ده آرزوي همه شوهرها در رختخواب
بعد از گذشت چند سال از ازدواج نياز به ايجاد شوق و شور اوليه در رختخواب با شوهر داريد.

ده آرزوي همه شوهرها در رختخواب

مردها موجودات بصری هستند. آنها نیازهای بصری برجسته ای دارند. نشانه های بصری ساده ترین و بهترین راه برای تحريك کردن آنها هستند! آیا شما این را می دانستید؟ به زبان ساده، این روانشناسی مردان و میل جنسی آنهاست. در آغاز روابط عاشقانه و ازدواج، به راحتی می توان كارها  را دررختخواب پرشور نگه داشت. مقداري دیوانه کننده جذابیت وجود دارد که زوج ها برای یکدیگر دارند. اما پس از گذشت چند سال یا چند ماه از زندگی مشترک، زمان آن فرا رسیده است که بدانید شوهر در رختخواب چه انتظاراتی از همسر دارد.

آیا در مرحله ای از ازدواج هستید که صمیمیت جنسی وجود دارد، اما مانند گذشته نیست؟ هیچ لحظه ای وجود ندارد که هر دوی شما به طور خود به خود در قسمت های مختلف خانه رابطه جنسی داشته باشید؟

در ازدواج این اتفاق می افتد. طبیعی است. اما این بدان معنا نیست که هیچ راهی برای برانگیختن دوباره اشتیاق و هیجان در زندگی جنسی شما وجود ندارد!

بهترین راه برای انجام این کار این است که بدانید شوهران در رختخواب چه انتظاراتی از همسر دارند، مردان در طول رابطه جنسی چه چیزهایی دوست دارند.

سپس می توانید آنچه را که می خواهید وارد زندگی جنسی خود کنید انتخاب کنید و صمیمیت جنسی را با شوهر خود دوباره زنده کنید.

مقاله مرتبط: ایده های جنسي جذاب براي رابطه با همسر

7 کاری که همسران می توانند در اتاق خواب با شوهران خود انجام دهند

قبل از پرداختن به آنچه شوهران از همسر در رختخواب انتظار دارند، بیایید با برخی از کارهایی که باید با شوهر در رختخواب انجام دهیم شروع کنیم. این موارد همچنین شامل پوزیشن های جنسی برای تحت تاثیر قرار دادن مرد شما در رختخواب است!

1. لباس زیر جذاب همیشه مورد استقبال شوهر قرار می گیرد

یکی از چیزهای خاصی که شوهر شما در مورد تقویت زندگی جنسی شما و بازگرداندن برخی هیجانات دوست دارد این است که شما لباس زیر زنانه بپوشید. همانطور که قبلا ذکر شد، مردان موجودات بصری هستند. ساده ترین و موثرترین راه برای ایجاد فورا در خلق و خوی آن ها این است که از نظر جنسی مطلوب به نظر برسید.

تصور کنید شوهرتان از سر کار به خانه برمی گردد. وارد اتاق خواب می شود. با لباس زیر زنانه ظریف و جذاب روی تخت خوابیده اید. او فوراً بسیار برانگیخته می شود!

2. ایفای نقش هیجان انگیز است

جنبه دیگری از انتظارات شوهر از همسر در رختخواب، ایفای نقش است. این چیزی نیست که معشوق شما مستقیماً به شما بگوید. اگر شنیده‌اید که او از شما می‌خواهد هنگام رابطه جنسی، او را «آقا» یا چیزی شبیه به این صدا کنید، به احتمال زیاد او هوس بازی در اتاق خواب می‌کند.

ایفای نقش یکی از بهترین راه ها برای افزایش گرمای اتاق خواب است. چیز بدیعی است شب های قرار را فراموش کنید، نقش آفرینی به یاد ماندنی ترین شب قرار تا کنون خواهد بود!

3. ذهن باز برای صمیمیت جنسی عالی است

چیزی که شوهر از همسرش می‌خواهد، وقتی صحبت از آزمایش كارهاي جديد در اتاق خواب می‌شود، نگرش باز است. جذاب ترین کاری که یک زن می تواند برای شوهرش انجام دهد این است که در رابطه با رابطه جنسی آماده آزمایش باشد. مردان عاشق زنان ماجراجو هستند. این واقعیت که شما در مورد موقعیت‌های جنسی جدید، مکان‌ها، نقش‌آفرینی و غیره فکر باز دارید، به خودی خود یک عامل مهم برای شوهر شما است!

هر چقدر که پوزیشن های جنسی راحت و لذت بخش باشد، نوع متفاوتی از هیجان همراه با امتحان کردن چیزهای جدید در رابطه جنسی وجود دارد.

بهترین بخش در مورد آزمایش این است که وقتی دوباره در موقعیت های جنسی آزمایش شده خود رابطه جنسی داشته باشید، احساس تازگی و هیجان انگیزی خواهید داشت.

4.کمی خشن باشید

یکی از بهترین کارهایی که می توان با شوهر در رختخواب انجام داد، بازی خشن با او است. مردان عاشق احساس قوی بودن و تحت تأثیر قرار دادن نفس خود هستند. آنها دوست دارند کاری کنند زنان احساس کنند که کنترل خود را از دست داده اند.

در هنگام پیش نوازي و رابطه جنسی، بازوهای او را نوازش کنید، او را محکم بگیرید. حتی می توانید سعی کنید به آرامی او را گاز بگیرید یا پشت یا بازوهایش را بخارانید تا نشان دهید آنقدر در لذت غرق شده اید که کنترلی بر اعمال خود ندارید.

5. با هم دوش بگیرید

یکی دیگر از راه‌های بی‌دردسر برای تحريك کردن شوهرتان، دوش گرفتن با آنها است. اگر ناگهان با او به داخل وان یا دوش بپرید، شوهرتان دوست خواهد داشت.

از کفي کردن یکدیگر لذت ببرید! گاهی اوقات دوش گرفتن با هم راهی عالی برای اذیت کردن شوهر است. اما مطمئناً وقتی او عجله ای برای خروج از خانه برای کار ندارد، این کار را انجام دهید!

7. صدای بلند داشته باشید

آنچه شوهران از نظر جنسی می خواهند این است که همسرانشان در رختخواب خوش صدا باشند. این بدان معنا نیست که شما آنقدر فریاد بزنید که اگر بچه دارید، آنها بیدار شوند!

نه. این درباره ناله کردن و تسلیم شدن در برابر لذتی است که با او تجربه می کنید. اسمش را بگو ناله. کمی پر سر و صدا باشید او آن را دوست خواهد داشت.

10 چیزی که مرد شما پنهانی در رختخواب می خواهد

بیایید در نهایت به آنچه یک شوهر از همسر در رختخواب انتظار دارد بپردازیم:

1. او را در رابطه جنسی راهنمایی کنید

رابطه زن و شوهر در اتاق خواب یکی از جنبه های اصلی داشتن یک زندگی زناشویی سالم است. اغلب مردان از زنان خود می خواهند که آنها را در اتاق خواب هدایت کنند.

شوهر شما می خواهد مطمئن شود که شما هم به اندازه او از رابطه جنسی لذت می برید. بنابراین، به او کمک کنید تا به شما کمک کند! به او بگویید که چگونه می خواهید او مطمئن شود که از رابطه جنسی لذت می برید! هنگام رابطه جنسی به او دستورات خاصی بدهید. او آن را دوست خواهد داشت.

2. تسلط همیشه مورد استقبال قرار می گیرد

درگیر شدن در برخی موقعیت‌های جنسی، چیزی است که مردان آرزوی آن را دارند. مردان دوست دارند احساس کنند رهبر هستند. درسته. بنابراین، درگیر شدن در نقش آفرینی در جایی که او رهبر است و شما فرعی هستید، فوق العاده است.

زنان از نظر جنسی تسلیم شوهران شما می شوند. شوهرتان قدردان تلاش شما برای چیدن وسایل در اتاق خواب خواهد بود. به او اجازه دهید شما را به سمت لذت سوق دهد. خود را به او تسلیم کنید.

3. انزال رویایی

بنابراین، شوهر چه چیزی را پنهانی در رختخواب دوست دارد اما هرگز مستقیماً به شما نمی گویند؟ این انزال رویایی است. شوهر شما احتمالاً از فکر انزال روی بدن شما خوشش می آید.

او ممکن است آن را نگوید زیرا فکر می کند ممکن است شما را آزار دهد. اما ایده انزال در قسمتی از بدن (سینه، شکم، کمر و …) برای مردان بسیار تحریک کننده است. بنابراین، این را در نظر بگیرید.

4.رابطه جنسي سريع با شوهر براي او لذت بخش است

مردها عاشق  رابطه سریع هستند. سریع، خشن، خود به خود و هیجان انگیز است. بنابراین، اگر می خواهید با شوهر خود را  جذب كنيذ، از طریق برخی نشانه های بصری به او اطلاع دهید!

رابطه سریع خود به خودی یک راه آسان و سرگرم کننده برای ایجاد هیجانات جنسی هستند. شاید یک رابطه سریع صبح زود یا یک رابطه سریع دوش گرفتن یا یک رابطه سریع وسط روز!

چند سال بعد از ازدواج در رختخواب با شوهر  نياز به ايجاد هيجان داريد.

5. رابطه جنسي دهاني با شوهر برقرار كنيد.

چگونه دنیای شوهر را در رختخواب تکان دهیم؟ اگر قبلاً این کار را نکرده اید، رابطه جنسی دهانی بیشتری را در زندگی جنسی خود بگنجانید! هیچ چیزی را شوهر بیشتر از زمانی که زن داوطلبانه و با اشتیاق با آنها رابطه دهاني برقرار مي كند دوست ندارد.

اگر به طور مکرر رابطه ی دهانی را شروع کنید، او نیز تشویق می شود که شما را تحت فشار قرار دهد! رابطه دهانی مکرر یک راه فوق العاده برای گنجاندن اشتیاق و هیجان بیشتر در زندگی جنسی است.

6. پوزیشن های جنسی مورد علاقه او

آنچه شوهر در رختخواب از همسرش انتظار دارد کنجکاوی در مورد پوزیشن(های) جنسی مورد علاقه اش در رختخواب است. سبک سگی بسیار دوست داشتنی است. اما بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که مستقیماً از همسرتان در مورد پوزیشن های جنسی مورد علاقه اش بپرسید.

گفتگوهای آزاد در مورد موقعیت های جنسی ترجیحی نشان می دهد که شما مشتاق هستید که چیزهای تازه و تند را در اتاق خواب نگه دارید.

7. مکان را تغییر دهید

بخش مهم دیگری از انتظارات شوهر از همسر در رختخواب، موقعیت مکانی است. بله، اتاق خواب یک مکان عالی برای رابطه جنسی است. مطمئنا!

اما، این تنها مکان مناسب در کل خانه برای صمیمیت جنسی نیست. اگر شما و معشوقتان فقط در اتاق خواب رابطه جنسی دارید، وقت آن است که مکان های احتمالی دیگری را برای داشتن اوقاتی براي رابطه در نظر بگیرید!

8. رابطه جنسی را آغاز کنید

درخواست شما براي شروع به رابطه جنسی یکی دیگر از جنبه های بسیار مهم خواسته های شوهرتان در رختخواب است. معمولاً مردان شروع کننده رابطه جنسی هستند.

اما به این فکر کنید: شما هر دو در ازدواجتان برابر هستید. بنابراین، چرا فقط منتظر بمانید تا معشوقتان رابطه جنسی را آغاز کند؟ کنترل را به دست گرفتن. صمیمیت جنسی را آغاز کنید.

براي مردان زمانی که همسرشان شروع به رابطه جنسی می کند و کنترل را به دست می گیرد، بسیار جذاب است!

9.به او عشق بورزید

انتظار شوهر از زن در رختخواب چیست؟ خوب، جدا از نقش آفرینی، تسلط، یا رهبری هیجان انگیز، مردان نیز از عشق ورزیدن همسرشان لذت می برند.

همیشه لازم نیست در اتاق خواب خشن یا هیجان انگیز باشید. گاهی اوقات، از یک رابطه جنسي ساده و ظریف نیز استقبال می شود.

10. پیش نوازي

پیش نوازي چیزی است که شوهر در رختخواب از زن انتظار دارند. مردان نیز پیش نوازي را دوست دارند. شوهرتان را اذیت کنيد می توانید در طول روز به طور تصادفی او را از نظر جنسی آزار دهید. این كار می تواند باعث ایجاد رابطه جنسی شدید در شب شود!

نتیجه گيري

اکنون که به خوبی با انتظارات شوهر از همسر در رختخواب آشنا شده اید، چه چیزی مانع شما می شود؟ پیش بروید و چند مورد از این نکات ذکر شده را امتحان کنید! کنترل را در دست بگیرید و زندگی جنسی خود را دوباره احیا کنید!

مطلب پیشنهادی

شك در رابطه

چگونه بر شک و ترديد در یک رابطه غلبه کنیم

شما و شریک زندگیتان ممکن است قبل از اینکه شک و ترديد در مورد يكديگر …

بوسه روي گردن همسر

معني بوسه به گردن همسر چيست؟ (به علاوه، انواع دیگر بوسه ها)

بوسیدن گردن از طرف شریک زندگی خود مطمئناً قلب شما را پر از عشق می …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *