چطور مزاحم يك زوج جوان نباشيم
وقتي دوستان ما ازدواج مي كنند ممكن است در حضور همسر آنها حس مزاحم بودن كنيم.

چطور مزاحم يك زوج جوان نباشيم؟

گاهی اوقات وقتی یک دوست خوب رابطه ای را شروع می کند، اجتناب از احساس مزاحم بودن دشوار است. قبلاً شما و دوستتان زمان زیادی را به تنهایی با هم سپری می‌کردید، اما اکنون سخت است که آن‌ها را بدون همسرشان ببینید. چندین کار وجود دارد که می‌توانید انجام دهید تا از موقعیت به بهترین شکل استفاده کنید یا فرصت‌های دیگر را برای ديدن دوست خود پیدا کنید. لازم نیست ازدواج دوستتان برای شما چیز بدی باشد!

روش 1

گذراندن وقت با یک زوج بدون مزاحم بودن

1.به زوج جوان فضا بدهید.

یکی از رایج‌ترین راه‌هایی که افراد به‌طور تصادفی به خود احساس مزاحم بودن می‌دهند، تلاش برای صرف زمان زیاد با یک زوج است. زوج‌ها به زمان نیاز دارند تا در کنار هم باشند، و اگر این زمان را به آنها بدهید، احتمالاً وقتی با آنها معاشرت می‌کنید، بهتر خواهند بود.

• اگر زمان زیادی را با دوست خود می گذرانید، باید انتظارات خود را هنگام شروع رابطه تنظیم کنید. دوست شما معمولاً از درک شما قدردانی می کند و مطمئن می شود که هنوز برای شما وقت می گذارد.

2. گردهمایی های گروهی را ترتیب دهید.

اگر افراد بیشتری را بگنجانید، اغلب از احساس مزاحم بودن اجتناب خواهید کرد زیرا همه به عنوان یک گروه بزرگ با هم تعامل خواهند داشت. این همچنین به زوج کمک می کند تا بدون نگرانی در مورد اینکه شما احساس طرد شدن می کنید، همانطور که می خواهند رفتار کنند.

• می توانید گردش های گروهی را به سینما، رستوران ها، کنسرت ها، سالن های بولینگ یا هر جای دیگری که دوست دارید وقت بگذرانید ترتیب دهید. حتی می توانید یک گروه را به خانه خود دعوت کنید و از آنها پذیرایی کنید.

• سعی کنید افراد مجرد دیگر را دعوت کنید تا مطمئن شوید که فقط یک گروه زوج و خودتان نیست.

وقتي دوستتان وارد رابطه مي شود احساس مزاحم بودن مي كنيد.

3.از معرفی خود به عنوان مزاحم خودداری کنید.

گاهی اوقات افراد به طور تصادفی توجه بیش از حد را به این واقعیت جلب می کنند که مجرد هستند و با یک زوج وقت می گذرانند. این می تواند باعث شود که زن و شوهر احساس ناخوشایندی داشته باشند و در شما احساس بدی نسبت به خودتان ایجاد کند. با مثبت نگه داشتن موضوعات گفتگو، می توانید اطمینان حاصل کنید که شما سه نفر با هم به عنوان یک گروه سرگرم خواهید شد.

• علاوه بر اینکه خود را «چرخ سوم» می‌دانید، می‌توانید با گفتن جملاتی مانند: «من به آنچه که داری حسادت می‌کنم» یا «هیچ‌کس آن‌طور که شما دو نفر هر کدام را دوست دارید، من را دوست نخواهد داشت» احساس ناراحتی به زوجین بدهید. دیگر.»

4.وقتی احساس ناراحتی می کنید صادق باشید.

اگر زن و شوهر به گونه‌ای رفتار می‌کنند که باعث می‌شود شما احساس ناراحتی کنید، باید با احترام به آنها بگویید.

• به عنوان مثال، اگر زن و شوهری در مورد موضوعی صحبت می کنند که شما درباره آن نمی دانید، می توانید مؤدبانه بخواهید که گفتگو را به سمت دیگری هدایت کند.

• اگر زوجی بسیار محبت آمیز هستند به گونه ای که باعث می شود شما احساس ناخوشایندی کنید، می توانید چیزی شبیه به: “متاسفم، اما آیا می توانید تا زمانی که من اينجا را ترک نکنم، از این کار خودداری کنید؟”

5.با همسر دوست خود صحبت کنید.

شما می توانید با ایجاد یک پویایی گروهی سرگرم کننده به هر سه نفر کمک کنید تا اوقات خوبی داشته باشید. شما می توانید با اطمینان از اینکه همسر دوست خود را در آن گنجانده اید، به سمت این پویایی کار کنید. از صحبت کردن در مورد چیزهایی که فقط شما و دوستتان می فهمید خودداری کنید. درست مثل شما، همسر دوستتان نمی‌خواهد احساس کند کنار گذاشته شده است!

• مشارکت دادن هر سه شما در گفتگوها و فعالیت ها می تواند به شما و شریک دوستتان از رقابت برای جلب توجه کمک کند.

6.قرارهای دوتایی ترتیب دهید تا مزاحم نباشيد.

 اگر خودتان شروع به قرار گذاشتن با نامزدتان کردید، با خیال راحت قرارهای دو نفره را تنظیم کنید! قرارهای دو نفره می تواند سرگرم کننده باشد و به افراد کمک کند که احساس ناديده گرفته شدن و مزاحم بودن نکنند.

• گذراندن وقت با یک گروه در یک قرار می تواند به شما این فرصت را بدهد که ببینید نامزدتان با افراد دیگر چگونه عمل می کند.

7.در صورت لزوم معذرت خواهی کنید و زوج را ترك كنيد.

اگر زوجی شروع به دعوا کردند یا واقعاً به نظر می رسد که ترجیح می دهند تنها باشند، باید مودبانه عذرخواهی کنید. شما نباید سعی کنید در بحث آنها دخالت کنید و اگر خیلی احساس طرد شدن می کنید، نباید سعی کنید خود را مجبور کنید که اوقات خوشی داشته باشید

• برای توجیه مودبانه خود، می توانید چیزی مانند این بگویید: «ببخشید بچه ها، من فقط واقعاً احساس خستگی می کنم و فکر می کنم باید به خانه بروم. با این حال از دیدن هر دوی شما خوشحال شدم!»

روش 2

بهینه سازی زمان تنهایی با دوست

1.زمانی را برای وقت گذرانی با دوست خود در نظر بگیرید.

دوست شما ممکن است در یک رابطه باشد، اما این بدان معنا نیست که دیگر اجازه ندارید با هم تنها باشید. قطعاً هنوز باید تلاش کنید تا دوست خود را بدون شخص مهم زندگي او ببینید. این می تواند دوستی شما را قوی نگه دارد.

• هنگامی که سعی می کنید زمان هایی را برای دیدن دوستان خود به تنهایی تعیین کنید، این کار را با منفی نگری در مورد شریک زندگی خود انجام ندهید. به جای گفتن «شوهرتو نيار – من او را نمی‌خواهم»، می‌توانید بگویید: «چطور می‌شود این بار فقط دو نفری با هم معاشرت کنیم؟.»

2.پیگیر باشید اما زیاده روی نکنید.

 به خصوص در ابتدای رابطه با دوستتان، ممکن است متوجه شوید که بیشتر از دوستتان برای گذراندن وقت با هم تلاش می کنید. شما باید در برنامه ریزی زمان با هم پیگیر باشید، اما از زیاده خواهی اجتناب کنید. دوست خود را آزار ندهید یا کاری نکنید که او احساس گناه کند که بیشتر تلاشی برای معاشرت نکرده است.

• از دوستتان انتظار نداشته باشید که تمام وقت خود را با شما بگذراند، حتی اگر قبل از شروع رابطه، این کار را انجام داده باشد.

3.اگر احساس می کنید کنار گذاشته شده اید یا مورد بی توجهی قرار گرفته اید، به دوست خود بگویید.

 اگر به خصوص با احساس مزاحم بودن مشکل دارید، وقتی با هم تنها هستید باید به دوست خود بگویید. اگر سعی کنید این مکالمه را در مقابل شریک زندگي دوست خود انجام دهید، ممکن است به عنوان تهاجمی یا توهین آمیز دیده شود.

• اگر این مسائل را با دوست خود با آرامش و احترام مطرح کنید، شانس بیشتری برای حل مشکلات خود دارید تا اینکه بی ادب یا خصمانه باشید.

• به عنوان مثال، می‌توانید با گفتن جمله‌ای مانند این موضوع را مطرح کنید: «احساس می‌کنم اکنون که با سارا ازدواج كردي، به اندازه گذشته تنها نمی‌نشینیم. من فکر می کنم خیلی خوب است که شما در یک رابطه هستید، اما دوستی شما برای من اهمیت زیادی دارد و می خواهم زمان بیشتری را با هم صرف کنیم.

مقاله مرتبط: كنار آن پسر كه دوست داريد چطور رفتار كنيد؟

4.سنت ها و فعالیت های مشترک مورد علاقه خود را حفظ کنید.

 بسیاری از دوستان کارهای معمولی دارند، مانند رستوران رفتن در پنجشنبه شب یا تماشای فیلم با یکدیگر در آخر هفته. تمام تلاش خود را بکنید تا برخی از سنت های خود و دوستتان را که برای شما مهم هستند حفظ کنید و به دوستتان بگویید که این فعالیت های مشترک چقدر برای شما مهم هستند.

• با حفظ برخی از سنت های خود، می توانید مطمئن شوید که پیوند بین شما و دوستتان قوی باقی می ماند.

• اگر شما و دوستتان از انجام برخی از کارهایی که قبلا انجام می دادید دست بردارید، آن را خیلی شخصی نگیرید. فقط مطمئن شوید که سعی می کنید روال یا سنت هایی را که برای شما مهم هستند حفظ کنید.

روش 3

یافتن راه های جدید برای تحقق خود

1.اگر انتظارات دوستی شما دیگر برآورده نمی شود، از او جدا شوید.

حتی اگر شما و دوستتان تا حد امکان به هم نزدیک باشید، شما توسط دوستی خود تعریف نمی شوید. اگر رابطه دوستتان آنقدر شدید شد که زمان زیادی برای شما باقی نمانده است، باید بدانید که شما می‌توانید به هر طریقی خارج از دوستی‌تان تحقق پیدا کنید.

• اگر در درک این موضوع مشکل خاصی دارید، فهرستی از ویژگی های مثبت و اهداف خود تهیه کنید. این به شما نشان می دهد که هویتی خارج از دوستی خود دارید.

• اگر خود را فردی فعال و با ارزش تصور می کنید، به طور بالقوه می توانید عزت نفس خود را افزایش دهید، که باعث می شود کمتر شبیه مزاحم زندگی دوست خود باشید.

• برای زمانی که با هم گذرانديد سپاسگزار باشید.

درک کنید که مردم برای مدتی دور هم جمع می شوند و سپس از هم جدا می شوند.

• از هیجان حرکت رو به جلو و ایجاد دوستی های جدید لذت ببرید.

2.گروه های دوستان جدید را پيدا كنيد.

 وقتی دوست خوب شما رابطه ای را شروع می کند، می تواند فرصتی عالی برای صمیمی تر شدن با دوستان دیگر باشد. می توانید سعی کنید زمان بیشتری را با سایر افرادی که در حال حاضر با آنها دوست هستید بگذرانید یا می توانید گروه های دوستان کاملاً جدیدی را کشف کنید. هنگامی که یک دوست خوب درگیر یک رابطه باشد، دوستان جدید می توانند نیاز شما به تعامل اجتماعی را برآورده کنند.

• می توانید با شروع یک فعالیت اجتماعی جدید سعی کنید گروه های دوستان جدیدی پیدا کنید. به عنوان مثال، می توانید به یک لیگ ورزشي، یک سازمان سیاسی یا یک باشگاه کتاب بپیوندید.

• اگر هنوز در دانشگاه هستید، گروه هاي متنوعی وجود دارد که می توانید در محوطه دانشگاه به آنها بپیوندید.

3.زمان بیشتری را به سرگرمی ها اختصاص دهید.

 بسیاری از مردم سرگرمی‌هایی دارند که همیشه می‌خواستند آن‌ها را انتخاب کنند یا زمان بیشتری را صرف آن کنند، مانند نواختن ساز، دویدن، یادگیری زبان، باغبانی، نوشتن و نقاشی.

• وقتی دوست شما رابطه ای را شروع می کند، می تواند زمان مناسبی برای کشف هر فعالیتی باشد که می خواهید امتحان کنید. اینها می توانند به شما کمک کنند تا احساس اتکا به خود و خودشکوفایی داشته باشید.

سرگرمی‌ها و سایر فعالیت‌ها نیز می‌توانند راه بسیار خوبی برای شروع لذت بردن از زمانی باشد که توسط خودتان سپری می‌کنید، اگر بعد از شروع رابطه با دوستتان بیشتر تنها هستید.

4.

4.به دنبال شریک زندگی خود باشید.

 وقتی دوست شما رابطه ای را شروع می کند، ممکن است زمان خوبی برای شما باشد که به دنبال شریک زندگی خود باشید. حتی می‌توانید از دوست و شریک زندگی اش بخواهید که به شما کمک کنند تا با کسی آشنا شويد.

مطلب پیشنهادی

چطور با توپ يوگا ورزش كنيم

چگونه با توپ یوگا ورزش کنیم

در حالی که توپ‌های یوگا به طور سنتی برای فعالیت‌های همنام خود استفاده می‌شوند، می‌توان …

اعتماد دوباره به همسر سابق

چگونه دوباره به همسر يا نامزد سابق اعتماد كنيم؟

بازسازی اعتماد با یک سابق می تواند واقعا سخت باشد و ممکن است زمان زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *