چطور پيامك جذاب براي نامزدمان بفرستيم
نوشتن پيامك جذاب يك هنر است

چطور پيامك جذاب براي نامزدمان بفرستيم؟

از ارسال پیامک های غير جذاب برای آن دختر خاص زندگی خود خسته شده اید؟ خوب، مراحل ذکر شده در زیر را دنبال کنید. تا یک متخصص معاشقه در پيامك شوید. او را با پيامك جذاب تحت تأثیر قرار دهید!

قسمت 1 تکنیک های معاشقه متنی

1.خسته کننده و قابل پیش بینی نباشید.

 بدترین جرم معاشقه متنی که می توانید مرتکب شوید این است که خسته کننده و قابل پیش بینی باشید. پیام های متنی شما باید سرگرم کننده و جالب باشد. اگر نمی توانید چیزی سرگرم کننده یا جالب برای گفتن پيدا كنيد، احتمالاً اصلاً نباید به او پیامک ارسال کنید.

• به عنوان مثال، شما نباید یک مکالمه متنی را با پیام های خسته کننده ای مانند «هی :)» یا «روزتان چطور می گذرد» شروع کنید. کاری انجام دهید که خود را متمایز کنید.

• چیزی کمی منحصربه‌فردتر را امتحان کنید، چیزی که به او انگیزه می‌دهد تا پاسخ دهد، مانند “دیشب در فوتبال کاملاً تقلب کردید. من از شما برای مسابقه مجدد دعوت می‌کنم.”

مقاله مرتبط: چطور مثبت حرف بزنيم؟

2. شخصی شوید.

پیام‌های متنی گاهی اوقات ممکن است کمی غیرشخصی به نظر برسند. بنابراین تمام تلاش خود را بکنید تا در صورت امکان تا حد امکان آنها را شخصی کنید. این باعث ایجاد رابطه بیشتر بین شما دو نفر می شود.

از نام او در پیام استفاده کنید. دختران با دیدن نام خود در پیام بسیار هیجان زده می شوند، چیزی بسیار صمیمی تر در مورد اين كار وجود دارد.

می‌توانید از نام مستعار زيبا براي او استفاده کنید. این باعث می‌شود احساس کنید که شما دو نفر در حال به اشتراک گذاشتن یک شوخی بين خودتان هستید.

از عبارات “ما” و “ما” در پیام های خود استفاده کنید. این باعث ایجاد حس “من و شما علیه جهان” می شود که دختران عاشق آن هستند.

3. از او تعریف کنید.

به عنوان مثال سعی کنید “وای، امروز موهایت را دوست دارم، تو خیلی زیبا به نظر می آیی.” خیلی ساده است – دختران دوست دارند از آنها تعریف شود، این باعث می شود آنها احساس خاص بودن کنند. بنابراین اگر می توانید چند تعریف خوب در پیام های خود اعمال کنید، آن را دنبال کنید.

یک تعریف کلاسیک (و در عین حال مؤثر) مانند «نمی‌توانم با آن لباس مشکی و آبی به تو فکر نکنم» را امتحان کنید. به دنبال چیز کمی غیر متعارف‌تر مانند «عجیب‌ترین حس شوخ طبعی داری — اما من آن را دوست دارم». “

• مطمئن شوید که تعریف و تمجید واقعی است — چیزی را که قصد ندارید فقط برای اینکه طرف خوب او باشد نگویید. دختران از یک مایل دورتر بوی تقلبی را حس می کنند.

4.مرموز باشید.

 هیچ ضرری ندارد که در پیام های متنی خود تا حدی مرموز باشید. شما می خواهید او احساس کند که دارد شما را تعقیب می کند. نه برعکس، بنابراین سعی کنید گاهی اوقات کمی مبهم یا گوشه گیر باشید. نه آنقدر که به شما مشکوک شود. رفتار – اخلاق.

• برای مثال، اگر از شما بپرسد که روزتان چگونه بوده است. نباید یک پیام طولانی که تمام جزئیات کسل کننده را شرح می دهد بنویسید چیزی مانند “در واقع بسیار عجیب بود. مردم هرگز از شگفت زده کردن من دست بر نمی دارند” را امتحان کنید. امیدواریم که او مجذوب خود شود و در پیام بعدی شما را برای جزئیات بیشتر تحت فشار قرار دهد.

• یا اگر از او می پرسد که برای آخر هفته چه برنامه ای دارید. خیلی زود صحبت نکنید (مگر اینکه برنامه های واقعاً هیجان انگیزی داشته باشید). اینکه به او بگویید احتمالاً فقط آخر هفته را كاري نمي كنيد براي او جالب نخواهد بود.

5. کمی سربه سر او بگذاريد.

 سربه سر گذاشتن یک روش معاشقه عالی است — بدون اینکه خیلی جدی شوید نوعی صمیمیت بین شما ایجاد می کند.

همانطور که قبلا ذکر شد. صدا زدن نامزد خود با یک نام مستعار زیبا (که فقط توسط شما استفاده می شود) راه خوبی برای سربه سرگذاشتن او بدون توهین به او است. چیزهایی مانند “فرفري من” یا “خانوم كوچولوي معركه” نمونه های خوبی هستند.

او را در مورد چیزی که آخرین باری که با هم بودید گفت یا انجام داد اذیتش کنید. برای مثال، اگر او به شما گفت که در حال خوردن یک کوکاکولا است. می‌توانید چیزی مانند “فقط آن را مانند دفعه قبل از بینی خود بیرون ندهید ؛)”. این نمونه ای از طنز تماسی است. که توجه را به زمانی جلب می کند که شما دو نفر با هم خوش می گذشتید. باعث می شود او درباره رابطه شما مثبت فکر کند.

• فقط مطمئن شوید که از مرزهای توهین آمیز عبور نمی کنید، در غیر این صورت رابطه پیامک شما به سرعت خواهد مرد.

6. با نامزدتان در پيامك معاشقه كنيد.

 البته، هیچ رابطه معاشقه متنی بدون کمی تلقین شیطانی برای جذاب نگه داشتن چیزها کامل نخواهد بود.

• می‌توانید مسیر کلاسیک را دنبال کنید و از او بپرسید که چه می‌پوشد، یا به او چیزی شبیه به “تو را در آن لباس دوست داشتم، اما فکر می‌کنم حتی بیشتر از آن چیزی که زیر آن است را دوست دارم”.

• یکی دیگر از تکنیک های خوب این است که حرفهاي ساده او را در نظر بگیرید و عمداً آن را به عنوان چیزی جنسی اشتباه تفسیر کنید. به عنوان مثال، اگر او چیزی مانند “باورم نمی شود چقدر طولانی است!” (با اشاره به یک فیلم یا چیزی به همان اندازه بی ضرر) می توانید سر شوخي را باز كنيد و با یک جمله ساده پاسخ دهید “این چیزی است که او گفت”.

• اگر در مورد رفتن به مسیر معاشقه در پيامك با نامزدتان کمی عصبی هستید، می توانید به طور معمولی به این موضوع اشاره کنید که به تازگی از حمام خارج شده اید. این توپ را در زمین او قرار می‌دهد، اگر او به شیوه‌ای از نظر جنسی عشوه‌آمیز پاسخ دهد شما می‌دانید که نامزدتان پايه معاشقه در پيامك است.

مطلب پیشنهادی

راه هايي كه به يك زن نشان دهيد دوستش داريد.

11 راه برای اینکه به يك زن نشان دهيد دوستش داريد.

ایجاد احساس دوست داشتن، امنیت و احترام به زن زندگی شما، پایه ای عالی برای …

يازده راه براي اينكه به همسر خود بگوييد به توجه نياز داريد.

11 راه برای اینکه به همسر خود بگویید نیاز به توجه بیشتری دارید

وقتی همسر شما با چیزهای دیگری در زندگی اش درگیر می شود، ممکن است به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *