چهار نوع شانس
در زندگي چهار نوع شانس براي شما وجود دارد.

چهار نوع شانس

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چرا برخی افراد به نظر همه شانس دارند در حالی که به نظر می رسد دیگران نمی توانند استراحت کنند؟ شانس نقشی مرموز و اغلب دست کم گرفته شده در زندگی ما دارد.

مسیرهای ما را شکل می دهد و موفقیت های ما را تعیین می کند. در این مقاله ، ما چهار نوع را بررسی خواهیم کرد. رازهای نهفته در پشت تأثیر جذاب آنها بر زندگی ما را آشکار خواهیم کرد. با درک اینکه شانس چگونه می تواند ظاهر شود، به شما این قدرت را می دهید که فرصت های بیشتری برای موفقیت در زندگی شخصی و حرفه ای خود ایجاد کنید. برای شروع سفری آماده شوید که دیدگاه شما را نسبت به شانس تغییر می دهد. چشمان شما را به روی احتمالاتی که در انتظار شما هستند باز می کند. در دنیای شگفت انگیز شانس شیرجه بزنید و کشف کنید که چگونه از قدرت آن برای متحول کردن زندگی خود استفاده کنید.

انواع شانس:

  کور: به آن “شانس گنگ” نیز می گویند.

  از طریق پشتکار: – “بخت به نفع جسوران است.”

  شانس خود را ایجاد کنید: شانس مشخص – زمانی که آمادگی با فرصت روبرو می شود. شناخت بخت و اقبال و تصرف آن.

  شانسی که شما را پیدا می کند: شانس به خاطر اینکه چه کسی هستید و چگونه رفتار می کنید به سراغ شما می آید.

شما چهار نوع شانس مي توانيد در زندگي داشته باشيد.

1. شانس کور

زندگی گاهی اوقات می تواند بدون هیچ تلاش و برنامه ریزی شگفتی های دلپذیری را برای ما رقم بزند. به این نوع شانس، ” کور” یا “گنگ” می گویند.

این به موقعیتی اشاره دارد که در آن شخصی به طور کاملاً تصادفی، بدون تلاش، مهارت یا برنامه ریزی عمدی، خوش شانسی یا نتیجه مثبتی را تجربه می کند. این یک نوع شانس است که به طور تصادفی و غیرقابل پیش بینی اتفاق می افتد، و این چیزی است که مردم به طور کلی هیچ کنترلی روی آن ندارند.

این اتفاق کاملاً تصادفی است و ما کنترلی روی آن نداریم. این می تواند به سادگی پیدا کردن یک اسکناس 20 دلاری در خیابان یا برنده شدن یک جایزه کوچک در یک قرعه كشي تصادفی باشد.

در دنیای تجارت، یک مثال عالی از نوع کور سرمایه‌گذاری است که اتفاقاً سهامی را درست قبل از افزایش قابل توجه ارزش آن می‌خرد. آنها ممکن است هیچ تحقیق یا تحلیلی انجام نداده باشند. آنها با زمان بندی خود خوش شانس بودند. قماربازان بدون مزیت همیشه به دنبال این نوع در کازینوها، ارزهای دیجیتال و معاملات هستند. نقطه مقابل شانس کور، استفاده از مهارت ها برای ایجاد نتایج است.

2. بخت از طریق پشتکار

“هر چه سخت تر کار کنم، خوش شانس تر می شوم.” – ناشناس

گاهی اوقات، ما می توانیم شانس خود را برای تجربه شانس با ریسک کردن، پشتکار بودن و نشان دادن شجاعت در مواجهه با ناملایمات افزایش دهیم. این نوع شانس با سخت کوشی ایجاد می شود که در نهایت خوش شانس می شوید. هر چه بیشتر تلاش کنید و بیشتر تلاش کنید، بخت شما برای خوش شانسی بیشتر است.

برای تجربه این نوع بخت، باید از مناطق امن خود خارج شویم و چیزهای جدیدی را امتحان کنیم. ممکن است شکست بخوریم یا با شکست مواجه شویم، اما در نهایت می‌توانیم با اراده و پشتکار به اهداف خود برسیم. این تضمینی نیست، اما هر چه بیشتر تلاش کنیم، بخت بیشتری برای ما خواهد داشت.

نمونه ای از دنیای سرمایه گذاری وارن بافت است. پافشاری او در پیروی از استراتژی سرمایه گذاری ارزشی خود، حتی زمانی که به نظر می رسد نامناسب به نظر می رسد. به موفقیت های باورنکردنی منجر شده و عنوان یکی از بزرگترین سرمایه گذاران را برای او به ارمغان آورده است.

3. بخت خود را ایجاد کنید

“بخت و اقبال به افراد جسور کمک می کند.”

  “در زمینه های مشاهده، شانس فقط به نفع ذهن آماده است.” – لویی پاستور

راه دیگری برای تجربه شانس این است که خودمان آن را بسازیم. این نوع شانس، که به عنوان “شانس خالدار” شناخته می شود. زمانی اتفاق می افتد که ما آماده باشیم. فرصت ها را در زمان واقعی تشخیص دهیم. با فعال بودن، می‌توانیم موقعیت خود را برای استفاده از این فرصت‌ها و تجربه خوشبختی قرار دهیم.

شانس آشکار اساساً زمانی است که آمادگی با فرصت روبرو می شود. تشخیص خوش شانسی در زمان واقعی زمانی که برای سرمایه گذاری در دسترس است. شما شانس خود را از طریق هوشیاری و ذهن باز ایجاد می کنید.

برای ایجاد شانس خالدار، باید مهارت‌ها، دانش و توانایی‌های خود را توسعه دهیم تا برای فرصت‌ها آماده شویم. علاوه بر این، ما باید هوشیار و آماده باشیم. تا این فرصت‌ها را بشناسیم. حتی اگر به شکل‌های غیرمنتظره ظاهر شوند.

در دنیای تجارت، یک مثال عالی از شانس خالدار داستان نتفلیکس است. بنیانگذاران این شرکت فرصت ایجاد اختلال در بازار سنتی اجاره ویدئو را تشخیص دادند و از یک سرویس اجاره DVD به یک پلت فرم استریم تبدیل شدند. آمادگی و سازگاری آنها به آنها اجازه داد تا از این فرصت استفاده کنند و به رهبر صنعت تبدیل شوند.

بیشتر مردم فرصت را از دست می دهند، زیرا لباس های شبيه هم به تن دارند و شبیه هم كار مي كنند. – توماس ادیسون

مقاله مرتبط: عادات ثروتمندان

4. بختي که شما را پیدا می کند

آخرین نوع نوعي است که شما را بر اساس شخصیت و اعمالتان پیدا می کند. این مورد، به عنوان یک نتیجه طبیعی از اینکه چه کسی هستید و چگونه رفتار می کنید، به سراغ شما می آید. این نوع منعکس کننده انتخاب های ما و شخصی است که تبدیل می شویم. اين نوع به خاطر اینکه چه کسی هستید و چگونه رفتار می کنید به سراغ شما می آید. اول، شما تبدیل به کسی می شوید که باید باشید، سپس بخت شما را پیدا می کند.

برای جذب این نوع، باید صفات و رفتارهای مثبتی مانند مهربانی، سخاوت و درستکاری را در خود پرورش دهیم. انجام این کار می تواند محیطی را ایجاد کند که در آن چیزهای خوب بیشتر به سراغ ما می آیند.

نمونه هایی از بخت یافتن شما:

یک کارآفرین موفق به دلیل شهرت برای درستکاری و خردمندی، به سرمایه‌گذار مورد تقاضا در استارت‌آپ‌ها تبدیل می‌شود.

یک هنرمند پس از اینکه یک کلکسیونر متوجه کیفیت کار آنها شد، کمیسیون پرسودی دریافت می کند.

به دلیل نگرش مثبت و نمایش مداوم کار تیمی در نقش های قبلی، ارتقای شغلی برای شما پیش می آید.

یک سرمایه‌گذار با کمک مالی برای استارت‌آپ‌تان به شما نزدیک می‌شود، زیرا در مورد علاقه و تعهد شما به شرکتتان شنیده است.

یک متخصص مشهور در زمینه شما پس از مشاهده تعهد شما به برتری در ارائه کنفرانس، پیشنهاد همکاری در یک پروژه را می دهد.

یک نمونه معروف از دنیای تجارت ریچارد برانسون، بنیانگذار گروه ویرجین است. شخصیت کاریزماتیک، تمایل به ریسک کردن، و تمرکز بر تجربه مشتری، فرصت ها و مشارکت های متعددی را به خود جلب کرده است که به موفقیت بی نظیر او کمک کرده است.

نكات کلیدی

شانس کور کاملاً تصادفی رخ می دهد و نمی توان آن را پیش بینی یا کنترل کرد.

ثروت به نفع جسوران است. پایدار باشید و ریسک کنید تا بخت خود را برای تجربه شانس افزایش دهید.

شانس خالدار محصول آماده‌سازی و شناخت فرصت‌ها در هنگام به وجود آمدن آنهاست.

شانس می تواند شما را بر اساس شخصیت و اعمال شما پیدا کند. صفات مثبت را پرورش دهید

نتیجه

شانس می تواند به طرق مختلف ظاهر شود، از یک نوع تصادفی گرفته تا نتیجه پشتکار، آمادگی یا ویژگی های شخصی. با درک این انواع مختلف، بهتر می توانیم نقش آنها را در زندگی خود بدانیم و برای ایجاد شرایط مطلوب تری برای خود تلاش کنیم. در تجارت، تجارت، سرمایه گذاری و زندگی، شناخت و استفاده از فرصت ها، پشتکار و پرورش ویژگی های مثبت می تواند منجر به موفقیت و رضایت شود.

مطلب پیشنهادی

چطور از رابطه بد خارج شويم

چگونه از یک رابطه بد خارج شویم

قسمت 1 شناسایی یک رابطه بد جامعه ما نياز به تشكيل خانواده هاي سالم و …

لباس براي بهار

چگونه در خانه و بيرون  برای بهار لباس بپوشیم

بهار زمان مناسبی برای بازی با مد است زیرا روزها ترکیبی از هوای گرم و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *