چگونه خواستگار را به شوهر تبديل كنيم.
در اين مقاله با نكاتي آشنا مي شويم كه به ما كمك مي كند تا بتوانيم جذابيت خود را براي خواستگار افزايش دهيم و نهايتا او را به شوهر تبديل كنيم.

چطور خواستگار را به شوهر تبديل كنيم؟

زن دیگری در صحنه است و شما می خواهید مطمئن شوید که این شما هستید که قلب خواستگار را به دست می آورید. مردها دوست دارند با فردی مهربان، دلسوز، باهوش، جذاب، سرگرم کننده، مهربان و حامی باشند.

این مقاله 18 نکته کلیدی را در اختیار شما قرار می دهد تا خواستگار را وادار كند به جای زنان دیگر شما را انتخاب کند. همه چیز به افزایش جذب خواستگار نسبت به شما بستگی دارد به همین دلیل است که دانستن اینکه چه چیزی باعث جذابیت در وهله اول می شود واقعاً به شما در انجام ماموریت کمک می کند.

با نگاهی به چیزها از منظر روانشناختی، جاذبه با ترکیبی از عوامل ایجاد می شود:

شباهت: این که آیا علایق، ارزش ها و به طور کلی چقدر شبیه یکدیگر هستید.

نزدیکی: چقدر از نظر فیزیکی به کسی نزدیک هستید، چند بار او را می بینید و غیره.

آشنایی: هر چه کسی احساس آشنایی بیشتری داشته باشد، ما در کنار او راحت تر هستیم.

رفتار متقابل: ما تمایل داریم افرادی را دوست داشته باشیم که ما را نیز دوست دارند.

جذابیت فیزیکی: این که آیا فکر می کنیم ظاهر خوبی دارند.

چه چیزی باعث می شود خواستگار یک زن را به زن دیگر انتخاب کند؟

مطالعات نشان داده است که ترکیبی از عوامل بالا باعث جذابيت ما مي شود. بنابراین خواستگار زنی را انتخاب می کند که تعداد بیشتری از جعبه هایش را تیک می زند.

به همین دلیل است که متوجه خواهید شد که اکثریت قریب به اتفاق نکات موجود در لیست از یکی از این پنج عامل اصلی جذب استفاده می کنند.

1) سازگاری خود را برای او برجسته کنید

موضوع اینجاست:

آدم هاي خيلي متفاوت جذب هم نمی شوند.

این بدان معنا نیست که تیپ های شخصیتی مختلف را نمی توان به سمت یکدیگر جذب کرد. یا اینکه نمی‌توانید علایق یا سرگرمی‌های متفاوتی برای خود داشته باشید.

اما تحقیقات اکثراً به این نتیجه رسیده است که به طور کلی، ما افرادی را دوست داریم که احساس می کنیم شبیه ما هستند.

منطقی هم هست هرچه بیشتر در زندگی پایه های مشابهی داشته باشید، به احتمال زیاد یک رابطه راحت تر خواهد بود.

ارزش ها، اصول و علایق مشترک به ما کمک می کند تا با یک شریک بالقوه کنار بیاییم.

این بدان معناست که برای کمک به او بفهمد که شما نیز چقدر با هم خوب هستید، می خواهید به طور ظریف به این سازگاری اشاره کنید.

اگر هر دو بسیار خونسرد و آرام هستید، بگذارید این نشان داده شود. اگر هر دوی شما به موسیقی هیپ هاپ قدیمی علاقه دارید، بگذاريد طرف مقابل بداند.

راه هایی را که فکر می کنید شما را با هم سازگار می کند شناسایی کنید و بگذارید اين راه ها شما دو نفر را به هم نزديك تر كند.

تبديل يك خواستگار خوب به شوهر يك هنر است.

2) زیاد در دسترس نباشید

در دسترس نبودن به معنای ایجاد کمی چالش است تا با شما بودن گزینه آسانی به نظر نرسد. من می خواهم واضح بگویم که این مربوط به بازی کردن، “سخت گرفتن” یا دوری و بی علاقه بودن نیست.

این كار کمکی نخواهد کرد.

به یاد داشته باشید که در فهرست چیزهایی که کسی را جذاب می کند، رفتار متقابل است. اگر مردی فکر نمی‌کند که شما اصلاً علاقه‌مند هستید، تسلیم می‌شود.

اما حقیقت این است که یک نقطه شیرین بین سخت بازی کردن و ناامید كردن مرد وجود دارد.

آن نقطه شیرین معمولاً از طریق داشتن کرامت پیدا می شود. بنابراین شما دیوانه مشتاق به نظر نمی رسید، اما او را نیز مجبور نمی کنید بی وقفه شما را تعقیب کند.

مسلماً دانستن اینکه چگونه آن را بازی کنید می تواند بسیار دشوار باشد، به خصوص وقتی احساسات شما در درون قوی هستند، سخت است که «سرد» رفتار کنید.

بهترین استراتژی می تواند این باشد که خود را مشغول نگه دارید و همچنان یک زندگی کامل داشته باشید. جالب است وقتی دختري كارهاي دیگری براي انجام دادن دارد.

به جای اینکه وانمود کنید سه شنبه مشغول هستید، در واقع مشغول باشید. (البته حتما برای زمان دیگری قرار بگذارید تا بداند شما علاقه مند هستید)

اما دوستان را ببینید، علایق و فعالیت ها را دنبال کنید و خواستگار را مرکز دنیای خود قرار ندهید.

اثر كميابي

دلیل در دسترس نبودن آثار به ترفند روانشناختی دیگری است که به عنوان اثر کمیابی شناخته می شود.

همانطور که در Convertize توضیح داده شد:

«اثر کمیابی سوگیری شناختی است که باعث می‌شود افراد برای یک شی که کمیاب است ارزش بیشتری قائل شوند و برای چیزی که به وفور در دسترس است ارزش کمتری قائل شوند.»

بنابراین مطمئن شوید که به نظر می رسد زمان و انرژی شما یک منبع گرانبها است، نه چیزی که هر زمان که مناسب او باشد در دسترس اوست.

3) به شوخی های او بخندید

من ترجیح می‌دهم در مورد بدست آوردن قلب خواستگار شما به علم تکیه کنم. و علم بر این واقعیت واضح است که مردان عاشق این هستند که زنان به شوخی‌هایشان بخندند.

جالب است که تحقیقات نشان می دهد که اگرچه زنان به دنبال یک پسر بامزه هستند، اما مردان بیشتر جذب خانم هایی می شوند که به شوخی های آنها می خندند.

من گمان می کنم که می تواند ربطی به افزايش اعتماد به نفس آنها داشته باشد.

حتی بهتر از آن، یک مطالعه نشان داد که وقتی مردان و زنان با هم می‌خندند، نشانه‌ای قوی‌تر از جذابیت است.

نویسنده این مطالعه، دکتر جفری هال، می گوید که کلید این است که اوقات خوشی را با هم بسازید:

وقتی با کسی آشنا می‌شوید، خنده با هم ساخته می‌شود. این بازی با کلمات است. رفت و برگشت و مسخره کردن و خوش گذرانی با کسی. هنگامی که مردم با هم می خندند، به شدت به طنز می پردازند، که به طور مشترک چیزی سرگرم کننده و سبک با یکدیگر می سازند.

اگر خواستگار شما با شما زمان بهتری نسبت به ديگران داشته باشد، پس تمایل دارد بیشتر در کنار شما باشد.

شوخ طبعی، بازیگوشی، و پرورش یک محیط شاد می تواند در ایجاد آن کمک زیادی کند.

4) عشوه گری کنید

عشوه گری راهی برای ایجاد جذابیت و شیمی است. بدون معاشقه، شما در خطر ایجاد یک دوستی به جای عشق هستید.

همچنین یک راه عالی برای نشان دادن رفتار متقابل است. اینجاست که با بازیگوشی او را اذیت می کنید و جذابیت خود را نسبت به او نشان می دهید.

معاشقه بیشتر یک هنر است تا یک علم.

شما باید راهی برای انجام آن پیدا کنید که برای شما مناسب باشد و با شخصیت شما مطابقت داشته باشد، زیرا باید طبیعی به نظر برسد.

برخی از اصولی که باید به خاطر بسپارید عبارتند از:

1. تماس چشمی برقرار کرده و حفظ کنید

2. زیاد لبخند بزنید

3. تعارف صمیمانه ارائه دهید

4. زبان بدن خود را باز نگه دارید

5. هنگامی که با او صحبت می کنید، به سمت او باشيد

6. زبان بدن او را آینه کنید (به هر حال ما اغلب این کار را ناخودآگاه انجام می دهیم)

7.غریزه قهرمانی او را تحریک کنید

غریزه چیز قدرتمندی است.

تا حدی، همه ما برده برنامه ریزی ژنتیکی خود هستیم.

به همین دلیل است که می توانید از برنامه ریزی ژنتیکی او استفاده کنید و از آن برای افزایش جذابیت او برای شما استفاده کنید.

می بینیدهمه چیز در مورد تحریک قهرمان درونی آنهاست.

من این را از غریزه قهرمان آموختم. این مفهوم جذاب که توسط کارشناس روابط، جیمز بائر ابداع شده است، در مورد چیزی است که واقعاً مردان را به روابط سوق می دهد، که در DNA آنها ریشه دوانده است.

این غريزه پس از فعال شدن، مردان را به قهرمانان زندگی خود تبدیل می کنند. آنها احساس بهتری دارند، سخت‌تر عشق می‌ورزند و وقتی کسی را پیدا می‌کنند که می‌داند چگونه آن را تحریک کند، قوی‌تر متعهد می‌شوند.

اکنون، ممکن است تعجب کنید که چرا به آن “غریزه قهرمان” می گویند؟ آیا واقعاً مردان باید احساس کنند که ابرقهرمان هستند تا به یک زن متعهد شوند؟

اصلا. مارول را فراموش کنید. نیازی نخواهید داشت که در مضیقه نقش دختر را بازی کنید یا برای مردتان شنل بخرید. فقط دانستن چیزهای صحیح برای گفتن است تا او متوجه شود که شما و فقط شما را می خواهد.

۶)از او سوال بپرسید

مطالعات نشان می دهد که صرف سوال پرسیدن باعث افزایش دوست داشتنی می شود. همه ما دوست داریم در مورد خودمان صحبت کنیم. و وقتی کسی سوال می پرسد نه تنها فرصتی برای انجام این کار به ما می دهد، بلکه به ما می گوید که آن شخص به ما علاقه مند است.

این راهی است برای نشان دادن اینکه می‌خواهید بدانید چه چیزی باعث می‌شود او تیک بزند. این راهی است برای اینکه به او نشان دهید که برای افکار، عقاید و نظرات او ارزش و احترام قائل هستید.

گوش کنید و با او درگیر شوید.

بگذارید ببیند که شما همه «من»، «من»، «من» نیستید.

مردها هم خواهان توجه هستند. و سوال پرسیدن و گوش دادن به او راهی برای انجام این کار است، بدون اینکه او را تعقیب کنید یا به شدت مشتاق باشید.

سوال پرسیدن از او به نشان دادن رفتار متقابل برمی گردد. به همین دلیل است که راه عالی دیگری برای افزایش جذابیت او نسبت به شماست.

7)گزینه های خود را باز نگه دارید

خوب، کمی صحبت واقعی:

اگر به دنبال راه هایی هستید که او را مجبور کنید شما را به جای دیگری انتخاب کند، حدس می زنم او در حال حاضر گزینه های خود را باز نگه داشته باشد.

این واقعیت که شما رقابت دارید به این معنی است که درها هنوز باز است و او هنوز کاملاً به شما متعهد نشده است.

بنابراین من به شما پیشنهاد می کنم همین کار را انجام دهید، و دلیل آن این است:

باز نگه داشتن گزینه های خود و تشخیص اینکه ممکن است خواستگارهاي دیگری وجود داشته باشند که شما برای آنها مناسب تر هستید، به شما کمک می کند تا احساس آرامش بیشتری داشته باشید و از تلاش برای اینکه او شما را انتخاب کند کمتر ناامید شوید.

به این ترتیب راحت‌تر می‌توانید بهترین جنبه خود را نشان دهید، بدون اینکه استرس داشته باشید و طوری رفتار کنید که انگار او آخرین مرد روی زمین است.

ثانیاً، هیچ اشکالی ندارد که اجازه دهید مردی که در تلاش برای جذب او هستید فکر کند که ممکن است رقابتی داشته باشد.

مردان یک زن مطلوب می خواهند. اگر ببینند که خواستگاران دیگر شما را می خواهند و شما گزینه های دیگری دارید، احتمال بیشتری دارد که متوجه شود شما مورد تقاضا هستید.

خود را به پتانسیل خواستگارهاي ديگر زندگی خود نبندید.

8) جذاب ترین  ويژگي هاي خود را معرفی کنید

جاذبه فیزیکی یک جنبه غیرقابل انکار جاذبه است.اما خوش قیافه بودن نیز کاملاً ذهنی است. این مهم است که خود را در بهترین حالت به خواستگارتان نشان دهید. با ظاهر خوب خود در اطراف او تلاش کنید.

بله، برای تحت تاثیر قرار دادن خواستگار خود لباس خوب بپوشید. اما مهمتر از آن، لباسي بپوشید تا  اعتماد به نفس خود را تقویت کنید.

هر چه احساس زيبايي بیشتر داشته باشید، جذاب تر به نظر می رسید.

خواستگاراني هستند که عاشق ظاهری پر زرق و برق هستند و خواستگاراني هستند که آرایش صفر را ترجیح می دهند. چیزی به عنوان یک روش جهانی “جذابيت” وجود ندارد.

آنچه مهمتر است این است که خود شما چه احساسی دارید.

جذاب بودن بسیار عمیق تر از زیبایی شناسی است. حس جذاب بودن در مورد اعتماد به نفس و راحتی در خود است.

پس هر کاری که می توانید انجام دهید تا در اطراف خواستگارتان چنین احساسی داشته باشید.

شاید اين حس جذابيت با استفاده از کمی رژ لب و کفش پاشنه بلند براي شما به وجود بي آيد. یا شاید حس جذابيت براي شما با پوشيدن جالب ترین جفت کفش ورزشی براي شما به وجود بيايد.

این چیزی نیست که می پوشید، نحوه پوشیدن آن است که به شما استایل می دهد.

9)  زن دیگر را فراموش کنید

چگونه با یک زن دیگر برای یک خواستگار رقابت می کنید؟

نظر بالقوه بحث برانگیز در اینجا مطرح می شود، اما: شما رقابت نمی کنید.

یکی از بدترین کارهایی که در حال حاضر می توانید انجام دهید این است که شروع به تمرکز روی او کنید. انرژی ذهنی خود را با نگرانی درباره کاری که او انجام می دهد یا نمی کند هدر ندهید.

هر چه بیشتر روی او تمرکز کنید، خودتان بودن سخت‌تر می‌شود و پارانوئیدتر می‌شوید.

من توصیه‌هایی را دیده‌ام که اطرافيان پیشنهاد می‌کنند که به نظر من رویکردی بسیار ناسالم است. چیزهایی مانند:

o عیب های زن ديگر را مطرح کنید.

بیایید صادق باشیم، نه تنها این رفتار بسیار زشت و دستکاری است، بلکه نتیجه معکوس نیز خواهد داشت.

چرا؟

شما کوچک و ناامید به نظر می رسید. این کاملاً متضاد حال و هوای دخترانه باکلاسی است که می‌خواهید از خود پخش کنید.

تمرکز شما را از او و شما به جایی که لازم نیست تغییر می دهد.

هیچ کدام از اینها شما را جذاب تر نمی کند. این فقط آرامش ذهنی شما را از بین می برد و در این روند، شانس شما را تضعیف می کند.

اگر طوری رفتار می کنید که او تهدیدی برای شماست، به نوعی ارزش او را تأیید می کنید، زمانی که باید ارزش خود را تأیید کنید.

10) از مرد کمک بخواهید

همه پسرها می خواهند احساس نیاز و احترام کنند. به آنها نشان دهید که این احساس را نسبت به آنها دارید، و آنها بیشتر به سمت شما جذب می شوند.

یک راه بسیار ساده برای انجام این کار این است که از او کمک بخواهید.

این كمك می تواند با یک چیز عملی باشد، مانند تعمیر چیزی که در خانه خراب است یا راهنمایی و مشاوره او در مورد مشکلی که با آن روبرو هستید.

همچنین بهانه‌ای به شما می‌دهد تا زمان بیشتری را با هم بگذرانید و به یکدیگر نزدیک‌تر شوید – که باعث افزایش آشنایی و نزدیکی او به شما می‌شود.

درخواست کمک از او به مفهوم منحصر به فردی که قبلاً ذکر کردم مربوط می شود: غریزه قهرمان.

وقتی مردی احساس می کند مورد احترام، مفید و مورد نیاز است، به احتمال زیاد جذابیت بیشتری نسبت به شما احساس می کند.

و بهترین بخش این است که، برانگیختن غریزه قهرمانی او می تواند به سادگی دانستن حرف درست در متن باشد.

11)اعتماد به نفس داشته باشيد

هم مردان و هم زنان اعتماد به نفس را به عنوان یک ویژگی بسیار جذاب ارزیابی می کنند. خبر خوب این است که کار بر روی اعتماد به نفس خود کاری است که هر کسی می تواند انجام دهد تا جذاب تر شود.

خبر بد این است که به خصوص وقتی احساس ناامنی و آسیب پذیری می کنیم، همیشه نمی توانیم اعتماد به نفس داشته باشيم.

تمرین عشق به خود، عزت نفس همیشه ایده خوبی برای تقویت اعتماد به نفس شماست.

اگر دیگران را می خواهید باید در زندگی از خود حمایت کنید.

به آن مانند فروش فکر کنید، اگر متقاعد نشده اید که یک محصول خوب دارید، احتمال اینکه مردم چیزی را که شما ارائه می دهید بخرند بسیار کمتر است.

خوشبختانه، شما حتی می توانید آن را جعل کنید تا زمانی که به اعتماد به نفس دست پیدا کنید.

سر خود را بالا بگیرید، شانه های خود را به عقب فشار دهید و با اعتماد به نفس بایستید – و ببینید که چقدر انرژی شما را تغییر می دهد.

نمی‌خواهید مغرور شوید، اما این ناامنی‌ها را کنار بگذارید و بگذارید بفهمید که فکر می‌کنید آدم خوبی هستید.

12)آدم مثبتي باشيد.

چه کسی به دنبال یک ارتباط آسان و روان که بدون درام باشد نیست؟!

به همین دلیل است که شما می خواهید به عنوان یک فرد مثبت برخورد کنید که بیش از آن خوشبخت است که استرس نداشته باشد.

همه ما با آن افراد نشاط آور وقت گذرانده ایم. آنها برای بودن در اطراف مایه خوشحالی هستند. بیایید آن را با افراد خسته کننده و مطالبه گر مقایسه کنیم.

کاملاً واضح است که ما چه کسی را انتخاب می کنیم.

مثبت نگه داشتن آن به معنای نادیده گرفتن احساسات منفی که تجربه می کنید یا تظاهر به اینکه همیشه خوشحال هستید نیست.

این فقط به یاد داشته باشید که نیروی خوبی در زندگی او باشید.

وسوسه نشوید که در مورد رقابتتان منفی بافی کنید. تلاش برای از بین بردن دیگران در تلاش برای ساختن خود، احتمالاً بی اهمیت خواهد بود.

13) از زبان بدن استفاده کنید

نزدیکی در لیست ما فقط به معنای صرف وقت به طور کلی با کسی نیست. این همچنین به این معنی است که وقتی در اطراف او هستید از نظر فیزیکی چقدر به او نزدیک می شوید.

هر چه بتوانید به او نزدیک تر شوید، صمیمیت را بیشتر می کند. بنابراین زبان بدن می تواند یک استراتژی مفید برای جلب توجه او باشد.

نزدیکتر به او بایستید، به سمت او خم شوید.

مجبور نیستید اما مراقب موقعیت هایی باشید که می توانید فاصله بین خود را به طور نامحسوس کاهش دهید.

اگر بیرون در یک كافي شاپ هستید، می‌خواهید مطمئن شوید که کسی هستید که در کنار او می‌نشینید. اگر در یک مهمانی هستید، می توانید از جمعیت دور شوید و گوشه ای آرام برای صحبت پیدا کنید.

14) دلایلی برای معاشرت پیدا کنید تا بتوانید ارتباط برقرار کنید

هر چه زمان با کیفیت تری را با هم بگذرانید، هم نزدیکی خود به او و هم این حس آشنایی را افزایش می دهید.

وقتی با او معاشرت می‌کنید، می‌خواهید احساس طبیعی و راحتی داشته باشید.

انجام این کار به شما کمک می کند تا با او پیوند برقرار کنید و باعث می شود در کنار شما احساس راحتی بیشتری کند. بنابراین، سعی کنید راه هایی برای گذراندن وقت با هم پیدا کنید.

پیشنهاد کنید فعالیت هایی را با هم انجام دهید تا بتوانید سرگرم شوید و در مورد یکدیگر اطلاعات بیشتری کسب کنید.

حتی اگر می‌خواهید آن را کم‌کم جلوه دهید، همیشه می‌توانید در یک گروه بنشینید. این فقط در مورد افزایش زمان رو در رو با او است.

دلبستگی زمانی ایجاد می شود که زمان بیشتری را با کسی سپری کنیم. همیشه نمی توانید این را میانبر کنید. با گذشت زمان ایجاد می شود.

15) خود واقعی خود را به او نشان دهید

من همیشه می گویم که قرار ملاقات می تواند مانند یک مصاحبه شغلی باشد. شما می خواهید بهترین جنبه خود را نشان دهید. این کاملاً طبیعی است، ما سعی می کنیم تحت تأثیر قرار دهیم.

اما کاری که شما نمی خواهید انجام دهید این است که چیزی باشید که نیستید.

در نهایت بی معنی است شما باید برای کار مناسب باشید، و اگر نیستید، به هر حال در درازمدت کارساز نخواهد بود.

معتبر و منحصر به فرد بودن ضروری است. بیش از حد تلاش کنید و عدم صداقت خود را نشان خواهد داد. ما می توانیم یک مایل دورتر احساس جعلی بودن داشته باشیم و این بسیار بد است.

از نشان دادن او یا یادآوری همه چیزهایی که شما را خاص می کند نترسید.

این سلاح مخفی شماست، و این چیزی است که باید برای جلب توجه او استفاده کنید.

16) یک متخصص چه می گوید؟

در حالی که این مقاله راه‌های اصلی را بررسی می‌کند که می‌توانید مرد را تشویق کنید تا شما را به زن دیگر انتخاب کند، صحبت کردن با یک مربی روابط در مورد وضعیت شما می‌تواند مفید باشد.

روابط می تواند گیج کننده و خسته کننده باشد. گاهی اوقات شما به دیوار برخورد کرده اید و واقعاً نمی دانید چه کاری انجام دهید.

من همیشه در مورد دریافت کمک از بیرون شک داشتم، تا زمانی که واقعاً آن را امتحان کردم.

17) ارزش بالایی داشته باشید

چگونه می توانم او را متوجه ارزش من کنم؟ با بودن و رفتار مانند یک زن با ارزش. زنان با ارزش قدر خود را می دانند، آنها به خود عشق و احترام نشان می دهند.

او باهوش، باکلاس است، اما از صحبت کردن برای خودش ترسی ندارد.

این می تواند به معنای درخواست احترام باشد، زمانی که احساس می کنید مرزهای شما تحت فشار قرار می گیرند.

حقیقت تاسف بار این است که اگر او احساس می کند نیازی به انتخاب ندارد و می تواند شما را در بلاتکلیفی یا آماده باش نگه دارد، احتمال این که این کار را انجام دهد بیشتر است.

اما به او اجازه ندهید که شما را به سمت خود بکشد.

اگر او بگوید که نمی‌تواند انتخاب کند، یا نمی‌داند چه کاری انجام دهد – در مرحله‌ای، ممکن است تصمیم بگیرید که خود را از موقعیت دور کنید.

این در مورد دور انداختن اولتیماتوم هایی نیست که منظور شما نیست. اما برای اینکه او شما را به عنوان یک زن با ارزش ببیند، باید مرزهای مشخصی را در اطراف رفتاری که از او خواهید پذیرفت ایجاد کنید.

مقاله مرتبط: نه راه آسان براي بدست آوردن دل يك پسر خجالتي

18) شرایط را دوباره تنظیم کنید

من اعتقاد زیادی دارم که طرز فکر همه چیز در زندگی است

به این فکر نکنید که او شما را انتخاب می کند یا شما را انتخاب نمی کند. عشق یک بازی نیست، حتی اگر ما اغلب آن را به یک بازی تبدیل می کنیم.

این در مورد برد یا باخت نیست. موضوع این است که آیا شما واقعاً برای او مناسب هستید یا نه. این در مورد این است که آیا شما یکدیگر را خوشحال می کنید یا خیر.

به این به عنوان یک اکتشاف فکر کنید تا بدانید که آیا این مورد است یا نه.

اگر او در نهایت یک ارتباط غریبه در جای دیگری داشته باشد، واقعاً در دراز مدت بهترین است، حتی اگر در حال حاضر چنین احساسی نداشته باشد.

همچنین شما را آزاد می کند تا ارتباط بهتری با شخص دیگری پیدا کنید.

تلاش برای تنظیم مجدد چیزها برای فکر کردن به این روش می تواند شما را از روانی کردن خود باز دارد. و این در واقع بهترین شانس را برای تحت تاثیر قرار دادن او به شما می دهد.

چگونه کاری می کنید که کسی شما را بر دیگری انتخاب کند؟ شما نمی توانید کسی را مجبور به انجام کاری کنید.

هیچ کس به دنبال یک زن ناامیدیا کنترل کننده نیست.

وقتی تلاش برای کنترل نتیجه را کنار بگذارید، راحت‌تر می‌توانید آرام باشید و اجازه دهید بهترین طرفتان بدرخشد.

مطلب پیشنهادی

چگونه بفهميم يك نفر دوست واقعی است

چگونه بفهمیم يك نفر دوست واقعی است یا خیر

اگر مطمئن نیستید که دوستتان واقعاً یک دوست واقعی است یا خیر، به طور کلی …

چطور مزاحمي را كه شماره مي خواهد را رد كنيم

چگونه مزاحمي را که شماره شما را می خواهد رد کنيد

اگر پسری به شما علاقه مند است و شماره شما را می خواهد که واقعاً …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *