رابطه جنسی عصبانی چگونه است
رابطه جنسی عصبانی بخشي از زندگي زناشويي است كه در هر ازدواجي ممكن است پيش بيايد.

رابطه جنسي در حالت عصبانی چگونه است؟

رابطه زناشويي عصبانی درگیر پرخاشگری و اشتیاق فروخورده در طول اعمال جنسی است که اغلب وحشیانه و شدید هستند. زن و شوهر ممکن است پس از یک دعوای شدید در حالی که احساسات هنوز بالاست، درگیر رابطه جنسی با عصبانیت شوند، یا ممکن است ساعت‌ها یا روزها بعد به شکل «رابطه جنسي با عصبانيت» شروع شود. گاهی اوقات رابطه جنسی عصبانی جایگزین بحث در مورد مسائل رابطه می شود. تا زمانی که همه شرکا با این تجربه موافقت کنند و این تجربه به روشی امن و راحت انجام شود، رابطه جنسی عصبانی می تواند بخش سالمی از یک رابطه عاشقانه باشد.

در اینجا به این می پردازیم که رابطه جنسی عصبانی چگونه ممکن است، اهمیت رضایت، و چگونگی راحت کردن رابطه جنسی عصبانی برای همه طرفین درگیر باشد. ما همچنین در مورد اینکه چگونه رابطه جنسی عصبانی می تواند بر سلامت روان فرد تأثیر بگذارد صحبت می کنیم.

رابطه جنسی عصبانی چگونه است؟

ممکن است کسی که هرگز رابطه جنسی در عصبانيت نداشته است از خود بپرسد که در طول این نوع برخورد جنسی چه اتفاقی می افتد. جس اوریلی، دکترا، متخصص جنسی ، توضیح می دهد که رابطه جنسی عصبانی ممکن است شامل موارد زیر باشد:

قطع بحث برای داشتن رابطه جنسی فیزیکی

فعالیت های جنسی که از هنجارهای فرد دور می شوند (بیان تمایلات حیوانی تر)

خودانگیختگی

احساس آرامش بیشتر و منطقی بعد از رابطه جنسی. تسکین تنش

حالت‌های انتقالی برانگیختگی (مثلاً وقتی خشمگين هستیم، بدن ما از نظر فیزیکی با افزایش ضربان قلب، فشار خون و گرگرفتگی برانگیخته می‌شود؛ این تغییرات در طول برانگیختگی جنسی نیز تجربه می‌شوند و گاهی اوقات می‌توانند باعث تحریک آن شوند)

رابطه جنسی عصبانی بخش سالمي از يك ازدواج است.

رابطه جنسی عصبانی و رضایت

رضایت در تمام جنبه های زندگی ضروری است. وقتی ما به چیزی رضایت می دهیم، به این معنی است که شرایط موجود را تأیید می کنیم و با آن موافقت می کنیم. از آنجایی که رابطه جنسی عصبانی می تواند خشن، وحشیانه و دیوانه کننده باشد، مهم تر از همیشه است که مطمئن باشیم که شریک زندگی ما همیشه راحت و خوب است.

وقتی صحبت از رابطه جنسی عصبانی می شود، ضروری است که هر دو طرف های درگیر با اعمال جنسی موافقت کنند.

Shagoon Maurya، روانشناس، روان درمانگر می گوید: “رضایت نه تنها سالم و بی خطر است، بلکه هیجان انگیز است. شما با رضایت شریک زندگی خود به احتمال زیاد در صمیمیت جنسی بهتر عمل خواهید کرد. بنابراین. در مورد صمیمیت جنسی اولین کاری که باید انجام دهید، درخواست از شریک زندگی خود [برای رضایت] است.”

آیا می توانید با همسر رابطه جنسی عصبانی داشته باشید؟

. همانطور که می‌توانیم به‌طور تصادفی با همسر رابطه جنسی داشته باشیم، زمانی که عصبانی نیستیم، ممکن است این کار را در زمان ناراحتی نیز انجام دهیم.

چگونه رابطه جنسی عصبانی را انجام دهيم؟

به گفته موریا، رابطه جنسی  عصبانی ممکن است ابزاری سالم برای عبور از یک رابطه خشن باشد. با این حال، به دلیل ماهیت شدید آن، زوج ها ممکن است تردید کنند و بیشتر مضطرب شوند.

برای راحت‌تر کردن رابطه جنسی عصبانی، زوج‌ها باید:

برقراری ارتباط:

شروع ایده رابطه جنسی عصبانی حتی قبل از زدن یک وصله خشن ضروری است. این به عنوان رضایت عمل می کند و ترجیحات شریکمان را به ما می گوید. اگر گفتند نه، پس به تصمیم او احترام بگذارید. اگر اومی‌خواهد آزمایش کند، می‌تواند وقتی زمانش رسید، ادامه دهید.

حد و مرزها را تعیین کنید:

در طول رابطه جنسی عصبانی، داشتن رابطه جنسی خشن تر از حد معمول است. مواردی مانند اسارت، درد جسمی، سلطه گری و غیره در رابطه جنسی عصبانی بیشتر دیده می شود. گاهی اوقات ممکن است انجام چنین رابطه جنسی شدید برای کسی کمی افراط شود، تا جایی که ناراحت کننده و آزاردهنده شود. بنابراین، تعیین حد و مرز در اتاق خواب و تمرین آنها بسیار مهم است.

تفکر شهودی:

 شهودی را برای زمان داشتن رابطه جنسی عصبانی ایجاد کنید. گاهی اوقات ممکن است همه چیز خیلی جدی باشد. بنابراین، مهم است که خلق و خو را بخوانید و سپس با هر گونه پیشرفت جنسی به همسر خود نزدیک شوید.

مراقبت های بعد از رابطه جنسی:

رابطه جنسی فقط دریچه ای برای نزدیکی در زمان ناراحتی در رابطه بود. با این حال، این تنها نقطه شروع است. آنچه بعد از رابطه جنسی شدید اتفاق می افتد، مرحله بحرانی تر است. یعنی بحث جدی در مورد مشکلاتی که منجر به رابطه جنسی عصبانی شده است. سپس، صمیمیت ملایمی با شریک زندگی خود داشته باشید و مسائل را با دقت و محبت صحبت کنید.

رابطه سالم تری (خارج از رابطه جنسی) داشته باشید:

این یک بیانیه چتر است که شامل تلاش برای بهبود رابطه و خودتان است. به عنوان مثال، داشتن ارتباطات سالم، یک زندگی صمیمی قوی، یک زندگی حرفه ای راحت و غیره می تواند به شما کمک کند تا زندگی غنی تری با شریک زندگی خود داشته باشید. این به نوبه خود به شما این امکان را می دهد که رابطه جنسی سالم تری با شریک زندگی خود داشته باشید.

رابطه جنسی عصبانی چگونه بر سلامت روان تأثیر می گذارد؟

همانطور که قبلاً گفته شد، رابطه جنسی عصبانی شکل غیرکلامی ارتباط است. ممکن است برای اجتناب از ارتباط استفاده شود، اما داشتن رابطه جنسی عصبانی به جای ارتباط معمولا بهترین راه حل نیست. درگیر شدن در رابطه جنسی  عصبانی برای جلوگیری از برقراری ارتباط، مسئله مورد نظر را حل نمی کند.

رابطه جنسی عصبانی زمانی که رضایت وجود ندارد و/یا سوء استفاده صورت می گیرد، بر سلامت روان تأثیر می گذارد. موریا همچنین معتقد است که اگر عصبانیت اغلب به رابطه جنسی منجر شود، الگویی ناسالم در رابطه ایجاد می کند زیرا ذهن شما شروع به یکسان سازی خشم با برانگیختگی و میل می کند.

به نوبه خود، شریک زندگی ممکن است تمایل به احساسات منفی برای تسهیل درگیری جنسی داشته باشند. این به عنوان پاسخ پاولوی شناخته می شود، که در آن افراد مشروط به الگوها می شوند.

  اندازه گیری موفقیت در رابطه جنسی عصبانی

بهترین راه برای سنجش موفقیت رابطه جنسی عصبانی این است که بپرسید. از شریک زندگی خود بپرسید که آیا از رابطه جنسی لذت می برد و احساس راحتی می کرد. خودتان را ارزیابی کنید و به این فکر کنید که این تجربه چه احساسی در شما ایجاد کرده است. آیا بعد از آن احساس بهتری دارید یا بدتر؟ راضی کننده بود؟ آیا احساس ناخوشایندی دارید؟

مهمترین چیزی که باید به خاطر بسپارید این است که از رابطه جنسی عصبانی به عنوان وسیله ای برای جلوگیری از آنچه واقعاً در حال وقوع است استفاده نکنید. رابطه جنسی مسائل را حل نمی کند یا آنها را بهتر نمی کند.

مقاله مرتبط: تحريك جنسي همسر با كمك صحبت هاي کثیف

ارتباط همیشه بهترین گزینه خواهد بود و اگر شما و شریک زندگیتان نمی دانید چگونه با هم حرکت کنید، درمان گزینه ای برای کشف است.

در پایان، سعی نکنید از رابطه جنسی عصبانی به عنوان جایگزین استفاده کنید، این می تواند به یک اعتیاد سمی تبدیل شود و احتمالاً برای همه افراد درگیر مضر باشد.

خلاصه

رابطه جنسی  عصبانی به دلایلی وجود دارد، بنابراین اگر شما و شریک زندگیتان رضایت خود را برای انجام رابطه جنسی عصبانی داده اید، ممکن است ارزش بررسی را داشته باشد. با خیال راحت از آن لذت ببرید!

در مورد مرزها بحث کنید و به زبان بدن یکدیگر توجه کنید تا ببینید آیا این تجربه برای هر یک از شما سرگرم کننده است یا خیر. با این حال، اگر متوجه شدید که شما و همسرتان از رابطه جنسی  عصبانی برای جایگزینی در مورد مسائل مهم رابطه استفاده می کنید، ممکن است وقت آن رسیده باشد که با یک زوج درمانگر صحبت کنید.

مطلب پیشنهادی

استرس عروسی را چطور مديريت كنيم.

چگونه استرس عروسی را مدیریت کنیم

ازدواج هیجان انگیز است، اما همچنین می تواند فوق العاده استرس زا باشد. برنامه ریزی …

خواستگاري از همکار

بايدها و نبايدها در آشنايي و خواستگاري از همکار

بیشتر بزرگسالان یک سوم عمر خود را صرف کار می کنند. جای تعجب نیست که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *