چگونه در گوش نامزد خود زمزمه كنيم
در اين مقاله مي خواهيم براي افزايش سطح صميمت چگونه زمزمه كردن در گوش نامزد را ياد بگيريم.

چگونه در گوش نامزدمان زمزمه كنيم؟

وقتی با دختری نامزد مي كنيد و احساس می‌کنید که رابطه تان خیلی خوب پیش می‌رود، ممکن است بخواهید از یک حرکت کمی نمایشی برای انتقال یک فکر خاص استفاده کنید: زمزمه کردن در گوش او. در شرایط مناسب، زمزمه کردن در گوش نامزدتان می‌تواند به او نشان دهد که می‌خواهید سطح گفتگو را افزایش دهید، اگر در بیان دیگر مشکل دارید. همچنین اگر احساس می کنید در مکالمه در آرامش هستید، می تواند به سرعت یکنواختی را از بین ببرد. اگر با اطمینان و با ظرافت انجام شود، نجوا کردن در گوش او می تواند تعامل شما را تقویت کند و در مقابل او را با ذوق دعوت کند تا کمی با شما معاشقه کند.

روش 1به دنبال لحظه مناسب

1.سیگنال های مثبت او را بخوانید.

زمان مناسب برای نجوا کردن در گوش یک دختر می تواند متفاوت باشد، اما حداقل مطمئن شوید که او از همراهی شما لذت می برد و از شما دوری نمی کند. اگر او به چیزی که شما می گویید می خندد. در حین صحبت مرتب لبخند می زند. به طور مداوم با شما تماس چشمی برقرار می کند، این احتمال وجود دارد که او آماده است.

2. قبل از شروع آزمايش كنيد.

یک راه خوب برای دریافت ایده در مورد اینکه آیا نامزدتان با تماس نزدیک مانند زمزمه راحت است یا خیر این است که هنگام شوخی کردن، دست یا بازوی او را به آرامی لمس کنید. اگر به نظر می رسد او با این موضوع مشکلی ندارد، احتمالاً مشکلی با زمزمه کردن شما با او نخواهد داشت. اما اگر او از شما عقب نشینی کرد و لحن گفتگو پس از آن بدتر شد، بهتر است سعی نکنید تماس بیشتری برقرار کنید. او هنوز كنار شما خجالت مي كشد صبر كنيد تا يخش باز شود.

زمزمه كردن در گوش نامزدتان باعث ايجاد صميمت بيشتر مي شود.

3.از قبل یک فعالیت مشترك انجام دهيد.

 یک حرکت جسورانه مانند زمزمه کردن در گوش نامزدتان ممکن است به طور طبیعی‌تر ظاهر شود اگر شما دو نفر در حال انجام یک کار سرگرم کننده با هم باشید. هنگامی که با هم بخندید، هر دوی شما بیشتر در حال معاشقه با تماس بدنی خواهید بود.

5.یک عبارت مناسب انتخاب کنید.

 قبل از زمزمه کردن، مطمئن شوید که دقیقاً می‌دانید چه می‌خواهید بگویید، و چگونه آن را بگویید. وانمود کنید که روی صحنه هستید و باید خطوط خود را قانع کننده بیان کنید. شما می توانید چیزهای شیرین، رازها یا هر چیز دیگری را که دوست دارید زمزمه کنید، به شرطی که با لحن مکالمه ای که قبلاً داشته اید مطابقت داشته باشد. اگر می خواهید او را بخندانید و شوخی کمی بی رنگ است. اگر می‌خواهید فریبنده باشید، مراقب باشید از زبان توصیفی استفاده نکنید.

• اگر تازه نامزد کرده اید. چیز ساده و دقیقی را امتحان کنید که احتمالاً توهین آمیز نباشد. مانند: “آیا کسی به شما گفته امشب چقدر زیبا به نظر می رسید؟”

• اگر احساس اعتماد به نفس دارید، می توانید یک عبارت پیشنهادی مانند، “آیا دیدی که ماه امشب چقدر زیبا به نظر می رسد” را امتحان کنید؟

روش 2 ایجاد رویکرد

1.کنار او بایستید یا بنشینید.

 این کار زمزمه کردن در گوش او را آسان‌تر می‌کند، که مستقیماً از جلو ناخوشایند است – ممکن است به نظر برسد که برای یک بوسه وارد می‌شوید. اگر هنوز هم می‌خواهید مقداری تعجب به آن اضافه کنید، صبر کنید تا قبل از اینکه به گوشش نزدیک شود، سرش را از شما برگرداند.

• اگر با نامزدتان صميمي هستيد، می توانید با زمزمه کردن از پشت سر او را غافلگیر کنید. اما این کار را فقط در صورتی انجام دهید که بدانید او به راحتی نمی ترسد، زیرا می تواند ترس بزرگی ایجاد کند.

• اگر می خواهید از مبهوت کردن او جلوگیری کنید، می توانید سعی کنید قبل از نزدیک شدن به گوش یک دست را به آرامی روی شانه او بگذارید.

2دستتان را دور دهانتان حلقه کنید.

 اگر در سمت راست او هستید. از دست راست خود برای بستن دهان خود استفاده کنید. اگر در سمت چپ او هستید. از دست چپ خود برای بستن دهان خود استفاده کنید. به این ترتیب زمزمه شما از شنیدن دیگران که ممکن است در مقابل او یا در کنار او باشند محافظت می شود.

• اگر موهای او گوش او را پوشانده است. اگر به تازگی نامزد كرده ايد. از برس کشیدن موهايش اجتناب کنید. اگر حداقل چند مدتي از دوران نامزدي شما مي گذارد. يخ بين شما آب شده. کنار زدن موهای او باید قابل قبول باشد.

3.به گوش او نزدیک شوید.

اگر تازه نامزد كرده ايد، از تماس مستقیم بین دست خود و گوش او اجتناب کنید. اگر مدتي از نامزدي شما مي گذرد. يخ بين شما دو نفر آب شده است، در حین زمزمه کردن، بد نیست که دست خود را به آرامی روی گوش او فشار دهید.

مقاله مرتبط: 14 ويژگي شوهر خوب

4.مطمئن شوید که او می تواند حرف شما را بشنود.

 اگر در یک منطقه پر سر و صدا مانند یک مهمانی هستید، ممکن است مجبور شوید با صدای بلند صحبت کنید تا او صدای شما را بشنود. با این حال مراقب باشید فریاد نزنید. صدای کمی بالاتر از زمزمه باید قابل شنیدن باشد، زیرا دهان شما نزدیک گوش او خواهد بود. اما اگر سر و صدای پس زمینه در منطقه شما کم است یا اصلا وجود ندارد، به آرامی و با زمزمه صحبت کنید.

5.با توجه به واکنش او پیگیری کنید.

اگر او بلافاصله از شما دور شود حتی قبل از اینکه فرصتی برای زمزمه کردن پیدا کنید، یا بعد از آن، می دانید که از تلاش برای برقراری تماس فیزیکی با او خودداری کنید. اما اگر او با لبخند، قهقهه و تماس چشمی مداوم پاسخ دهد، شما خوب عمل کرده اید. با این حال مراقب باشید که با در آغوش گرفتن یا گرفتن دست او، واکنش مثبتی را به عنوان دعوتی برای فراتر رفتن از او نگیرید. از اینکه او را بخندانید و لبخند بزنید راضی باشید و منتظر پاسخ او باشید، مانند لمس دست شما یا نزدیک شدن به شما، که نشان می دهد او احتمالاً با معاشقه راحت تر است. در شروع ارتباط با نامزدتان صبور باشيد تا يخ بين شما دو نفر آب شود و صميمت ايجاد شود.

مطلب پیشنهادی

يازده راه براي اينكه به همسر خود بگوييد به توجه نياز داريد.

11 راه برای اینکه به همسر خود بگویید نیاز به توجه بیشتری دارید

وقتی همسر شما با چیزهای دیگری در زندگی اش درگیر می شود، ممکن است به …

چگونه ديگران را به خود جذب كنيم؟

چگونه ديگران را به خودمان جذب كنيم؟

همه ما دوست داریم مورد پسند واقع شویم. اگر با احساس اعتماد به نفس و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *