علت تلاش نكردن مرد براي ازدواج
حتما بارها دنبال دليل گشته ايد كه چرا اين مرد ديگر براي ازدواج با شما تلاش نمي كند.

چرا اين مرد براي ازدواج با شما تلاش نمی کند: 30 دلیل

او ثابت کرده است که شاهزاده عالی و جذابی است که تا به حال دیده اید. رفتار او عاشقانه است و همیشه با شما درست رفتار می کند. ناگهان او شروع به بدرفتاری کرد و باعث شد به این فکر کنید که آیا هرگز شما را دوست داشته است یا خیر. چرا مردان از تلاش برای روابط خود دست می کشند؟

وقتی مردی تلاشی نمی کند، مقصر کیست؟ حقیقت این است که ممکن است کاری نباشد که شما انجام داده اید یا انجام نداده ايد. قرار ملاقات با مردی که هیچ تلاشی نمی‌کند می‌تواند دلهره‌آور باشد، اما فکر کردن برای یافتن پاسخ ممکن است خسته‌کننده باشد. خوشبختانه، این مقاله به شما نشان می دهد که چرا یک مرد ممکن است تلاش برای ازدواج با شما را متوقف کند.

هیچ تلاشی در یک رابطه چگونه به نظر می رسد؟

برای درک اینکه هنگام قرار ملاقات با مردی که هیچ تلاشی نمی کند چه احساسی دارد، باید بفهمید تلاش در یک رابطه معمولی به چه معناست.

تلاش برای یک رابطه به معنای تعهد است. وقتی برای یک رابطه تلاش می کنید، آماده هستید که متعهد، فداکار، بیانگر، دلسوز و فهمیده شوید. شما باید قابل اعتماد باشید و در عوض به شریک زندگی خود اعتماد کنید.

تلاش برای یک رابطه به معنای توجه و گوش دادن به نامزدتان، ارسال پیام های عاشقانه ، کمک به همسرتان، رفتن به قرارهای تصادفی و برنامه ریزی برای تعطیلات با هم است. تمام این حرکات برای اطمینان بخشیدن به عشق شما و همسرتان به یکدیگر است. اين كارها به معنای متعهد بودن هر روز است.

تلاش در خواستگاری عبارت است از تصمیم گیری عمدی برای دوست داشتن شریک زندگی و نشان دادن دوست داشتن او از طریق اعمال و گفتار. وقتی در رابطه خود تلاش می کنید، چیزهای کوچک مهم هستند. این اعمال و کلمات هستند که یک رابطه سالم را در طولانی مدت تشکیل می دهند.

وقتي مردي تلاش نمي كند

وقتی مردی تلاشی نمی کند، کاملاً برعکس تمام موارد ذکر شده در پاراگراف های بالا عمل می کند. او ممکن است به شما بگوید که شما را دوست دارد، اما درک “عشق” او به شما برای شما دشوار خواهد بود. به این ترتیب، برخی از زنان می گویند: “او می گوید که من را دوست دارد اما هیچ تلاشی نمی کند.”

قرار ملاقات با مردی که هیچ تلاشی نمی کند خسته کننده است. شما نمی توانید برنامه آنها را برای شما یا رابطه بگویید. وقتی از قبل عاشق او شده اید، دلخراش است. برخی از زنان خوش شانس هستند که ژست های خوب و بهترین مراقبت را از طرف شریک زندگی خود دریافت می کنند.

وقتی نامزد شما از تلاش دست می کشد، نشان می دهد که چیزی اشتباه است. بنابراین، طبیعی است که بپرسیم: “چرا نامزدم تلاش نمی کند؟” بنابراین، این وظیفه شماست که قبل از نتیجه گیری سریع، دليل آن را در اسرع وقت کشف کنید.

ما به شما كمك مي كنيم علت تلاش نكردن نامزدتان را براي ازدواج با خودتان پيدا كنيد.

چرا مردان از تلاش برای ازدواج با شما دست می کشند؟

وقتی مردی تلاشی نمی کند، دلیلی پشت آن است. شما می توانید با او در مورد موقعیت روبرو شوید، سکوت کنید و همه چیز را تماشا کنید. در هر صورت، دانستن دلیل آن ضروری است. موارد زیر ممکن است به شما کمک کند تا دلایل عدم تلاش شخصی در یک رابطه را مشخص کنید.

1. او اخیراً مشغول است

زمانی که خواستگار شما تلاش خود را متوقف می کند، تصور بدترین حالت آسان است. از این گذشته، این کسی است که مرتب با شما تماس می گیرد، برای شما غذا می آورد و هر روز در مورد شما می پرسد. اگر متوجه تغییر ناگهانی شدید، می توانید برنامه او را نیز بررسی کنید.

آیا او ممکن است درگیر مسائل کاری یا خانوادگی باشد؟ آیا او اخیراً مشغول کارهای زیادی بوده است؟ اینها سوالاتی حیاتی هستند که باید از آنها بپرسید تا بدانید چرا یک مرد ممکن است تلاش برای رابطه شما را متوقف کند.

2. شما او را عصبانی کردید

چرا خواستگار تلاش نمی کند؟ شما باید خودتان را بررسی کنید که یک مرد در تمام مدت درست رفتار کرده است و ناگهان تغییر می کند. این امکان وجود دارد که کاری را انجام داده باشید.

دانستن اینکه دقیقاً کدام یک از اقدامات شما او را خاموش کرده است ممکن است دشوار باشد. اما می توانید از زمانی شروع کنید که او شروع به تغییر کرد. آیا او بعد از بازگشت شما از یک قرار یا مشاجره تغییر کرد؟ ممکن است چیزی باشد که شما گفته اید یا انجام داده اید؟ در هر صورت، اگر او آن را توهین آمیز بداند، از تلاش دست می کشد.

3. با شخص دیگری آشنا شد

وقتی خواستگار شما از تلاش دست می کشد، ممکن است شخص دیگری در تصویر باشد. فرقی نمی‌کند همسرسابقش باشد یا فردی جدید، شما تغییری در انرژی خواستگارتان نسبت به رابطه خواهید دید.

او دیگر نیازی به تماس با شما در طول روز یا ارسال آن متن های عاشقانه تصادفی نخواهد دید. تمام توجه او معطوف به این عشق و جاذبه تازه یافته خواهد بود.

4. عصبی شد

فقدان تلاش در یک رابطه زمانی اتفاق می افتد که فردی بیش از حد عصبی شود. همه چیز ممکن است سریعتر از آنچه در رابطه تصور می شود پیش رود. او چند ماه پیش شما را جذب کرد. شما چندین قرار ملاقات داشته اید، گفتگوهای طولانی داشته اید و در حال بحث در مورد آینده هستید.

با چنین تحولاتی، برخی از افراد ممکن است احساس کنند در دام افتاده اند و متوجه شوند که زندگی آنها یک شبه تغییر می کند. هیچ کس دوست ندارد چنین احساسی داشته باشد. بنابراین بهترین پاسخ این است که چند قدم به عقب بردارید و تلاش آنها را در رابطه کاهش دهید.

5. او هنوز تصمیم خود را نگرفته است

وقتی مردی تلاشی نمی کند، ممکن است چشمش به جای دیگری باشد. این گاهی اوقات در یک رابطه جدید اتفاق می افتد، زمانی که پسری دختران دیگری دارد اما با اکراه تصمیم می گیرد با یکی از آنها کنار بیاید. در این صورت، او انرژی برای ایجاد رابطه نمی گذارد زیرا حواسش پرت شده است.

6. شما بیش از حد به او وابسته هستید

ممکن است یک مرد از تلاش برای رابطه شما دست بردارد زیرا شما بیش از حد به او متکی هستید. حتی اگر او از شما مراقبت می کند و تمام نیازهای شما را برآورده می کند، ممکن است وابسته به او ظاهر شود و او را از کار بیاندازد.

7. او در حال از دست دادن علاقه است

ممکن است تعجب کنید که چرا کسی پس از وارد شدن به یک رابطه ناگهان علاقه خود را از دست می دهد. او تلاش کمتری برای رابطه می کند زیرا علاقه خود را از دست می دهد. این هیچ ربطی به شما ندارد. هر کس برای خود ذهنیتي دارد، و وقتی قلب مرد شما خاموش شود، کاری نمی توانید انجام دهید.

8. او از نظر عاطفی ناامن است

یک رابطه عاشقانه به این معناست که ما را با دیگری ایمن و امن کند. همچنین رضایت عاطفی را تضمین می کند که در غیر این صورت به درون خود نخواهید رسید. متأسفانه برخی از افراد با احساسات خود مبارزه می کنند.

ابراز عمیق‌ترین ترس‌هایتان، اجازه دادن به کسی در زندگی‌تان، و عشق ورزیدن برای برخی افراد توشه بزرگی است. این افراد از آسیب پذیری می ترسند و احساس می کنند برای عشق ورزیدن یا دوست داشته شدن کافی نیستند. اگر شریک زندگی شما چنین احساسی داشته باشد، تلاشی برای رابطه نمی کند.

9. او تعهد نمی خواهد

اغلب، یک فرد از تمام مزایای یک رابطه بهره می برد، اما نمی خواهد فراتر از آن سطح برود. آنها قدردان قرارها، گردش ها، تعطیلات، و رفتار عاشقانه هستند. اگر او تلاش کمتری برای رابطه می کند، ممکن است تعهدی را بخواهد.

آن‌ها نمی‌خواهند آرام بگیرند یا چیزی را دوست نداشته باشند که آنها را به یک نفر پیوند دهد. به همین دلیل مهم است که در ابتدای رابطه گفتگو داشته باشید. به این ترتیب، می‌توانید تشخیص دهید که آیا ارزش‌های شریک بالقوه شما با ارزش‌های شما همخوانی دارد یا خیر.

10. او تنبل است

چرا مرد تلاش نمی کند؟ او ممکن است متوقف شود زیرا تنبل است. این ممکن است عجیب به نظر برسد، به خصوص اگر او در گذشته تلاش قابل توجهی برای رابطه انجام داده باشد.

یک دلیل این است که او به طور طبیعی کسی نیست که انرژی لازم را برای ایجاد یک رابطه به کار گیرد. خوشبختانه، او دوستانی دارد که به او توصیه دیگری کردند تا شما را تحت تأثیر قرار دهد. حالا که شما با هم قرار می گذارید، او دلیلی برای ادامه دادن به این کار نمی بیند.

11. از او سوء استفاده می کنید

اگر او تلاش کمتری برای رابطه می کند، احتمالاً شما با همان انرژی برنمی گردید. بسیاری از پسرها نمی خواهند که شما به جهنم بروید و آنها را خوشحال کنید. آنها فقط کسی را می خواهند که به اندازه خودشان تعهد نشان دهد.

اگر او برای شما گل بفرستد، در یکی از دیدارهایتان برای او آشپزی کنید، ایده بدی نخواهد بود. همچنین، حمایت از او در امورش می تواند انرژی او را برای انجام کارهای بیشتر برای شما افزایش دهد. با این حال، اگر رفتار دیگری انجام دهید، او رابطه را شایسته نخواهد یافت.

12. او ناراضی است

افراد شاد یک رابطه شاد و سالم ایجاد می کنند. اگر شریک زندگی شما راضی نیست، برقراری رابطه موفق کمترین مشکل او خواهد بود. تنها چیزی که در آن لحظه می‌خواهد این است که رابطه را رها کند و روی موضوعی تمرکز کند که به قیمت خوشبختی او تمام می‌شود.

دلایل زیادی وجود دارد که شریک زندگی شما ممکن است ناراضی باشد. به عنوان مثال، او ممکن است با یک مشکل شغلی، خانوادگی یا شخصی درگیر باشد. او همچنین ممکن است احساس کند که شما با هم سازگار نیستید. دلیل هر چه باشد، قرار ملاقات با یک مرد ناراضی ناامید کننده است.

13. او متوجه می شود که شما افراد متفاوتی هستید

چرا پسرها در یک رابطه تلاش نمی کنند؟ او تلاش کمتری برای رابطه می کند زیرا متوجه می شود که شما با هم سازگار نیستید. شاید او متوجه شود که شما در مورد مسائل خاصی مانند مذهب، ازدواج، فرزندان، سنت ها و فرهنگ ها ارزش های متفاوتی دارید. می توانید در چندین قرار ملاقات بروید اما این موارد را از دست بدهید.

به عنوان مثال، اگر شریک زندگی شما بچه می‌خواهد، اما شما نمی‌خواهید، دلیل کافی برای دست کشیدن از تلاش برای رابطه است. او هیچ آینده ای در رابطه نمی بیند، پس چرا انرژی خود را هدر می دهد؟

14. او آینده را با شما نمی بیند

برای رسیدن یک پسر به این سطح ممکن است خیلی چیزها اشتباه پیش رفته باشد. حتی اگر به شما قول ازدواج داده باشد، ممکن است دیگر آینده را با شما نبیند. وقتی پسرها نسبت به شما احساس متفاوتی دارند، تلاش کمتری در رابطه انجام می دهند.

ممکن است او همچنان شما را به عنوان یک شخص دوست داشته باشد، اما وقتی صحبت از بلندمدت به میان می‌آید، شما فقط در آن جا نمی‌شوید. این می تواند یک مسئله تعهد باشد یا به این دلیل که فرد جدیدی وجود دارد. در هر صورت ممکن است او کار روی رابطه را متوقف کند.

15. تعقیب و گریز او را به وجد می آورد

می گوید من را دوست دارد اما تلاشی نمی کند. حتماً موقعیت هایی را دیده اید که در آن زن از مردان می خواهند که مردانگی خود را ثابت کنند. اگر کسی عشق خود را به شما ابراز می کند اما هیچ اقدامی نشان نمی دهد، تعقیب و گریز ممکن است مهمتر از قرار ملاقات با شما باشد.

در این شرایط، تعقیب و گریز از شما برای بیرون رفتن و بردن شما به قرار ملاقات، آنها را بیشتر از تاریخ واقعی هیجان زده می کند. عجیبه درسته؟ آره! اما برخی از مردان تلاش زیادی برای گرفتن یک «بله» می کنند تا اینکه در یک رابطه باشند.

16. جرقه در حال مرگ است

صرف نظر از آنچه رسانه ها در مورد روابط و ازدواج به ما می گویند، همیشه بستری از گل رز نیست. البته شروع پر از هیجان و شادی است. شما بالاخره نیمه بهتر خود را پیدا کردید که شما را خوشحال می کند.

متأسفانه اینطور ادامه نخواهد داشت. شما همدیگر را آزار خواهید داد. این “انرژی کم” باعث می شود که شریک زندگی شما تلاش کمتری برای رابطه انجام دهد. هیجان ناپدید می شود، و آن زمانی است که رابطه را کار می بینید. زنده نگه داشتن جرقه در یک رابطه مهم است.

17. شما زیاد دعوا می کنید

مشاجره مداوم یکی دیگر از دلایل رایج عدم تلاش در یک رابطه است. مشاجرات بخش‌هایی از یک رابطه سالم هستند، زیرا شامل دو فرد با زمینه‌های مختلف می‌شود. اما هر چیزی حدی دارد. یافتن زمینه های مشترک به درک بهتر یکدیگر کمک می کند.

اگر در یک هفته بیش از سه دعوا دارید، کافی است یک مرد را خاموش کنید. به یاد داشته باشید، بسیاری از بحث ها ممکن است برای آنها طاقت فرسا باشد.

18. شما بالاتر از لیگ او هستید

همه ما افراد را تحسین کرده‌ایم – افراد مشهور، غول‌های تجارت و سرگرمی‌ها، که به نظر می‌رسد بالاتر از سطح ما هستند. هیچ چیز وحشتناکی در این وجود ندارد. گاهی اوقات یک مرد ممکن است علاقه خود را به شما از دست بدهد زیرا احساس می کند که شما برای او خیلی خوب هستید. به نظر می رسد این مورد اعتماد به نفس پایین است، اما دلیل موجهی است.

به عنوان مثال، زنان مستقل ممکن است ناخودآگاه به پسری این تصور را بدهند که چندان به او نیاز ندارند. این باعث می شود که یک مرد شروع به زیر سوال بردن نقش خود در رابطه کند زیرا طبیعی است که مردان غریزه قهرمانی خود را نشان دهند.

19. او می خواهد مطمئن باشد

هنگامی که خواستگار شما تلاش خود را متوقف می کند، ممکن است بخواهد نیازها و انتظارات خود را در رابطه مورد ارزیابی مجدد قرار دهد. بنابراین، او احساس می کند که لازم است سرعت خود را کم کند و بفهمد چه می خواهد. اغلب، روابط ناخوشایند گذشته می تواند این احساس را تحریک کند.

20. او به مقداری فضا نیاز دارد

هر رابطه سالمی برای ادامه شکوفایی نیاز به فضا دارد. شما اغلب همدیگر را می بینید، قرارهای منظمی می رفتید و کارهایی را با هم انجام می دادید. دادن فضا به یکدیگر به شما کمک می کند فردیت خود را حفظ کنید.

همچنین به شما این امکان را می دهد که به احساسات خود بازگردید و از چیزهایی که برای شما شخصی هستند قدردانی کنید. شاید، پسر شما تلاش کمتری برای رابطه می کند زیرا به نقش حیاتی فضا در شراکت شما پی می برد.

21. شما به اندازه کافی به او احترام نمی گذارید

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چرا یک مرد ممکن است تلاش برای رابطه شما را متوقف کند؟ چون بهش احترام نمیزاری

مردان از زنانی که آنها را به خاطر شخصیتشان می پذیرند قدردانی می کنند. همه ما عیب های خود را داریم، اما مالیدن آن به صورت مردتان می تواند از نظر عاطفی به او آسیب برساند. به این ترتیب، او دیگر نیازی به کار کردن رابطه نخواهد دید.

22. شما قدر او را نمی دانید

هیچ دو رابطه ای یکسان نیست زیرا افراد مختلف را درگیر می کند. اگر خواستگارتان سعی می کند شما را راضی و خوشحال کند، باید اغلب از او قدردانی کنید. در غیر این صورت، او ممکن است کنار بکشد.

23. او احساس می کند که درک درستی از او نیست

عدم تفاهم یکی از دلایل جدایی زوج هاست. اگر مرد شما خود واقعی خود را در اطراف شما احساس نکند، از شما دور خواهد شد. این زمانی اتفاق می افتد که یک زن شریک زندگی خود را تحت فشار قرار می دهد تا به روش خاصی عمل کند. ممکن است برای مدتی کار کند اما دوام نخواهد آورد.

24. شما او را تحقیر می کنید

چرا مردها تلاش نمی کنند؟ آنها دست از تلاش برمی دارند زیرا شما به آنها احساس حقارت می دهید. مردان برای احترام ارزش زیادی قائل هستند، حتی اگر در سطح خاصی از زندگی نباشند. وادار کردن مرد به احساس حقارت یا بیان اظهارات علنی و خصوصی باعث می شود که او علاقه خود را به رابطه از دست بدهد.

25. توجه کافی به او نمی شود

فرض کنید شما همیشه مشغول هستید یا روی چیزهایی به غیر از رابطه متمرکز هستید. خواستگار شما تلاش زیادی برای آن نمی کند. این بدان معناست که شما برای رابطه به اندازه او ارزش قائل نیستید. بنابراین، تلاش کمتر، آرامش او را تضمین می کند.

26. او ناامن است

ناامنی به اشکال مختلفی از جمله ثروت، موقعیت، ظاهر، ارتباطات و غیره ظاهر می شود. او احتمالاً احساس می کند که شما در این زمینه ها از او توانایی بیشتری دارید. وقتی مردی چنین احساسی داشته باشد، نفس او وحشیانه می شود. بنابراین بهترین راه برای او کنار کشیدن است.

27. او هنوز با روابط گذشته دست و پنجه نرم می کند

توشه روابط گذشته می تواند باعث شود که تمرکز فرد از دست برود. ممکن است جدایی زشتی باشد یا متقابل نباشد. تا زمانی که نامزد شما به رابطه قبلی خود فکر می کند، این موضوع بر توانایی او در ایجاد رابطه فعلی تأثیر می گذارد.

28. وقتش را می گیرد

یکی دیگر از دلایل متداول دیگری که ممکن است یک مرد از تلاش خود دست بردارد این است که می‌خواهد آن را آهسته انجام دهد. او از شما و رفتار شما راضی است. با توجه به روابط گذشته اش، او نمی خواهد این موضوع را به هم بزند. این ممکن است به شما این احساس را بدهد که “او می گوید که من را دوست دارد اما تلاشی نمی کند.”

29. او نمی خواهد به شما صدمه بزند

وقتی خواستگار شما از تلاش دست می کشد، مطمئناً به درد شما می خورد. با این حال، ممکن است یک نعمت در مبدل باشد. او احتمالاً نیازهای خود را دوباره ارزیابی می کند و متوجه می شود که برای شما مناسب نیست. تلاش کمتر راه اوست.

30. او نمی داند چه می خواهد

دلیل اینکه یک مرد ممکن است تلاش برای رابطه شما را متوقف کند این است که او مطمئن نیست. این ربطی به شما ندارد و خیلی به او.

او نمی داند که آیا یک رابطه جدی می خواهد یا غیر عادی. او هیچ برنامه ای ندارد. زیبایی شما ممکن است او را جذب کرده باشد، اما او نمی داند بعد از آن چه باید بکند.

وقتی تلاش نمی کند چه باید کرد؟

اگر به رابطه اعتقاد دارید، بهتر است بدانید که چگونه او را وادار به تلاش بیشتر کنید. نکات زیر به شما کمک می کند:

۱- با او گفتگو کنید

چگونه به او بگوییم که تلاشی نمی کند؟ صحبت کردن با او. زمانی که خواستگار شما تلاش خود را متوقف می کند، فرضیات می تواند گیج کننده باشد. در عوض، به او بگویید که چه احساسی دارید. کاری کنید که او به اندازه کافی احساس راحتی کند تا در مورد اعمالش حقیقت را به شما بگوید و ذهنی باز داشته باشد.

2. آرام باشید

اگر پسری به شما بگوید که هنوز عاشق همسر سابقش است، ممکن است احساس کنید به شما خیانت شده است. با این حال، بهتر است آرام بمانید.

از او بخواهید در مورد دلیل جدایی آنها صحبت کند، و ممکن است بفهمید که او از کجا آمده است. نکته مهم این است که از او بپرسید که چرا از ابتدا از شما خواسته است. در تمام این موارد، مطمئن شوید که احساسات خود را کنترل می کنید.

3. دیدگاه او را درک کنید

از بحث شما، ممکن است متوجه شوید که این کاملاً تقصیر مرد شما برای کناره‌گیری از رابطه نیست. اگر مردی به دلیل اعمال شما احساس ناامنی می کند، درک او به جای اینکه فکر کنید عزت نفس پایینی دارد ممکن است به شما کمک کند راه حلی پیدا کنید.

4. مسئولیت را بر عهده بگیرید

اگر نگرش شما باعث می شود او علاقه خود را به رابطه از دست بدهد، برای آنها بهانه نیاورید. آن را تصدیق کنید و واقعاً عذرخواهی کنید.

5. به او کمی فضا بدهید

اگر از موضع خواستگارتان در رابطه مطمئن نیستید، بهتر است به او فضا بدهید. او را با تماس یا پیامک بمباران نکنید. وقتی ذهن مردی خاموش است، کاری نمی توانید انجام دهید تا او را به عقب برگردانید. اگر همه چیز را در مورد اینکه چگونه او را وادار به تلاش بیشتر انجام دهید، بسیار مهم است.

مقاله مرتبط: احساس عشق چيست؟

نتيجه گيري

اکنون که می دانید چرا یک مرد ممکن است تلاش برای رابطه شما را متوقف کند و شما چه کاری می توانید انجام دهید، وقت آن است که چند قدم بردارید. آیا به این رابطه ادامه می دهید، به این امید که او تغییر کند یا تسلیم شود؟ این کاملاً به تمایل شما و شریک زندگی شما بستگی دارد.

هر کدام را که انتخاب کردید، بدانید که باید برای خودتان ارزش قائل شوید. وقتی مردی در یک رابطه دچار مشکل می‌شود، نمی‌توانید برای تغییر شرایط کاری انجام دهید یا کاری انجام دهید. با این حال، تمرکز بر زندگی و ساختن آن ممکن است رضایت کافی را برای شما فراهم کند. همچنین ممکن است تصمیم بگیرید که با یک تراپيست رابطه صحبت کنید تا به شما در تصمیم گیری آگاهانه کمک کند.

مطلب پیشنهادی

چگونه خودتان را تميز نگه داريد

چگونه  خودمان را تمیز نگه داریم

نظافت بخش مهمی از یک سبک زندگی سالم است. شستشو به حذف میکروب هایی که …

چگونه به ظاهر خود افتخار كنيم.

چگونه به ظاهر خود افتخار کنیم

اعتماد به نفس می تواند واقعاً كم شود، به خصوص اگر به خودتان سخت بگیرید. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *