چطور با درآوردن دلبرانه لباس همسرمان را تحريك كنيم
يكي از راه هاي تحريك همسر اين است كه شما ياد بگيريد به صورت هنرمندانه و با طمانينه لباس خود را در بياوريد.

چطور با درآوردن  دلبرانه لباس مان همسرمان را تحريك كنيم؟

حركات موزون یک سورپرایز عالی برای شریک زندگی‌تان یا راهی هیجان‌انگیز برای نشان دادن بدنتان برای اولین بار است. در حالی که لباس های جذاب و نورپردازی های زيبا مفید هستند، کلید جذاب بودن این است که اعتماد به نفس داشته باشید و کاری را که دوست دارید انجام دهید! اگر به این فکر می‌کنید که چگونه لباس‌های خود را به شکلی جذاب درآورید، به خواندن ادامه دهید:

چیزهایی که باید بدانید

شمع ها را روشن کنید و نورها را کم کنید تا فضایی جذاب ایجاد کنید. همچنین می‌توانید با موسیقی حال و هوای خود را تنظیم کنید—یک آهنگ متوسط را با ضرب آهنگ خوب امتحان کنید.

• هر بار یکی از لباس ها را جدا کنید، از بالا شروع کنید و سپس به سمت پایین بروید.

• باسن خود را به موزیک تکان دهید و با درآوردن لباس بدن خود را حرکت دهید. آهسته پیش بروید تا مقدار زیادی انتظار ایجاد کنید.

مقاله مرتبط: چطور به يك مرد احساس جذابيت جنسي بدهيم؟

روش 1 درآوردن لباس های خود (كارهاي زن براي دلبري از شوهر)

1.لباس‌های گشاد که به راحتی در می‌آیند را روی لباس‌های زیر زنانه جذاب خود بپوشید.

بیایید واقعی باشیم: شما می توانید یک حركات موزون عالی را با پوشیدن یک تی شرت قدیمی کهنه اجرا کنید، اما اگر می خواهید همه چیز را کمی خاص تر کنید، یا اگر عصبی هستید، لباس خود را از قبل برنامه ریزی کنید. لباس‌های زیر توری یا نیمه شفاف، جوراب‌های بند دار، و چند لایه لباس جذاب که به راحتی در می‌آیند، مانند کت یا ژاکت روی لباس یا دامن را در نظر بگیرید.

• اگر احساس جسارت می کنید، می توانید کت را روی هیچ چیزی بپوشید! فقط به یاد داشته باشید که هر چه لباس‌های بیشتری بپوشید، زمان بیشتری برای برهنه شدنتان طول می‌کشد – و انتظار بیشتری خواهید داشت که بسازید.

2.حال و هوا را با موسیقی و نور تنظیم کنید.

موسیقی خوب و نورپردازی می تواند حركات شما را جذاب تر کند. موسیقی پس‌زمینه‌ی با سرعت متوسط و نورپردازی‌های رمانتیک و کم نور را انتخاب کنید—شمع‌ها فضایی عالی را فراهم می‌کنند.

• به طور کلی، اين حركات چند دقیقه تا 10 دقیقه طول می کشد، بنابراین یک لیست پخش از 3 آهنگ یا بیشتر را برای اطمينان انتخاب کنید.

• همچنین می‌توانید از مبلمان به‌عنوان تکیه‌گاه در حركات خود استفاده کنید: یک صندلی برای نشستن همسرتان و یکی برای خودتان قرار دهید تا در حین اجرا از آن استفاده کنید.

3.کت خود را به طرز اغوا کننده ای در بیاورید.

 در حالی که كت خود را بردارید، مستقیماً در مقابل همسر خود بایستید. تماس چشمی خود را حفظ کنید زیرا به عمد دکمه ها یا زیپ را یکی یکی باز می کنید.

• اگر موهای بلندی دارید، سرتان را تکان دهید و در حین برهنه کردن، اجازه دهید موهایتان تاب بخورد.

4.چند دقیقه بازیگوش قدم بزنید.

 برای برهنه شدن عجله نکنید. حركات شریک زندگی شما را هیجان زده می کند. به همسرتان بگویید روی صندلی بنشیند و راه بروید

صندلی که بدن شما را از جلو، پشت و پهلوها نشان می دهد. بند های لباس یا لباس زير یا دکمه های پیراهن خود را بکشید، طوری که انگار می خواهید هر لحظه آنها را از تن خارج کنید.

اگر یک پیراهن کوتاه می پوشید، برای مدت کوتاهی  جلوي شریک زندگی خود به جلو خم شوید.

روی یک صندلی بنشینید و به آرامی پاهای خود را از هم جدا کنید و در عین حال به همسرتان لبخندی جذاب بدهید.

خود را در اطراف سینه ها، فاق یا هر قسمتی از بدن که شریکتان جذاب می یابد، بگیرید و نوازش کنید.

5.به آرامی لباس بعدی خود را بردارید.

 با پاهایتان در کنار هم قرار بگیرید و وزنتان روی یک پا باشد، یا به حالت قدرتی بروید و پاهایتان را از هم باز کنید. فقط چشم خود را در تمام مدت به شریک زندگی خود نگاه دارید تا او را وحشی کنید.

• در حالی که دست‌هایتان را روی سرتان بالا می‌برید، دست‌هایتان را روی سینه‌تان ضربدری کنید.

• پیراهن های دکمه دار برای برهنه کردن مناسب هستند، زیرا می توانید هر دکمه را به عملکرد کوچک خود تبدیل کنید. در حالی که به حرکت در اطراف و ژست گرفتن ادامه می دهید، دکمه ها را به آرامی یکی یکی بردارید. وقتی همه دکمه‌ها باز شدند، پیراهن را از روی شانه‌هایتان پایین بیاورید، پشت خود را به طرف همسرتان بچرخانید و اجازه دهید پیراهن روی زمین بیفتد.

6.دامن یا شلوار خود را بردارید.

 دامن‌ها معمولاً برای مبتدی‌ها بهتر هستند، زیرا برداشتن آن‌ها کمی راحت‌تر است، اما هر چیزی را بپوشید که شما را راحت می‌کند. شلوار یا دامن را با احتیاط به سمت پایین بکشید در حالی که باسن خود را به طرف شریک زندگی خود چرخانده ايد.

• یک دامن زیپ دار برای مبتدیان عالی است، زیرا می توانید آن را به راحتی و به طور غیرمنتظره در حالی که تقریباً هر ژستی را نشان می دهید، بردارید. دامن کوتاه و چسبنده گزینه خوبی است که می توان آن را بالا کشید تا باسن خود را براي همسرتان نمایان کنید.

• اگر شلوار جین می‌پوشید، زانو بزنید، سپس شلوار جین خود را تا زانو پايين دهید، در حالی که باسن خود را به طرف شریک زندگی خود می‌کشید. روی باسن یا باسن خود بنشینید تا شلوار جین را از بقیه قسمت بیرون بکشید.

• تمرین برداشتن شلوار جین از قبل می تواند مفید باشد، به خصوص اگر آنها تنگ هستند!

7.اگر جلیقه می پوشید، اکنون زمان آن است که به آرامی آن را از تن خارج کنید.

مدام در بین  درآوردن لباس های خود سر به سر شریک زندگی خود بگذاريد”آیا برای کارهای بیشتر آماده ای؟” چند بار قبل از تسلیم شدن. بندهاي یا لباس‌های گشاد مشابه را روی شانه‌هایتان پایین بیاورید و بگذارید بیفتد یا آن را روی زمین بندازيد.

8.با جوراب های خود بازی کنید .

ممکن است بخواهید جوراب‌هایتان را بپوشید، مخصوصاً با یک کمربند جذاب. از طرف دیگر، یک جفت جوراب نایلونی ساده می تواند یک ايده عالی باشد. پای خود را روی صندلی قرار دهید و جوراب‌های ساق بلند را به آرامی از تن بیرون بیاورید، سپس آن‌ها را به سبک تیرکمان بچه‌گانه بردارید یا وانمود کنید که مچ‌های خود را به هم گره می‌زنید. اینها جلوه‌های بصری عالی و روش‌های خوبی برای افزودن کمی طنز بی‌پروا به حال و هوا هستند.

• اگر می‌توانید با کفش‌های پاشنه‌دار قدم بزنید و با ژست‌های زیبا ژست بگیرید، می‌توانید آن‌ها و همچنین جوراب‌ها را بپوشید. اگر نگران زمین خوردن هستید، بهتر است کفش را دربیاورید

• سعی کنید یک جفت جوراب ساق بلند بپوشید، با یک بند جوراب برای نگه داشتن آنها. این به شما آزادی حرکت بیشتری در حین حركات می دهد.

در آوردن لباس هاي شما به صورت هنرمندانه همسرتان را تحريك مي كند.

9.لباس زير بالا تنه خود را بردارید

 بند های لباس زير خود را در طول حركات بکشید تا شریک زندگی خود را هیجان زده کنید. هنگامی که در نهایت آماده برداشتن آن شدید، پشت خود را به طرف همسرتان بچرخانید و آن را را باز کنید. بگذارید روی زمین بیفتد، سپس بچرخید تا قفسه سینه خود را نمایان کنید.

10.شلوارتان را دربیاوريد.

 اگر فرصتی برای آماده شدن از قبل دارید، یک شلوار جذاب یا توری انتخاب کنید، اما شلواري را آنقدر تنگ که اثری از خود به جای بگذارد، انتخاب نکنید. سعی کنید در حالی که ایستاده اید و پاهای خود را صاف کرده اید آنها را از پا در بیاورید یا به پشت دراز بکشید و آنها را به سمت پاهای خود بکشید تا بتوانید  پاها را تکان دهید.

روش 2 درآوردن لباس های خود (شوهر براي زن)

1.با نور و موسیقی حال و هوا را تنظیم کنید.

 اگر از اغواگری جدی تری لذت می برید، اتاقی با نور کم انتخاب کنید یا به جای روشنایی بالای سر از شمع و لامپ استفاده کنید.

• می‌توانید لباس‌های معمولی را کنار بگذارید، اما اگر چیزی منحصربه‌فردتر می‌خواهید، سعی کنید وسایل یا لباس‌هایی را پیدا کنید که متناسب با یک موضوع خاص باشد، مانند کابوی یا پلیس.

2. حركات موزون انجام بدهيد.

اگر راحت هستید. اگر می‌دانید چگونه جذاب حركات موزون انجام بدهيد، می‌توانید به همسرتان خود چند حرکت بین لباس‌ها یا حتی زمانی که در حال درآوردن آنها هستید نشان دهید. با این حال، اگر خدای پیست حركات موزون نیستید، گاه به گاه تکان دادن باسن را انجام دهید و گهگاه بچرخید تا به همسرتان از زاویه‌ای متفاوت نگاه کنید.

3.کفش و جوراب خود را در بیاورید.

کفش‌ها و جوراب‌ها تمایلی به جنبه‌های جذاب ندارند، بنابراین قبل از اینکه وارد چرخش شوید، از شر آن‌ها خلاص شوید. اینها را در جایی دور از سر راه بیندازید.

 4. کراواتتون رو  جدا کنيد

 اگر کراوات می‌زنید، آن را باز کرده و دور بیاندازید، یا به طرف شریکتان، سریع و پرخاشگرانه. در حالی که اگر با آن راحت هستید، می توانید به سراغ یک  حركات موزون آرام و حسی بروید، اکثر مردم ممکن است سبکی پرانرژی و تهاجمی را ترجیح دهند.

 5. یقه پیراهن خود را بگیرید و آن را روی سر خود بکشید.

به سرعت پیراهن را روی سر خود بکشید، سپس آن را از بازوهای خود جدا کرده و به پهلو یا به طرف شریک زندگی خود پرتاب کنید. یا می توانید به جای یقه پیراهن را از سجاف پایین بگیرید و سپس از همان حرکت استفاده کنید.

 • اگر پیراهن دکمه دار می پوشید، دکمه های آن را از بالا به پایین باز کنید و در عین حال با شریک زندگی خود تماس چشمی دارید، اما آن را تا زمانی که شلوار خود را درآورید، بگذارید تا به شریکتان چیز دیگری بدهید که منتظر آن باشد.

6. شلوارتون در بیاريد

 کمربند خود را بکشید، سپس یک پا از شلوار بیرون بیایید. آن را به آرامی انجام دهید تا از گیر افتادن پای خود و کاهش قابل توجه جذابیت جلوگیری کنید. شلوارها به‌طور بدنامی چالش‌برانگیزترین و در نتیجه کم‌کمک‌ترین لباس‌هایی هستند که می‌توان آن‌ها را درآورد، اما اگر دچار مشکل شدید ، استرس نداشته باشید! جدی نگرفتن خود، از قضا، حركات شما را جذاب‌تر خواهد کرد.

7 اجازه دهید همسرتان لباس زیرتان را در بیاورد.

در این مرحله، شریک زندگی خود را دعوت کنید تا مرحله بعدی را با درآوردن لباس زیرتان و همچنین پیراهن دکمه دارتان شروع کند، اگر هنوز نیمه روی آن است. ممکن است مجبور شوید خودتان زیر شلوارهای تنگ تری را بردارید. • همچنین می‌توانید ، بدون لباس زير باشيد، تا شریکتان را غافلگیر کنید

اگر تازه ازدواج كرده ايد، هیچ فرضی را در نظر نگیرید.

. • اگر مکث کردن برای پرسیدن یک سوال هر چند دقیقه بیش از حد ناخوشایند به نظر می رسد، سعی کنید دکمه، زیپ یا بند لباس را نگه دارید، سپس با ابروهای بالا رفته به همسرتان نگاه کنید و به جای آن نگاهی پرسشگر داشته باشید.

• همچنین می‌توانید از قبل به شریکتان اطلاع دهید که می‌تواند هر لحظه استراحت کند، یا در صورت نیاز به توقف یا کاهش سرعت، یک کلمه امن را تنظیم کند که بتواند از آن استفاده کند.

8. درآوردن كمربند

کمربندشون رو پاره کن هر دو سر کمربند را بگیرید (اگر کمربند را بسته اند)، سپس سگک آن را باز کنید و با یک حرکت آن را بکشید. اگر برای درست کردن این کار چند بار تمرين كنيد خوب است. این را در حالی که از پشت دراز كشيده ايد، امتحان کنید، اگر احساس مهارت بیشتری می کنید.

3. بلوز خود را در بياوريد

تی شرت بپوشند، بالاتنه دکمه‌دار یا لباس، با احتیاط آن را از روی آن‌ها بیرون بیاورید و به آرامی پيش بروید. د.

• اگر تی شرت پوشیده اند، بازوهایشان را در آن محبوس کنید. لبه پایینی تی شرت را بالا بکشید تا زمانی که پیراهن تا حدی روی بازوهای همسرتان کشیده شود، اما یقه همچنان دور گردن باشد. در حالی که شریکتان را می‌بوسید یا پوست او را می‌بوسید، قبل از اینکه بقیه راه را بکشید، با بازیگوشی لباس را در این حالت نگه دارید.

• بین هر لباس کمی وقت بگذارید تا پوست تازه در معرض دید همسرتان را ببوسید، یا دستان خود را در امتداد بدن او بکشید.

4.شلوار را یواشکی در بیاورید.

 حواس شریک زندگی خود را با بیرون کشیدن حواس پرت کنید، در حالی که دکمه شلوار او را باز کرده یا باز می کنید و آن را پایین می کشید. از پای خود برای کشیدن آنها در بقیه مسیر استفاده کنید. اگر به اندازه کافی حواس‌تان را پرت می‌کنید، ممکن است تا زمانی که شلوار روی پاهایشان نیفتد متوجه کار شما نشوند.

5.اگر می خواهید لباس را با دندان درآورید

. این اغلب به چند تلاش نیاز دارد، بنابراین زمانی که شما احساس اعتماد به نفس دارید، یا زمانی که شما و شریک زندگیتان در خلق و خوی احمقانه هستید بهتر است این کار را انجام دهید. با تلاش کافی، حتی پیراهن های دکمه دار هم می توانند در بیایند، اما مراقب باشید روی زیپ های فلزی دندان هایتان آسیب نبیند!

6.لباس زیر همسرتان را درآورید.

این شامل لباس زير بالا تنه آنها نیز می شود. اما عجله نکنید!

• بیش از چند ثانیه با لباس زير مبارزه نکنید. اگر متوجه نشده اید که چگونه پس از چند ثانیه بند را بردارید، کافی است این کار را متوقف کنید و اجازه دهید همسرتان این کار را انجام دهد.

مطلب پیشنهادی

چگونه بفهميم يك دختر به ما علاقه دارد.

چگونه بفهمید که يك دختر شما را دوست دارد؟

آیا برای مراحل بعدی یک آشنايي آماده هستید اما مطمئن نیستید که دختری که دوست …

چگونه با كسي كه به شما خیانت كرده است رفتار كنيد.

چگونه با کسی که به شما خیانت کرده رفتار کنید

وقتی کسی به شما خیانت می‌کند، ممکن است احساس تکان‌دهنده یا حتی بیمارگونه کنید. بالاخره …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *