ايده هايي براي پيش نوازي
پيش نوازي در رابطه جنسي باعث مي شود همسر شما احساس كند مورد عشق و علاقه شماست

ايده هاي پیش نوازي در رابطه جنسي

پیش نوازي یک جنبه نفیس از زندگی جنسی ما است که باعث می شود کل تجربه طولانی تر بماند. ایده های پیش نوازي می تواند رابطه جنسی را برای هر دو نفر لذت بخش تر و لذت بخش تر کند. اگر احساس می کنید چیزی در برخوردهای صمیمی شما از دست رفته است، این راه حل عالی است.

استرس، تغییرات بیولوژیکی و کشمکش‌های روابط اغلب می‌تواند به میل جنسی فرد آسیب برساند. ایده‌های سرگرم‌کننده پیش نوازي می‌توانند با استفاده از شبیه‌سازی‌ها برای عبور از موانع خاصی که ممکن است با آن روبرو باشید، به شروع تمایلات جنسی شما کمک کند. همچنین می تواند زندگی جنسی رضایت بخش شما را تقویت کند.

پیش نوازي چیست؟

مریام وبستر نوازي را به عنوان “تحریک جنسی قبل از آمیزش” تعریف می کند. با ترکیب محرک های فیزیکی و فیزیولوژیکی که تجربه جنسی را شدیدتر و رضایت بخش تر می کند، تجربه جنسی را افزایش می دهد.

پیش نوازي می تواند شامل اعمال مختلف فیزیکی و احساسی باشد که می تواند رابطه جنسی رضایت بخشی را بین افراد تضمین کند. اشتیاق را می توان با گنجاندن پیش نوازي در ازدواج و سایر پویایی های جنسی به زندگی شما بازگرداند. این می تواند لایه هایی از صمیمیت و شدت را به رابطه جنسی اضافه کند که ممکن است قبلاً تجربه نکرده باشید.

پیش نوازي به شما کمک می کند تا با اطمینان از اینکه رابطه جنسی شما طلسم کننده است، قدرت را پس بگیرید. پیش بازی زوج ها می تواند راه هایی را به شما بدهد تا تغییراتی ایجاد کنید که بیشترین لذت را از رابطه جنسی با شریک زندگی خود بدست آوريد به جای اینکه اجازه دهید طبیعت مسیر خود را طی کند، به ارمغان می آورد.

پیش نوازي باعث ايجاد ارتباط بهتر بين فرد و همسرش مي شود

چرا پیش نوازي در یک رابطه مهم است؟

پیش نوازي های جنسی برای فرد، تجربه رابطه جنسی را برای فرد مهم تر می کند. اما همچنین با ایجاد احساس ارتباط بیشتر با یکدیگر، از نظر عاطفی و فیزیکی، پیش نوازي زندگي زوج ها را تقویت می کند.

پیش نوازي باعث افزایش اعتماد، صمیمیت و هیجان بین شما و شریک زندگیتان می شود. بنابراین حتی اگر نمی‌توانید همیشه اين كار را انجام دهيد و از پیش‌ نوازي اذیت شوید، اکنون زمان آن است که راه خود را اصلاح کنید تا بتوانید پاداش‌هایی را دریافت کنید که ده‌برابر زحمت شما جبران می‌کند.

پیش نوازي برای زوج های متاهل ابزار ارزشمندی است که به شکستن یکنواختی در اتاق خواب کمک می کند. بسیاری از ایده های پیش نوازي عالی به تقویت میل جنسی شما کمک می کند و هر دوی شما را سیر می کند.

چگونه پیش نوازي را با شریک زندگی خود انجام دهيد؟

ایده های پیش نوازي صرف نظر از وضعیت رابطه شما می تواند مفید باشد. نکات پیش نوازي می تواند به بهبود زندگی جنسی شما با شریک زندگی طولانی مدت یا شخص جدید کمک کند. پیش نوازي های وابسته به عشق می تواند با انجام دادن کارهای جديد طراوت را به رابطه خوب شما بیافزاید، و ایده های پيش نوازي جدید با کسی می تواند به ایجاد صمیمیت و اعتماد کمک کند.

به‌جای امتحان ایده‌های پیش نوازي خاص، به این فکر کنید که ممکن است چه احساسی داشته باشد و سپس آن را با هم به عنوان شکلی از پیش نوازي بررسی کنید. با محیط‌های مختلف، ریسک‌های راحت یا حتی نحوه صحبت‌تان با یکدیگر آزمایش کنید. تجارب را از رابطه جنسي بیش از حد خنده دار، به رابطه حسی پيچيده از راحت به مخاطره آمیز تغییر دهید.

اگر به ایده های پیش نوازي فکر می کنید، ایجاد یک تجربه با استفاده از عناصر غافلگیری، بافت، ایجاد تجربیات، افزایش صمیمیت از طریق صداقت و اعتماد، ریسک کردن با هم و برنامه ریزی برای تجربیات جدید، همیشه می تواند برای شما مفید باشد. ایده های نقش آفرینی جنسی به جلوگیری از نفوذ تكرار به زندگی جنسی شما کمک می کند.

ایده هايي براي پیش نوازي که زندگی جنسی شما را خوشایند می کند

تعداد ایده‌های پیش‌ نوازي برای زوج‌های متاهل و دیگران نامحدود است، بنابراین برای کمک به شما، در اینجا چند تکنیک جالب و شگفت‌انگیز پیش‌ نوازي وجود دارد که باعث می‌شود خلاقیت در زندگي جنسی شما جریان پیدا کند و اتاق خواب شما پر ازجذابيت شود.

1. خودجوش باشید

برای اینکه همه چیز خودانگیخته تر و جذاب تر شود، رابطه جنسی را در هر جای دیگری به جز در اتاق خواب آغاز کنید. امتحان کردن پیش نوازي در هر گوشه و کنار خانه یکی از ایده های پیش نوازي هیجان انگیز برای ایجاد حباب داغی از انتظارات جنسی است.

خودانگیختگی می تواند به شکستن یکنواختی مقاربت منظم کمک کند. این می تواند شور و شوق تازه ای را القا کند و در نتیجه فعالیت های اتاق خواب شما را تقویت کند.

2. مسئولیت را بر عهده بگیرید

یکی از ایده های هیجان انگیز پیش نوازي این است که سعی کنید از هر گوشه ای از خانه خود رابطه جنسی را آغاز کنید. اگر همه چیز تند شد، می توانید در همان لحظه رابطه جنسی داشته باشید یا همسرتان را به اتاق خواب ببرید.

پیش نوازي انواع مختلفی دارد، اما کنترل همه چیز در اتاق خواب ضروری است. با استفاده از این، می توانید شریک زندگی خود را شگفت زده کنید و همچنین او را در مورد نیازها و تمایلات جنسی خود راهنمایی کنید.

3. ایجاد انتظار

انتظار همه چیز در مورد رابطه جنسی است. ما دائماً در حال ساختن به لحظه بزرگ هستیم. بنابراین اغلب، زوج ها عادت به شروع رابطه جنسی در اتاق خواب می کنند.

حتی اگر برای دور شدن از هم باید مدتی صبر کنید، با صحبت‌های کثیف، لمس‌های حسی و چند نگاه شیطنت‌آمیز به یکدیگر، حرکت را ادامه دهید تا زمانی که براي هم وقت بگذارید و رابطه اصلي شروع شود.

4. نمایش درآوردن لباس ها

جذابیت جنسی خود را با ارائه یک نمایش درآوردن لباس ها به شریک زندگی خود نشان دهيد. این كار می تواند به بهترین شکل ممکن اغوا کننده باشد و در عین حال به شما این فرصت را می دهد که در اعتماد به نفس خود را غوطه ور شويد.

شما همچنین می توانید با يك بازي براي درآوردن لباس ها شروع كنيد. هنگامی که یک لایه لباس را یکی پس از دیگری در مي آوريد، اين كار به ایجاد انتظار کمک می کند. مطالعات نشان داده است که اين كار به فرد اعتماد به نفس می دهد و برانگیختگی جنسی را در شریک زندگی اش تشویق می کند.

5. اشتیاق را دوباره پخش کنید

بازآفرینی خاطرات قدیمی راهی عالی برای احیای دوباره اشتیاق در مراحل اولیه رابطه است. به یکی از بهترین شب هایی که رابطه جنسی داشتید فکر کنید و كار را به همان روشی که در آن زمان انجام می دادید شروع کنید.

لحظات تلخ گذشته خود را بازسازی کنید. این بازی پیش‌نوازي مطمئناً به يك عشق بازي خوب منجر مي شود. فقط این بار، خودتان را به شکلی که در آن زمان می خواستید ابراز کنید، اما نتوانستید، زیرا خیلی خجالتی بودید یا به اندازه کافی یکدیگر را نمی شناختید.

6. صحبت های کثیف

کثیف صحبت کردن همیشه به شما کمک می‌کند تا تحريك شوید، به خصوص اگر یاد گرفته باشید که چگونه با همسرتان به روشی که آنها دوست دارند ارتباط برقرار کنید. بحث کثیف یکی از مطمئن‌ترین ایده‌های پیش‌ نوازي است که یک جلسه عشق بازي را تضمین می‌کند.

7. با هم ورزش کنید

ورزش برای بدن بسیار عالی است، اما زمانی که با همسرتان ورزش مي كنيد می تواند حسی نیز  وجود داشته باشد. تماشای همدیگر فعال و عرق کرده مطمئناً به شما کمک می کند که نسبت به شریک زندگی خود اشتیاق داشته باشید.

فواید فیزیکی و عاطفی ورزش، اما مطالعات اخیر ارتباط مستقیمی را بین ورزش و افزایش لذت جنسی مشاهده کرده‌اند. میل جنسی، عملکرد و رضایت کلی را بهبود می بخشد.

8. ارسال پيام جنسي براي همسر

ارسال پیام های جنسی برای شروع پيش نوازي فراموش نکنید. لازم نیست آن را پیچیده کنید، فقط به آنها بگویید که چه می خواهید یا به چه چیزی از نظر جنسی فکر می کنید، و این برای چاشنی بخشیدن به زندگی زناشویی یا جنسی شما کافی خواهد بود.

9. وارد نقش آفرینی شوید

ممکن است راهی برای گنجاندن این ایده سرگرم کننده پیش نوازي وجود داشته باشد، حتی اگر با کل مفهوم بازیگری خیلی راحت نباشید. شما می توانید این کار را با انجام بازی های از قبل تمرين شده  انجام دهید که شامل ایده های پیش بازی از طریق نقش آفرینی است. یا فقط یک لباس بپوشید.

تعلیق را با انجام ندادن فوری این کار طولانی‌تر کنید، در عوض آن را با رابطه جنسي پيش نوازي تقویت کنید و لباس را بپوشيد و به او اطلاع دهید که دقیقاً چه زمانی و چگونه می‌خواهید آن دختر جذابی باشید که او به آن علاقه دارد.

10. لیست های فانتزی

برخی از فانتزی‌ها و ایده‌های جنسی را که هر دو دوست دارید روی کاغذهای جداگانه بنویسید، و سپس می‌توانید آن فانتزی را با او اجرا کنید. این ایده پیش نوازي برنده است زیرا به شما کمک می کند نیازهای یکدیگر را بهتر درک کنید.

11. آنها را غافلگیر کنید

حتی اگر کارهایی وجود دارد که معمولا انجام نمی دهید، آنها را به طور معمول انجام دهید و ببینید که فک همسرتان به زمین می خورد.

پيش نوازي را در همه جاهایی که قرار نیست انجام دهید، امتحان کنید تا راه های کوچکی برای شگفت زده کردن شریک زندگی خود ایجاد کنید. این یک ایده پیش نوازي سرگرم کننده است که بیشتر یک بازی قدیمی است. این كار می تواند برای شما تحریک کننده باشد که نگاه شگفت زده و سپس میل را در چهره شریک زندگی خود مشاهده کنید.

مقاله مرتبط: 15 نکته براي افزايش فعاليت جنسي زوج هاي متاهل

12. تنوع کلیدی است

چگونه رابطه جنسی را در ازدواج و روابط جذاب کنیم؟ کلید تنوع است. چیزهای مختلفی را امتحان کنید تا زندگی جنسی خود را تازه کنید. ایده‌های مختلف پیش‌نوازي در هر بار باعث می‌شود که زندگي جنسي شما جذاب شود. سعی کنید دریابید که احساس تجربیات جدید و متفاوت چگونه به ایجاد تعامل جنسی شما کمک می کند.

13. آهنگ برای تحریک

بگذارید ریتم راهنمای شما باشد! آهنگ ها ایده خوبی برای پیش نوازي هستند زیرا می توانند شما را در سطح احساسی تحریک کنند. آهنگ‌ها می‌توانند باعث شوند که حواس‌پرتی‌ها و استرس‌های مختلفی را که ممکن است با آن‌ها مواجه هستید فراموش کنید.

می توانید آهنگی را انتخاب کنید که برای شریک زندگی یا رابطه شما معنی داشته باشد. همچنین می توانید آهنگی را انتخاب کنید که حسی باشد تا حال و هوای آینده را ایجاد کنید.

14. با هم برقصید

تصور کنید که شما و شریک زندگی تان به هم نزدیک شده اید و در حال انجام حركات موزون با موسیقی هستید. حركات موزون می‌تواند با قرار دادن بدن‌های شما در کنار یکدیگر و افزایش انتظار برای رابطه جنسی، شما را تحریک کند.

اگر در ابتدا خیلی خجالتی هستید که حركات موزون را جذاب کنید، می توانید آن را بازیگوش و سبک نگه دارید. فقط ارتباط بين بدن هاي خود را ایجاد کنید زیرا بدن هاي شما با هم ریتم را دنبال می کند.

15. لباس زیر جذاب

به یاد داشته باشید، جذاب بودن هرگز ضرری ندارد. گزینه های لباس زیر جذاب را بررسی کنید، زیرا اینها شریک زندگی شما را به سمت شما می کشاند. اما، مهمتر از آن، می تواند به شما کمک کند احساس جذابیت و خوبی نسبت به بدن خود داشته باشید. و این اعتماد به جذابیت شما می تواند به عنوان یکی از بهترین نکات پیش نوازي عمل کند.

زيبا پوشیدن یکی از برنده ترین ایده های پیش بازی جنسی است. شما نمی توانید با آن اشتباه کنید!

16. مخفيانه او را تحريك كنيد.

هنگام نشستن  پشت میز از طرف شریک زندگی خود با پا او را تحريك كنيد. این تضمین می کند که همه چیز حتی در میان شرکت بازیگوشانه شود. تحريك مخفيانه به افزايش انتظار كمك مي كند و انتظار باعث مي شود رابطه جنسي شما جذاب شود.

18. بدون لباس زير باشيد

به شریک زندگي خود اطلاع دهيد كه لباس زير نپوشيده ايد. دانستن اینکه زیر لباستان لباس زیر نمی پوشید، می تواند نبض همسر شما را بی قرار کند. پس از این، اجازه دهید تخیل آنها شکلی باورنکردنی از پیش نوازي جنسی باشد.

19. ماساژ

بعد از یک روز کاری خسته کننده، ایجاد روحیه در شما یا شریک زندگیتان برای داشتن رابطه جنسی بسیار سخت است. احساس حرکت دست‌های شما بر روی بدن شریک زندگی‌تان می‌تواند باعث شود که او به طور همزمان کمتر احساس خستگی و برانگیختگی بیشتری کند.

20. بوسه های پیشرو

بوسه و نوازش یکی از ظریف ترین و در عین حال تکان دهنده ترین نکات جنسی برای زوج هاست. این به تقویت صمیمیت کمک می کند و باعث می شود که شریک زندگی شما احساس امنیت و گرامی داشته باشد. و اینکه احساس دوست داشتن داشته باشید، راه زیادی را به سوی پیش نوازي براي رابطه جنسي می برد.

21. برهنه به آنها سلام برسانید

چرا آنچه را که می خواهند به آنها نمی دهیم؟ آنها را با برهنه ظاهر شدن در مقابل آنها در تمام شکوه برهنه خود شوکه کنید. رمز و راز می تواند جذاب باشد، اما اعتماد به نفس جسورانه شما در جذابیت جنسی شما نیز می تواند جذاب باشد. این یکی را امتحان کنید و آنها را با سعادت جنسی شوکه کنید.

22. لمس تلقین کننده

سر خوردن انگشتانتان یا مالش تصادفی بدنتان به هم می تواند به عنوان یادآوری زیبا از زمان های تنهایی باشد. لامسه یک حس انتقادی است که از نظر فیزیولوژیکی می تواند شما را از نظر جنسی تحریک کند حتی قبل از اینکه وارد عمل فیزیکی آمیزش شوید.

23. خودتان را لمس کنید

رابطه جنسی فقط مربوط به عمل فیزیکی مقاربت جنسی نیست. باید شامل قوای ذهنی نیز باشد. ایده های پیش نوازي برای زنان و مردان می تواند شامل اقدامات ساده ای مانند لمس کردن خود در مقابل همسرتان باشد. برای آنها الگویی ببافید که بعداً بتوانند بی‌قرار تصور کنند.

22. تأخیر در ارضاء

شبیه سازی بازیگوشانه شریک زندگی تان بدون رضایت او از اوج واقعی ممکن است ظالمانه به نظر برسد، اما اینطور نیست. این می تواند انتظار برای تحقق جنسی بهتر را ایجاد کند.

این تعلیق را با عدم داشتن رابطه جنسی فوری طولانی تر کنید، در عوض آن را با رابطه جنسي پیش نوازانه با لمس های ظریف تقویت کنید و به آنها اطلاع دهید که دقیقاً چه زمانی و چگونه خواهید بود.

26. شبیه سازی تنفس

گاهی اوقات ما چیزهای بدیهی را نادیده می گیریم زیرا آن را بدیهی می دانیم. تنفس بخشی جدایی ناپذیر از وجود ماست، اما نقشی را که می تواند در پیش نوازي و رابطه جنسی ایفا کند را فراموش می کنیم. شنیدن نفس های سنگین می تواند شریک زندگی شما را برای رابطه جنسی آماده کند.

اجازه دهید همسرتان صدای نفس کشیدن شما را در گوش او بشنود. یا می توانید به آنها اجازه دهید حس نفس شما را روی پوست خود احساس کنند. وقتی سعی می‌کنید بفهمید در پیش‌نوازي چه کاری باید انجام دهید، استفاده از نفس خود به شیوه‌ای تند می‌تواند یک حرکت موثر باشد.

27. کمی خشن شوید

حساسیت های شما ممکن است ظریف باشد. سعی کنید در اتاق خواب کمی خشن باشید، زیرا این پتانسیل را دارد که هم برای شما و هم برای همسرتان رضایت بخش باشد. این می تواند آن منطقه ناشناخته باشد که دقیقاً همان چیزی است که زندگی جنسی شما از دست داده است.

خشن بودن غیر ظریف و خطرناک تلقی می شود و بنابراین ممکن است از آن دوری کرده باشید. اما یک رویکرد تقریبی که حواسش به مرزهای افراد باشد ارزش بررسی دارد. خطر ظاهری ممکن است یکی از کارهای پیچیده باشد.

28. با هم حمام کنید

ایده های پیش بازی همچنین می تواند شامل حمام کردن با همسرتان باشد. زیبایی بدن صابوني یکدیگر مطمئنا زمینه را برای یک عمل جنسی شدید فراهم می کند. چه چیزی می تواند جذاب تر از دیدن بدن یکدیگر، همراه با داشتن فرصتی برای مالش دادن به یکدیگر باشد؟

29. آنها را اصلاح کنید

پیش نوازي جنسی هم شامل جنبه های فیزیکی و هم عاطفی می شود. راهی که می‌توانید هر دو را درگیر کنید، این است که شریکتان را  اصلاح کنید تا به او احساس عزیز بودن بدهید. می‌توانید به آن‌ها پیشنهاد دهید که موهایشان را کوتاه کنید، صورتشان را اصلاح کنید، موها را بشویید، یا هر روال آرایش دیگری از آن‌ها.

آنها را راحت و آرام می کند. اما مهمتر از آن، این پتانسیل را دارد که به شریک زندگی شما احساس ارزشمندی و مراقبت از او را به بهترین نحو بدهد. رابطه جنسی زمانی می‌تواند جذاب‌تر باشد که فرد در کنار کسی احساس امنیت و عشق می‌کند، و مراقبت از او می‌تواند به رسیدن به آن کمک کند.

30. یک فیلم/عاشقانه  تماشا کنید

اگر از تردید یا از خود راضی بودن رنج می برید، تماشای یک سریال یا فیلم عاشقانه ممکن است به تحریک جنسی شما کمک کند. مشاهده دو شخصیت که در رابطه گرم می‌شوند، می‌تواند حواس شما را تحریک و تحریک کند. همچنین می‌تواند ایده‌های تازه‌ای برای امتحان کردن در رختخواب به شما بدهد.

اگر به نظر می رسد که شریک زندگی شما علاقه ای به پیش نوازي ندارد، چه؟

وقتی به ایده های پیش نوازي نزدیک می شوید، شریک زندگی شما ممکن است در برابر تغییر مقاومت کند. آنها ممکن است از خود راضی شده باشند یا از امتحان چیزهای جدید بترسند. شما می توانید راه هایی را به شریک مردد خود نشان دهید که در آن رابطه جنسی می تواند فراتر از مقاربت باشد. پیش نوازي باید به عنوان بخشی از رابطه جنسی تلقی شود و از آن جدا نباشد.

شکلی از پیش نوازي را انتخاب کنید که هیجان انگیز و در عین حال راحت باشد. همچنین، توصیه می‌شود که آن را برای خود، شریک زندگی‌تان و در کل رابطه مفید ببینید. اگر آن را به عنوان تسهیل کننده لذت شریک زندگی خود یا خودتان بدانید، می تواند خودخواهانه و کار بیش از حد به نظر برسد.

نتیجه

هنگامی که تکنیک های جدید پیش نوازي بخشی از این ترکیب هستند، رابطه جنسی می تواند چیزی بیش از یک رابطه فیزیکی باشد. با آزمایش گزینه های مختلف پیش نوازي ذکر شده در بالا، می توانید لذت خود را چند برابر کنید. همه چیز را سرگرم کننده تر و لذت بخش تر می کند.

رضایت از رابطه به رضایت جنسی فرد بستگی دارد. بنابراین ایده های پیش نوازي نه تنها می تواند زندگی جنسی شما را بهبود بخشد، بلکه می تواند رابطه شما را برای بهتر شدن بهبود بخشد.

مطلب پیشنهادی

چطور عاشق بهتري باشيم

چگونه عاشق بهتری شویم

چه در رختخواب باشد چه بیرون، یک ازدواج جدید یا یک ازدواج قدیمی، همه می …

راه هايي كه به يك زن نشان دهيد دوستش داريد.

11 راه برای اینکه به يك زن نشان دهيد دوستش داريد.

ایجاد احساس دوست داشتن، امنیت و احترام به زن زندگی شما، پایه ای عالی برای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *