لباس براي بهار
بهار فصل مناسب براي تيپ هاي رنگارنگ و زيباست

چگونه در خانه و بيرون  برای بهار لباس بپوشیم

بهار زمان مناسبی برای بازی با مد است زیرا روزها ترکیبی از هوای گرم و خنک خواهد بود که به شما امکان می دهد ظاهر متفاوتی را امتحان کنید. احتمالاً از بیرون آوردن لباس هاي اصلی هوای گرم خود مانند شلوارك و تاپ بدون آستین هیجان زده هستید، اما ممکن است لازم باشد ظاهر خود را لایه لایه کنید تا گرم بمانید. صرف نظر از ترجیحات استایل شما، ظاهرهای سرگرم کننده و آسان بهاری وجود دارد که می توانید برای هر مناسبتی کنار هم قرار دهید. فقط فراموش نکنید که با حمل یک چتر برای همه آن باران هاي بهاري آماده شوید!

روش

1

ایجاد یک ظاهر معمولی

مرحله 1 الگوهای گل و رنگ هاي پاستيلي را برای جشن گرفتن فصل انتخاب کنید.

الگوهای گل و پاستل را برای جشن گرفتن این فصل انتخاب کنید. وقت آن است که رنگ های تیره پاییز و زمستان خود را کنار بگذارید. بهار زمانی است که طبیعت شکوفا می شود، بنابراین به دنبال لباس هایی باشید که دارای گل، برگ و رنگ های کم رنگ هستند. علاوه بر این، پارچه های سبک وزن مانند پنبه یا کتان را انتخاب کنید، زیرا هوا در حال گرم شدن است.

طرح های گل مانند گل بابونه برای فصل بهار زیبا هستند.

به طور مشابه، زرد کم رنگ، اسطوخودوس، صورتی روشن و آبی آسمانی رنگ های بهاری عالی هستند.

بهار فصل بازي با رنگ هاست

مرحله 2 برای انتخاب آسان، یک لباس سبک ساده بپوشید.

برای انتخاب آسان، یک لباس سبک ساده بپوشید. لباس‌ها یک ظاهر کلاسیک بهاری هستند که هرگز از مد نمی‌افتند. برای داشتن ظاهری جذاب در آخر هفته در خانه، یک لباس کوتاه یا تا ران انتخاب کنید، یا اگر می‌خواهید لباسی کمی آراسته‌تر داشته باشید، با یک لباس بلند تا روی زانو یا بلندی استفاده کنید.

اگر هوا گرم است  در خانه پاهای خود را برهنه بگذارید.

اگر خنک است، یک جوراب شلواری مات بپوشید. برای لذت بیشتر، رنگ روشنی را انتخاب کنید که لباس شما را به نمایش بگذارد.

نکته:

 لباس ماکسی یک استایل زیبای بهاری است زیرا روان و سبک است اما همچنان پوست زیادی را می پوشاند. اگر می خواهید در خانه ظاهری سرگرم کننده بهاری داشته باشید که کمی گرمتر نیز باشد، لباس ماکسی بپوشید.

مرحله 3  در خانه با یک تاپ و شلوارك یا دامن تيپ خود را ساده نگه دارید.

با تاپ و شلوارک یا دامن تيپ خود را در خانه ساده نگه دارید. تی شرت ها برای فصل بهار عالی هستند، اما ممکن است از پوشیدن یک تاپ نخی یا کتان نیز لذت ببرید. تاپ خود را با شلوارك ست کنید تا ظاهری آسان در آخر هفته در خانه  داشته باشید—اگر می خواهید لباس بپوشید، یک دامن زیبا انتخاب کنید.

در خانه یک تی شرت تک رنگ با شلوارک، دامن کوتاه یا دامن میدی را امتحان کنید.

یک تی شرت با شلوارك جین یا دامن جین بپوشید.

یک تاپ آستین کوتاه یا بدون آستین چاپ شده را با شلوارك خاکی یا جین یا یک دامن ست کنید.

مرحله 4 یک پیراهن را با لباس های خاکی یا جین ست کنید.

یک پیراهن یقه‌دار را با لباس‌های خاکی یا جین ست کنید. پیراهن یقه دار برای یک کار معمولی یا ظاهر آخر هفته عالی به نظر می رسد. یک پیراهن چوگان را انتخاب کنید که رنگ روشن و سرگرم کننده ای دارد، مانند پاستل. آن را روی یک شلوار خاکی یا جین بپوشید

به عنوان مثال، ممکن است برای کار از یک پیراهن یقه دار به رنگ سالمون، یک جفت لباس خاکی بلند و یک کمربند قهوه ای استفاده کنید.

برای داشتن ظاهری سرگرم کننده در آخر هفته، می توانید یک پولو زرد روشن را با یک شلوارک جین ست کنید.

مرحله 5 اگر هوا سرد است به جای شلوارک یا دامن، با شلوار بلند بپوشيد.

اگر هوای بیرون سرد است به جای شلوارک یا دامن با شلوار بلند بپوشيد. بهار یک فصل انتقالی است، بنابراین برخی از روزها هنوز هوای خنک وجود خواهد داشت. اگر خنک است، پوست بیشتری را با یک شلوار بپوشانید. برای یک گزینه آسان که برای فصل بهار عالی است، یک استایل جین یا رنگ خاکی را امتحان کنید.

با این حال، ممکن است شلوار سفید یا رنگ پاستلی یکدست را نیز امتحان کنید.

مرحله 6 در یک روز گرم بهاری صندل بپوشید.

در یک روز گرم بهاری صندل بپوشید. با گرم‌تر شدن هوا، صندل‌ها دوباره مد شده‌اند. یک صندل مجلل برای ظاهری شیک یا حرفه ای انتخاب کنید. اگر چیزی غیررسمی تر را ترجیح می دهید، با یک صندل پیاده روی بروید.

صندل ها با شلوارک، دامن و لباس عالی به نظر می رسند.

مرحله 7 کفش های کتانی را برای ظاهری آرام انتخاب کنید.

کفش های کتانی را برای ظاهری آرام انتخاب کنید. کفش‌های کتانی یک سبک محبوب بهاری هستند که با هر لباس راحتی ست می‌شوند. کفش‌های کتانی سفید یکی از لوازم اصلی فصل هستند، اما می‌توانید با رنگ‌ها نیز بازی کنید.

مرحله 8 با جواهرات رنگارنگ بازی کنید.

با جواهرات رنگارنگ بازی کنید. برای شیک بودن نیازی به استفاده از جواهرات ندارید، اما می تواند راهی سرگرم کننده برای افزایش استایل شما باشد. برای فصل بهار، جواهراتی با رنگ روشن انتخاب کنید تا فصل را تداعی کنند. با گردنبند، دستبند و گوشواره بازی کنید.

اگر ظاهری غیررسمی ایجاد می کنید، چند تکه را برای اکسسوری کردن ظاهر خود انتخاب کنید. ممکن است از یک دستبند النگو یا یک گردنبند بلند همراه با یک جفت گوشواره استفاده کنید.

مرحله 9 با یک عینک آفتابی از چشمان خود محافظت کنید.

با یک عینک آفتابی از چشمان خود محافظت کنید. از آنجایی که بهار هوای گرم تری را به ارمغان می آورد، احتمالاً زمان بیشتری را در خارج از منزل سپری خواهید کرد. مطمئن شوید که از عینک آفتابی برای محافظت از چشمان خود در برابر اشعه های مضر UV استفاده می کنید. یک جفت عینک آفتابی را انتخاب کنید که 100% محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش داشته باشد.

قاب های بزرگ معمولاً ظاهری زیبا برای فصل بهار هستند.

عینک های آفتابی مختلفی را امتحان کنید و عینک آفتابی را انتخاب کنید که فرم صورت شما را برجسته کند.

روش

2

به نظر حرفه ای

مرحله 1 بلوز یا لباس دکمه دار را انتخاب کنید که با پارچه سبک وزن ساخته شده است.

بلوز یا دکمه‌آپ‌های ساخته شده با پارچه سبک را انتخاب کنید. ممکن است متوجه شوید که لباس های کاری که در تمام زمستان پوشیده اید عرق کرده اید، بنابراین وقت آن رسیده است که پارچه های نازک را از بین ببرید. تنفس پذیر و روان را انتخاب کنید

تاپ هایی که به شما اجازه می دهد در بعدازظهرهای گرم خنک شوید. به دنبال رنگ‌های روشن‌تر مانند سفید و پاستلی و همچنین طرح‌های گلدار سرگرم‌کننده باشید.

به عنوان مثال، ممکن است یک دکمه سفید را با یک جفت یا یک دامن خاکی انتخاب کنید.

اگر الگوها را دوست دارید، می توانید یک دکمه یا بلوز چاپی را امتحان کنید. به همین ترتیب، می توانید یک تاپ کتانی گلدار را در یک پالت رنگی پاستلی امتحان کنید.

اگر به بلوزهای زنانه علاقه دارید، برای داشتن ظاهری کلاسیک در هوای گرم، پنل بالایی را روی یک لباس مجلسی امتحان کنید.

مرحله 2 شلوارهای خاکی، خاکستری، قهوه ای یا کتان را برای لباس کار خود انتخاب کنید.

2.شلوارهای خاکی، خاکستری، قهوه ای یا کتان را برای لباس کار خود انتخاب کنید.

 سعی کنید در فصل بهار از رنگ‌های تیره‌تر خودداری کنید زیرا رنگ‌های روشن‌تر در این فصل زيبايي بیشتری دارند. به جای آن کمد لباس کار خود را دور شلوارهای رنگ روشن بسازید. رنگ های خاکی یک انتخاب واضح است و در طیفی از رنگ ها، از مایل به سفید تا برنزه تیره وجود دارد. همچنین ممکن است شلوارهای خاکستری یا قهوه ای ساده یا چهارخانه و همچنین شلوارهای کتان سبک وزن را امتحان کنید.

به عنوان مثال، ممکن است یک پیراهن دکمه دار سفید را روی یک شلوار چهارخانه خاکستری روشن بپوشید.

به همین ترتیب، می توانید یک پیراهن چهارخانه پاستلی را با یک جفت رنگ خاکی ست کنید.

نکته: اگر احساس بازیگوشی می کنید، می توانید شلوارهای پاستلی رنگ را نیز امتحان کنید. به عنوان مثال، یک جفت شلوار صورتی زیبا با همه چیز از یک بلوز سفید تا یک تی شرت خاکستری مناسب به نظر می رسد.

مرحله 3 یک دامن میدی را امتحان کنید تا ظاهر زیبای بهاری داشته باشید.

یک دامن میدی را برای یک کار زیبا بهاری امتحان کنید. یک دامن میدی بین زانو و مچ پا قرار می گیرد، بنابراین یک استایل بسیار حرفه ای است. دامن میدی خود را با یک تی شرت یا بلوز زیبا ست کنید. اگر دامنتان طرح دار است یک تاپ تک رنگ انتخاب کنید یا اگر دامنتان ساده است، بالاتنه طرح دار انتخاب کنید.

به عنوان مثال، می توانید یک دامن میدی گلدار را با یک بلوز صورتی زیبا یا یک دامن میدی بنفش یکدست با یک تاپ طرح دار بپوشید.

مرحله 4 در خانه شلوار كاپري بپوشيد

شلوار کاپری گزینه ای عالی برای فصل بهار است. کاپری های خاکی، خاکستری، پاستلی یا چهارخانه را برای ظاهری حرفه ای انتخاب کنید. کاپریس خود را با یک تاپ یا بلوز دکمه دار جفت کنید.

به عنوان مثال، ممکن است یک دکمه آستین کوتاه سفید با کاپری اسطوخودوس یا کاپری چهارخانه خاکستری بپوشید.

همچنین می توانید یک بلوز بدون آستین را با کاپریس خود ست کنید.

مرحله 5 از كفش هاي تخت استفاده کنید تا لباس خود را در عین راحتی بپوشانید

لباس های تخت بپوشید تا لباس خود را در عین راحتی بپوشانید. کفش‌های تخت بسیار منعطف هستند زیرا می‌توانید آن را با هر چیزی بپوشید. آنها را برای یک کفش کار روزمره انتخاب کنید. با رنگ های خنثی بروید یا با رنگ ها و الگوهای بهاری بازی کنید.

می‌توانید کفش‌های تخت را با یک جفت رنگ خاکی و دکمه‌دار ست کنید. اگر لباس‌ها و دامن‌ها می‌پوشید، لباس‌های تخت بهترین ترکیب خواهند بود.

نکته: همچنین می‌توانید برای زیباتر کردن تیپ‌های غیررسمی بهاری خود از کت باله استفاده کنید. به عنوان مثال، می توانید کت ها را با یک تاپ و شلوارک شیک، یک لباس بهاری زیبا، یا یک مجموعه تاپ و دامن ست کنید.

مرحله 6 کفش های جلو باز را برای استایل بهاری خوش لباس انتخاب کنید.

برای استایل بهاری خوش لباس، کفش های جلو باز را انتخاب کنید. از آنجایی که هوا در حال گرم شدن است، بهار بهترین زمان برای درآوردن کفش های دم باز است. برای کفش‌هایتان از رنگ‌های روشن‌تر یا روشن‌تر مانند بژ، صورتی یا قرمز استفاده کنید. آنها را با ظاهر کاری یا سبک های غیررسمی خود جفت کنید.

روش

3

لایه بندی در روزهای خنک

مرحله 1 در روزهای سرد یک ژاکت سبک بپوشید.

در روزهای سرد یک ژاکت یا ژاکت سبک بپوشید. لایه بندی در روزهای بهاری ضروری است زیرا آب و هوا به راحتی می تواند بین سرد و گرم تغییر کند. پس از انتخاب یک ظاهر زیبا در هوای گرم، یک ژاکت سبک، بادگیر یا ژاکت بپوشید تا سرما را از بین ببرید. بعداً می توانید لایه رویی خود را بردارید تا در قسمت گرم روز خنک بمانید.

ممکن است روی یک لباس بهاری زیبا یک ژاکت بافت باز بپوشید.

اگر تاپ و شلوارک، دامن یا شلوار می پوشید، یک کت جین، هودی یا ژاکت دکمه دار را امتحان کنید.

وقتی برای بهار خرید می‌کنید، به دنبال قطعاتی باشید که بتوانید به روش‌های مختلف لایه‌بندی کنید. به این ترتیب، طیف وسیع‌تری از لباس‌ها خواهید داشت و حتی اگر دما تغییر کند، می‌توانید راحت بمانید.

مرحله 2 یک ژاکت کش باف پشمی سبک را با یک بلوز یا لباس ست کنید.

یک ژاکت کش باف پشمی سبک را با یک بلوز یا لباس ست کنید. ژاکت کش باف پشمی می تواند شما را در قسمت های خنک روز و در یک فضای کار دارای تهویه مطبوع گرم نگه دارد. علاوه بر این، به استایل های بهاری شما کمک می کند حرفه ای تر به نظر برسند. ژاکت کش باف پشمی با رنگ خنثی را برای ظاهری روزمره انتخاب کنید یا با انتخاب ژاکتی که مکمل رنگ‌های لباس شما باشد، ظاهری شیک به آن اضافه کنید.

به عنوان مثال، ممکن است یک ژاکت کش باف پشمی خاکستری یا بژ برای بهار تهیه کنید که با اکثر لباس ها هماهنگ باشد.

از سوی دیگر، ممکن است ترجیح دهید طیفی از رنگ‌ها را انتخاب کنید تا هر لباسی گزینه‌ای هماهنگ داشته باشد. می توانید یک ژاکت کش باف اسطوخودوس را روی یک لباس گلدار بنفش یا یک ژاکت کش باف پشمی زرد روی یک بلوز خال خالی زرد بپوشید.

مرحله 3 یک بلیزر نازک انتخاب کنید که در عین خنک نگه داشتن شما شیک به نظر برسد.

بلیزر نازکی را انتخاب کنید که در عین خنک نگه داشتن شما شیک به نظر برسد. بلیزرها یک سبک کار کلاسیک هستند و برای هر فصلی عالی به نظر می رسند. کتی از رنگ خنثی را برای گزینه ای آسان انتخاب کنید یا رنگی را انتخاب کنید که با لباس شما مطابقت داشته باشد.

بلیزرهای سفید، خاکستری، سرمه ای، قهوه ای و خرمایی همگی برای رنگ های خنثی در فصل بهار عالی عمل می کنند.

ممکن است کت کتانی سرمه ای با دکمه های سفید و رنگ های خاکی بپوشید.

اگر رنگ‌های روشن را دوست دارید، می‌توانید کت زرد را با دکمه‌های تک رنگ یا بلوز طرح‌دار ست کنید.

مرحله 4 اگر بیرون خنک است یک کت نازک یا کت روز بپوشید.

اگر بیرون هوا خنک است، یک کت نازک یا کت روز بپوشید. بهار احتمالا چند روز سرد خواهد داشت، بنابراین با یک كت زیبا و سبک گرم باشید. استایلی مانند کت را انتخاب کنید که انعطاف‌پذیر اما حرفه‌ای باشد. خاکی یک انتخاب محبوب است، اما می توانید رنگ های خاکستری، سرمه ای یا روشن را نیز امتحان کنید.

برای داشتن ظاهری راحت و شیک، از یک کت کلاسیک خاکی استفاده کنید.

اگر می خواهید روی چند قطعه کلیدی بهار سرمایه گذاری کنید، یک کت سبک با رنگ روشن می تواند گزینه خوبی باشد. رنگ پاستلی را برای ظاهری جذاب امتحان کنید.

روش

4

خشک ماندن در روزهای بارانی

مرحله 1 اگر پیش بینی باران را پیش بینی می کند، چتر به همراه داشته باشید.

اگر پیش بینی باران را پیش بینی می کند، چتر به همراه داشته باشید. بهار معمولاً فصل بسیار بارانی است، بنابراین ایده خوبی است که یک چتر در دست داشته باشید. یک چتر کنار درب ورودی یا در کیفتان بگذارید تا آن را در دست داشته باشید. اگر می‌خواهید همه چیز را ساده نگه دارید، یک چتر ساده انتخاب کنید، یا به دنبال یک چاپ سرگرم‌کننده باشید.

به عنوان مثال، چاپ خال خالی، چاپ گربه، چاپ قلب یا دایناسور می تواند یک روز بارانی را روشن کند.

مرحله 2 یک کت بارانی بپوشید تا خشک بماند.

یک کت بارانی بپوشید تا خشک بمانید. همراه با چترتان، یک بارانی هم بیاندازید تا از لباستان محافظت کند و شما را گرم نگه دارد. یک کت بارانی تک رنگ با رنگ خنثی یا رنگی که با بسیاری از لباس های شما هماهنگ باشد انتخاب کنید تا با هر لباسی ست شود. این کار پوشیدن آن را هم در محل کار و هم در آخر هفته آسان می کند.

به عنوان مثال، ممکن است یک کت بارانی زرد، برنزه یا سرمه ای انتخاب کنید.

مقاله مرتبط: چگونه  همسرمان را عاشقانه در بغل بگیریم

مرحله 3 یک جفت چکمه بارانی را برای روزهای مرطوب نگه دارید.

یک جفت چکمه بارانی را برای روزهای مرطوب نگه دارید. بهار معمولا فصل بارانی است، پس آماده باشید! مطمئن شوید که چکمه های بارانی بلندی دارید که نشتی ندارند تا بتوانید در روزهای بارانی از کفش های خود محافظت کنید.

یک جفت چکمه رنگی یکدست انتخاب کنید یا به دنبال یک چاپ زیبا باشید.

مطلب پیشنهادی

انتخاب بين چند خواستگار

بین چند خواستگار چطور انتخاب كنيم؟

داشتن خواستگار زياد لزوما چیز بدی نیست. در واقع، چند پسر که می خواهند با …

چطور با توپ يوگا ورزش كنيم

چگونه با توپ یوگا ورزش کنیم

در حالی که توپ‌های یوگا به طور سنتی برای فعالیت‌های همنام خود استفاده می‌شوند، می‌توان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *