید یا نشانه‌های ظریف‌تری را ترجیح می‌دهد.

به نوبت شروع کننده باشید:

 اگر به دنبال راه های خلاقانه برای شروع عشق ورزی هستید، به خصوص در یک رابطه طولانی مدت، ممکن است به نوبت فکر کنید. نوبت شروع را جابجا کنید چون اینگونه فرآیند مورد نظر شما بیشتر کار خواهد کرد.

با یک نوازش عاشقانه آغاز کنید:

 اگر به دنبال راه‌های جدیدی برای شروع رابطه جنسی با همسرتان هستید، ممکن است ماساژ پیشنهاد مناسبی باشد. مرحله اول را با ماساژ پشت شروع کنید و به سمت پایین حرکت کنید. این مطمئناً او را آرام می کند و خلق و خوی اش را در موقعیت مناسب تر قرار می دهد.

پوشش محرک داشته باشید:

یک لباس اغوا کننده را امتحان کنید، یا لباس زیر زنانه جدیدی را در رختخواب بپوشید. این می تواند به شریک زندگی شما نشان دهد که شما در مد شروع رابطه زناشویی هستید و برخی از جرقه های روزهای اولیه رابطه شما را دوباره روشن می کند.

با یک بوسه اغواگرانه آغاز کنید:

به جای نوک زدن سریع به لب ها، سعی کنید همسرتان را عمیقاً ببوسید تا نشان دهید که در حال رابطه جنسی هستید.

موقع بیدار شدن آنها را غافلگیر کنید:

اگر به دنبال راه جدیدی برای شروع رابطه جنسی با همسرتان هستید. ممکن است با بیدار کردن او با رابطه جنسی دهانی او را غافلگیر کنید.

منتظر وقوع شرایط ایده آل نمانید و شروع کنید:

 اگر منتظر لحظه مناسب برای داشتن رابطه جنسی باشید، هرگز این اتفاق نخواهد افتاد. اگر مد فکری و جسمی شما به هم نزدیک شد، ادامه دهید و شروع کنید. بدترین چیزی که می تواند اتفاق بیفتد این است که شریک زندگی شما ممکن است در مد موردنظر شما نباشد، اما چیزی نیست که شخصاً آن را درک کنید.

بعد از استحمام شیطنت را شروع کنید:

 به جای اینکه بلافاصله پس از بیرون آمدن از حمام لباس بپوشید، برهنه راه بروید. این می تواند نشانه ای برای شریک زندگی شما باشد که می خواهید رابطه جنسی را آغاز کنید.

برهنه بخوابید و او را درآغوش بگیرید:

 اگر در خلق و خویتان مشکل دارید، بغل کردن برهنه در رختخواب با هم  می تواند مفید باشد. بدن خود را روی بدن او فشار دهید، و در حالی که برای شروع رابطه جنسی، دست خود را به سمت اطراف شکم او بلغزانید.

بشکل آرامش بخشی فرآیند را کنترل کنید:

 در یک رابطه طولانی مدت، ممکن است گاهی مجبور شوید کنترل را به دست بگیرید. با باز کردن دکمه‌های پیراهن یا بالا رفتن روی پاهای همسرتان در حالی که با هم تلویزیون تماشا می‌کنید، دعوت جنسی بدهید. این پیام واضحی را ارسال می کند که شما در حال شروع رابطه جنسی هستید.

باهم استحمام کنید:

 کف ساختن در حمام با هم گاهی اوقات می تواند دروازه ای برای یک جلسه جنسی گرم باشد.

روبروی همسر خود لباس بپوشید:

گاهی اوقات، درآوردن لباس برای دعوت جنسی کافی است.

به شریک زندگی خود جملات تاکیدی مثبت بدهید:

 همه ما می‌خواهیم احساس کنیم که همسر یا شریک زندگی خود مایل است، بنابراین گاهی اوقات، درخواست رابطه جنسی فقط به این معنا نیست که مستقیماً بخواهیم مدتی را با هم در اتاق خواب بگذرانیم. از ظاهر همسرتان تعریف کنید یا به او بگویید که چقدر از بوسیدن او لذت می برید.این می تواند یک راه محبت آمیز برای برقراری ارتباط باشد و شروع رابطه جنسی می تواند از آنجا اتفاق بیفتد.

پیرامون انتظارات صحبت کنید:

 اگر قرار است برای اولین بار در یک رابطه رابطه جنسی را مطرح کنید، می تواند برای ایجاد انتظارات مفید باشد.آیا شریک زندگی شما می خواهد برای اولین بار به طور خود به خود رابطه جنسی را آغاز کند، یا اگر هر دوی شما راحت تر، زمانی را برای داشتن رابطه جنسی تعیین کنید؟برای هر دوی شما مهم است که در یک مسیر حرکت داشته باشید و به خواسته های یکدیگر احترام بگذارید.

با شریک زندگی خود معاشقه کنید:

پیش بازی فقط بوسیدن و لمس کردن نیست. گاهی اوقات یک گفتگوی عشوه گرانه تنها چیزی است که برای ایجاد زمینه برای رابطه جنسی نیاز دارید.

با شریک زندگی خود فعالیت فیزیکی داشته باشید:

چه کشتی روی مبل یا رقصیدن در اتاق نشیمن، زمانی را به بازی فیزیکی با شریک زندگی خود اختصاص دهید. ارتباط فیزیکی می تواند یک راه سرگرم کننده برای شروع رابطه جنسی باشد.

رفتار همدلانه داشته باشید:

 در روابط طولانی مدت، استرس ناشی از زندگی روزمره، کار و وظایف خانگی می تواند مانع میل جنسی شود. با حمایت از شریک زندگی خود، جرقه را زنده نگه دارید.مقداری از بار را با مراقبت از ظروف سبک کنید یا بچه ها را چند ساعتی به پارک ببرید تا کمی به تنهایی برای آنها وقت بگذارید. با حمایت شما، همسرتان به احتمال زیاد به تلاش های شما برای شروع رابطه جنسی پاسخ مثبت می دهد.

کمی ارضاکننده رفتار کنید:

گیر افتادن در روال های قدیمی در یک شراکت متعهدانه آسان است، اما می توانید با کمی متقاعد کننده بودن با دعوت جنسی خود، زندگی جنسی خود را تند کنید.شریک زندگی خود را به دیوار فشار دهید و او را ببوسید یا یواشکی از پشت بلند شوید و گردن او را ببوسید. این حتما پیامی ارسال می کند.

فهرستی از مواردی را که دوست دارید تهیه کنید:

 در شب ملاقات بعدی خود، فهرستی از چیزهایی که دوست دارید با همسرتان در اتاق خواب امتحان کنید، تهیه کنید. هنگامی که می خواهید رابطه جنسی را آغاز کنید، به شما و شریک زندگی خود پیشنهاد دهید که به لیست مراجعه کنید.

به زبان دلخواه همسرتان صحبت كنيد.

همه ما زبان عشق خود را داریم. به عنوان مثال، برخی از مردم زمانی که کسی به آنها هدیه می دهد بیشتر احساس دوست داشتن می کنند، در حالی که برخی دیگر از طریق لمس فیزیکی احساس می کنند که دوستش دارند. بیاموزید که چه چیزی شریک زندگی شما را تحریک می کند و از آن برای شروع رابطه جنسی استفاده کنید.اگر شریک زندگی شما یک فرد لمسی است، رابطه جنسی را با در آغوش گرفتن نزدیک یا با بوسیدن لب ها و دیدن اینکه به کجا منتهی می شود شروع کنید.

مطلب پیشنهادی

يازده راه براي اينكه به همسر خود بگوييد به توجه نياز داريد.

11 راه برای اینکه به همسر خود بگویید نیاز به توجه بیشتری دارید

وقتی همسر شما با چیزهای دیگری در زندگی اش درگیر می شود، ممکن است به …

چگونه بفهميم يك دختر به ما علاقه دارد.

چگونه بفهمید که يك دختر شما را دوست دارد؟

آیا برای مراحل بعدی یک آشنايي آماده هستید اما مطمئن نیستید که دختری که دوست …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *