چگونه به همسر خود بگويم فتيش پا دارم
براي صحبت در مورد فانتزي ها و فتيش با همسر ايجاد بستر مناسب ضروري است.

چگونه به همسر خود بگوييم فتيش پا داريم؟

از داشتن  فتيش برای پاهای جذاب شریک زندگی خود خجالت نکشید. راهی وجود دارد که بدون ایجاد حس خجالت به همسر خود درباره فتيش پای خود بگویید. اگر می خواهید بدانید که چگونه در مورد عشق خود به پاها اظهار نظر کنید، فقط این مراحل آسان را دنبال کنید.

قسمت

1

بسترسازی

مرحله 1 فوراً فتيش پاي خود را نگوييد.

فوراً  فتيش پاي خود را آشكار نکنید. اگر می خواهید شریک زندگی تان با فتیش پای شما خوب آشنا باشد. بدترین کاری که می توانید انجام دهید این است که فوراً آن را آشکار کنید. اگر تازه در اوايل ازدواج خود هستید یا حتی تازه نامزد شده ايد و می گویید: “من یک فتيش پا دارم!” به احتمال زیاد اين جمله همسر شما را مي ترساند. اگر می خواهید به شریک زندگی خود در مورد فتيش پای خود بگویید و بهترین نتایج را به دست آورید، باید منتظر زمان عالی باشید.

در حالت ایده‌آل، باید صبر کنید تا قبل از اینکه در مورد فتیش پای خود صحبت کنید، با نامزد خود تجربه جنسی داشته باشید.

مرحله 2 هنگامی که آماده شدید شروع به لمس پاهای همسر خود کنید.

وقتی آماده شدید شروع به لمس پاهای همسرتان کنید. هنگامی که با شریک زندگی خود راحت تر شدید، وقت آن است که رفتار او را آزمایش کنید. می توانید شکم، پاهای همسرتان را ببوسید و سپس به سمت پاهایش حرکت کنید. مستقیم به سمت پاها نروید، در غیر این صورت ممکن است شریک زندگی خود را عصبانی کنید. همچنین اگر در حال تماشای تلویزیون هستید و می‌خواهید پاهای همسرتان را ماساژ دهید، می‌توانید شروع به لمس پاهای همسرتان کنید.

هنوز شروع به لیسیدن یا مکیدن پای همسرتان نکنید – این ممکن است خیلی زود باشد.

براي صحبت در مورد فتيش خود با همسرتان مراحل را در نظر بگيريد.

مرحله 3 ببینید آنها چگونه واکنش نشان می دهند.

ببینید چه واکنشی نشان می دهند. وقتی به سراغ پا می روید همسر شما چه واکنشی نشان می دهد؟ آیا زمزمه های تایید، گاه و بیگاه، “اوه، این احساس خوبی دارد” را می شنوید و یک لبخند آرام زیبا را روی صورت آنها می بینید؟ اگر چنین است، پس همه چیز در مسیر درست پیش می رود. در صورتيكه شریک زندگی‌تان کنار می‌رود، یا حتی صریحاً می‌گوید که وقتی پای او را لمس می‌کنید دوست ندارد، پس وقت آن است که اين كار را لغو کنید.

اگر شریک زندگی شما واکنش منفی نشان می دهد، ناامید نشوید. ممکن است هنوز بتوانید همه چیز را تغییر دهید. با این حال، این بدان معنی است که تا زمانی که صحبت بزرگی را انجام ندهید، دیگر نباید به سراغ پاها بروید.

مرحله 4 اگر شریک زندگی شما واکنش مثبت نشان می دهد، از پای او تعریف کنید.

اگر شریک زندگی شما واکنش مثبت نشان می دهد، از پای او تعریف کنید. زیاده روی نکنید – فقط بگویید: “تو پاهای جذابی داری” یا “من فقط پاهای تو را دوست دارم.” هنوز آن را شبیه یک طلسم نکنید – فقط به همسرتان بگویید که پاهای شگفت انگیزی دارد. این کار باعث می‌شود که شریک زندگی‌تان راحت‌تر اخبار را ببلعد تا اینکه قبل از اینکه به پاهای همسرتان توجه ویژه‌ای داشته باشید، کاملاً اظهار می‌کنید که پاها را دوست دارید.

علاوه بر این، اگر واقعاً احساس می‌کنید که لازم است پای او را ذکر کنید، می‌توانید وقتی یک شب بیرون می‌روید از او تعریف کنید. می توانید بگویید: “پاهای شما در آن کفش ها عالی به نظر می رسند.” اما زیاده روی نکنید، وگرنه آنها نمی دانند که شما یک فتیش پا دارید و فکر می کنید که آنها را فقط به خاطر پاهایشان دوست دارید.

قسمت

2

اعتراف به فتیش پای شما

مرحله 1 زمان مناسب را برای انجام آن انتخاب کنید.

زمان مناسب را برای انجام آن انتخاب کنید. زمان مناسب برای پذیرش فتیش پا چه زمانی است؟ هیچ قانون طلایی وجود ندارد، اما احتمالاً نباید آن را در وسط یک كار ديگر انجام دهید. درعوض، زمانی را انتخاب کنید که شما و شخص خاصتان در حال معاشرت هستید و احساس خوبی نسبت به یکدیگر دارید – در حالی که کمی حریم خصوصی دارید. وقتی به محل زندگی خود برگشتید و فکر می کنید ممکن است دوباره به صمیمیت نزدیک شده اید، می توانید به همسرتان بگویید.

مرحله 2 بر لذت بدست آوردن آنچه می خواهید تمرکز کنید.

بر لذت بدست آوردن آنچه می خواهید تمرکز کنید. ما موجوداتی اجتماعی هستیم و نشانه هایی را از اطرافیانمان دریافت می کنیم، و احساسات ما مسری هستند—بنابراین، اگر با اضطراب به شریک زندگی خود نزدیک شوید، او نیز احساس اضطراب می کند. در عوض، خیال پردازی کنید که وقتی همسرتان به درخواست شما «بله» می‌گوید، چه حس خوبی به شما دست خواهد داد.

خیلی بهتر است به جای تصور واکنش ضعیف شریک زندگی خود، واکنش مثبت او را تصور کنید.

مرحله 3 فتیش خود را با هیجان به اشتراک بگذارید.

فتیش خود را با هیجان به اشتراک بگذارید. صادق باشید. فقط بگویید: “هی، من یک احساسي برای پا دارم.” یا “می خواهم بدانی که من یک فتیش پا دارم.” به آنها اجازه دهید هیجان و آرامش شما را احساس کنند – این به آنها کمک می کند خواسته های شما را بپذیرند زیرا احساس راحتی بیشتری خواهند کرد.

اگر چیزی نمی شنوید، می توانید بپرسید، “نظر شما چیست؟” اما به طور کلی، ایده خوبی است که به همسرتان زمان بدهید تا اخبار را پردازش کند.

مرحله 4 به احساسات شریک زندگی خود واکنش مناسب نشان دهید.

به احساسات شریک زندگی خود واکنش مناسب نشان دهید. از چند طریق می توان این خبر را گرفت. بهترین حالت این است که شریک زندگی شما بگوید: “واقعاً؟ با این حال، احتمال بیشتری وجود دارد که شریک زندگی شما اطلاعات بیشتری بخواهد یا کاملاً نمی داند چگونه واکنش نشان دهد. بدترین سناریو این است که شریک زندگی شما کاملاً فتیش شما را نپذیرد و فکر کند که پاها کاملاً زشت هستند. با این حال، حرف خود را گفته‌اید، و اکنون وقت آن است که بالغ شوید و با واکنش شریک زندگی‌تان با آرامش و بزرگسالی برخورد کنید. هر اتفاقی که بیفتد، باید به خود افتخار کنید که صادق هستید.

اگر شریک زندگی شما فتیش پای شما را بپذیرد، عالی است. برای یک شب پر از سرگرمی آماده شوید.

اگر شریک زندگی شما به مدتی برای مقابله با آن نیاز دارد، کارها را آهسته انجام دهید. سعی نکنید در جلسه بعدی بوسیدن پای آنها را بیش از حد لمس کنید — منتظر بمانید تا شریک زندگیتان به شما چراغ سبز نشان دهد.

اگر شریک زندگی شما کاملاً به آن علاقه ندارد، پس نیازی نیست که سعی نکنید او را مجبور کنید. بالاخره زندگی کوتاه است و شما یک فتیش پا دارید. حالا، این شما هستید که تصمیم می گیرید آیا می توانید رابطه ای را تحمل کنید که به شما اجازه نمی دهد از فتیش پای خود لذت ببرید. این احتمال نیز وجود دارد که به مرور زمان نسبت به آن گرم شده و پس از مدتی کنجکاو شوند.

مقاله مرتبط: چگونه  همسرمان را عاشقانه در بغل بگیریم

بسیار معمول است که شرکا خواسته های کاملاً منطبق نداشته باشند. در مورد فتیش پا، با گفتگو شروع کنید که در آن بگویید “به این دلیل است که من این را دوست دارم. اینها خیالاتی هستند که من دارم و اینها چیزهایی هستند که در واقع می خواهم انجام دهم.” سپس، شریک زندگی شما می تواند از منو فعالیت ها را انتخاب کند و به شما اطلاع دهد که با چه چیزی راحت است.

مطلب پیشنهادی

ايجاد مرزهای عاطفی در ازدواج

چگونه در ازدواج خود مرزهای عاطفی ایجاد کنید

مرزهای عاطفی محدودیت هایی هستند که شما برای انرژی و احساساتی که در یک رابطه …

باج‌گیری عاطفي

چگونه باج گیری عاطفی را بشناسیم و از خود محافظت کنیم

همه ما آن یک نفر را در زندگی خود داریم که همه دکمه های ما …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *