كارهايي كه شوهر مي تواند براي بهبود رابطه جنسي انجام دهد.
اگر رابطه جنسي بين شما به عنوان شوهر و همسرتان ديگر شوق و اشتياق اوليه را ندارد مي توانيد كارهايي براي بهتر شدن اين رابطه انجام دهيد.

هفت كار شوهر براي جذاب تر شدن رابطه جنسي

همه مردها می خواهند بهترین باشند، در شغلشان ، رابطه شان و البته به عنوان یک شوهر عاشق همسرشان. گاهی اوقات، ممکن است شما به عنوان يك مرد در مورد اینکه یک شوهر چه کاری مي تواند براي خوشحال و راضی نگه داشتن همسرش انجام دهد سردرگم شويد. سوالي كه مطرح است اين است كه شما به عنوان شوهر چه کاری می توانيد انجام دهيد تا عشقبازي با شما براي همسرتان جذاب تر شود.

شما به عنوان یک شوهر می توانيد کارهای خلاقانه جالبي براي افزايش جذابيت عشقبازي براي همسرتان انجام دهيد. از آنجایی که روحيه  هر زن متفاوت است. قبل از اجراي موارد مطرح شده در اين مقاله به روحيه همسرتان دقت كنيد و مطابق با روحيه او از بين موراد پيشنهادي انتخاب كنيد. يا بهتر از آن مي توانيد با توجه به روحيه همسرتان خلاقيت به خرج بدهيد و خودتان موارد جالب تري اجرا كنيد.

شايد از اينكه همسر شما به اوج لذت نمي رسد، تحريك نمي شود خسته شده باشيد. اين موارد به عنوان يك مرد براي شما غير قابل قبول باشند. حتما مي خواهيد به عنوان يك شوهر در عشقبازي بهترين باشيد ولي نمي دانيد چه كاري انجام دهيد. اين مقاله براي كمك به شماست تا ايده بگيريد و رابطه زناشويي خود را بهتر كنيد.

چالش هایی که  مردان در عشقبازي با همسرشان با آن روبرو هستند.

قبل از اینکه با کارهایی که یک شوهر می تواند برای جذاب تر شدن اتاق خواب انجام دهد آشنا شویم. می خواهیم امتیاز واقعی در رختخواب را بدانیم. همه ما می خواهیم بهترین معشوق برای شرکای خود شویم. درست است؟با این حال، چیزهایی وجود دارد که ما به سادگی نمی توانیم آنها را کنترل کنیم. بزرگسالی سخت است و رابطه جنسی مانند زمانی که ما جوانتر بودیم نخواهد بود. آن شب‌های عاطفی هیجان انگیز آهسته شده اند. اين اتفاق ممکن است هر دو طرف را دچار خستگی و رخوت نماید.شاید فکر مي كنيد فقط خانم هادر رختخواب دچار عدم اطمینان هستند. دوباره فکر کنيد شوهران نیز در رختخواب چالش های خاص خود را دارند که برخی از آنها عبارتند از:

رسیدن به خط پایان با حداکثر سرعت ممکن

اکثر مردان موافقند که یکی از بزرگترین مشکلاتی که در مورد رضایت همسرشان پیش می آید این است که خیلی سریع به خط پایان می رسیم!ما می‌خواهیم این سرعت را ادامه دهیم و بیشتر دوام بیاوریم – باور کنید، اما نمی‌توانیم!

صداش رو درنیار!

هیچ چیز ناامید کننده تر از “نداشتن” صدای زن شما هنگام برقراری رابطه جنسی نیست.اگر زن ما راضی نباشد یا تحریک نشود، شوهرها قطعاً می بینند و احساس می کنند. وقتی زنی برانگیخته می شود، چهره اش گویای همه چیز است.

رابطه شما با شوهرتان ديگر شباهتي به روزهاي اوليه ازدواج ندارد و خسته كننده است.

دیگه خبری از هیجان نیست!

می بوسید و لباس هایتان را در می آورید. فقط همين! دیگر نه پیش‌بازی آهسته‌سوزی – فقط رابطه جنسی اولیه، که قطعاً کسل‌کننده است.مردان گاهی اوقات ممکن است احساس کنند که تماس خود را با همسرشان از دست می دهند!

هیجان زندگی زناشویی خود را افزایش دهید

یکی از اولین کارهایی که یک شوهرمی تواند برای جذاب تر شدن اتاق خواب انجام دهد این است که بهترین نسخه از خود به عنوان یک شخص و به عنوان شریک زندگی باشد.اگر بدانید که چگونه به زن خود احترام بگذارید و برای برقراری ارتباط خوب در آنجا باشید، به احتمال زیاد، هر دوی شما در به اشتراک گذاشتن نیازها و خواسته های خود، به خصوص در رابطه با زندگی جنسی خود، راحت خواهید بود.شما می‌خواهید همسرتان بداند که در رختخواب چه می‌خواهید. ارتباط جنسی خوب، صداقت، احترام و قدردانی نه تنها درهایی را به روی یک زندگی جنسی عالی، بلکه یک زندگی فراموش نشدنی نیز باز می کند!

ایده های بکر برای افزایش جذابیت اتاق خواب

همه ما می‌خواهیم از کارهایی که یک شوهر می‌تواند برای هیجان انگیزتر شدن اتاق خواب انجام دهد، بدانیم. راه رسیدن به بهترین شدن در تحقق خیالات نفسانی شریک زندگی تان اصلاً سخت نیست.کافی است برخی از ساده ترین راه ها را برای تقویت رابطه جنسی و بهتر شدن در رختخواب دنبال کنید.

از رختخواب بگذر

بهترین چیزهایی که در اتاق خواب باید امتحان کنید یا ایده های جذاب برای اتاق خواب ممکن است حتی در اتاق خواب اتفاق نیفتد!رختخواب را رها کنید و رابطه زناشویی را در مکان دیگری امتحان کنید! شاید آن را در آشپزخانه زمانی که شریک زندگی شما انتظارش را ندارد انجام دهید! لطفا خودجوش و سرگرم کننده باشید!

چشمان تان را خوب بگشایید!

هنگامی که می بوسیم یا زمانی که واقعاً از رابطه جنسی لذت می بریم، تمایل داریم چشمان خود را ببندیم.این کار ساده را برای تقویت زندگی جنسی امتحان کنید – وقتی به اوج رسیدید چشمان خود را باز کنید. به هم خیره شوید، چشمانتان را نبندید و ببینید چقدر حس شگفت انگیزی است!دیدن چهره یکدیگر در زمانی که هر دو به اوج می رسید نه تنها اغواکننده بلکه رضایت بخش است.

خودتان را ببینید!

خجالتی نباشید! چراغ ها را روشن کنید یا آینه هایی را در جایی قرار دهید که بتوانید عملا خود را ببینید. این مهیج، اغواکننده، و در عین حال وحشی است!

تلاش کنید نقش بازی کنید

آیا نمی دانید چگونه اتاق خواب را اغواکننده تر کنید؟ شما می توانید با کاوش در فانتزی های یکدیگر با انجام نقش های جنسی شروع کنید!با نقش های آسان شروع کنید و دفعه بعد نقش های متفاوت و چالش برانگیز را امتحان کنید. این یک راه عالی برای تحقق خیالات نفسانی یکدیگر است.

مقاله مرتبط: ايده هاي جذاب براي بازی‌ جنسي زن و شوهري

غير قابل پيش بيني باشيد!

غیرقابل پیش بینی باشید. اگر می خواهید در رختخواب بهترین باشید – خجالتی نباشید!کارهای زیادی وجود دارد که یک شوهر می تواند برای اغواکننده تر کردن اتاق خواب انجام دهد، و یکی از آنها غیرقابل پیش بینی بودن و سرگرم کننده بودن است!

برخی موزیک های خاص را پخش کنید

یکی دیگر از کارهای جذاب این است که موسیقی اغواکننده را در پس زمینه امتحان کنید. موسیقی اغواکننده آهسته خاص امتحان کنید. حال و هوای شما به موسیقی که انتخاب می کنید بستگی دارد. به زندگی جنسی شما جذابيت می افزاید!

سکوت را رعایت کنید!

همه ما می دانیم که کارهایی که یک مرد می تواند برای اغواکننده تر کردن اتاق خواب انجام دهد شامل ناله کردن زن شما است، درست است؟ ناله های بلند را رها کنید و رابطه جنسي آرام را امتحان کنید! در عین حال سرگرم کننده و هیجان انگیز است زیرا شما مجاز به ایجاد سر و صدا نیستید! از اینکه شریک زندگی تان به سخت از فریاد زدن نام شما امتناع می کند، راضی خواهید شد!

کارهای زیادی وجود دارد که یک مرد می تواند برای اغواکننده تر نمودن اتاق خواب انجام دهد، و شما حتی می توانید راه های خود را برای بهتر کردن رابطه جنسی نیز در نظر بگیرید.فقط باید هر گونه ناامنی، شک و نگرانی را کنار بگذارید و از رابطه جنسی آنطور که هست لذت ببرید!سرگرم کننده و گرم باشید تا شما و همسرتان بتوانید از یک زندگی جنسی عاطفی و اغواکننده گرم لذت ببرید!

مطلب پیشنهادی

آدم عصبانی

چرا من اینقدر عصبانی هستم؟

خشم احساسی است که تجربه و بیان آن دشوار است. اگر متوجه شدید که چرا …

چگونه از منفعل پرخاشگر بودن دست برداريم.

چگونه از منفعل- پرخاشگر  بودن دست برداریم

اگر کسی شما را به منفعل بودن-پرخاشگری متهم کرده باشد، ممکن است تعجب کنید که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *