رابطه خشن چيست؟
رابطه خشن ممكن است براي بسياري از زن و شوهرها جذاب باشد ولي قبل از انجامش بايد با اصول انجام آن آشنا شويم تا آسيبي به يكديگر وارد نكنيم.

رابطه خشن چیست؟

با پدیده جهانی  پنجاه طيف خاكستري، افراد بیشتری با ایده رابطه خشن آشنا شدند. رابطه واقعی چقدر به چیزی که آنها در کتاب و فیلم ارائه می دهند نزدیک است؟ شاید از خود بپرسید که آیا رابطه جنسی خشن برای شما مناسب است؟

قبل از اینکه وارد یک رابطه مسلط و مطیع شوید، ممکن است بخواهید دامنه فعالیت های خشن را درک کنید و آنچه را که شما را جذب می کند انتخاب کنید.

در انجام رابطه خشن زناشويي اصولي را بايد رعايت كنيد.

رابطه خشن چیست؟

خشن را می توان به عنوان مخفف هر یک از اختصارات B/D (اسارت و انضباط)، D/S (سلطه و تسلیم) و S/M (سادیسم و مازوخیسم) تفسیر کرد.

فعالیت‌های درون یک رابطه خشن شامل مشارکت‌کنندگان در نقش‌های مکمل اما نابرابر است، از این رو اصطلاحا رابطه خشن، رابطه غالب و مطیع هستند. تبادل قدرت در رابطه خشن به گونه ای است که طرف مسلط جنسی، طرفی را که نقش مطیع در یک رابطه دارد کنترل می کند.

یک زوج خشن شیوه های وابسته به عشق شهوانی زيادي برای انتخاب دارند. فرهنگ جریان اصلی ممکن است تصویری از ناهنجار بودن آن را ترسیم کند. با این حال، اگرچه هیچ ایرادی در آن وجود ندارد، اما بیش از این است. این شامل اسارت، کشیدن مو، کتک زدن، نقش آفرینی و غیره است. می تواند به همان اندازه که شما ترجیح می دهید شدید باشد. به همین دلیل است که رضایت آگاهانه هر دو شریک بسیار مهم است.

از ظاهر آیه 223 سوره بقره برداشت می‌شود که انواع لذت‌ها و روابط جنسی بین زن و شوهر ایرادی ندارد، اما این آیه شامل مواردی که با کرامت انسانی هم‌خوانی ندارد، نخواهد بود و این نوع روابط که به زن يا شوهر آسيب برساند، مورد تأیید اسلام نیست.

تاریخچه رابطه  خشن

صادقانه بگویم، رابطه خشن به قدمت مقاربت است. این فرهنگ ریشه در بین النهرین دارد. جایی که الهه باروری، اینانا، سوژه های انسانی خود را شلاق زد و آنها را وادار به انجام حركات موزون دیوانه کننده کرد. این تازیانه دردناک در میان حركات موزون و ناله باعث آمیزش و لذت می شد.

رومیان باستان نیز به شلاق زدن اعتقاد داشتند. مقبره شلاق داشتند که در آن زنان برای جشن باکوس یا دیونوسوس، خدای باروری، یکدیگر را شلاق می زدند. علاوه بر این، متون مقدس باستانی کاما سوترا نیز عمل گاز گرفتن، سیلی زدن، جویدن و غیره را توضیح می دهد.

در سراسر قرون وسطی، تازيانه زدن رایج بود. اين عمل بر اساس ایده عشق و علاقه شدید بود. همچنین اعتقاد بر این بود که به مردم کمک می کند تا از شر بدی ها و گناهان خلاص شوند.

در قرن هجدهم و نوزدهم، مارکی دو ساد آثار ادبی تولید کرد که پر از پرخاشگری و خشونت بود. آثار او اغلب به عنوان سادیستی توصیف می شد.

در اوایل قرن بیستم، تقریباً در دهه‌های 1940 و 1950، انتشار مجلات جنسی باعث شد که جهان در معرض چرم و کفش‌های پاشنه بلند قرار بگیرد.

آنچه رابطه خشن در حال حاضر است نیز در هر دوره رایج بود، و با گذشت زمان، ارتباط اجتماعی بیشتر، قرار گرفتن در معرض خشونت بیشتر، و با استفاده از اینترنت، افرادی که چنین علایق مشترکی داشتند متحد شدند و فرهنگ را بیشتر گسترش دادند.

انواع رابطه خشن

در یک رابطه خشن، شدت وابسته به عشق شهوانی ناشی از تبادل قدرت است. لیست انواع خشن هرگز به طور کامل جامع نیست زیرا همیشه راه هایی برای ترکیب انواع و ایجاد پویایی متفاوت وجود دارد. ما متداول ترین انواع را برای به اشتراک گذاشتن با شما انتخاب کرده ایم، با توجه به اینکه همیشه می توان انواع بیشتری را اضافه کرد.

1. ارباب-برده

یک نفر مسئولیت دیگری را بر عهده می گیرد و شدت کنترل متفاوت است. بسته به جایی که آنها در طیف سلطه-تسلیم قرار دارند، می توانیم در مورد موارد زیر صحبت کنیم:

ارائه خدمات در مورد آسان کردن زندگی شریک غالب با ارائه خدمات مختلف (آشپزی، نظافت و غیره) و، اما نه لزوما، داشتن رابطه جنسی.

یک رابطه تسلیم جنسی زمانی است که شخصیت مسلط مسئولیت را بر عهده می گیرد و به شریک مطیع دستورات جنسی می دهد.

بردگان به عنوان مطیع، کنترل شدیدی را ترجیح می دهند که می تواند شامل برون سپاری بسیاری از تصمیمات زندگی به شخصیت غالب باشد، از جمله اینکه چه چیزی بپوشند یا چه بخورند.

2. کوچولوها – مراقبین

ویژگی اصلی این است که مسلط، مراقب است، در حالی که مطیع می خواهد مورد مراقبت و پرورش قرار گیرد.

3. نقش آفرینی گره خورده

می‌توانید نقش‌های غیرمتعارف مانند معلم/دانش‌آموز، کشیش/راهبه، پزشک/پرستار و غیره را انتخاب کنید. گزینه‌ها بی‌پایان هستند.

4. صاحب – حیوان خانگی

این رابطه خشن در شخصیت مسلط که مسئولیت افراد مطیع را بر عهده می گیرد، به گونه ای آشکار می شود که گویی آنها حیوانی هستند که از آنها مراقبت و نظم می دهند.

5. Dom یا ساب حرفه ای

برخی از افراد خدمات خود را به عنوان شرکای مسلط یا مطیع ارائه می دهند. این می تواند اشکال مختلفی داشته باشد، اما نوعی رابطه است که می تواند معاملاتی باشد (پول می تواند یکی از ارزها باشد، مانند برخی از خدمات که در بالا ذکر شد).

6.  اینترنتی

مشخصه اصلی این رابطه خشن مجازی بودن آن است. اگرچه اين رابطه به صورت آنلاین نگهداری می شود، اما به نظر واقعی می رسد .

7. سادیسم جنسی/مازوخیسم

برای روشن شدن، سادیسم به لذت بردن از ایجاد درد اشاره دارد، در حالی که مازوخیسم زمانی است که از تجربه درد لذت می برید. پاسخ به اینکه چگونه یک مازوخیست یا یک سادیست را راضی کنیم بستگی به این دارد که از چه کسی بپرسید. هر یک از زوجین می توانند آنچه را که برای آنها مناسب تر است انتخاب کنند – رابطه اسارت، چاقو بازی، گیره و غیره. با احتیاط و توافق واضح در هر دو طرف رفتار کنند.

آیا رابطه خشن سالم است؟ چند نفر خشن را تمرین می کنند؟

اگر می‌پرسید رابطه خشن چیست و رابطه خشن چقدر رایج است، ممکن است به نتایج یک مطالعه در مورد تعداد افراد به رابطه  خشن علاقه مند شوید. این نشان می دهد که نزدیک به 13٪ از مردم در ایالات متحده شلاق بازی می کنند در حالی که بازی نقش توسط تقریبا 22٪ تمرین می شود.

بر اساس یکی دیگر از ژورنال‌های پزشکی جنسی، تقریباً 69 درصد از مردم در مورد خشن سرچ انجام داده‌اند یا در مورد آن خیال‌پردازی کرده‌اند.

شاید نگران باشید – آیا رابطه خشن سالم است؟

افرادی که رابطه خشن را تمرین می کنند، قبل از اینکه آن را تمرین کنند، کاملاً می دانند که رابطه خشن چیست. از این رو، آنها بیشتر برونگرا و کمتر عصبی هستند. آنها نسبت به طرد شدن حساسیت کمتری دارند و می توانند به خوبی احساسات خود را متعادل کنند.

این یک علامت پاتولوژیک یا نشانه ای از مشکلات جنسی نیست. این فقط یک علاقه جنسی است که مردم دارند.

آیا خشن هنوز یک اختلال پزشکی در نظر گرفته می شود؟

مازوخیسم جنسی در اشکال خفیف تر، که اغلب خشن نامیده می شود را نمی توان یک اختلال نامید. در واقع، می تواند به ایجاد یک مجموعه جنسی با یک شریک و درک بهتر نیازهای یکدیگر کمک کند. خشن سیالیت هویت و جنسیت را فراهم می کند و برای کشف تنوع جنسیت عالی است.

با این حال، اختلال مازوخیسم جنسی، در واقع یک موضوع است و در زمره اختلالات جنسی روانپزشکی قرار می گیرد. همچنین باید توجه داشت که به عنوان یک اختلال تلقی می شود; مشکل باید بیش از 6 ماه ادامه داشته باشد. علاوه بر این، اگر چنین انتخاب جنسی باعث اختلال در عملکرد یا استرس فرد شود، می توان آن را یک اختلال در نظر گرفت.

اهمیت ارتباطات خشن، رضایت، و کلمه امن

استفاده از روش های تسلیم یا غالب برای تحریک جنسی به وضوح به رضایت دو فرد بالغ بستگی دارد.

رضایت یک اصل اساسی برای خشن است زیرا رضایت چیزی است که شرکت کنندگان را از افراد روان پریش متمایز می کند.

در آنجا، شرکت کنندگان برای ایمني، متقابل و موفقیت آمیز خشن به رضایت یا توافق آگاهانه از یکدیگر نیاز دارند.

وقتی صحبت از خشن می شود، کلمات امن نیز به عنوان یک ویژگی مهم عمل می کنند تا به شریک زندگی خود بگویید که چه زمانی متوقف شود. کلمات ایمن کلمات رمزی هستند که از قبل تعیین شده اند و می توانند در طول تمرین برای اطلاع از رسیدن طرف مقابل به مرزهای اخلاقی استفاده شوند.

برخی از کلمات امن برای استفاده عبارتند از:

سیستم چراغ راهنمایی

در این، گفتن رنگ های مختلف چراغ راهنمایی معانی مختلفی دارد. مثلا:

1. قرمز به معنای توقف فوری است.

2. زرد به معنای کند کردن فعالیت است.

3. سبز به معنای ادامه دادن است و شما راحت هستید.

لیست دیگری از کلمات امن می تواند هر چیزی غیرعادی باشد که در مکالمه عمومی زوجین استفاده نمی شود مانند آناناس، میز، جعبه، بهشت، فواره و غیره.

برقراری ارتباط با نیازها و مرزهای خود در یک رابطه ضروری است. وقتی صحبت از خشن می شود، شامل تحقیر بازی، کتک زدن، شلاق زدن و غیره می شود که ارتباط امن را بیش از پیش ضروری می کند.

چگونه خشن را در یک رابطه معرفی کنیم؟

با شناخت شریک زندگی خود، در مورد بهترین تنظیمات، زمان بندی و جمله بندی برای استفاده از خشن سالم فکر کنید.

از کوچک شروع کنید و موضوع را با به اشتراک گذاشتن ایده های بازیگوشی که آنها تمایل بیشتری به امتحان کردن دارند، معرفی کنید. خشن برابر با درد نیست، اگرچه این ممکن است یک نظر جریان اصلی باشد. سعی کنید قبل از تصمیم گیری به آنها کمک کنید تا گزینه های انتخابی را درک کنند.

علاوه بر این، این گفتگو را در یک دفتر درمانگر جنسی باز کنید. برخی از زوج ها احساس راحتی بیشتری می کنند که یک متخصص آنها را با برقراری ارتباط در مورد مرزها و نیازهای خشن هدایت کند.

بنابراین، رابطه جنسی خشن چگونه در روابط کار می کند؟

 خوب، با توجه به اینکه این عمل به وضوح در مورد تبادل انرژی کار می کند، مهم است که هر دو شریک قبل از سفر بیشتر، مفهوم را کاملاً درک کنند.

خشن هم روی لذت و هم روی درد کار می کند. بنابراین، تنها در صورتی می تواند کارساز باشد که هر دو طرف به طور کامل با این ایده موافقت کنند. با نقش آفرینی های مختلف، زوج ها می توانند کمی از این کار را امتحان کنند تا سرگرم کننده باشد.

نحوه کشف رابطه جنسی خشن نقش‌بازی

رابطه جنسی خشن به طور معمول نیاز به نقش آفرینی دارد که به این معنی است که شرکا باید صحنه، موقعیت یا شخصیت خاصی را بازی کنند. ایفای نقش می تواند بداهه باشد یا می تواند از قبل توسط زوج تصمیم گیری شود.

آداب معاشرت و خشن

با توجه به اینکه خشن شامل مشارکت کامل شریک است، مهم است که مجموعه ای منحصر به فرد از ارزش ها را که مناسب هر دو شریک باشد، تثبیت کنید. بنابراین، باورهای رایج مبتنی بر ساختارهای فرهنگی، نگرش های مذهبی و عملکردهای خوب است.

در خشن، این پروتکل ها شامل نحوه خطاب به شریک مطیع خود در زمان درخواست اجازه، نحوه برخورد با شریک مسلط و مطیع و غیره است. این آداب معمولاً همراه با هنجارهای اجتماعی برای دستیابی به تعادل مناسب توصیه می شوند.

برخی از این پروتکل ها عبارتند از:

درک حدود خواسته های خود و دقیق بودن در مورد آنها

دادن پاسخ های صادقانه

خودداری از پرسیدن سؤالات نامناسب یا نامناسب مگر اینکه شریک زندگی شما باشد

احترام به مطیع و اجازه گرفتن

احترام به انتخاب ها

خشن و قانون

قانونی بودن خشن از کشوری به کشور دیگر متفاوت است. در پرونده ای به نام لارنس علیه تگزاس در ایالات متحده، دادگاه عالی حکم داد که اساس خشن درد است و نه آسیب. بنابراین تا زمانی که ضرری وارد نشده باشد، قانونی بودن آن منتفی نیست.

بعداً، در پرونده Doe v. Rector & Visitors of George Mason University، دادگاه حکم داد که چنین اقداماتی فراتر از حقوق اساسی است. هدف از این حکم ایجاد برابری برای زنانی بود که عمدتاً به عنوان تسلیم عمل می کنند.

خشن در ژاپن، هلند، آلمان قانونی است، در حالی که در برخی از کشورها مانند اتریش، وضعیت قانونی نامشخص است.

سوالات متداول خشن

خشن سوالات زیادی در اطراف خود دارد و فقدان دانش باعث می شود مردم اعتبار آن را زیر سوال ببرند. در اینجا به چند سوال پاسخ داده شده است:

غالب و مطیع در فعالیت های جنسی به چه معناست؟

در حین انجام چنین شیوه‌های خشن، روابط تسلیم‌کننده و مسلط به این معناست که یکی از شرکا نقش مسلط را ایفا می‌کند در حالی که شریک دیگر نقش مطیع را بازی می‌کند. این بدون توجه به جنسیت است.

همچنین، لزومی ندارد که شریک غالب در زندگی واقعی یکسان باشد یا شریک مطیع خشن واقعاً شخصیت مطیع داشته باشد. اینها فقط نقش هایی برای بازی کردن هستند.

چگونه خشن را با یک شریک شروع کنیم؟

مهم است که در افکار خود کاوش کنید و خیالات خود را بدون شرمندگی درک کنید. هنگامی که در مورد آنها شفاف هستید، می توانید آنها را با شریک زندگی خود در میان بگذارید و ببینید که آنها چقدر می خواهند پیش بروند

آیا شریک زندگی من یا من صدمه می بینیم؟

خشن شامل درد است. با این حال، بین میزان دردی که می‌خواهید و میزان دردی که ممکن است تجربه کنید، خط باریکی وجود دارد. از این رو، قبل از اینکه وارد منطقه شوید، باید به وضوح با شریک خود ارتباط برقرار کنید و کلمات ایمن را برای ایمنی خشن پیاده سازی کنید.

مقاله مرتبط:چگونه مردان آلفا عشق را نشان می دهند: 15 روش جذاب

نتيجه گيري:

روابط خشن می تواند هر شکلی از کنترل و توزیع قدرت مورد نظر شما باشد، به شرط آنکه توافقی باشد. خشن انواع مختلفی را در بر می گیرد و از فعالیت های وابسته به عشق شهوانی سبک به سنگین می رود. این یک علاقه جنسی طبیعی است که به آسیب شناسی یا مشکلات جنسی مربوط نمی شود. صادقانه ارتباط برقرار کنید و ایمن بمانید.

مطلب پیشنهادی

چگونه بفهميم يك دختر به ما علاقه دارد.

چگونه بفهمید که يك دختر شما را دوست دارد؟

آیا برای مراحل بعدی یک آشنايي آماده هستید اما مطمئن نیستید که دختری که دوست …

چگونه با كسي كه به شما خیانت كرده است رفتار كنيد.

چگونه با کسی که به شما خیانت کرده رفتار کنید

وقتی کسی به شما خیانت می‌کند، ممکن است احساس تکان‌دهنده یا حتی بیمارگونه کنید. بالاخره …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *