چگونه به يك مرد احساس جذابيت بدهيم
اينكه مرد شما احساس جذابيت داشته باشد مديون رفتار شماست.

چطور به يك مرد احساس جذابيت جنسي بدهيم؟

دقیقاً چگونه به يك مرد احساس جذابیت می دهید؟ این که مرد شما احساس کند خواستني و جذاب است می تواند اعتماد به نفس او را تقویت کند، رابطه شما را تقویت کند و زندگی عاشقانه شما را گرم کند. از لمس‌های ملایم و کمی توجه بیشتر به ارتباط عاطفی، ما تمام نکات جالبی را برای ایجاد احساس جذابيت در مرد شما ارائه کرده‌ایم. برای رفتار درست با مرد خود آماده شوید – و او را وادار کنید که شما را بیشتر بخواهد.

1.از ظاهر او تعریف کنید.

تعریف کردن از شوهرتان راهی آسان برای ایجاد احساس جذابیت در او است. ساده شروع کنید و به او بگویید که فکر می کنید خوش تیپ است یا به بخش مورد علاقه تان در ظاهر فیزیکی اش اشاره کنید. اکثر پسرها عادت ندارند همیشه از شما تعریف و تمجید بکنند، و برخی از تایید شفاهی شما معنی زیادی خواهد داشت!

سعی کنید بازوهای او را بفشارید و چیزی مانند “من عاشق این هستم که چقدر قوی هستید” بگویید.

دست‌هایتان را لای موهایش بکشید و بگویید: «می‌دانی که جذاب هستی، درست است؟»

با حلقه کردن دستان خود به دور او و گفتن «هی، خوش تیپ»، به طور غیرمستقیم از شوهرتان تعریف کنید.

2. به چشمان او خیره شوید.

تماس چشمی روشی قدرتمند است تا به مردتان بفهمانید که برای شما خاص است. هرازگاهی به او لبخندی محبت آمیز بزنید و نگاهش را حدود سه ثانیه نگه دارید. وقتی شما دو نفر با هم تماس چشمی برقرار کنید، سیل هورمون‌های پیوندی ترشح می‌شود تا شما دو نفر را به هم نزدیک‌تر کند.

 اگر می خواهید تمرین تماس چشمی شدیدتری داشته باشید، سعی کنید در مقابل هم بنشینید و به مدت 5 دقیقه به چشمان او خیره شوید.

• اجازه دهید او شما را بغل كند که به او خیره شده اید. اگر از او بپرسد که دارید چه کار می کنید، فقط بگویید: “اوه، من فقط به این مرد فوق العاده جذابي که با او ازدواج كرده ام خیره شده ام” یا “من فقط به عشق زندگی ام نگاه می کنم.”

براي دادن حس جذابيت به يك مرد با او مهربان باشيد

3.از نظر جسمی مهربان باشید.

لمس فیزیکی باعث می شود مرد شما احساس نیاز کند. می توانید با در آغوش گرفتن یا بوسیدن سریع همسرتان احساس جذابیت داشته باشید و به او نشان دهید که از او قدردانی می کنید. در شب بعدی  وقت فيلم ديدن او را نوازش كنيد یا در حالی که در خیابان راه می روید انگشتان خود را در انگشتان او در هم ببندید. برای افزایش حرارت، در حالی که کنار او می نشینی، دستت را بر بالای ران او بگذاريد.

• حتماً بازخورد بخواهید تا بدانید او چه نوع لمسی را دوست دارد. چیزی شبیه این بگویید: “آیا وقتی با موهایت بازی می کنم دوست داری؟”

• به عنوان یک امتیاز، زوج هایی که به طور اتفاقی یکدیگر را لمس می کنند، بیشتر خوشحال هستند.

4.شوهرتان را ماساژ بدهيد

ماساژ می تواند احساسی و آرامش بخش باشد. یک منطقه تمیز، ساکت و بدون شلوغی را برای ماساژ شوهرتان انتخاب کنید. سپس، موسیقی آرام بخش بگذارید، روغن های ماساژ را استفاده كنيد و شروع کنید. می‌توانید ماساژ را غیرجنسی نگه دارید یا اجازه دهید به پیش نوازي داغ تبدیل شود – در هر صورت، شوهر شما احساس خاصی خواهد کرد.

روغن های ماساژ خود را از قبل با قرار دادن بطری در یک کاسه آب گرم یا به سادگی مالیدن روغن بین کف دست خود گرم کنید.

با حرکات دایره ای کار کنید، با انگشتان شست ورز دهید در حالی که با سایر قسمت های دست خود فشار وارد می کنید، مانند کناره کف دست، کف کف دست، و نوک انگشتان.

به آرامی شروع کنید و به تدریج فشار بیشتری وارد کنید. حتما از او بپرسید چه حسی خوبی دارد!

5. نحوه بوسیدن خود را تغییر دهید

تکنیک های جدید بوسیدن می تواند هوس شوهرتان را به شما زياد کند. تغییر بازی بوسیدن می‌تواند زندگی عاشقانه‌تان را طعم‌دار کند و در عین حال به شوهرتان نشان دهید که فکر می‌کنید او جذاب است. سعی کنید قسمت‌های مختلف بدن او را ببوسید، مانند گردن یا گوش‌هایش، یا قبل از اینکه ببوسید، یک تکه یخ را بمکید تا تضادی جالب اما جذاب داشته باشید.

• به گوش های او توجه ویژه ای داشته باشید. لاله گوش او را نوک بزنید یا با بوسه های ملایم گردنش را به سمت گوشش ببرید.

6.کسی باشید که شروع کننده رابطه جنسی است.

او فکر می‌کند که خیلی جذاب است اگر مسئولیت را بر عهده بگیرید و شروع به تند کردن چیزها کنید. وقتی به او می گویید چقدر او را می خواهید، می توانید به او احساس خواستنی بدهید. یک جلسه نوازش را به چیزی بیشتر تبدیل کنید، دست او را بگیرید و به اتاق خواب بکشید. اگر واقعاً می‌خواهید رابطه شوهرتان را با خود گرم کنید، با پوشیدن لباس‌های زیر زنانه ابریشمی یا توری، پخش موسیقی ملایم و کم‌نور کردن چراغ‌های اتاق خواب، تمام تلاش خود را انجام دهید.

دست خود را زیر کمر او بکشید و چیزی شبیه به اين به شوهرتان بگوييد “می خواهید بدانید در حال حاضر به چه چیزی فکر می کنم؟”

از او بپرسید که “می خواهی به من در حمام بپیوندی؟”

او را با باز کردن در مورد فانتزی های خود تحريك کنید. سعی کنید بگویید: “دیشب این خواب بسیار جذاب را دیدم. می‌خواهی در مورد آن بشنوی؟”

7.در طول صمیمیت به او بگویید چه چیزی را دوست دارید.

شریک زندگی شما می خواهد بداند که می تواند شما را راضی کند. هنگامی که شما دو نفر در حال رابطه جنسی هستید، با چند آه، ناله یا زمزمه به او بگویید که چقدر از خود لذت می برید. این باعث می شود که او احساس اعتماد به نفس بیشتری داشته باشد، و شما نیز ممکن است احساس جذابیت بیشتری داشته باشید.

• می توانید چیزی مانند “من دوست دارم وقتی مرا آنطور لمس می کنید” یا “این احساس واقعا خوبی دارد” بگویید.

8.برایش پیامک های داغ یا عاشقانه بفرستید.

متن های شیرین نسخه دیجیتالی اند که باعث تعجب او می شود. در هر زمانی در طول روز با او تماس بگیرید و به او بفهمانید که نمی توانید از فکر کردن به او دست بردارید. توصیف کنید که او چقدر برای شما مهم است، چقدر دلتان برایش تنگ شده است و به او بگویید که نمی توانید صبر کنید تا دوباره او را ببینید. حتی می توانید یک پیام صبح بخیر یا شب بخیر بفرستید تا او بداند که اولین و آخرین چیزی است که در ذهن شماست.

مطمئن شوید که او می داند که شما با یک پیام تشویق کننده از او حمایت می کنید، “شما جذاب و باهوش هستید – من خیلی خوش شانس هستم که شما را در زندگی ام دارم!”

وقتی دلتان برایش تنگ می شود پیامی مانند «امروز کمی بیشتر به شما فکر می کنم” يا “کاش می توانستم همین الان در آغوش تو باشم” برايش بفرستيد.

• کمی او را با متن جذاب  مثل «نمی‌توانم برای امشب صبر کنم» اذیت کنید.

• اگر می‌خواهید، یک عکس جذاب از خودتان اضافه کنید تا به او نشان دهید چه چیزی می‌تواند منتظرش باشد.

9.توجه بی دریغ خود را به او معطوف کنید.

هر زمان که با هم هستید برای ایجاد صمیمیت واقعی حضور داشته باشید. تلفن خود را در حالت بی صدا قرار دهید، سعی کنید از انجام چند کار خودداری کنید و روی شریک زندگی خود تمرکز کنید تا او بداند چقدر دوستش دارید.

اصرار به بررسی ایمیل‌ها، متن‌ها و همه آن اعلان‌های فشاری دیگر را دارید، اما با هماهنگ کردن واقعاً با شوهر خود، می‌توانید یک ارتباط قوی ایجاد کنید.

10.فهرستی از چیزهایی که در مورد او دوست دارید بنویسید.

ایجاد احساس جذابيت در یک مرد چیزی بیش از ظاهر اوست. وقتی بتوانید عزت نفس یک پسر را تقویت کنید و نشان دهید که او را “دریافت” می کنید و او را همان طور که هست دوست دارید، او به طور خودکار احساس جذابیت بیشتری می کند. 5 تا 10 مورد برتر را که در مورد او دوست دارید بنویسید و در طول روز یادداشت را به عنوان یک سورپرایز برای او بفرستيد. بهترین ویژگی های شخصیتی او را مطرح کنید و در مورد ارتباطی که به اشتراک می گذارید صحبت کنید.

• به او بگویید که او بهترین پدر، بزرگترین آشپز جهان، یا بهترین عاشق است.

• به چیزهای عجیب و غریبی که در مورد او دوست دارید، اشاره کنید، مانند نحوه تلفظ «کارامل»، نام مستعاری که برای شما انتخاب کرده است، یا روشی که جوراب هایش را تا می کند.

11. به او بگویید که به او افتخار می کنید.

شریک زندگی شما می خواهد احساس کند که شما برای دستاوردهای او ارزش قائل هستید. پیروزی های او را جشن بگیرید و دفعه بعد که با هم هستید، به چشمان او نگاه کنید و به سادگی بگویید: “من به شما خیلی افتخار می کنم.” اگر فکر می‌کنید او با شناخت عمومی‌تر راحت‌تر است، وقتی او در اطراف است، در مقابل دوستان یا خانواده‌تان به موفقیت‌هایش افتخار کنید. یا، یک پیام سپاسگزاری در رسانه‌های اجتماعی ارسال کنید که بیان کند چقدر از او و همه کارهایی که انجام داده سپاسگزار هستید.

• «فکر می‌کنم خیلی باحال است که با مردی ازدواج كردم که می‌تواند ماشینش را تعمیر کند. من به تو افتخار می کنم عزیزم.”

• “من می دانم که شما واقعاً سخت کار می کنید، و من به روشی که شما در شرکت کار کرده اید افتخار می کنم.”

مقاله مرتبط: چگونه در گوش نامزدمان زمزمه كنيم؟

12. احساسات خود را با او در ميان بگذاريد.

این احساس خوبی در او ایجاد می کند که بداند به او اعتماد دارید و برای نظر او ارزش قائل هستید. صحبت کردن در مورد احساسات خود با شریک زندگی تان می تواند ارتباط شما را تقویت کند و باعث شود او احساس کند بخشی مهم از زندگی شماست. به مکالمات صمیمی عاطفی متمایل شوید و رویاها، ارزش‌ها یا ارزشمندترین خاطرات خود را مورد بحث قرار دهید.

• از شریک زندگی خود بپرسید: “بزرگترین ترس شما چیست؟” یا «روز عالی شما چگونه به نظر می‌رسد؟»

• سوالی به سادگی «روزتان چطور بود؟» می تواند در را برای یک گفتگوی صمیمی باز کند.

مطلب پیشنهادی

شك در رابطه

چگونه بر شک و ترديد در یک رابطه غلبه کنیم

شما و شریک زندگیتان ممکن است قبل از اینکه شک و ترديد در مورد يكديگر …

بوسه روي گردن همسر

معني بوسه به گردن همسر چيست؟ (به علاوه، انواع دیگر بوسه ها)

بوسیدن گردن از طرف شریک زندگی خود مطمئناً قلب شما را پر از عشق می …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *