آيا بايد اكسم را بلاك كنم
تصميم در مورد بلاك كردن اكس بستگي به نوع رابطه شما دارد

آیا باید اكسم را بلاك کنم؟ 15 نشانه برای کمک به تصمیم گیری

پاسخ‌های مربوط به بیشترین سؤالات مربوط به بلاك کردن اكس خود را بخوانید. هیچ راهی برای تشخیص اینکه آیا بلاک کردن اكس خود به آنها آسیب می رساند وجود ندارد. اما وقتی اكس شما هنوز می خواهد با شما برگردد، ممکن است به او آسیب برساند. همچنین، اگر آنها احساس کنند بلاك کردن آنها غیرمنصفانه است، آسیب خواهد دید.

آیا بهتر است یک اكس را بلاک کنیم یا نادیده بگیریم؟

تصمیم برای بلاك کردن یا نادیده گرفتن اكس خود به وضعیت شما بستگی دارد. به عنوان مثال، اگر اكس شما با تماس های غیرضروری مزاحم شما شود، ممکن است آنها را بلاك کنید. با این حال، اگر هنوز به جدایی خود فکر می کنید، ممکن است فعلاً آنها را نادیده بگیرید.

آیا بلاك کردن اكس خود به آنها آسیب می رساند؟

این کاملا به اكس شما بستگی دارد. اگر همسر سابقتان هنوز نسبت به شما احساسات دارد و آرزوی بازگشت دارد، وقتی متوجه شود که او را بلاك کرده اید، به او آسیب می رساند. از سوی دیگر، اگر اكس شما اهمیتی نمی دهد، ضرری نخواهد داشت.

آیا بلاك کردن اكس خود كاري نابالغانه است؟

بلاك کردن اكس خود یک عمل نابالغ یا بالغ نیست. این فقط یک مرحله است که شما معتقدید بسته به احساسات شما ضروری است.

چگونه می دانید چه زمانی باید اكس خود را بلاك کنید؟

اگر علائم زیر را نشان دهید، می‌دانید چه زمانی باید اكس خود را بلاك کنید:

به آنها فکر می کنید.

به دلیل فكر به آنها نمی توانید در محل کار تمرکز کنید.

آنها شما را تعقیب می کنند.

 با تماس ها شما را اذیت می کنند.

بلاك كردن يا بلاك نكردن اكس شما بستگي به وضعيت شما دارد.

نتيجه نهایی

ازدواج عالی است، اما وقتی به پایان می رسد، كام افراد را تلخ می کند و از قدم بعدی خود نامطمئن می کند. به این ترتیب، بسیاری از مردم می پرسند، “آیا باید اكسم را بلاك کنم؟” یا مشکلی ندارد که اكس خود را بلاک کنید؟

اگر در چنین موقعیتی هستید، این راهنمای رابطه علائمی را به شما نشان می‌دهد که به شما می‌گوید زمان بلاك کردن رابطه قبلی فرا رسیده است. اگر به نظر یک متخصص نیاز دارید، باید مشاوره روابط را در نظر بگیرید تا بهترین تصمیم را بگیرید.یکی از سوالات رایج مردم این روزها این است که “آیا باید اكسم را بلاک کنم؟” اگر شما هم همین احساس را دارید، این مقاله را تا انتها بخوانید تا بهترین تصمیم را در مورد همسر قبلی خود بگیرید.

رسانه هاي اجتماعي

دورانی که مکالمات به صورت حضوری محدود می شد، گذشته است. با ظهور رسانه های اجتماعی، ارتباطات در حال حاضر راحت و بدون درز است. شما می توانید بدون دیدن افراد با آنها ارتباط برقرار کنید و در عین حال روابط معناداری داشته باشید.

رابطه عاشقانه اتحادی است که می توانید به راحتی در پلتفرم های اجتماعی پیدا کنید. شما می توانید چت کنید و با شخصی در آن سوی اقیانوس تماس صوتی و تصویری برقرار کنید. حتی می توانید یک قرار مجازی در اینترنت داشته باشید. زیباست، درست است؟

با این حال، برخی از نقاط ضعف در این شکل جدید از اتصال وجود دارد. اگر به تازگی رابطه خود را به پایان رسانده اید، ممکن است از خود بپرسید که آیا نیازی به بلاك کردن رابطه قبلی وجود دارد یا خیر. مثل شما، خیلی ها بارها پرسیده اند: “آیا باید اكسم را بلاک کنم؟” “آیا اشکالی ندارد که اكس خود را بلاک کنید؟” “آیا باید او را بلاک کنم؟”

در واقع، پاسخ به این سؤال دشوار است. چه یک رابطه آنلاین یا رو در رو، احساسات ایجاد شده اند و احساسات ایجاد شده اند. بلاك کردن شخصی که قبلاً با او ارتباط بی وقفه داشتید نمی تواند آسان باشد.

خوشبختانه، این راهنما همه چیزهایی را که باید قبل از بلاك کردن همسر سابق خود بدانید و نشانه هایی که می تواند به شما در تصمیم گیری کمک کند را به شما نشان می دهد. تا آخر بخوانید تا متوجه شوید.

چرا به بلاک کردن اكس خود فکر می کنید؟

اگر به فکر بلاك کردن اكس خود هستید، دلیل آن واضح است. نمیتونی سریع رها کنی بسیاری از مردم بر این باورند که روابط مجازی یا عاشقانه ای که به صورت آنلاین شروع کرده اید، واقعی نیستند. اما این درست نیست رابطه آنلاین تقریباً همان رابطه رو در رو است.

احساسات و افکار به درستی با ابزارهایی مانند زوم، فیس‌تایم اپل، مسنجر، واتس‌اپ، دیسکورد و غیره بیان می‌شوند. می‌توانید بدون اینکه یکدیگر را ببینید به یک قرار آنلاین بروید، دوستان یکدیگر را ملاقات کنید، دعوا کنید و آرایش کنید.

در نهایت، حتی پس از ملاقات نمی‌توانید تأثیری را که روی حساب‌های اجتماعی خود ایجاد کرده‌اید، پاک کنید. اینترنت دنیای جدید است، زیرا بسیاری از مردم زندگی خود را حول آن ساخته اند. اگر از هم جدا می شوید و هنوز به فکر بلاك کردن همسر سابق خود هستید، احتمالاً هنوز هم نسبت به او احساس دارید و به بررسی آنها ادامه می دهید.

از سوی دیگر، آنها ممکن است کسانی باشند که شما را در شبکه های اجتماعی مزاحم یا تعقیب می کنند. همچنین، دلیل جدایی ممکن است برای شما آنقدر آزاردهنده باشد که بخواهید هر ارتباطی را که با آنها دارید از بین ببرید.

جدایی آسان است، اما ادامه دادن سخت ترین است. پاک کردن همه چیزهایی که در مورد شخصی می دانستید، به خصوص شخصی که زمانی دوستش داشتید، دشوار است. بنابراین، انتظار می رود سوالاتی از این قبیل بپرسند – آیا باید اكسم را بلاك کنم؟ یا باید در هیچ تماسی، اكسم را بلاك کنم؟»

10 دلیل برای بلاك کردن اكس خود

اگر تصمیم نگرفته اید که چه زمانی یک فرد اكس را بلاك کنید یا باید بدانید که چرا باید اكس خود را بلاك کنید، دلایل معتبر زیر را بررسی کنید:

1. شما نیاز به پايان دارید

اگر پس از پایان دادن به رابطه تان همچنان نوعی ارتباط با همسر سابق خود دارید، ادامه کار آسان نخواهد بود. این بدان معنی است که شما از نظر عاطفی به اكس خود وابسته هستید و نمی توانید او را رها کنید. با این حال، اگر این فصل را نبندید، نمی توانید راحت زندگی کنید.

وقتی یک رابطه را پایان می دهید، مهم نیست چقدر دوست داشته اید، نیاز به تعطیلی کامل دارید. باید قدر خاطرات را بدانید و رها کنید، نعمت ها و ضررهای خود را بشمارید و ادامه دهید.

2. آنها مدام خودشان را يادآوري مي كنند.

یکی دیگر از دلایل بلاك کردن اكس خود این است که آنها نمی توانند با حساب های اجتماعی شما ارتباط برقرار کنند. وقتی نمی‌توانید فردی را از نظر فیزیکی ببینید، اینترنت بهترین راه برای برقراری ارتباط با شماست.

از این رو، اكس شما ممکن است شما را در یک پست تگ کند، برای شما میم بفرستد، تصاویر شما را لایک کند، یا در صفحه شما پست یا نظر بگذارد. اینها راه هایی هستند که به شما می گویند هنوز هم می توانند با شما ارتباط برقرار کنند. این وضعیت می تواند آزاردهنده باشد زیرا هر دوی شما آن ازدواج را ترک کرده اید. بنابراین، شما باید اكس خود را بلاك کنید.

3. آنها شما را تعقیب می کنند

یکی از دلایل واقعی برای بلاك کردن اكس خود این است که آنها در حال تعقیب سایبری شما هستند. تعقیب کردن عمل دنبال کردن و آزار کسی است. اجتماعات نیز مکان هایی هستند که افراد از یکدیگر تعقیب می کنند. اگر اكس خود را در حساب‌های اجتماعی خاصی بلاك کرده‌اید، اما آنها همچنان موفق شده‌اند به شما دسترسی پیدا کنند، در این صورت تعقیب در نظر گرفته می‌شود.

به عنوان مثال، درخواست دوستی از طرف اكس شما در حساب جدید فیس بوک شما وحشتناک است. آنها برای رسیدن به شما کار سختی انجام داده اند. در این مرحله، باید به مأموران اجرای قانون گزارش دهید.

4. نمی توانید ادامه دهید

در واقع، حرکت از چیزی که دوست دارید آسان نیست. همه ما لحظاتی را پشت سر گذاشته‌ایم که نمی‌توانیم خود را در کنار شخص دیگری راضی ببینیم. اما حدس بزنید! شما در نهایت ادامه خواهید داد.

اگر مدام به همسر سابق خود فکر می کنید، در مورد آنها صحبت می کنید یا به مکان هایی می روید که هر دو قبلاً بازدید می کردید و نمی توانید بدون بررسی حساب های اجتماعی آنها بخوابید، ممکن است لازم باشد آنها را بلاك کنید. هنگامی که شماره تلفن و حساب اجتماعی آنها را بلاك می کنید، خود را مجبور به رها کردن آن می کنید.

دسترسی به زندگی آنها در رسانه های اجتماعی باعث اختلال در فعالیت های روزمره آنها می شود. توصیه می‌شود اگر نمی‌خواهید مسیرهایتان دوباره با هم تلاقی کنند، پایانی برای رابطه‌تان باز نگذارید.

5. دیدن سبک زندگی آنها در شبکه های اجتماعی شما را ناراحت می کند

آیا باید اكسم را بلاک کنم؟ بله، اگر دیدن آنها در شبکه های اجتماعی شما را ناراحت می کند، باید.

باز هم، پلتفرم های اجتماعی خانه هایی برای افراد خاص هستند. بنابراین، ممکن است آنها را ببینید که دستاوردها، زندگی مهمانی، رویدادها، غذاها، تصاویر ماشین و غیره را به صورت آنلاین برای دیدن مردم پست می کنند. این درست است، همانطور که اکثر ما این کار را انجام می دهیم. ممکن است اكس شما بخشی از افرادی باشد که دائماً دوستان و خانواده خود را در مورد فعالیت های خود به روز می کنند.

اگر عکس های مهمانی یا پست های آنها شما را ناراحت کرد، لطفا آنها را بلاک کنید. دیدن پست‌های شاد آنها می‌تواند باعث شود در افکار خود غرق شوید، پیام‌های آنها را دوباره بخوانید و به زمان با هم فکر کنید. این فقط شما را غمگین و غمگین می کند.

6. نمی توانید از کنجکاوی دست بردارید

آیا مشکلی ندارد که اكس خود را بلاک کنید؟ بله، اگر همیشه می خواهید بدانید که آنها در چه کاری هستند. و پست های آنها را ببینید، سناریوی متفاوتی است.

با این حال، اگر به طور خاص آنلاین می‌شوید تا بررسی کنید که آنها چه می‌کنند، لیست دوستان یا دنبال‌کنندگان آنها را بررسی کنید، نظرات آنها را لایک کنید یا دوستان آنلاین آنها را زیر و رو کنید، باید آنها را بلاك کنید. برای روحیه شما ناسالم است. آنها را بلاك کنید و خود را مشغول سرگرمی ها یا فعالیت های هیجان انگیز خود کنید.

7. شریک زندگی شما خیانت کرده است

یکی از دلایل قابل قبولی که باید بلاک اكس خود را انجام دهيد، خیانت است. شریکی که به شما خیانت کرده است لیاقت شما را ندارد. آنها به شما بی احترامی می کنند و شما را در حضور دیگران شرمنده می کنند. چرا می خواهید با آنها قرار ملاقات بگذارید؟ اصلا چرا باید به آنها فکر کنی؟

در واقع، ممکن است خاطرات خود را به اشتراک گذاشته باشید و چیزی زیبا خلق کرده باشید. با این حال، زمانی که برای شخص دیگری بر شما ارزش قائل بودند، آن را نابود کردند. بنابراین، این سرنخ شما برای بلاك کردن اكس خود است.

8. شما یک زندگی آرام می خواهید

آیا باید در زمان عدم تماس، اكسم را بلاك کنم؟ بله، اگر می خواهید یک زندگی آرام داشته باشید. تعقیب یا همراهی با کسی که رابطه خود را با او به پایان رسانده اید خسته کننده و طاقت فرسا است. اگر به آن‌ها فکر نمی‌کنید، به هدیه‌ای که سال گذشته به شما داده‌اند خیره شده‌اید یا صحبت‌های چند ماهه را دوباره می‌خوانید.

این فعالیت ها اغلب شما را از زندگی کردن باز می دارند. ممکن است سر کار باشید و تمایل داشته باشید که به آنها پیامک ارسال کنید. این به نوبه خود مانع از تمرکز شما بر روی کارتان می شود. بنابراین، شما باید آنها را بلاك کنید و روی زندگی خود تمرکز کنید.

9. برای بهبودی نیاز به زمان دارید

اگر به تازگی از یک رابطه توهین آمیز، فیزیکی یا کلامی خارج شده اید، باید اكس خود را بلاك کنید. رهایی از یک موقعیت آسیب زا آسان نیست. چنین اتفاقی می تواند به اعتماد به نفس و عزت نفس شما آسیب برساند. این ممکن است شما را از زندگی مطابق انتظار باز دارد.

فرض کنید شما از یک رابطه ی آزاردهنده خارج شده اید. تبریک می گویم! اکنون زمان بهبودی و بازگرداندن خود است. اولین اقدام شما بلاك کردن اكس خود است. این به شما زمان می‌دهد تا درمان کنید و روی چیزهای اساسی زندگی‌تان تمرکز کنید.

10. شما به آنها صدمه می زنید

سرزنش شخص دیگری آسان است. اگر می‌دانید که به همسر سابق خود آسیب رسانده‌اید و به پایان رابطه منجر شده‌اید، باید به جای اینکه او را اذیت کنید تا شما را ببخشند یا دوباره بپذیرند، او را بلاك کنید. شما این شانس را به آنها مدیون هستید که شفا پیدا کنند و در مورد عمل خود فکر کنند.

5 دلیل برای جلوگیری از بلاک کردن اكس خود

در حالی که دلایل زیادی برای بلاك کردن اكس خود وجود دارد، ممکن است نیاز به مکث داشته باشید. دلایل زیر را برای جلوگیری از بلاك کردن اكس خود بررسی کنید:

1. باید فکر کنید

روانشناسی بلاك کردن یک اكس به این معنی است که شما نمی خواهید کاری با آنها داشته باشید. گاهی اوقات از روی عصبانیت یا در تب و تاب حرف هایی می زنیم. اگر هنوز به زمان نیاز دارید تا در مورد اقدامات شریک خود فکر کنید، نباید آنها را بلاك کنید. در عوض، وقت خود را صرف کنید تا در مورد تصمیم بعدی خود و اینکه آیا آنها برای شما مناسب هستند، فکر کنید.

2. شما هنوز آنها را دوست دارید

هیچ کس کامل نیست. ممکن است اكس شما به دلایلی بد رفتار کرده باشد. اگر زیاد به آن‌ها فکر می‌کنید یا به نظر می‌رسد که جنبه‌های خوب آن‌ها جنبه اشتباهشان را نادیده می‌گیرد، نباید آنها را بلاك کنید. همه مرتکب اشتباه می شوند و ممکن است اكس شما از کاری که با شما انجام داده اند پشیمان باشد.

3. جدایی شما دوجانبه بود

این همه جدایی نیست که با یک نت تلخ تمام شود. اگر شما و شریک زندگی‌تان به دلیل معتبری که برایتان شناخته شده است، توافق کرده‌اید که رابطه‌تان را پایان دهید، نباید اكس خود را در رسانه‌های اجتماعی بلاک کنید. چه کسی می داند؟ یک رابطه ارزشمندتر نیز می تواند بعداً بین شما ایجاد شود. چنین جدایی سزاوار این نیست که از ارتباط آنها با شما در رسانه های اجتماعی یا تماس های تلفنی جلوگیری کند.

4. فرصتی برای بازگشت دوباره وجود دارد

آیا باید در زمان عدم تماس، اكسم را بلاك کنم؟ اگر فرصتی وجود دارد که با هم برگردید، نباید این کار را انجام دهید. برخی از افراد به طور موقت در رابطه خود استراحت می کنند تا به طور مستقل مسائل را بفهمند. اگر وضعیت شما اینطور است، منتظر بمانید تا اكس خود را بلاك کنید تا به آن پایان دهید.

5. شما می خواهید آنها بدانند که شما زندگي خودتان را داريد.

گاهی لازم است به همسر سابق خود نشان دهید که بدون او خوشحال هستید و برای اثبات آن نیازی به بلاك کردن آنها ندارید. همچنین، ممکن است بخواهید به همسر سابق خود نشان دهید که یک همسر جدید دارید و دیگر به او فکر نمی کنید. اگر اینها را می خواهید، اكس خود را بلاك نکنید.

چه مدت باید اكسم را بلاك نگه دارم؟

زمانی که انتخاب می کنید تا بلاک اكس خود را بلاك کنید به چیزهای زیادی بستگی دارد.

او را فراموش کرده اید؟

با فرد جدیدی قرار ملاقات دارید؟

آنها را بخشیده اید؟

آنها از تعقیب شما دست برداشته اند؟

آیا هنوز نسبت به همسر اكس خود احساسی دارید؟

با بررسی سوالات بالا و پاسخ دادن به آنها، متوجه خواهید شد که آیا اكس شما باید بلاك بماند یا باید آنها را رفع انسداد کنید. به عنوان مثال، اگر شما اكس خود را فراموش کرده اید یا اینکه آنها را بلاک کرده اید، می توانید آنها را رفع انسداد کنید. همچنین، اگر دیگر به آن‌ها فکر نمی‌کنید یا با فرد دیگری آشنا شده‌اید و خوشحال هستید، می‌توانید آن‌ها را از حالت انسداد خارج کنید.

آیا بلاك کردن یک اكس به شما کمک می کند؟

بله، بلاك کردن یک اكس تا حدودی به شما کمک می کند. اگر متوجه شدید که آنها را در رسانه های اجتماعی تعقیب می کنید یا آنها هستند که با تماس ها شما را تعقیب می کنند و مزاحم شما می شوند، بلاك کردن کمک خواهد کرد.

همچنین، اگر پست‌های اجتماعی یا تصاویری که ارسال می‌کنند شما را ناراحت می‌کند، بلاك کردن آن‌ها حرکت را آسان‌تر می‌کند. اما مواردی نیز وجود دارد که بلاك کردن آنها ممکن است ضروری نباشد.

سوالات متداول

پاسخ‌های مربوط به بیشترین سؤالات مربوط به بلاك کردن اكس خود را بخوانید.

آیا بلاك کردن اكس خود به آنها آسیب می رساند؟

هیچ راهی برای تشخیص اینکه آیا بلاک کردن اكس خود به آنها آسیب می رساند وجود ندارد. اما وقتی اكس شما هنوز می خواهد با شما برگردد، ممکن است به او آسیب برساند. همچنین، اگر آنها احساس کنند بلاك کردن آنها غیرمنصفانه است، آسیب خواهد دید.

آیا بهتر است یک اكس را بلاک کنیم یا نادیده بگیریم؟

تصمیم برای بلاك کردن یا نادیده گرفتن اكس خود به وضعیت شما بستگی دارد. به عنوان مثال، اگر اكس شما با تماس های غیرضروری مزاحم شما شود، ممکن است آنها را بلاك کنید. با این حال، اگر هنوز به جدایی خود فکر می کنید، ممکن است فعلاً آنها را نادیده بگیرید.

آیا بلاك کردن اكس خود به آنها آسیب می رساند؟

این کاملا به اكس شما بستگی دارد. اگر همسر  سابقتان هنوز نسبت به شما احساسات دارد و آرزوی بازگشت دارد، وقتی متوجه شود که او را بلاك کرده اید، به او آسیب می رساند. از سوی دیگر، اگر اكس شما اهمیتی نمی دهد، ضرری نخواهد داشت.

آیا بلاک کردن اكس خود نابالغانه است؟

بلاك کردن اكس خود یک عمل نابالغ یا بالغ نیست. این فقط یک مرحله است که شما معتقدید بسته به احساسات شما ضروری است.

چگونه می دانید چه زمانی باید اكس خود را بلاك کنید؟

اگر علائم زیر را نشان دهید، می‌دانید چه زمانی باید اكس خود را بلاك کنید:

به آنها فکر می کنید

به دلیل افکار آنها نمی توانید در محل کار تمرکز کنید.

آنها شما را تعقیب می کنند.

با تماس ها شما را اذیت می کنند.

مقاله مرتبط: چگونه بفهمیم بعد از جدایی برای یک رابطه جديد آماده هستید یا خیر

نتيجه نهایی

روابط عالی هستند، اما وقتی به پایان می رسند، افراد را تلخ می کنند و از قدم بعدی خود نامطمئن می کنند. به این ترتیب، بسیاری از مردم می پرسند، “آیا باید اكسم را بلاك کنم؟” یا مشکلی ندارد که اكس خود را بلاک کنید؟

اگر در چنین موقعیتی هستید، این راهنمای رابطه علائمی را به شما نشان می‌دهد که به شما می‌گوید زمان بلاك کردن رابطه قبلی فرا رسیده است. اگر به نظر یک متخصص نیاز دارید، باید مشاوره روابط را در نظر بگیرید تا بهترین تصمیم را بگیرید.

مطلب پیشنهادی

شوهر تنبل

چگونه یک شوهر تنبل را مدیریت کنیم

شما شوهرتان را دوست دارید، اما نمی توانید به رفتار تنبل او توجه نکنید. آیا …

هنگام حمله سگ چه كنيم

هنگام حمله سگ چه کنیم

برخی از سگ ها اگر احساس ترس یا تهدید کنند حمله می کنند. در حالی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *