كنار آن پسر كه دوست داريد چطور رفتار كنيد
عاشق كردن آن پسر كه دوست داريد از رفتار شما سرچشمه مي گيرد.

كنار آن پسر كه دوست داريد چطور رفتار كنيد؟

نمی‌دانید وقتی پسر ي که او را دوست داريد در اطراف است چگونه رفتار کنید؟ ممکن است زمانی که با او صحبت می کنید عصبی یا ناخوشایند شوید، یا شاید ندانید که چگونه توجه او را وقتی که در یک جمع هستید جلب کنید. خبر خوب این است که کاملاً ممکن است كه علاقه خود را به او نشان دهید که وقتی در اطراف او هستید، بدون اینکه بیش از حد به چیزها فکر کنید یا رفتارتان را ناخوشایند کنید، نشان دهید که چقدر عالی و سرگرم کننده هستید. ما نکاتی را گردآوری کرده ایم تا به شما نشان دهیم چگونه. با رفتار مناسب مي توانيد مردي را كه دوست داريد تبديل به يك خواستگار كنيد.

قسمت 1

جلب توجه يك پسر به عنوان خواستگار

1.ارتباط چشمی برقرار کنيد.

 اول به او نگاه‌های معمولی كنيد، در غیر این صورت ممکن است او هول شود. وقتی او متقابل به شما نگاه كرد، لبخند شیرینی بزنید و بعد به کاری که انجام می دادید برگردید. اگر تمام روز بنشینید و به او خیره شوید، او فکر می کند که شما کمی وسواسی هستید. با این حال، وقتی با او صحبت می کنید، به اندازه کافی اعتماد به نفس داشته باشید.

2. از او سوال بپرسيد.

 بپرسید ساعت چند است، بپرسید آیا کسی از افرادی که برای كار دانشجویی شرکت می کنند را می شناسد؟ یک چیز ساده، چیز مهمی نیست.

• اگر با او صحبت می کنید، اشکالی ندارد که هر چند وقت یک بار به او نگاه كنيد. خیره شدن به چشمان او در طول کل مکالمه ممکن است کمی شدید باشد.

وقتي يك پسر را دوست داريد بگذاريد او ببيند كه به شما خوش مي گذرد.

3.کاری کنید که دوستانش متوجه شما شوند.

 این بدان معنا نیست که شما باید بی‌رحمانه بين خودتان و دوستان او ارتباطي برقرار كنيد. این بدان معنی است که شما باید در اطراف دوستان او خونسرد و سرگرم کننده رفتار کنید و سعی کنید کمی آنها را بشناسید. اگر زیاده روی کنید، پسرها ممکن است تصور اشتباهی از شما داشته باشند. درعوض، مهربان و علاقه مند باشید، از دوستانش در مورد تیم های ورزشی مورد علاقه شان یا برنامه های آخر هفته بپرسید و فقط سعی کنید با خونسردی رفتار کنید بدون اینکه مشخص کنید دوستشان را واقعا دوست دارید.

• اگر دوستانش متوجه شما شوند و از شما خوششان بیاید، ممکن است در مقابل آن پسر در مورد شما صحبت کنند که باعث می شود او بیشتر متوجه شما شود.

• در برابر اصرار برای فرستادن دوستان مشتركتان برای پرسیدن اینکه آیا او شما را دوست دارد مقاومت کنید. او فکر خواهد کرد که شما در حال تلاش برای ایجاد یک رابطه هستید. این بلافاصله به او برمي خورد و او فکر نمی کند که خوب باشد. حتی پرسیدن از دوستان در مورد اینکه او چگونه کار می کند یا چه کاری انجام می دهد، اساساً نشان می دهد که شما به آن مرد علاقه دارید. (وقتی زمان نشان دادن علاقه خود فرا می رسد، می خواهید شجاع باشید و خودتان این کار را انجام دهید.)

4. بگذارید او شما را ببیند که به شما خوش می گذرد.

 اگر آن مرد در اطراف شماست اما با شما صحبت نمی کند، وقت خود را به نظر غمگین یا بی حوصله نگذرانید و منتظر باشید تا او به سمت شما بیاید. در عوض، از دوستاني كه داريد لذت ببرید با آنها معاشرت کنید، بخندید، داستان های خنده دار بگویید، به جای نگاه کردن به اطرافتان درگیر باشید و فقط فردی باشید که دیگران بخواهند با او معاشرت کنند. او را وادار کنید که به سمت شما بیاید و گفتگو کند زیرا دیگران از حضور شما لذت می برند.

• اگر به نظر می‌رسید که تقاضای زیادی دارید و توسط مردم احاطه شده‌اید، او نمی‌ترسد. در عوض، او فقط می خواهد شما را بیشتر بشناسد.

• پسرها دخترانی را دوست دارند که بودن در کنارشان لذت بخش است. به او اجازه دهید به جای جستجوی بی حوصله برای انجام کارهای سرگرم کننده در تلفن شما، شما را در حال انجام يك كار سرگرم كننده ببينيد.

5. مثل کسی که نیستید رفتار نکنيد.

 اگر با آن مرد صحبت می کنید، هر چقدر هم که به نظر می رسد مزخرف باشد، بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که خودتان باشید. به هر حال، شما می خواهید که او شما را دوست داشته باشد، اینطور نیست، به جای این که تصوری از این که فکر می کنید یک فرد عالی باید چگونه باشد؟ لازم نیست به او اجازه دهید همه چیز درباره شما را به یکباره بداند، اما به طور کلی باید به روشی که در اطراف دوستان خود انجام می دهید رفتار کنید، فقط کمی کمتر صميمي تر. ممکن است در ابتدا احساس خجالتی کنید، اما هرچه بیشتر با آن مرد صحبت کنید، راحت‌تر خواهید بود. شما اين مرد را به عنوان خواستگار در ذهن خود داريد پس نبايد در برابر او فيلم بازي كنيد.

• ممکن است فکر کنید که پسرها دخترهای خنگ را دوست دارند که فقط می‌خندند و موهایشان را به عقب می‌اندازند، یا دخترانی که فقط  موهايشان را رنگ می‌کنند، اما اینطور نیست. پسرها بیشتر جذب زنان مستقلی می‌شوند که می‌توانند خودشان باشند.

6.از غيبت كردن در مورد ديگران پرهیز کنید.

 ممکن است فکر کنید که شایعه کردن یا گفتن چیزهای وحشتناک در مورد افرادی که هر دو می شناسید باعث می شود آن مرد فکر کند که شما فرد جالبی هستید، اما در واقع، اگرچه ممکن است به طور موقت به هر شایعه ای که ممکن است بشنوید علاقه مند شود، فکر می کند. شما فردی خرده پا هستید و نمی توان به او اعتماد کرد. هیچ پسری نمی‌خواهد در کنار دختری باشد که همیشه در حال غيبت كردن است، زیرا این باعث می‌شود که او در مرکز درام به نظر برسد و هیچ پسری نمی‌خواهد در شعاع ده مایلی درام، به‌ویژه درام دخترانه باشد.

• در عوض صحبت ها را مثبت نگه دارید. شما می خواهید که پسر هر زمان که با شما صحبت می کند، به جای اینکه انرژی منفی شما را احساس کند، یک تجربه سرگرم کننده و خوشایند داشته باشد.

• بعلاوه، اگر با او غیبت کنید، او به این فکر خواهد کرد که آیا در نهایت درباره او غیبت خواهید کرد یا خیر.

7. حسادت نکنيد.

 این بدترین کاری است که می توانید به عنوان یک دختر انجام دهید اگر می خواهید توجه یک پسر را جلب کنید. اگر او را در حال معاشرت با دختران دیگر دیدید، از او نپرسید که آیا آنها را دوست دارد یا درباره احمق، زشت یا چاق بودن آن دخترها صحبت نکنید. این فقط باعث می شود که شما به طرز مضحکی ناامن و به شدت حسود به نظر برسید. اگر حتی قبل از شروع آشنايي با آن مرد مانند یک فرد حسود به نظر می رسید، پس او از قبل شروع به تصور می کند که شما یک دوست دختر فوق العاده حسود خواهید بود.

• اگر دختری که هر دوی شما می شناسید آمد، به جای آن از دختر تعریف کنید وای آن پسر. او می بیند که شما آنقدر با خودتان خونسردی دارید که نیازی به رقابت با زنان دیگر ندارید.

8.از پسر در مورد علایقش بپرسید.

 بیایید با آن روبرو شویم: پسرها دوست دارند در مورد خودشان صحبت کنند. واقعاً چه کسی این کار را نمی کند؟ اگر می‌خواهید آن مرد از معاشرت با شما لذت ببرد، باید کاری کنید که او متوجه شود که به او اهمیت می‌دهید، از او در مورد تیم های ورزشی مورد علاقه اش، یا در مورد ورزش هایی که در یک تیم مدرسه بازی می کند، بپرسید. درباره گروه‌های موسیقی مورد علاقه‌اش، برنامه‌های تلویزیونی مورد علاقه‌اش یا حتی نوع غذای مورد علاقه‌اش صحبت کنید. البته می توانید مطالبی را در مورد خودتان نیز به اشتراک بگذارید. کاری نکنید که او احساس کند در حال بازجویی است، همانطور که می خواهید او را بشناسید.

• برخی از پسرها خجالتی هستند و در واقع دوست ندارند در مورد خودشان صحبت کنند. اگر این حس را دارید، پس موضوع را به چیزی تغییر دهید که هر دو می‌توانید به طور کلی درباره آن صحبت کنید، مانند برنامه‌های آخر هفته‌تان.

قسمت 2 حفظ توجه او

1.با همه خوش رفتار باشيد.

 این بسیار ساده است، اما بسیار موثر است. با او و دیگران نیز مهربان باشید. او خواهد دید که شما چه آدم دلپذیری هستید. اگر با دیگران خشن و بد رفتار باشید، اما با او مهربان باشید، این رفتار شما را در نظر او محترم نمي كند. رفت و برگشت بین خیلی خوب و سرد/ مغرور باعث می شود که شما دروغین به نظر برسید. انجام بازی‌های فکری به شما حس بد خلقی و نگهداری زیاد می‌دهد.

• اگر او به آشنايي با شما فکر می کند، می بیند که این کار آسان خواهد بود زیرا شما با همه کنار می آیید. هیچ پسری دوست ندارد با دختری آشنا شود که شهرت دارد با همه دعوا می کند یا فقط بی دلیل با مردم بد می کند.

مقاله مرتبط: نشانه هايي كه شما عاشق كسي هستيد

2.از او تعریف کنید.

 تعریف های ساده و واقعی عالی هستند. اگر چیز ساده ای پیدا کردید که بتوانید درباره او تعریف کنید، آن را دنبال کنید. یک جنبه کاملاً بی ضرر از ظاهر او یا کیفیتی را در مورد او انتخاب کنید که سزاوار تعریف و تمجید باشد. می توانید چیزی مانند “من مدل موی جدید شما را دوست دارم” یا “این واقعاً جالب است که چگونه می توانید در بیسبال آنقدر خوب باشید و برای موفقیت در مدرسه وقت داشته باشید.” آنقدر که باید شخصی باشد. نیازی نیست با گفتن جمله ای مانند “تو در آن پیراهن خیلی جذاب به نظر میرسی” او را ناراحت کنید. این تعریف ها را برای بعد از خواستگاري ذخیره کنید.

• در هر یا دو مکالمه بیش از یک بار از او تعریف نکنید. اگر مدام تعارف کنید، ممکن است او احساس کند که کلافه شده یا انگار شما به او چسبيده ايد.

3.وقتی با آن پسر صحبت می کنید نام او را بگویید.

 مردم دوست دارند نام آنها را بشنوند، بنابراین وقتی با او صحبت می کنید از نام او استفاده کنید. لازم نیست در طول مکالمه خود بیش از یک یا دو بار از آن استفاده کنید. این برای ایجاد احساس خاص در او کافی خواهد بود.

4.یک هم صحبت سرگرم کننده باشید.

 از کارهایی که در آخر هفته انجام دادید، داستان های خنده دار را برای او تعریف کنید. در مورد چیز مسخره ای که در اخبار شنیده اید صحبت کنید. در مورد عشق خود به رقصیدن یا نواختن پیانو بحث کنید. مکالمه را به جلو و عقب ادامه دهید و از نشان دادن جنبه مسخره خود نترسید و او را به شوخی های مزخرف خود بخندانید. فقط یک فرد سرگرم‌کننده و پویا باشید که می‌توانید با او صحبت کنید، و او می‌خواهد برای اطلاعات بیشتر برگردد.

• اشکالی ندارد اگر مکالمه متوقف شود و چیزی برای گفتن به ذهنتان نیاید. لبخند بزنید، و سپس چیزی را مطرح کنید، حتی اگر به نوعی تصادفی باشد. با کمی سکوت ناراحت نشوید. اگر شما و آن مرد با یکدیگر راحت هستید، به زودی، شما نیز راحت خواهید بود که سکوت را به اشتراک بگذارید .

5.آرامش خود را حفظ کنيد.

 سعی کنید تا جایی که می توانید آرامش خود را حفظ کنید، حتی اگر پروانه ها را در شکم خود احساس می کنید. شما هنوز هم می توانید شاد و سرگرم کننده باشید بدون اینکه عصبی شوید یا زیاد یا با صدای بلند صحبت کنید فقط به این دلیل که

اطراف پسر مورد علاقه خود هستيد اگر متوجه شدید که بیش از حد هیجان زده شده اید، نفس عمیقی بکشید و آرام شوید. اگر لازم است به چهره او نگاه نكنيد به دور نگاه کنید. اگر واقعاً این شخصیت شما نیست، لازم نیست کاملاً سرد باشید، اما سعی کنید در اطراف او خیلی مشتاق یا هیجان زده به نظر نرسید وگرنه ممکن است کمی غرق شود.

• بین حفظ خونسردی و رفتاری که انگار برایتان مهم نیست تفاوت وجود دارد. او همچنان باید بتواند بگوید که شما کمی به او لطف دارید، بدون اینکه فکر کند در کمد خود زیارتگاهی به او اختصاص داده شده است.

6. او را کنجکاو کنيد.

هنگامی که توجه او را به خود جلب کردید، کاری که می خواهید انجام دهید این است که او را برای کارهای بیشتر ادامه دهید. شما می خواهید علاقه او را جلب کنید و به او کاری کنید که ببیند شما یک دختر منحصر به فرد هستید که او می خواهد بیشتر با او آشنا شويد. شما می توانید این کار را با کمی مرموز بودن انجام دهید و بلافاصله همه کارت های خود را روی میز قرار ندهید. او را وادار کنید که بیشتر در مورد شما بداند. وقتی با او صحبت می کنید، به جای اینکه منتظر بمانید تا قبل از خداحافظی، حوصله او سر برود. بگویید باید در حالی که هنوز در حال گفتگوی عالی هستید، بروید. این باعث می شود که او بخواهد بیشتر شما را ببیند تا بتوانید به گفتگوی عالی خود ادامه دهید.

• اگر آن مرد مجذوب شما شده باشد، پس او می خواهد زمان بیشتری را با شما بگذراند، شاید حتی از شما درخواست خواستگاري كرد. اگر از شما درخواست كرد. خیلی هیجان زده نشوید، اما به او بگویید که از این بابت خوشحال هستید.

مطلب پیشنهادی

انتخاب بين چند خواستگار

بین چند خواستگار چطور انتخاب كنيم؟

داشتن خواستگار زياد لزوما چیز بدی نیست. در واقع، چند پسر که می خواهند با …

چطور با توپ يوگا ورزش كنيم

چگونه با توپ یوگا ورزش کنیم

در حالی که توپ‌های یوگا به طور سنتی برای فعالیت‌های همنام خود استفاده می‌شوند، می‌توان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *