چطور يك شوهر عاشق پيشه باشيم
از مردها انتظار مي رود كه بلد باشند شوهر عاشق پيشه باشند بدون آموزش! اين انتظار درستي نيست.

چطور يك شوهر عاشق پيشه باشيم؟

از ابتدا، فشار زیادی روی مردان وجود داشته است که در رختخواب يك شوهر عاشق عالی باشند، که به نظر يك كار عالی می رسد، اما تنها مشکل این است که هیچکس به مردان نمی آموزد که چگونه به این هدف برسند.

در سال 1996، من یک مشتری داشتم که با همسرش در اتاق خواب مشکل داشت. به نظر می رسید هر کاری مي كند اشتباه بود. او از صحبت کردن در مورد این موضوع احساس شرم، خجالت و حتی آسیب پذیری می کرد.

یک روز از او پرسیدم: «چه کسی به تو آموخت که چگونه در رختخواب شوهر عاشق بزرگی شوی؟ چه کسی به شما یاد داد که زنان واقعاً به چه چیزهایی نیاز دارند تا احساس کنند مورد محبت و قدردانی قرار می گیرند و از نظر جنسی تحریک شده اند؟ طوری به من نگاه کرد که انگار دیوانه شده ام.

هیچ‌کس هیچ‌وقت به من چیزی یاد نداد، هیچ‌کس به من یاد نداده است که شوهر عاشق بودن چیست.

مردان زيادي نمي دانند شوهر عاشق بودن يعني چه

مشكل

و مشکل همینه. مثل این است که به کسی بگوییم که هرگز بیسبال بازی نکرده است، بیرون برود و پایه سوم بازی کند و حتی نمی‌داند که دستکش را کجا بگذارد، یا با توپ‌هایی که به او برخورد می‌کند چه کار کنند.

اگر آنها هرگز کسی را ندیده اند که آنها را در مورد آنچه که یک بازیکن پایه سوم انجام می دهد آموزش دهد، چگونه می توانند در این کار عالی شوند؟

و در رابطه با رابطه جنسی هم همینطور است. بسیاری از زنان در رابطه با تمایلات جنسی نیازهای متفاوتی دارند، و چیزی که یک زن را تحريك می کند ممکن است زن دیگری را ناامید کند.

و این مرد را به کجا می برد؟ در تاریکی تقلا می‌کنند، تلاش می‌کنند بفهمند چگونه می‌توانند شوهر عاشق باشند… بدون تجربه‌ای که کاملاً به آن نیاز دارند.

در زیر، چهار کلید مهمی که مردان برای تبدیل شدن به یک شوهر عاشق عالی در زندگی باید رعایت کنند، آورده شده است.

1. ارتباط ذهنی/عاطفی

خوب، من یک مزیت ناعادلانه دارم، به عنوان یک مشاور و مربی زندگی برای تقریباً 30 سال، من با هزاران زن کار کرده ام و واقعاً آموخته ام که بیشتر زنان چه چیزی می خواهند و نیاز دارند، که آنها هرگز با مرد خود در میان نمی گذارند.

اکنون برخی از زنان هستند که ممکن است در حال خواندن این مقاله باشند که با من مخالف باشند. برخی از زنان هستند که در برقراری ارتباط بسیار عالی به مردشان می گویند که چه چیزی آنها را تحريك می کند، چه چیزی آنها را تحريك نمي كند.

اما به این زنان تک شاخ می گویند. این نژاد بسیار نادری از زنان است که می‌توانند مردی را راهنمایی کنند تا به یک شوهر عاشق عالی برای او تبدیل شود، بدون اینکه تحقیرآمیز، منفعل – پرخاشگر باشند.اگر آنطور که می‌خواهند راضی نباشند.

پس چه، مردها قرار است ذهن خوان باشند؟

آیا قرار است مردان تا حدودی با توانایی ذاتی برای عاشق عالی متولد شوند؟

جواب هر دوی اینها مطلقاً نیست!

اقدام

پس بیایید شروع کنیم.

ارتباط عاطفی به معنای ارتباط با یک زن خارج از لمس بدن اوست.

اگر بتوانید یک زن را بخندانید، اگر بتوانید در لحظه حال باشید و به آنچه می گوید توجه کنید، آنچه می گوید را به خاطر بسپارید و به طور منظم آن را به او برگردانید، از قبل مسیر تبدیل شدن به یک شوهر عاشق بزرگ براي  زن را شروع کرده اید.

برای اکثر زنان، ارتباط عاطفی شروع یک رابطه جنسی عالی است. یک زن می تواند فوراً بفهمد که آیا مردی در حال گوش دادن به او است یا نه، سرش را تکان می دهد، اما دو روز بعد وقتی او همین نظر را در مورد روشی که دوست دارد بوسیده شود یا لمس شود، یا اینکه چگونه از پارک های تفریحی دوست دارد یا از آن متنفر است، یا اینکه چگونه موزه ها دوست دارد یا از آن متنفر است، می کند… اگر به او توجهی نداشته باشد، هیچ ارتباط عاطفی وجود ندارد.

وقتی این کار را انجام می‌دهید و به معنای واقعی کلمه به آنچه زنتان به شما می‌گوید توجه می‌کنید، در نیمه راه خانه هستید تا به یک عاشق بزرگ تبدیل شوید.

مقاله مرتبط: پنج راه برای مقابله با مشكلات جنسی شریک زندگی تان

2. راهنمایی بخواهید

همانطور که ازدواج رشد می کند، مطمئن شوید که مستقیماً از او سؤال می کنید که چگونه دوست دارد او را ببوسيد، چگونه دوست دارد او را لمس کنند، در طول رابطه جنسی دهانی چه چیزهایی را دوست دارد، در هنگام دخول چه چیزهایی را دوست دارد و چگونه دوست دارد به عشق ورزی خود پایان دهد. جلسات را

با پرسیدن سؤالات مستقیم، ممکن است خود را در لبه صخره ای قرار دهید که آسیب پذیر است، اما این تنها راه برای دانستن آنچه که زن شما دوست دارد است.

برخی از زنان عاشق یک مرد آلفا هستند، مردی را دوست دارند که به طرز فجیعی انگیزه جنسی و شهوانی دارد.

زنان دیگر؟ از این بیشتر از هر چیز دیگری در دنیا متنفرند، آنها از مردی که پرخاشگر، زورگو است و با نیروی طوفان می‌بوسد متنفرند.

شما باید متواضع و آسیب پذیر باشید و سوالاتی بپرسید تا بفهمید چه چیزی همسر شما را تحريك می کند و چه چیزی او را تحريك نمي كند.

اقدام

من به بسیاری از مشتریان مرد خود گفته ام که پس از پرسیدن این سؤالات از همسر خود، به صورت خصوصی یادداشت برداری کنند. انجام آن فوق‌العاده هوشمندانه است.

اگر او به شما بگوید چه چیزی را دوست دارد که باعث می شود احساس نیاز، دوست داشتن در آغوش گرفتن را داشته باشد… از او بپرسید که نوازش برای او چه معنایی دارد؟

برای افراد مختلف می تواند معانی مختلفی داشته باشد.

اگر او به شما گفت که شوهري را دوست دارد که در رختخواب قاطعانه رفتار می کند، واقعاً از معنای آن آگاه شوید!

برای برخی از زنان این بدان معناست که او می‌خواهد او را ببندید… برای برخی دیگر به این معنی است که او می‌خواهد دستش را بگیرید، او را به اتاق خواب ببرید، ملحفه‌ها را عقب بکشید و در حالی که برای بوسیدنش خم می‌شوید، به آرامی كنار او باشيد.

متوجه منظورم شدی؟

قاطعیت، پرخاشگری در دو بسته بندی کاملاً متفاوت برای افراد مختلف ظاهر می شود …

3. وارد جزئيات شويد.

رابطه جنسي دهانی با او چگونه انجام شود؟ اکنون می‌توانید ابتدا آن را امتحان کنید، و تمام تلاش خود را بکنید و ببینید آیا آنچه می‌دانید برای او کار می‌کند یا نه… یا فقط می‌توانید یک مکالمه باز داشته باشید.

او ممکن است فکر کند که شما با زبان خود عالی هستید … یا ممکن است کاملاً از رابطه جنسی دهانی بیزار باشد.

شما نمی خواهید او را تحقیر کنید، با این فرض که او آن را دوست دارد، در حالی که شاید او بیش از هر چیز از آن متنفر است.

آیا این همه منطقی است؟

در مورد دخول هم همینطور. آیا او به 15 یا 20 دقیقه پیش بازی نیاز دارد، قبل از اینکه حتی به هر شکلی از دخول بخواهد؟

آیا او به روغن کاری نیاز دارد؟ یا بدن او به اندازه کافی از آن تولید می کند؟

این را بارها و بارها تکرار خواهم کرد، بسیاری از مردان در رابطه جنسی خود در موقعیت های وحشتناکی قرار می گیرند، زیرا حاضر به سؤال کردن نیستند.

4. از او در مورد علاقه و ناپسندی هایش در مورد روتین بعد از رابطه جنسی بپرسید

او در مورد روتین بعد از رابطه جنسي چه چیزی را دوست دارد؟ آیا او عاشق در آغوش گرفتن است؟ او از آن متنفر است؟ آیا او حتی پس از دو ساعت عشق ورزی پرشور نیاز دارد در اتاق خواب دیگری بخوابد، زیرا او به زمان استراحت خود نیاز دارد؟

اینها سوالاتی است که باید بپرسید، با هم کاوش کنید، و بار دیگر، شوهران یادداشت برداری می کنند!

به خصوص اگر در اوایل یک رابطه است، اگر سؤالات درستی بپرسید، داده های زیادی به شما داده می شود، تصور نکنید که مغز شما همه چیز را به خاطر می آورد.

همانطور که به همه می گویم، هرگز به مغز خود اعتماد نکنید، حتی خارج از حضور او یادداشت برداری کنید تا مطمئن شوید که واقعاً به آنچه که او می گوید توجه می کنید.

مطلب پیشنهادی

چطور عاشق بهتري باشيم

چگونه عاشق بهتری شویم

چه در رختخواب باشد چه بیرون، یک ازدواج جدید یا یک ازدواج قدیمی، همه می …

راه هايي كه به يك زن نشان دهيد دوستش داريد.

11 راه برای اینکه به يك زن نشان دهيد دوستش داريد.

ایجاد احساس دوست داشتن، امنیت و احترام به زن زندگی شما، پایه ای عالی برای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *