25 راه براي جذب جنسي همسرتان
همه شما مي خواهيد براي همسرتان جذاب باشيد ولي بعد از مدتي حس تكرار رابطه جنسي ممكن است سراغتان بيايد. راه هايي براي از بين بردن اين حس وجود دارد.

25  راه عالي برای جذب همسرتان از نظر جنسی

صمیمیت جنسی بخش مهمی از هر پیوند زناشویی است و برای ایجاد یک رابطه لازم است. اگر رابطه شما به یک طلسم خشک می رسد و صمیمیت جنسی از چندین بار در هفته به یک بار در هفته کاهش می یابد، نیازی به نگرانی نیست زیرا این امر در ازدواج رایج است. یک همسر باید بداند چگونه شوهر را از نظر جنسی جذب کند. صمیمیت جنسی فقط با وقت گذاشتن برای داشتن رابطه جنسی با همسرتان هر چند وقت یکبار حاصل نمی شود، زیرا داشتن رابطه جنسی با شریک یا همسرتان هر چند وقت یکبار می تواند باعث شود که همسرتان هر گونه جذابیت جنسی را برای شما از دست بدهد.

برای این منظور، شریک زندگی باید تا آنجا که ممکن است تلاش کند تا راه هایی را در مورد چگونگی جذب شوهر از نظر جنسی بیاموزد. یا چگونه شوهر خود را اغوا کنید، چگونه شوهر خود را تحریک کنید، و رابطه جنسی را با شوهرتان هیجان انگیز کنید.

این عمل راهی برای برانگیختن سعادت جنسی بین زن و شوهر است. برخی از همسران این را به عنوان یک فرهنگ در نظر گرفته اند که شوهر باید همیشه با شریک زندگی خود شروع به تحرک جنسی کند. اشكالي ندارد که شوهرتان را تحریک کنید و با شوهرتان رابطه جنسی ایجاد کنید.

قبل از اینکه یاد بگیرید چگونه شوهر خود را از نظر جنسی جذب کنید و نکاتی برای تحت تاثیر قرار دادن شوهر در رابطه جنسی، چند کار وجود دارد که باید انجام دهید تا ازدواج خود را قوی تر کنید.

براي جذب جنسي همسرتان بايد اول از همه به او احترام بگذاريد.

چگونه شوهر خود را از نظر جنسی راضی نگه داریم

اگر می خواهید بدانید “چگونه شوهرم را از نظر جنسی به خود علاقه مند کنم” و رابطه یا پیوند زناشویی شما برای مدت طولانی دوام بیاورد، باید آن را به عنوان یک موضوع مهم در نظر بگیرید که راه های اغوا کردن شوهرتان را بیاموزید. ممکن است شوهران بیشتر روی یافتن راه هایی برای برآوردن نیازهای مادی شریک زندگی خود تمرکز کنند، اما این به اندازه کافی خوب نیست. شوهر همچنین باید رضایت جنسی شریک زندگی را در نظر بگیرد.

همچنین، اگر همسران می خواهند رابطه خود را شکوفا کنند، باید افکار زیر را در نظر بگیرند:

می توانم همسرم را وادار به تمایل جنسی کنم؟

چگونه رابطه جنسی را برای شوهرم جالب کنم؟

شوهرم را اغوا کنم؟

چگونه شوهرم را در رختخواب راضی کنم؟

سوالات شخصی بالا بیجا نیستند. از این رو، اگر همسران در صدد سعادت بخشیدن به پیوند و زندگی جنسی خود هستند، بايد سوالات بالا را در نظر بگيرند.

روش هایي  برای جذب شوهر برای رابطه جنسی:

اگر مرتب می‌پرسید: «چگونه می‌توانم شوهرم را اغوا کنم»، باید آماده باشید که توجه و انرژی لازم را به او بدهید.

می تواند چند بعدی باشد. این شامل یادگیری آنچه که او دوست دارد، دانستن اینکه چگونه برای شوهرتان جذاب باشد، راه های جذاب بودن در رختخواب و دانستن لمس مناسب است.

25 راه سریع برای جذب همسرتان از نظر جنسی

آیا می خواهید بدانید چگونه شوهر خود را از نظر جنسی جذب کنید؟

خوب، راضی کردن شوهرتان فقط محدود به داشتن رابطه جنسی نیست. در عوض، رضایت از ظاهر شما شروع می شود و اینکه آیا شوهرتان از نظر جنسی به شما جذب می شود یا خیر. هیچ اقدامی بدون فکر اولیه انجام نمی شود.

شوهر شما لزوماً باید در چارچوب ذهنی مناسبی باشد که شما را از نظر جنسی بخواهد. در اینجا چند نکته برای جذب شوهر و اغوای جنسی همسر آورده شده است:

1. تاکید بیش از حد بر رابطه جنسی نداشته باشید

به راحتی می توان فقدان زندگی جنسی در ازدواج خود را به عنوان یک دلیل نگران کننده تفسیر کرد. با این حال، توجه داشته باشید که هر ازدواج منحصر به فرد است و نباید از قوانین جامعه پیروی کند.

برای اینکه مردتان از نظر جنسی جذب شما شود، احساسات خود را در نظر بگیرید و اینکه آیا ازدواج شما هنوز هم ازدواج شادی دارد. اگر چنین است، لازم نیست نگران باشید که شما و همسرتان در حال دور شدن هستید و اجازه می دهید همه چیز به طور طبیعی اتفاق بیفتد.

صمیمیت در ازدواج فراتر از روابط جنسی است! قبل از اینکه بپرسید چگونه شوهرتان را از نظر جسمی اغوا کنید، با همسرتان صحبت کنید. فقط ممکن است راه حلی پیدا کنید که برای هر دوی شما بهترین باشد.

2. برای ایجاد یک رابطه عاطفی و جنسی تلاش کنید

اگر می خواهید بدانید که چگونه شوهر خود را از نظر جنسی جذب کنید یا چگونه شوهر خود را از نظر جسمی جذب کنید، به ایجاد ارتباط عاطفی با او فکر کنید. این یکی از راه های جذب شوهرتان است. زندگی عاطفی و جنسی در یک رابطه به هم مرتبط است.

یکی بدون دیگری نمی تواند کار کند. اطمینان حاصل کنید که در نشان دادن اهمیت آن به شوهرتان کوتاهی نکنید. با او در مورد همه چیز صحبت کنید، از جمله در میان گذاشتن احساسات خود، مهم نیست که چقدر بی اهمیت است. این به ایجاد پیوند عاطفی و بهبود زندگی جنسی شما کمک می کند.

3. در مورد کاهش زندگی جنسی با شریک زندگی خود ارتباط برقرار کنید

وقتی موضوع زندگی جنسی شما مطرح می شود، از شوهرتان خجالت نکشید. با او ارتباط برقرار کنید و بپرسید چگونه می توانید از بودن در کنار همسرتان در رختخواب لذت ببرید.

حتی می توانید به او اعتماد کنید و از او بپرسید که چگونه  او را از نظر جنسی جذب کنید. این به شما اجازه می دهد بدانید که او چه چیزی را دوست دارد و به سؤال شما در مورد چگونگی جذاب کردن رابطه جنسی برای شوهرم پاسخ دهید.

4. آموختن آنچه دوست دارد

درک برخی از شوهران ممکن است بسیار پیچیده باشد. از این رو، شرکا باید یاد بگیرند که عمداً شوهران خود را بشناسند. فلسفه های او را در مورد موضوعات مختلف زندگی بیاموزید. می تواند در همزیستی زناشویی، روابط خانوادگی، مذهبی، مدیریت مسئولیت ها و … باشد. آنچه را که او دوست دارد یاد بگیرید.

5. پشت او را ماساژ دهید

اگر می خواهید بدانید که چگونه شوهر را برای رابطه جنسی جذب کنید، یک ماساژ کامل روی کمر او را از استرس روز خلاص می کند و همچنین سعی می کنید او را نوازش کنید تا او را در خلق و خوی قرار دهید.

6. علاقه او را دریابید

قبل از اینکه بپرسم چگونه شوهرم را از نظر جنسی تحریک کنم؟ ضروری است که با همسرتان صحبت کنید تا بدانید چه چیزهایی را دوست دارد و دوست ندارد. آیا شوهر شما بحث در مورد ورزش، سیاست، اتومبیل، املاک و غیره را دوست دارد؟

به دقت مشاهده کنید تا علایق او را بشناسید و سپس در آن زمینه اطلاعات کسب کنید تا فرصتی برای گفتگو با او داشته باشید.

7. ایفای نقش

اگر به این فکر می کنید که چگونه شوهرتان را تحریک کنید، می توانید با ایفای نقش، همه چیز را هیجان انگیز کنید. به لباس شخصیت مورد علاقه شوهرتان بپوشید که می دانید جذب او شده است. این باعث افزایش جذابیت او برای شما می شود.

8. پای او را ماساژ دهید

چگونه از نظر جنسی با شوهر خود صمیمی تر باشیم؟ خوب، ماساژ پای شوهرتان نیز راهی برای کمک به آرامش او است، به خصوص پس از یک روز پرمشغله که باعث می شود او احساس خستگی و ضعف کند.

9. گوش او را ببوس

بوسیدن راهی عالی برای برانگیختن شوهرتان است. یاد بگیرید که به آرامی پشت گوش شوهرتان را ببوسید. همچنین می توانید کلمات آرامی مانند “دوستت دارم ” را زمزمه کنید.

10. گردن او را ببوسید و دست خود را در سینه اش بگذرانید

برای تحت تاثیر قرار دادن شوهر برای رابطه جنسی، این راهی برای وسوسه کردن شوهرتان است. گردن ناحیه حساسی است که به راحتی می تواند شوهر شما را وادار به واکنش سریع به محرک ها کند.گذراندن دست روي قفسه سینه شوهرتان نیز می تواند باعث شود او احساس آرامش کند.

11. گوش کنید

نشان دادن اینکه به شوهرتان اهمیت می دهید با توجه به هنگام صحبت کردن و ارائه راه حل برای مشکلاتش است. اگر می‌خواهید شوهرتان از نظر جنسی جذب شما شود، گوش دادن شما را در مسیر درست قرار می‌دهد.

12. جذاب به نظر برسید

تغییر یک پدیده ثابت است.

شوهرتان که زمانی شما را دوست داشت و نمی توانست بدون شما باشد، ممکن است علاقه خود را از دست بدهد و دیگر جذب شما نشود. بنابراین ضروری است که بدانید چه چیزی برای جذاب به نظر رسیدن براي شوهرتان لازم است.

13. اغلب لبخند بزنید

لبخند زدن تا حد امکان راهی برای نشان دادن این است که از بودن در کنار همسرتان خوشحال و راحت هستید. هر شوهری جذب یک همسر خوشبخت می شود.

14. صمیمی بودن را متوقف نکنید

چگونه شوهرم را از نظر جسمی اغوا کنم؟ خوب، وقتی همسر شروع به درگیر شدن در تلاش های دیگر کرد، تغییر اولویت برای همسر آسان است. شریک ممکن است شروع به تغییر توجه، تمرکز، مراقبت و عشق از سوی شوهر کند.

اگرچه تلاش های دیگر شما ضروری است، اما هر همسری باید درک کند که هر شوهری نمی خواهد اولویت دوم باشد.

15. احترام و ستایش

احترام گذاشتن به همسر یکی از خواسته های اساسی اوست. اين كار باعث می شود که شوهرتان بیشتر به شما محبت کند. برخورد مودبانه با او در مورد مسائل خانه نشان می دهد که چقدر به او احترام می گذارید و چقدر برای نظرات او ارزش قائل هستید.

16. مراقب ظاهر خود باشید

برای شوهرتان جذابیت جنسی داشته باشید! یاد بگیرید که به ظاهر خود توجه کنید. شوهرتان می‌تواند شما را بدون قید و شرط دوست داشته باشد، اما اگر شما خشن و ژولیده به نظر برسید، ممکن است دیگر جذب شما نشود. خوب لباس پوشیدن را یاد بگیرید!

17. از نظر جسمی سالم باشید

این احتمال وجود دارد که شوهرتان بخواهد شما همان شکلی باشید که زمانی که برای اولین بار جذب شما شد. یاد بگیرید که آن شکل زیبا را حفظ کنید. به باشگاه بروید، به رژیم غذایی توجه کنید و خود را سالم نگه دارید.

18. شوهرتان را در یک قرار غافلگیرکننده بیرون ببرید

یک شب قرار ملاقات بدون آگاهی او برنامه ریزی کنید و او را غافلگیر کنید. لباس جذاب بپوشید و با او درباره روزش گفتگو کنید.

19. وفادار باشید

آیا می خواهید برای شوهرتان جذاب باشید؟ پس تقلب نکن!

20. او را ستایش کنید

می توانید با ستایش و محبت همسرتان را جذب خود کنید. به خاطر ظاهرش یا حتی خوشتيپ بودنش از او تعریف کنید.

21. او را در اولویت قرار دهید

جای تعجب نیست که اگر شوهرتان اولویت بودن شما را متوقف کند، دیگر جذب شما نمی شود. شوهرتان را در اولویت قرار دهید و تماشا کنید که جذابیت او برای شما رشد می کند!

22. معاشقه كنيد

مهم نیست که رابطه شما چند ساله است، معاشقه با همسرتان نباید متوقف شود. شما می توانید با معاشقه با شوهرتان ، حال و هوای خود را تنظیم کنید.

23. لباس هاي شوهرتان را بپوشيد

بدون شک در لباس خودتان خوب به نظر میرسی. اما آیا تا به حال سعی کرده‌اید با پوشیدن لباس‌های شوهرتان «تغییر» کنید؟ مخصوصا لباس زير. گاهی اوقات ممکن است طنز به نظر برسد، اما شرط می بندم که او دوست دارد صبح شما را در لباسش ببیند.

24. لباس زیر  جذاب بپوشید

شوهرتان وارد اتاق خواب مي شود و شما را در حال خوابیدن با لباس گشاد یا خوابیدن با لباس زیر جذاب ببیند؟ این پاسخ کاملی به سوال شماست، “چگونه شوهرم را وادار کنم که مرا از نظر جنسی بخواهد؟”

25. به او اجازه دهید بداند که جذب او شده اید

همیشه اجازه ندهید که او کسی باشد که خواستار رابطه جنسی است. مستقیم به چشمان او نگاه کنید و به او بگویید: “عزیزم، من تو را می خواهم.”

27. رقص آهسته

یک آهنگ آرام و آهسته را اگر آهنگ مورد علاقه اوست حتی بهتر بنوازید و با او برقصید. این لحن رابطه جنسی فوق العاده عاشقانه را تنظیم می کند.

28. مسئولیت را بر عهده بگیرید

می توانید رابطه جنسی را با شوهرتان آغاز کنید. رهبری کنید و به او بگویید چه می خواهید! شما می توانید با اجازه دادن به شوهرتان در حالی که تمام نمایش های عاشقانه و جنسی را بدون دخالت او در روند اجرا می کنید، بنشیند یا دراز بکشد.

29. از لحظه لذت ببرید

آیا معمولاً می‌پرسید چگونه شوهر را دوباره به من علاقه مند کنم؟ ساده است، هرگز برای پایان دادن به رابطه جنسی عجله نکنید و به سراغ چیز دیگری بروید. اطمینان حاصل کنید که از هر چیزی که حین رابطه جنسی باعث حواس پرتی می شود به خوبی مراقبت شود.

این به شما کمک می کند در حالی که بدون هیچ نگرانی شوهر دوست داشتنی خود را  تحريك می کنید، آرام شوید. لذت بردن از لحظه پاسخ به سوالی است که نمی‌دانستید بپرسید: «چگونه شوهرم مرا در رختخواب بیشتر دوست داشته باشد؟»

30. چت جنسی

این راهی برای هیجان انگیز کردن رابطه جنسی با شوهرتان است. با شوهرتان در مورد تمایلات جنسی صحبت کنید. به او بگویید که چقدر از آن لذت بردید و منتظر چیزی بیشتر از این هستید.

مقاله مرتبط: 7 دلیل برای ورزش کردن زن و شوهر همراه هم

31. قابل پیش بینی نباشید

وقت آن است که با چاشنی بخشیدن به زندگی جنسی خود، همه چیز را ارتقا دهید. چیزهای جدید را با شوهرتان امتحان کنید و نسبت به عقاید جنسی او بازتر باشید.

نتيجه

ضروری است بدانید که شوهران در رختخواب چه می خواهند، قسمت های مناسب بدن شوهرتان را که باید لمس کنید تا احساسات جنسی او را تحریک کنید. این به شما کمک می کند تا بدانید چگونه شوهر خود را از نظر جنسی جذب کنید.

وقتی این راه‌ها را در مورد چگونگی جذب همسرتان از نظر جنسی یاد بگیرید و به آن مسلط شوید، مطمئن شوید که رابطه جنسی سعادتمند و عاشقانه بین شما و شوهرتان برقرار است.

اگرچه ممکن است جادو در ابتدا صد در صد نتیجه نداشته باشد، ثبات کلیدی است که برای به دست آوردن تسلط لازم است.

مطلب پیشنهادی

چگونه بفهميم يك دختر به ما علاقه دارد.

چگونه بفهمید که يك دختر شما را دوست دارد؟

آیا برای مراحل بعدی یک آشنايي آماده هستید اما مطمئن نیستید که دختری که دوست …

چگونه با كسي كه به شما خیانت كرده است رفتار كنيد.

چگونه با کسی که به شما خیانت کرده رفتار کنید

وقتی کسی به شما خیانت می‌کند، ممکن است احساس تکان‌دهنده یا حتی بیمارگونه کنید. بالاخره …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *