احساس عشق چيست
براي احساس عشق تعريف يكساني وجود ندارد ولي عواملي مثل نياز و خواستن تا حدودي اين احساس را شرح مي دهند

احساس عشق چيست؟

یک رابطه از دوستی، کشش جنسی، سازگاری فکری و البته احساس عشق تشکیل شده است. عشق چسبی است که یک رابطه را قوی و محکم نگه می دارد. عمیقاً بیولوژیکی است. اما عشق چیست و چگونه می توان فهمید که واقعا عاشق شده اید؟ تعریف عشق دشوار است زیرا درک همه از عشق واقعی می تواند به طور چشمگیری متفاوت باشد. مردم اغلب بین شهوت، جذابیت و رفاقت گیج می شوند. از این رو، بهترین تعریف از عشق وجود ندارد.

با این حال، عشق را می توان به عنوان یک احساس شدید سرخوشی و علاقه عمیق به کسی یا چیزی خلاصه کرد. این تعریف عشق یا معنای عشق ممکن است تمام احساساتی را که شامل احساس آن هنگام عاشقی می شود، در بر نگیرد.

آیا عشق یک احساس است؟ آره.

آیا می توان احساسات انتزاعی مانند عشق را با عبارات خاصی تعریف کرد؟ شاید نه.

با این حال، کلمات و اعمال خاصی هستند که در قلمرو عشق قرار می گیرند، در حالی که برخی دیگر چنین نیستند.

برخی از حرکات را می توان عشق نامید. از سوی دیگر، برخی از عواطف و احساسات دیگر را می توان با عشق اشتباه گرفت، اما افراد به زودی متوجه می شوند که آنها عشق واقعی نیستند. اینجا برای درک بیشتر عشق و احساس است.

عشق دقیقا چیست؟

اگر بخواهید عشق را در یک جمله تعریف کنید، عشق یکی از عمیق ترین احساساتی است که انسان تجربه می کند. ترکیبی از جاذبه و نزدیکی است. شخصی که احساس می‌کنیم جذبش می‌شویم یا به او نزدیک می‌شویم، شخصی است که معمولاً عاشق او هستیم.

چنین فردی می تواند دوست، والدین، خواهر و برادر یا حتی حیوان خانگی ما باشد. چنین عشقی مبتنی بر احساس جذابیت یا محبت است.

تعاریف مختلف عشق را تعریف کنید؟

عشق را می توان به روش های مختلفی تعریف کرد زیرا عشق انواع مختلفی دارد. پاسخ به این سوال که عشق برای شما چیست؟ بسته به رابطه در زمینه، می تواند برای همه متفاوت باشد.

همانطور که در فرهنگ لغت کمبریج آمده است، عشق به این معنی است که فرد بزرگسال دیگری را بسیار دوست داشته باشید و از نظر عاشقانه و جنسی به آنها علاقه داشته باشید یا احساس شدید دوست داشتن یک دوست یا فردی در خانواده خود داشته باشید.

در حالی که این یک تعریف تحت اللفظی تر از کلمه است، عشق را می توان به روش های بسیار دیگری نیز تعریف کرد.

براي احساس عشق تعاريف مختلفي وجود دارد.

چگونه عشق را توصیف کنیم؟

احساس عشق را می توان به عنوان تلفیقی از احساسات مختلف دیگر تعریف کرد. عشق یعنی مراقبت، شفقت، صبر، حسادت نداشتن، نداشتن توقع، فرصت دادن به خود و دیگران و عجله نکردن.

پس عشق چیست؟ تو پرسیدی. عشق اغلب به عنوان اسم به کار رفته است، اما در عمل، عشق یک فعل است. این در مورد کاری است که ما برای دیگران انجام می دهیم و راه های زیادی که باعث می شود دیگران احساس کنند که مورد علاقه و توجه قرار می گیرند.

تاریخ عشق

درست مانند بسیاری از چیزها در سراسر جهان، عشق نیز در طول سال ها و قرن ها تغییر کرده است. عشق همیشه آنطوری که ما الان می شناسیم نبود.

در آن روزگار، وقتی صحبت از اتحاد بین دو نفر می شد، عشق در درجه دوم اهمیت قرار داشت یا حتی مورد توجه قرار نمی گرفت. ازدواج‌هایی که در برخی از فرهنگ‌ها و بخش‌های دنیا به عنوان هدف نهایی یک رابطه عاشقانه شناخته می‌شوند، عمدتاً معاملاتی بودند.

افراد بر این اساس ازدواج می کردند که آیا این ازدواج برای آنها منافعی از نظر ثروت و قدرت به همراه دارد یا خیر.

با این حال، اگر به اشکال هنری مانند شعر نگاه کنیم، به نظر می رسد که عشق یک احساس قدیمی است – چیزی که مردم برای مدت طولانی آن را تجربه کرده اند.

عناصر عشق

عشق یک احساس کل نگر است. این شامل عناصر، کلمات، و اعمال بسیاری است که عشق را تعریف می کند. “عشق چیست و چه نیست؟” سوال بسیار رایجی است که ممکن است خودمان بپرسیم.

بسیاری از افراد ممکن است تعجب کنند که معنای عشق در یک رابطه چیست. پاسخ در عناصر عشق نهفته است.

1. مراقبت

مراقبت یکی از عناصر اولیه عشق است. اگر کسی را دوست داریم، به او، احساسات و رفاه او اهمیت می دهیم. ما ممکن است برای اطمینان از وضعیت آنها خوب تلاش کنیم، و حتی مصالحه کنیم و نیازها و خواسته های خود را قربانی کنیم تا آنچه را که نیاز دارند به آنها بدهیم.

2. تحسین

اين رفتار در عشق و روابط بسیار مهم است. تحسین می تواند به خاطر جسم و یا حتی ذهن و شخصیت آنها باشد. دوست داشتن شخصی برای خود بیرونی و درونی و احترام گذاشتن به افکار او عنصر اساسی عشق است.

3. میل

میل هم جنسی است و هم جسمی و روحی.

فقط اینکه بخواهید زمان بیشتری را با کسی بگذرانید، در کنار او باشید و او را بخواهید – همه بخشی از آرزویی هستند که وقتی عاشق کسی هستید، احساس می کنید.

چیزی که عشق نیست

همانطور که در مورد عناصر عشق و عشق بحث می کنیم، همچنین مهم است که بدانیم عشق چیست.

ما اغلب می‌توانیم برخی از احساسات یا عواطف دیگر را با عشق اشتباه بگیریم، اما دیر یا زود متوجه می‌شویم که آنچه برای یک فرد خاص احساس می‌کنیم عشق نیست.

عشق شهوت نیست

علیرغم عبارت “این عشق در نگاه اول بود”، عشق چیزی نیست که ما بلافاصله احساس کنیم.

آن احساس قوی جذابیت، مانند آهنربایی که شما را به سمت آن شخصی که به تازگی ملاقات کرده اید می کشد؟ این شیفتگی و شیمی جنسی است.

طبیعت مادر مقدار زیادی از شیفتگی به ما می دهد تا در ابتدا ما را دور هم جمع کند.

عشق شامل شیمی جنسی نیز می شود، اما متفاوت است زیرا احساسی است که ساختن آن زمان می برد. شهوت می تواند در یک لحظه ظاهر شود. عشق در طی یک دوره زمانی تکامل می یابد که شما شخص مقابل را در درون و بیرون می شناسید.

رابطه به این معنا نیست که شما عاشق هستید

ممکن است شما به شدت جذب شریک زندگی خود شده باشید، اما این بدان معنا نیست که شما تعریف واقعی عشق را درک می کنید. اگر پایه ای از احساسات محبت آمیز با شریک زندگی خود ایجاد نکرده اید، زمانی که جرقه های جنسی از بین برود، خسته خواهید شد.

عشق آنی نیست

چگونه عشق و رابطه را توضیح دهیم؟ یک رابطه عاشقانه در یک روز ساخته نمی شود. تارهای عشق زمان می برد تا به هم بپیوندند تا پیوندی محکم ایجاد کنند.

تنها زمانی که شما و شریک زندگی تان افکار، ترس ها، رویاها و امیدهای خود را به اشتراک بگذارید، عشق ریشه می گیرد. پس به این فرآیند اعتماد کنید و عجله نکنید. برنامه زمانی خاص خود را دارد که باید رعایت شود و عجله نکرد.

عشق واقعی

ما در مورد جفت های روحی صحبت می کنیم، اما انسان ها با این ظرفیت ساخته شده اند که بارها و بارها دوست داشته باشند. خوشبختانه اینطور است، وگرنه ما هرگز پس از دست دادن عشق دوران دبیرستان یا از دست دادن شریک زندگی خود به دلیل طلاق یا مرگ بهبودی پیدا نمی کنیم.

12 نشانه عشق

عشق یک احساس است، اما افراد نشانه هایی از عاشق بودن را نشان می دهند. شما می توانید از روی کارهایی که برای شما انجام می دهد یا کلماتی که می گوید و اینکه چگونه با شما رفتار می کند، متوجه می شوید که آیا کسی عاشق شما شده است یا خیر.

1. عشق سخاوتمندانه است

در یک رابطه واقعاً محبت آمیز، بدون انتظار بازگشت به دیگری می دهیم. ما حساب نمی کنیم که چه کسی برای دیگری چه کاری انجام داده است. لذت بخشیدن به شریک زندگیمان به ما نیز لذت می دهد.

2. ما آنچه را که شریک زندگیمان احساس می کند، احساس می کنیم

معنای واقعی عشق این است که وقتی شریک زندگی خود را خوشحال می بینیم احساس شادی کنیم. وقتی می بینیم که آنها غمگین یا افسرده هستند، روحیه غمگين آنها را نیز احساس می کنیم. با عشق، همدلی با وضعیت عاطفی طرف مقابل همراه است.

3. عشق یعنی سازش

معنای واقعی عشق در یک رابطه این است که خواسته های خود را به عمد به خطر بیندازید تا نیازها یا خواسته های شریک زندگی خود را برآورده کنید.

اما ما در انجام این کار خودمان را فدا نمی‌کنیم و طرف مقابل نیز نباید از ما بخواهد که خودمان را فدای منافعش کنیم. عشق در یک رابطه این نیست. این کنترل و سوء استفاده است

4. احترام و مهربانی

عشق واقعی چیست؟

خوب وقتی دوست داریم نسبت به هم محترمانه و مهربانانه رفتار می کنیم.

ما عمدا به شرکای خود صدمه نمی زنیم یا تحقیر می کنیم. وقتی در نبودشان از آنها صحبت می کنیم، با چنان گرمی است که شنوندگان می توانند عشق را در کلام ما بشنوند. ما از شرکای خود پشت سر آنها انتقاد نمی کنیم.

5. با اخلاق عمل می کنیم

عشق ما به طرف مقابل ما را قادر می سازد که اخلاقی عمل کنیم، هم با او و هم در جامعه. حضور آنها در زندگی ما باعث می شود که بخواهیم افراد بهتری باشیم تا آنها همچنان ما را تحسین کنند.

6. ما از تنهایی یکدیگر محافظت می کنیم

با عشق، ما هرگز احساس تنهایی نمی کنیم، حتی زمانی که تنها هستیم. همین فکر به طرف مقابل باعث می شود احساس کنیم که همیشه یک فرشته نگهبان با خود داریم.

7. موفقیت آنها نیز از آن شماست

عشق واقعی در یک رابطه چیست؟

هنگامی که شریک زندگی ما پس از تلاش طولانی در کاری موفق می شود، ما نیز چنان از شادی می درخشیم که گویی ما برنده هستیم. هیچ احساس حسادت یا رقابتی وجود ندارد، فقط از دیدن موفقیت محبوبمان لذت می بریم.

8. آنها همیشه در ذهن ما هستند

حتی وقتی برای کار، مسافرت یا تعهدات دیگر از هم جدا می شویم، افکار ما به سمت آنها و آنچه که ممکن است «در حال حاضر» انجام می دهند، سوق پیدا کند.

9. صمیمیت جنسی عمیق تر می شود

با عشق، رابطه جنسی مقدس می شود. متفاوت از روزهای اول، عشق ورزی ما اکنون عمیق و مقدس است، پیوند واقعی بدن و ذهن.

10. احساس امنیت می کنیم

وجود عشق در رابطه به ما این امکان را می دهد که احساس محافظت و امنیت کنیم، گویی طرف مقابل پناهگاه امنی برای بازگشت به خانه است. با آنها احساس امنیت و ثبات می کنیم.

11. احساس می کنیم دیده و شنیده می شویم

شریک زندگی ما ما را همانگونه که هستیم می بیند و همچنان ما را دوست دارد. ما می توانیم تمام جنبه های مثبت و منفی خود را نشان دهیم و محبت آنها را بدون قید و شرط دریافت کنیم.

آنها می دانند که ما در هسته خود کی هستیم. عشق به ما این امکان را می دهد که روح خود را برهنه کنیم و در عوض احساس فیض کنیم.

12. عشق به مبارزه بدون ترس کمک می کند

اصلا عشق چیست؟ این یک احساس امنیت است.

اگر در رابطه عشقی خود مطمئن باشیم، می دانیم که می توانیم بحث کنیم و این ما را از هم جدا نخواهد کرد. ما موافقت می کنیم که مخالف باشیم و برای مدت طولانی کینه به دل نمی گیریم زیرا دوست نداریم احساسات بدی نسبت به شریک زندگی خود داشته باشیم.

8 نوع عشق

بر اساس اساطیر یونانی هشت نوع مختلف عشق وجود دارد. این شامل –

1. عشق خانوادگی

این به نوع عشقی است که ما با خانواده خود – پدر و مادر، پدربزرگ و مادربزرگ، خواهر و برادر، پسرعمو و دیگران به اشتراک می گذاریم.

2. عشق زناشویی یا اروس

این نوع عشق عاشقانه ای است که ما با شریکی که می خواهیم با او ازدواج کنیم یا قبلاً ازدواج کرده ایم احساس می کنیم.

3. عشق بر اساس اصل – آگاپه

این عشق مبتنی بر احساسات نیست بلکه بر اساس اصول است. از آن به عنوان عشق به افرادی که دوستشان نداریم، عشق به افراد غیرقابل دوست داشتن یاد می شود.

4. عشق برادرانه – فیلیو / فیلیا

همانطور که از نامش پیداست، عشق برادرانه عشق به نزدیکانمان است که به اندازه خانواده برایمان عزیز هستند. اما این افراد خانواده خونی ما نیستند.

5. عشق وسواسی – شیدایی

عشق وسواسی که با نام شیدایی نیز شناخته می شود، وسواس یک فرد خاص یا روش خاصی برای دوست داشتن اوست. چنین عشقی مانع رشد شما می شود و می تواند در زندگی شخصی و حرفه ای منظم شما اختلال ایجاد کند.

6. عشق پایدار – پراگما

عشق پایدار نوعی عشق عمیق و واقعی است که افراد در روابط طولانی و معنی دار آن را تجربه می کنند.

7. عشق بازیگوش – لودوس

عشق بازیگوش که به آن عشق جوان نیز می گویند، آن چیزی است که وقتی فکر می کنید تمام دنیا توطئه کرده اند تا شما دو نفر با هم باشید. اما این عشق با تاریخ انقضا همراه است و ممکن است با گذشت زمان از بین برود.

8. عشق به خود – Philautia

این همان عشقی است که به خصوص اخیراً زیاد در مورد آن صحبت شده است. این در مورد قدردانی و مراقبت از خود صحبت می کند قبل از اینکه بخواهید آن را به شخص دیگری بدهید.

تاثیر عاشق بودن

عشق یک احساس بسیار قدرتمند است. بنابراین می تواند تاثیرات مثبت و منفی بر ما داشته باشد. این اثرات عشق می تواند از جسمی، احساسی و حتی روانی متغیر باشد. احساسات واقعی عشق واقعا می تواند ما را تغییر دهد.

تاثیر مثبت عشق

شناخته شده است که عشق تأثیر بسیار مثبتی بر رفاه، بدن و ذهن ما دارد. برخی از تأثیرات مثبت عشق عبارتند از:

کاهش خطر بیماری های قلبی

خطر مرگ و میر کمتر در اثر حملات قلبی

عادات سالم

افزایش شانس زندگی طولانی و سالم

سطوح استرس پایین تر

کاهش خطر مشکلات روانی مانند افسردگی.

تاثیر منفی عشق

عشق ناسالم و ناجوانمردانه و روابط بد می تواند بر بدن، ذهن و رفاه شما تأثیر منفی بگذارد.

اثرات منفی عشق می تواند به شرح زیر باشد.

افزایش خطر بیماری های قلبی

افزایش خطر حملات قلبی

سطوح بالای استرس

کندتر بهبودی بیماری

سلامت روانی ضعیف

عشق و سلامت روان

همانطور که در تأثیرات عشق ذکر شد، عشق می تواند تأثیر مثبت و منفی بر سلامت روان افراد داشته باشد.

احساسات عشق بی قید و شرط، قضاوت نکردن، استقلال و امنیت که با یک رابطه سالم همراه است می تواند عزت نفس و اعتماد به نفس را افزایش دهد. همچنین استرس را کاهش می دهد، که مخرج مشترک برای شرایط مختلف سلامت روان مانند اضطراب یا افسردگی است.

از طرف دیگر، روابط بدی که از ابتدا سمی هستند یا با گذشت زمان سمی می‌شوند، می‌توانند منجر به ناامنی‌هایی شوند که عمیق‌تر از رابطه ایجاد می‌شوند و بر سلامت روان و روابط آینده فرد تأثیر می‌گذارند.

احساس خوب نبودن به اندازه کافی، انجام ندادن درست کارها، ناتوانی در برآورده کردن انتظارات می تواند باعث شود فرد احساس کمتری نسبت به خود کند. افرادی که بدون توضیح، تقلب و دروغ می‌روند، می‌توانند منجر به مسائل رها شدن شوند که بیشتر از رابطه‌شان طول بکشد.

چگونه عشق را تمرین کنیم

همانطور که در بالا ذکر شد، عشق ترکیبی از عوامل و احساسات مختلف است. برای اینکه عشق را به طور سالم تمرین کنیم و به افرادی که در زندگی ما هستند احساس کنند که دوستش دارند، باید پذیرای عشق باشیم.

با این حال، هیچ راهنمای گام به گام مطمئنی در مورد نحوه تمرین عشق وجود ندارد، اما این نکات ممکن است کمک کند.

دلسوزتر باشید، مراقب افرادی باشید که دوستشان دارید

آسیب پذیر باشید، مراقب باشید و با شریک زندگی/والدین/خواهر/خواهر خود صحبت کنید.

مایل به پذیرش عیوب خود باشید

اشتباهات خود را بپذیرید و متوجه شوید که چگونه روی شخص مقابل تاثیر می گذارد

عذرخواهی کنید

وقتی می توانید به افرادی که دوستشان دارید بگویید واقعا متاسف هستند ببخشید

به حرف های عزیزانتان گوش کنید

وقت خود را با آنها در اولویت قرار دهید

مطمئن شوید که برای روزهای بزرگ آنجا هستید

کلمات، حرکات و احساسات آنها را متقابلاً انجام دهید

ابراز محبت کنید

از آنها قدردانی کنید

چگونه عشق را پرورش دهیم

همانطور که عشق یک احساس است و به طور طبیعی تکامل می یابد، افراد در روابط باید در جهت پرورش عشق تلاش کنند.

عشق در یک رابطه چیست؟

این ترکیبی از شفقت، مراقبت، درک و عوامل مختلف دیگر است که باید در طول زمان توسعه یابد.

در اینجا چند نکته برای پرورش عشق در روابط وجود دارد:

1. مراقبه محبت آمیز را تمرین کنید

مراقبه محبت آمیز تکنیکی است که برای بهبود روابط بین فردی استفاده می شود. پیش‌فرض تمرین این است که در حین مدیتیشن، تمرکز بر احساسات گرم و آرزوی بهروزی و خوشبختی به عزیزان خود فکر کنید.

2. ارتباطات

ارتباط یکی از عوامل کلیدی در یک رابطه سالم است. ارتباط سالم، جایی که به صحبت های شریک زندگی خود گوش می دهید و در مورد نیازها و خواسته های خود صحبت می کنید، می تواند به شما کمک کند تا راه طولانی را طی کنید.

با ارتباط، خطر سوء تفاهم به شدت کاهش می یابد. همچنین از انتظارات غیر واقعی و برآورده نشده جلوگیری می کند، که گاهی اوقات می تواند علت اصلی پایان یک رابطه باشد.

3. حل تعارض

دعوا بین زوج ها یا هر فردی که همدیگر را دوست دارد، تقریباً اجتناب ناپذیر است. با این حال، نحوه حل و فصل این دعواها و درگیری ها نشان دهنده تمایل شما برای پرورش عشق در رابطه شماست.

وقتی مردم هنگام دعوا چیزهای بد و آزاردهنده ای به یکدیگر می گویند یا وقتی با آنها اختلاف نظر دارند به یکدیگر احترام نمی گذارند، می تواند به این معنی باشد که عاشق نیستند.

سبک عشق – شما چیست؟

سبک های مختلف عشق توسط روانشناس جان لی ابداع شده است.

بر اساس این نظریه، سه سبک عشق وجود دارد. این سبک های عشق نیز با انواع عشق ذکر شده در مقاله قبلی هماهنگ است.

سه سبک عشق عبارتند از:

1. اروس

اروس سبک عشقی است که ارتباط زیادی با جسمانی دارد. این بر اساس جذابیت و صمیمیت جنسی است. افراد احساسات و اشتیاق عمیق تری نسبت به یکدیگر پیدا می کنند.

2. لودوس

این سبک از عشق به عنوان دوری عاطفی، بازی کردن و عدم تعهد به یک رابطه توصیف می شود. افرادی که از چنین سبک عشقی پیروی می کنند، کمتر به یک فرد متعهد می شوند و می توانند به سرعت به رابطه با شریک فعلی خود پایان دهند.

آنها همچنین ممکن است به راحتی و به سرعت وارد روابط جدید شوند، حتی قبل از پایان دادن به رابطه فعلی.

3. استورج

استورج به عنوان عشق خانوادگی شناخته می شود. نوع عشقی است که بالغ و مبتنی بر اعتماد است. بر اساس جاذبه فیزیکی نیست.

سبک ترکیبی از عشق

اغلب مردم اغلب خود را در بیش از یک سبک عشق می بینند که طبیعی است. مردم همچنین ممکن است خود را در حال تمرین ترکیبی از هر سه سبک عشق ببینند.

چرا روشی را که انجام می دهید دوست دارید؟

پاسخ به این سوال کاملاً پیچیده است. با این حال، مناسب ترین پاسخ برای “چرا ما عاشق روش خود هستیم؟” در زیر فهرست شده اند.

1. شخصیت

هر کسی منحصر به فرد است و روشی برای زندگی خود دارد. این شامل شخصیت آنها می شود. برخی از مردم خیلی عمیق عشق می ورزند، به نیازهای دیگران حساس هستند و همیشه قلبشان را بالای سرشان می گذارند.

با این حال، افراد دیگر ممکن است عملی و منطقی باشند. برای آنها، درک عشق بی قید و شرط ممکن است دشوار باشد.

2. تجربیات زندگی

روشی که ما دوست داریم می تواند عمدتاً تحت تأثیر تجربیات زندگی ما باشد. افرادی که روابط تیره و تار را دیده اند ممکن است بیش از حد دوست داشته باشند یا ممکن است بسیار مراقب باشند زیرا نمی خواهند آسیب ببینند. این که یک شخص چقدر مردم را عزیز می کند می تواند به دوران کودکی، خانواده و سایر تجربیات آنها در حین رشد بستگی داشته باشد.

چگونه عشق در طول زمان تغییر می کند؟

خیلی وقت ها احساس می کنیم که اطرافیان ما را آن طور که قبلا دوست داشتند دوست ندارند. ما همچنین می‌توانیم تعجب کنیم که آیا آنها اصلاً ما را دوست دارند، زیرا ابراز عشق آنها به شدت تغییر می‌کند.

طبق مطالعات، از آنجایی که افراد عاشق یکدیگر می شوند و زمان بیشتری را با هم می گذرانند، ممکن است دچار یک روال عادی شوند. این می تواند به کاهش اشتیاق در عشق و حتی تکرار فعالیت جنسی منجر شود.

برخی از افراد نیز ممکن است در طول زمان “از عشق” به یکدیگر رشد کنند.

این می تواند زمانی اتفاق بیفتد که افراد و شخصیت آنها در طول زمان به شدت تغییر می کند یا زمانی که افراد شیفتگی یا جذابیت اولیه را با عشق اشتباه می گیرند، اما بعداً متوجه می شوند که عشق بسیار عمیق تر از این احساسات است.

مقاله مرتبط: 8 راه برای نشان دادن قدردانی از عشق زندگی خود

نتيجه گيري

اگر بارها از خود پرسیده اید “معنای عشق در یک رابطه چیست؟”، این مقاله ممکن است بینش هایی به شما داده باشد.

نکته پایانی این است که احساسات خاصی مانند مراقبت، صبر، احترام و دیگران چیزی هستند که در یک رابطه به عشق تعلق دارند.

عواملی مانند خواستن و نیاز به عشق، نحوه عشق ورزیدن ما و اهمیت عشق برای پاسخ به این سوال ضروری است که “عشق چیست؟”

عشق یک احساس پیچیده است و می تواند از فردی به فرد دیگر متفاوت باشد. حتی اگر در مورد عشق چیست و عاشق بودن احساس سردرگمی کنید، به احتمال زیاد با گذشت زمان متوجه خواهید شد.

مطلب پیشنهادی

چطور عاشق بهتري باشيم

چگونه عاشق بهتری شویم

چه در رختخواب باشد چه بیرون، یک ازدواج جدید یا یک ازدواج قدیمی، همه می …

راه هايي كه به يك زن نشان دهيد دوستش داريد.

11 راه برای اینکه به يك زن نشان دهيد دوستش داريد.

ایجاد احساس دوست داشتن، امنیت و احترام به زن زندگی شما، پایه ای عالی برای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *