رابطه جنسي بعد از 50 سالگي
برخلاف باور عموم رابطه جنسي بعد از 50 سالگي و در دوره پيري حتي از بين نمي رود بلكه مقداري تغيير مي كند.

10 نکته برای بهتر کردن رابطه جنسی بعد از 50 سالگی

رسانه ها این تصور را به ما می دهند که افراد میانسال و بعد از آن رابطه جنسی ندارند یا حتی بدتر از آن، رابطه جنسی بعد از 50 سالگی را به یک شوخی بد تبدیل می کنند.

اما، از آنجایی که مردم زندگی طولانی‌تر و سالم‌تری دارند، زندگی جنسی سالم‌تری نیز می‌خواهند.

بنابراین، آیا رابطه جنسی بعد از 50 سالگی هنوز امکان پذیر است؟

پاسخ قطعی بله است! عشق ورزی بعد از 50 سالگی در واقع امکان پذیر است. حتی اگر بالای 50 یا حتی 60 سال دارید، همچنان می توانید از رابطه جنسی انفجاری لذت ببرید.

با این حال، باید بدانید که با افزایش سن، داشتن رابطه جنسی عالی می تواند چالش هایی را به همراه داشته باشد – فرآیند پیری، داروها و مشکلات بهداشتی زمینه ای می تواند به این معنی باشد که ما باید در اتاق خواب خلاق باشیم.

ما شما را در اختیار داریم و زمانی که به 50 سالگی رسیدید، مزایا و اسرار رابطه جنسی رضایت بخش را به شما اطلاع خواهیم داد.

رابطه جنسي بعد از 50 سالگي مي تواند چالش هايي داشته باشد.

آیا مردان بعد از 50 سالگی از رابطه جنسی لذت می برند؟

با افزایش سن، علائم ED یا اختلال نعوظ ممکن است نشان داده شود. این یک مشکل رایج برای مردان است که حتی ممکن است در اواسط 40 سالگی شروع شود. این  موضوع می تواند عملکرد آنها را به دلیل استرس و فشار روانی تحت تاثیر قرار دهد.

اما در واقعیت، رابطه جنسی بعد از 50 سالگی برای مردان هنوز ممکن و لذت بخش است.

هنگامی که از فشار اجتماعی و هر وضعیت پزشکی که ممکن است مانع میل جنسی و فعالیت بدنی شما شود، عبور کنید، هیچ چیز نمی تواند شما را از لذت بردن از رابطه جنسی باز دارد.

بسیاری از مردم فکر می کنند که فقط به دلیل وجود علائم ED یا به دلیل حرکات بدنی کندتر، مردان 50 ساله نمی توانند یک زن را راضی کنند.

این جایی است که شما اشتباه می کنید.

مردان مسن، در این سن، متخصص هستند و می دانند که چه کار می کنند. اگر می خواهید بدانید که آیا آنها هنوز هم می توانند راضی كننده باشند، پس بدانید که می توانند. حال، اگر ما در مورد میل جنسی صحبت می کنیم، آن جا باقی می ماند.

برای مردی که 50 سال یا بیشتر دارد، دانستن اینکه زنان 50 ساله در رختخواب چه می‌خواهند، سالم ماندن و استفاده از مکمل‌های مورد تایید پزشک تنها چیزهایی هستند که می‌توانید برای تقویت استقامت خود از آنها استفاده کنید.

آیا یک مرد 50 ساله هنوز از رابطه جنسی لذت می برد؟ قطعا!

آیا زنان بعد از 50 سالگی از رابطه جنسی لذت می برند؟

برخی می گویند وقتی یائسگی را تجربه می کنید یا بالای 50 سال دارید، دیگر نمی توانید از رابطه جنسی لذت ببرید. این هم درست نیست.

تنها دلیلی که بهترین زمان را برای رابطه جنسی سپری نمی کنید به خاطر شریکی است که نمی داند چگونه یک زن را راضی کند.

به یاد داشته باشید، هر چه فعالیت جنسی بیشتری داشته باشید، شما و بدنتان بیشتر به آن میل می کنید.

میل جنسی زنان بعد از 50 سالگی ممکن است به دلیل شرایط پزشکی و فقدان شریک جنسی یا ابتکار جنسی از طرف شریکشان کاهش یابد.

بیاموزید که چگونه میل جنسی را بعد از 50 سالگی با پیش بازی طولانی، شیطنت و انجام آزمایشات بهبود بخشید، می تواند درک جنسی یک زن را به شدت تغییر دهد.

اگر نگران خشکی واژن هستید، راه حلی نیز وجود دارد.

زنان زیادی بوده اند که از نظر جنسی فعال و راضی بوده اند و بیش از 50 سال دارند و به شما می گویند که سن در واقع فقط یک عدد است.

آیا زنان بالای 50 سال از رابطه جنسی لذت می برند؟ البته که دارند!

مقاله مرتبط: رابطه جنسی در 40 سالگی

فواید رابطه جنسی بعد از 50 سالگی: جسمی و روحی

رابطه جنسی فوق العاده است، نه تنها برای برآوردن خواسته های جسمانی بلکه برای سلامت روحی و جسمی شما.

وقتی به سن 50 سالگی و بالاتر می‌رسید، این تغییر نمی‌کند.

رابطه جنسی بعد از 50 سالگی می تواند مزایای روحی و جسمی بیشتری به شما بدهد. بنابراین جدای از یادگیری نحوه راضی کردن یک زن یا مرد 50 ساله، باید بدانید که چه مزایایی می توانید داشته باشید.

فواید جسمی رابطه جنسی بعد از 50 سالگی

هر رابطه جنسی را یک تمرین در نظر بگیرید. این برای قلب شما خوب است و هر روز احساس قوی‌تری خواهید داشت. مثل یک تمرین هوازی خوب است.

همچنین، رابطه جنسی به تقویت سیستم ایمنی بدن ما کمک می کند و این به جلوگیری از بیماری ها و عفونت های ویروسی کمک می کند. آن را به عنوان یک مکمل اضافی برای بدن خود در نظر بگیرید.

سپس، یک واقعیت شگفت انگیز وجود دارد که در آغوش گرفتن، صمیمی بودن و داشتن رابطه جنسی می تواند به کاهش فشار خون شما کمک کند.

البته، همه ما می دانیم که رابطه جنسی آن درخشش طبیعی را به ما می دهد، درست است؟

با تمرین رابطه جنسی در سن بالای 50 سال، خواهید دید که جوان تر به نظر می رسید و احساس می کنید.

یکی از بهترین نکات جنسی برای افراد بالای 50 سال این است که از آن لذت ببرید و خود را از ممانعت ها رها کنید. به زودی، فواید فیزیکی زیادی را در رابطه جنسی خواهید دید.

فواید ذهنی رابطه جنسی بعد از 50 سالگی را فراموش نکنیم.

گذشته از این واقعیت که رابطه جنسی بعد از 50 سالگی برای زنان و مردان هنوز بسیار خوب است، مزایای زیادی نیز وجود دارد.

فواید ذهنی رابطه جنسی بالای 50 سال

رابطه جنسي به خاطر هورمون های شادی و عشق مغز شما را شادتر می کند. پس منتظر روزهای کمتر بداخلاق باشید.

همچنین سطح استرس شما را کاهش می دهد، که می دانیم برای ما بد است، درست است؟

جدای از آن، یادگیری نحوه پذیرش خواسته های جنسی به شما اعتماد بیشتری نسبت به خودتان می دهد.

بیایید پیوند زیبایی را که شما و شریک زندگیتان هنگام رابطه جنسی ایجاد می کنید را فراموش نکنیم.

10 نکته برای بهتر کردن تجربه بعد از 50 سالگی

برای یادگیری چند نکته برای داشتن رابطه جنسی عالی بعد از 50 سالگی، ادامه مطلب را بخوانید.

1. در مورد آن صحبت کنید

افراد بالای 50 سال از نسلی می آیند که در آن صحبت در مورد رابطه جنسی ممنوع بود. به خصوص به زنان ممکن است گفته شده باشد که در مورد رابطه جنسی صحبت نكنند.

اما صحبت آشکار در مورد رابطه جنسی با شریک زندگی خود و ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی برای یک زندگی جنسی خوب در هر سنی حیاتی است. ممکن است زمان ببرد تا شما و همسرتان بتوانید آشکارا در مورد رابطه جنسی صحبت کنید، اما ارزش سرمایه گذاری را دارد.

چندین کتاب راهنما و وب سایت خوب می توانند به شما کمک کنند بدون خجالت آزادانه صحبت کنید، اگرچه بهترین راه برای راحت بودن مانند خیلی چیزهای دیگر برای تمرین است.

2.تمرین کنید

همانطور که می گویند تمرین باعث عالی شدن می شود.

هرچه بیشتر رابطه جنسی داشته باشید، بیشتر در مورد آنچه برای شما و شریک زندگیتان مفید است، نحوه برقراری ارتباط با آنچه می خواهید و نیاز دارید و نحوه ارتباط جنسی بیشتر می آموزید.

به خصوص اگر زندگی و سلامتی تغییر کند یا رابطه تغییر کند، مانند بیوه شدن یا طلاق گرفتن، آنگاه روال معمول زندگی جنسی شما دیگر مناسب نیست.

از طریق عمل ساده (یا نه چندان ساده) “فقط انجام آن” اطلاعات ارزشمندی در مورد نیاز و خواسته خود و شریک زندگی خود به دست خواهید آورد.

3.یاد بگیرید که روغن ها و روان كننده ها را دوست داشته باشید

بسیاری از زنان ممکن است با افزایش سن دچار خشکی واژن شوند که رابطه جنسی را ناراحت کننده یا حتی دردناک می کند. مردم ممکن است احساس کنند که خشکی نتیجه یک شکست شخصی است مانند “به اندازه کافی زن” نبودن یا ناتوانی در جلب نظر شریک زندگی خود.

اما تغییرات هورمونی، و با افزایش سن، گاهی به کمک کمی نیاز داریم.

روغن مورد علاقه خود را پیدا کنید و آزادانه از آن استفاده کنید. اگر روغن بدون نسخه به خشکی کمک نمی کند، با پزشک خود صحبت کنید. آنها ممکن است یک روان کننده با نسخه تجویز کنند یا اضافه کردن مرطوب کننده را توصیه کنند.

4. فراتر از مقاربت فکر کنید

رابطه جنسی می تواند بسیار بیشتر از یک عمل مقاربتی باشد.

این در هر سنی صادق است، اما افراد بالای 50 سال به خصوص باید به طور گسترده در مورد آنچه که به عنوان رابطه جنسی به حساب می آید فکر کنند. حتی اگر مسائل بهداشتی رابطه جنسی را چالش برانگیز کند، راه‌های زیادی برای صمیمی بودن و دادن و دریافت لذت بدون آمیزش وجود دارد.

از کشف کتاب‌ها و وب‌سایت‌های مربوط به رابطه جنسی نترسید و چیزهایی را امتحان کنید که ممکن است قبلاً به آن فکر نکرده‌اید. درست مانند صحبت کردن در مورد رابطه جنسی، این ممکن است به این معنی باشد که کمی فراتر از آنچه به شما آموزش داده شده است، “قابل قبول” است.

5.حس شوخ طبعی خود را حفظ کنید

بیایید با آن روبرو شویم، رابطه جنسی می تواند خنده دار باشد. اما اغلب، ما آن را بیش از حد جدی می گیریم، به خصوص در هنگام مواجهه با چالش ها. فشار را از خود دور کنید و حس شوخ طبعی خود را حفظ کنید.

نزدیک شدن به رابطه جنسی با نگرش بازیگوش و کنجکاو می تواند به شما کمک کند تا رابطه جنسی بهتری داشته باشید، صرف نظر از سن شما. تمایل به امتحان کردن چیزهای جدید، خوش گذرانی با شریک زندگی خود و خندیدن به خودتان به شما کمک می کند تا آرامش داشته باشید.

این اغلب در وهله اول کلید رابطه جنسي عالی است.

6. آزمایش کنید

اگر برای مدت طولانی با یک شریک زندگی خود بوده اید، ممکن است یک روال آزمایش شده و واقعی برای زندگی جنسی خود داشته باشید. راحتی خوب است، اما تمایل به آزمایش می‌تواند به زنده‌کردن همه چیز کمک کند و حتی یک ارتباط چند دهه‌ای را عمیق‌تر کند.

آزمایش کردن به این معنی نیست که باید در كارهاي عجيب شرکت کنید این كار به معنای تمایل به امتحان چیزها، موقعیت ها و تجربیات جدید است.

با شریک زندگی خود در مورد آنچه ممکن است هر دو دوست داشته باشید صحبت کنید. در مورد هرگونه معامله شکن شفاف باشید. سپس راهی برای ساختن چیزهایی پیدا کنید که مایلید امتحان کنید.

7. سلامتی خود را چك كنيد.

بخش بزرگی از یک زندگی جنسی رضایت بخش، داشتن سلامت جنسی خوب است.

حتماً معاینات منظم داشته باشید و در مورد مسائلی مانند مقاربت دردناک، مشکلات نعوظ و غیره با پزشک خود در میان بگذارید. اگر دارویی مصرف می کنید، در مورد عوارض جانبی جنسی بالقوه سوال کنید.

8.مراقب سلامت کلی خود باشید

به طور کلی، سلامتی به سلامت جنسی کمک می کند.

به طور خاص، ورزش منظم قلبی عروقی، مانند پیاده روی، می تواند به شما در حفظ سلامت جنسی کمک کند.

جریان خون مهم است، بنابراین داشتن یک رژیم غذایی متعادل، مصرف داروهای تجویز شده، هیدراته ماندن و انجام مراقبت از خود برای سلامت روانی خود.

9. فعال بمانید

فعال نگه داشتن خود از نظر جسمی و ذهنی نه تنها می تواند سلامت کلی شما را افزایش دهد بلکه سلامت جنسی شما را نیز افزایش می دهد.

فعالیت بدنی منظم مانند یوگا می‌تواند به شما کمک کند انعطاف‌پذیر بمانید، و باعث می‌شود شما تمایل بیشتری داشته باشید و بتوانید موقعیت‌های جدیدی را در اتاق خواب امتحان کنید.

ورزش قلبی عروقی برای جریان خون و سلامت تنفسی مفید است و می تواند به افزایش استقامت شما کمک کند. (مثل همیشه، قبل از شروع هر برنامه ورزشی جدید، ابتدا با پزشک خود صحبت کنید.)

فعال نگه داشتن مغز نیز مهم است، زیرا می تواند به سلامت روانی قوی تر کمک کند و از شرایط کشنده میل جنسی مانند افسردگی جلوگیری کند.

10. تغییرات را در آغوش بگیرید

رابطه جنسی عالی بالای 50 سال هنوز امکان پذیر است و برای انجام این کار، باید آماده پذیرش تغییرات باشید.

برخی از افراد زمانی که بیش از 50 سال دارند، به دلیل انتظارات غیر واقعی، لذت بردن از رابطه جنسی برایشان سخت است. این جو را از بین می برد.

تغییراتی وجود خواهد داشت، و برخی از آنها شدید هستند، اما این بدان معنا نیست که شما نمی توانید یاد بگیرید که چگونه خلق و خوی یک زن 50 ساله را ایجاد کنید.

یکی از رازهای داشتن رابطه جنسی بهتر بعد از 50 سالگی، پذیرش است. برخی چیزها یکسان نخواهند بود، اما می توانید اخباری را برای فعال بودن جنسی ایجاد کنید، و می تواند به همان اندازه عالی باشد.

صادق بودن و گشاده رویی با خود و شریک زندگی تان به شما احساس خوبی می دهد و وقتی این اتفاق افتاد، می توانید شروع به کشف علایق جنسی، راه های جدید برای لذت بردن از یکدیگر کنید و البته رابطه جنسی عالی داشته باشید.

نتیجه

چه کسی می گوید رابطه جنسی بعد از 50 سالگی غیرممکن است؟ برخلاف برخی باورها، عشق ورزی در سن بالای 50 سال می تواند رضایت بخش و انفجاری باشد.

اگرچه یک چیز مطمئن است، تغییراتی وجود خواهد داشت، بنابراین از آنجا شروع کنید. با پذیرش تغییرات، ارتباطات باز، سالم بودن و امتحان کردن چیزهای جدید، شما و شریک زندگیتان همچنان می توانید از رابطه جنسی و موارد دیگر لذت ببرید.

بنابراین، فکر نکنید که تماس جادویی برای شعله ور کردن میل جنسی در درون شما و شریک زندگیتان را از دست داده اید.

شما باید خودتان، بدنتان و گزینه های اطراف را دوباره کاوش کنید. در 50 سالگی از زندگی لذت ببرید و از رابطه جنسی لذت ببرید!

مطلب پیشنهادی

شوهر تنبل

چگونه یک شوهر تنبل را مدیریت کنیم

شما شوهرتان را دوست دارید، اما نمی توانید به رفتار تنبل او توجه نکنید. آیا …

هنگام حمله سگ چه كنيم

هنگام حمله سگ چه کنیم

برخی از سگ ها اگر احساس ترس یا تهدید کنند حمله می کنند. در حالی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *