نشان دادن قدردانی نسبت به عشق زندگي خود
اكثر آدم ها در ازدواج محبت هاي شريك زندگي خود را بدبهي حساب مي كنند و از او قدردانی نمي كنند و اين كار باعث سردي رابطه مي شود.

8 راه برای نشان دادن قدردانی از عشق زندگی خود

همه ما به میلیون‌ها جهت مختلف کشیده می‌شویم و بنابراین اهمیت این که بتوانیم از عشق زندگی‌مان قدردانی کنیم را فراموش می‌کنیم. اگر مانند اکثر افرادی هستید که بیش از حد متعهد هستند و سعی می‌کنند دائماً چیزها را از فهرست کارهایتان حذف کنند، زمانی را به کاهش سرعت خود اختصاص دهید و فكر كنيد به اینکه چقدر برایتان مهم است از کسی که شما را دوست دارد قدردانی کنید. شریک زندگی شما به سادگی یک اولویت نیست. اگرچه ما از آنها تشكر می کنیم، اما تمایل داریم آنها را بدیهی فرض کنیم و اینجاست که یک رابطه می تواند مسیر اشتباهی را طی کند.

تلاش آگاهانه برای نشان دادن کمی قدردانی از یک عزیز می تواند سخت  باشد

شما باید راه های ساده ای برای نشان دادن تشكر از شریک زندگی خود پیدا کنید و بیاموزید که چگونه بدون کلام به کسی که دوستش دارید تشكر نشان دهید. به هر حال، تلاش‌های کوچک می‌تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند.

8 راه برای قدردانی از عشق

این شخصی است که زندگی خود را به او متعهد کرده اید، که نشان می دهد هر روز او را دوست دارید. مطمئناً، آنها هم مانند ما لحظات خود را دارند، اما این کسی است که واقعاً عشق زندگی شماست پس شما می خواهید عشق و قدردانی خود را نشان دهید و اینکه چقدر برای شما مهم هستند.

نیازی به كادوي پیچیده یا گران قیمت نیست، زیرا گاهی اوقات ارزان ترين راه ها  می توانند به نشان دادن قدردانی به روشی واقعا بزرگ کمک کنند. همه چیز در مورد این است که در مورد آنچه دوست دارند فکر کنند، چه چیزی آنها را خوشحال می کند، و چه چیزی به آنها کمک می کند تا زمانی که همه چیز گفته می شود و انجام می شود احساس مهم و دوست داشتنی کنند.

بنابراین، چگونه در روابط قدردانی نشان دهیم؟ در اینجا چند راه ساده اما موثر برای بیان اینکه از کسی قدردانی می کنید وجود دارد!

براي گرماي زندگي خود نسبت به عشق زندگي خود  قدردانی نشان دهيد.

1. بی دلیل برای آنها کاری انجام دهید

برای انجام کاری خوب برای آنها نیازی به موقعیت خاصی ندارید. همچنین نیازی نیست که چیز فانتزی باشد، زیرا می تواند به سادگی یک کارت هديه یا ماساژ دادن آنها باشد. بخش مهم در اینجا این است که برای انجام کاری فقط برای آنها، بدون هیچ دلیلی وقت بگذارید.

شما این کار را برای به دست آوردن چیزی انجام نمی دهید، بلکه برای این كه به آنها کمک کنید به روشی ساده اما معنی دار احساس کنند که دوستش دارند. چیزهای کوچک به نشان دادن لبخند بر لبان آنها کمک می کند و آنها احساس می کنند که در یک رابطه مورد قدردانی قرار می گیرند، همه اینها به دلیل این نشانه های کوچک قدردانی در روابط است.

2. غذای مورد علاقه آنها را بپزید

یکی از راه‌های نشان دادن قدردانی در یک رابطه، آشپزی برای طرف مقابلتان است. چه ایده ساده ای برای قدردانی از عشق!

شام مورد علاقه‌شان را طوری بپزند که وقتی به خانه می‌رسند غافلگیر می‌شوند. این قطعا یکی از بهترین راه‌ها برای نشان دادن قدردانی از شریک زندگی‌تان است.

یک روز ناهار آن ها را برایشان آماده کنید، یا حتی سعی کنید آنها را با صبحانه در رختخواب غافلگیر کنید.

راه رسیدن به قلب از معده می‌گذرد و مطمئناً تبدیل کردن آنها به یک وعده غذایی مورد علاقه به آنها کمک می‌کند تا احساس قدردانی کنند و بدن و روحشان را تغذیه کنند. قدردانی در روابط از چیزهای کوچک ناشی می شود و پختن غذای مورد علاقه آنها تنها یکی از راه های انجام آن است. همچنین، به این صورت است که بدون کلام به کسی که دوستش دارید نشان دهید.

3. برای نشان دادن عشق و قدردانی خود به آنها پیامکی بفرستید

یک متن عاشقانه برایشان بفرستید. قدردانی از کسی که دوستش دارید آسان تر از این نیست. هیچ چیز بهتر از یک پیام غافلگیرکننده در وسط روز نیست که شما را بخنداند.

اگر می خواهید در روابط از عشق زندگی خود قدردانی کنید، در میانه یک روز کاری پرمشغله برای آنها یک پیام کوتاه بفرستید، فقط به آنها بگویید که به آنها فکر می کنید و دوستشان دارید. عباراتی مانند «دوستت دارم و از تو قدردانی می‌کنم» یا یک جمله ساده مثل «من از تو قدردانی می‌کنم» شگفت‌انگیز است. غیرمنتظره است، و ساده است، اما همین چند کلمه می تواند خیلی معنی داشته باشد.

همچنین می توانید نقل قول های قدردانی از عشق یا قدردانی از نقل قول های شریک زندگی خود را در اینترنت جستجو کنید و آنها را با آنها به اشتراک بگذارید تا آنها را غافلگیر کنید. وقتی بعداً شما را می بینند – باز هم، چیزهای کوچک در مورد نشان دادن قدردانی در روابط بسیار مهم هستند!

4. به آنها یک روز مرخصی از مسئولیت بدهید

همه ما درگیر تمام کارهایی هستیم که باید انجام دهیم، و گاهی اوقات تنها دادن یک روز به آنها برای استراحت می تواند معجزه کند.

هیچ چیز بهتر از این نمی تواند کار کند – رهایی از مسئولیت هایشان، حتی اگر فقط برای یک روز باشد، یکی از بهترین راه ها برای نشان دادن قدردانی در روابطی است که برای شما بسیار مهم است. به آنها بگویید که روز آنها برای استراحت است و شما مسئولیت آنها را در خانه بر عهده می گیرید. خرید مواد غذایی را انجام دهید، خانه را تمیز کنید، چمن را بچینید.

به آنها فرصت دهید تا بخوابند و استراحت کنند و به آنها نشان دهید که این کار را انجام می دهید زیرا از تمام کارهایی که آنها برای شما انجام می دهند قدردانی می کنید.

این یک روز است، و اگرچه به معنای کار بیشتر برای شما است، اما به آنها کمک می کند تا واقعاً احساس قدردانی کنند.

اینکه به کسی بگویید از او قدردانی می کنید نیازی به حرف یا هدیه شما ندارد. حرکات محبت آمیز مانند آنچه در اینجا ذکر شد می تواند نشان دهد که آنها چقدر برای شما مهم هستند و به خاطر شخصیتی که هستند مورد قدردانی قرار می گیرند.

5. آنها را نوازش کنید و یک روز عاشقانه بسازيد.

چگونه بدون کلام به کسی نشان دهیم که دوستش داری؟ اگر امکانات دارید، آنها را برای چند ساعت به آبگرم بفرستید.

هیچ چیز نمی تواند به انسان کمک کند که به اندازه یک روز نوازش کردن احساس عزیز بودن کند! اگر وضع مالي تان خوب نيست ، یک روز آبگرم را در خانه ترتیب دهید. زنان به سادگی دوست دارند نوازش شوند و این یکی از بهترین راه ها برای نشان دادن قدردانی است.

اگر از زن خود قدردانی می کنید، فقط او را زیاد مورد نوازش قرار دهید. این ترفند است!

برای آنها حمام را آماده كنيد ، شمع ها را برپا کنید، برای آنها یک ناهار مخصوص درست کنید و آنها را ماساژ دهید. همه دوست دارند هر چند وقت یکبار از آنها مراقبت شود، و این به آنها زمان می دهد تا راحت شوند و به اهمیت او در این فرآیند فکر کنند.

6. از آنها تشکر کنید

قدردانی خود را با یادآوری اینکه چقدر برای شما مهم هستند را تا حد امکان به آنها نشان دهید. به دنبال کلمات مناسب برای نشان دادن عشق و قدردانی هستید؟

این می تواند چیزی به سادگی گفتن «دوستت دارم» باشد. از طریق کلمات خود به آنها یادآوری کنید که چقدر برای شما مهم هستند و چهره به چهره به آنها بگویید که چقدر برایتان اهمیت دارند.

داشتن یک خط ارتباطی باز و مستقیم به این معنی است که شما می‌توانید همیشه آنچه را که برای شما معنا می‌کنند با آنها در میان بگذارید – پس فقط به یاد داشته باشید که این کار را انجام دهید و کلمات قدردانی خود را بیان کنید، و ممکن است در نهایت این تمام چیزی باشد که لازم است .

7. ابراز محبت کنید

نشان دادن قدردانی در یک رابطه کمک زیادی به استحکام پیوند عشقی شما می کند. بنابراین، چگونه می توان در یک رابطه قدردانی کرد؟

همانطور که قبلا ذکر شد، قدردانی از شریک زندگی خود نیازی به هیچ کلمه یا هدیه ای ندارد.

فقط کمی بیشتر آنها را در آغوش بگیرید. کمی عمیق تر ببوسید و با محبتی که دارید در چشمان آنها نگاه کنید. گاهی اوقات باید این قدردانی را از طریق محبت و عشق نشان دهید.

و این یکی از پاسخ های کامل به این سوال است که چگونه از معشوق خود قدردانی کنیم.

وقتی می‌توانید در چشمان آن‌ها نگاه کنید و صمیمیت فیزیکی و آن ارتباط را به یک اولویت واقعی تبدیل کنید، آن‌گاه تمام آنچه را که باید بدانند به آنها می‌گویید. اگرچه زندگی پرمشغله می شود، اما تلاش برای قوی نگه داشتن این پیوند و ارتباط فیزیکی باعث می شود که آنها احساس شما را بدانند و آن را بدون صحبت کردن به آنها نشان دهند.

قدردانی از کسانی که شما را دوست دارند و در کنار شما می ایستند بسیار مهم است تا در کنار هم طوفان ها را تحمل کنید. بنابراین، یاد بگیرید که چگونه بدون گفتن چیزی قدردانی کنید.

8. با آنها صحبت کنید، به آنها یادآوری کنید که چرا آنها را دوست دارید

در مورد نحوه قدردانی از شریک زندگی خود، بهترین نکته این است که از عزیزان خود حمایت كنيد.

بودن در کنار کسی که دوستش دارید اغلب یکی از بهترین راه ها برای نشان دادن قدردانی در روابط است.

در کاری به آنها کمک کنید یا فقط زمانی که به شما نیاز دارند به آنها گوش دهید.

اگرچه نشان دادن قدردانی از عشق زندگی‌تان به روش‌های منحصربه‌فرد همیشه خوب است، اما در مورد نشان دادن عشق و قدردانی نیز می‌توان به بازگشت به اصول اولیه اشاره کرد.

مردان، تا آنجا که می توانید از زن خود به صورت شفاهی قدردانی کنید، زیرا آنها عاشق شنیدن این موضوع هستند. زنان، فقط مجذوب این نشوید، متقابلاً پاسخ دهید.

بنابراین، چگونه به کسی بگویید که چقدر از او قدردانی می کنید؟ به آنها یادآوری کنید که چرا آنها را دوست دارید، به آنها نشان دهید که در کنار آنها هستید و از آنها حمایت کنید.

وقتی کسی می‌داند که می‌تواند روی شما حساب کند، این بهترین تعریف و تمجید است و قدردانی نیز همیشه متقابل خواهد بود!

مقاله مرتبط: سه گام ساده برای ایجاد فرهنگ خانواده

نتيجه:

یک رابطه بر اساس تلاش و قدردانی انجام می شود. وقتی شروع به درک سهم همسرتان در زندگی خود کردید و مطمئن شدید که آنها را به رسمیت می شناسید و از آنها قدردانی می کنید، مطمئناً رابطه شما شکوفا خواهد شد.

مطلب پیشنهادی

چگونه با كسي كه به شما خیانت كرده است رفتار كنيد.

چگونه با کسی که به شما خیانت کرده رفتار کنید

وقتی کسی به شما خیانت می‌کند، ممکن است احساس تکان‌دهنده یا حتی بیمارگونه کنید. بالاخره …

شك در رابطه

چگونه بر شک و ترديد در یک رابطه غلبه کنیم

شما و شریک زندگیتان ممکن است قبل از اینکه شک و ترديد در مورد يكديگر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *