آماده شدن براي يك پرواز بين المللي
براي آماده شدن در پرواز بين المللي راه هاي وجود دارد كه قبل از پرواز بايد مطالعه كنيد.

نحوه آماده شدن برای یک پرواز بین المللی

پرواز بین المللی نیازمند کمی برنامه ریزی و آمادگی بیشتر است. بنابراین، به یک آماده سازي سریع در مورد کارهایی که باید قبل از پرواز به خارج از کشور انجام دهید نیاز دارید. ما از متخصصان سفر خواسته‌ایم تا توصیه‌های تخصصی داشته باشند. با راهنمای زیر به عنوان مرجع، شما آماده سفر بدون نگرانی به صورت بین المللی خواهید بود.

مطمئن شوید که تمام مدارک مورد نیاز سفر را دارید

اول از همه، مطمئن شوید که پاسپورت شما معتبر است و منقضی نشده است. بنابراین، حتما تاریخ صدور پاسپورت خود را که می توانید در صفحه اطلاعات دفترچه گذرنامه خود یا جلوی کارت گذرنامه خود بیابید، بررسی کنید. برخی از کشورها نیاز دارند که پاسپورت شما حداقل شش ماه پس از تاریخ سفر شما معتبر باشد. برخی از خطوط هوایی در صورت عدم رعایت این شرط به شما اجازه سوار شدن نمی دهند.

کتی ناسترو، کارشناس سفر نیز می‌گوید، بسته به جایی که می‌روید، مطمئن شوید که ویزای سفر مناسب را درخواست کرده‌اید. مطمئن شوید که به مدارک لازم در هنگام ورود مجهز هستید. اگر در مورد آنچه برای یک مکان خاص نیاز دارید مطمئن نیستید. به وب‌سایت وزارت امور خارجه بروید—در برگه سفر بین‌المللی، «درباره مقصدتان بدانید» را انتخاب کنید.

او توضیح می‌دهد: «در آنجا، می‌توانید کشوری را که قصد سفر به آن را دارید تایپ کنید. درباره مواردی که ممکن است در مورد ویزای سفر مورد نیاز باشد یا نباشید، بدانید.

پرواز بين المللي با پرواز داخلي متفاوت است

آیا برای سفر بین المللی به واکسیناسیون یا واکسن نیاز دارید؟

الزامات واکسیناسیون قبل از سفر به چند چیز بستگی دارد:

جایی که می‌روید:

 برخی از کشورها برای بیماری‌های خاصی مانند تب زرد یا فلج اطفال به مدرک واکسیناسیون نیاز دارند. كارشناس سفر می گوید: “و سفر در کشورهای در حال توسعه و مناطق روستایی ممکن است با بیماری های بیشتری در تماس باشد. به این معنی که ممکن است قبل از سفر به واکسن های بیشتری نیاز داشته باشید.”

سلامتی شما:

اگر بیماری مداوم دارید، سیستم ایمنی ضعیفی دارید، یا اگر باردار هستید، ممکن است به واکسن های اضافی نیاز داشته باشید.

واکسیناسیون های فعلی شما:

مهم است که در مورد واکسیناسیون های معمول خود به روز باشید.

چگونه باید قبل از سفر واکسینه شوید؟

حداقل چهار تا شش هفته قبل از سفر واکسینه شوید. به این به واکسن ها زمان دهيد تا شروع به کار کنند، بنابراین در هنگام سفر از شما محافظت می شود.” همچنین معمولاً مطمئن می‌شود که زمان کافی برای دریافت واکسن‌هایی که به بیش از یک دوز نیاز دارند، وجود دارد.»

یک روز قبل از پرواز بین المللی خود چه کاری باید انجام دهید؟

به محض اینکه ساعت 24 ساعت قبل از پرواز خود را نشان می دهد، به برنامه یا وب سایت خطوط هوایی بروید تا خود را بررسی کنید. او می‌گوید: «برای یک پرواز بین‌المللی، اطلاعات پاسپورت شما باید تأیید شود، بنابراین مطمئن شوید که آن را در اختیار دارید». و مطمئن شوید که برنامه خطوط هوایی خود را دانلود کنید، تا بتوانید به سرعت از هرگونه تغییر، تاخیر یا کنسلی پرواز مطلع شوید.

همچنین، کولین مک دانیل، مسافر جهانی، سردبیر Cruise Critic، می‌گوید، اگر دارو مصرف می‌کنید، تمام نسخه‌های خود را پر کنید، و مطمئن شوید که داروی کافی برای ماندگاری بیشتر از تعداد روزهای مورد انتظارتان را دارید و بسته‌های خود را بسته‌بندی کنید. دارو در کیف دستی خود برای جلوگیری از هر گونه شرایط اضطراری که ممکن است در صورت گم شدن چمدان شما پیش بیاید. در حالی که جعبه‌های قرص در چمدان شما راحت و ایمن هستند، بهتر است داروی تجویزی خود را در بطری‌های اصلی خود حمل کنید، زیرا قوانین بین‌المللی در مورد داروها متفاوت است و نوشتن نسخه، دوز و تجویز پزشک شما دقیقاً روی بسته‌بندی می‌تواند هرگونه سوالی را برطرف کند. در یک کشور خارجی،»

رانندگي

اگر در حال رانندگی هستید و ماشین خود را در فرودگاه ترک می کنید، مک دانیل پیشنهاد می کند از قبل پارکینگ را رزرو کنید. او می‌افزاید: «با توجه به مسافران زیادی که در این تابستان انتظار می‌رود، شما نمی‌خواهید در روز پرواز خود با ماشین در اطراف بگردید و جای خالی پیدا کنید.

اگر مدتی از آخرین پرواز شما گذشته باشد، مک دانیل همچنین توصیه می کند که از وب سایت TSA بازدید کنید تا با فرآیندها و پروتکل های فعلی آشنا شوید.

در پروازهای بین المللی چه لباسی باید بپوشید و چرا؟

اغلب پروازهای بین المللی در مسافت طولانی است، به این معنی که شما زمان زیادی را در آسمان خواهید گذراند. در پروازهای طولانی، پوشیدن لباس راحت بسیار مهم است. او ادامه می دهد: “شما می خواهید بتوانید با لباس های گفته شده بخوابید. بنابراین هر چیزی که در مدت زمان طولانی محدود کننده یا خارش باشد ارزش تجدید نظر دارد.”

پوشیدن لایه لایه یکی دیگر از نکات مفید است. یک نکته مهم که باید در نظر داشت این است که یک بار در پرواز، دمای کابین به دلایلی در حدود 71 تا 74 درجه فارنهایت حفظ می‌شود. (یکی از آنها این است که مسافران به دلیل هیپوکسی غش نکنند). بنابراین پوشیدن لباس‌های چند لایه بهتر است.

چقدر زود باید به فرودگاه رسید؟

برای یک پرواز بین المللی، مک دانیل توصیه می کند حداقل سه ساعت قبل از برنامه ریزی پرواز خود وارد شوید. او پیشنهاد می‌کند: «وب‌سایت فرودگاه خود را دوبار بررسی کنید، زیرا این موارد اغلب زمان‌های انتظار فعلی را در امنیت فهرست می‌کنند، بنابراین می‌دانید که آیا به زمان بیشتری نیاز دارید یا خیر».

او خاطرنشان می کند که پروازهای اواسط صبح و اواسط بعدازظهر عموماً افراد بیشتری را در مقایسه با پروازهای خیلی زود یا بسیار دیرهنگام می بینند، که باز هم می تواند بر شلوغی فرودگاه تأثیر بگذارد. ناسترو می افزاید: «و زمان های شلوغ تر سال، مانند تعطیلات زمستانی، به طور کلی افراد بیشتری را در حال سفر خواهید دید، بنابراین فرودگاه ها شلوغ تر و خطوط طولانی تر خواهند شد.

پارامترهای چک چمدان را درک کنید

همانطور که در حال برنامه ریزی برای زمان رسیدن به فرودگاه هستید. کارشناسان به زودی رسیدن به آنجا تکیه می کنند. به خصوص اگر در حال چک کردن چمدان هستید.

اگر در حال چک کردن چمدان برای یک پرواز بین‌المللی هستید، توجه داشته باشید که خطوط هوایی برای زمانی که می‌توانید این کار را انجام دهید، زمان‌های قطعی مشخصی دارند. به عنوان مثال، Nastro می گوید، American Airlines چک چمدان را 60 دقیقه قبل از پروازهای بین المللی قطع می کند. او هشدار می‌دهد: «اگر چمدان را چک می‌کنید، حتماً خط‌مشی‌های خطوط هوایی خود را بررسی کنید.

چه چیزی را باید در چمدان خود بسته بندی کنید؟

مک‌دانیل می‌گوید علاوه بر بسته‌بندی همه داروها، همانطور که قبلاً گفته شد. در کیف دستی‌تان، وسایل با ارزش (جواهرات، لوازم الکترونیکی و غیره)، شارژر تلفن، تعویض لباس و مدارک سفرتان را در چمدان دستي توصیه می‌کند.

مک‌دانیل می‌گوید: «در صورت گم شدن چمدان‌ها، به مواردی فکر کنید که کاملاً به آن‌ها نیاز دارید، و اگر می‌توانید، حتماً آن‌ها را در چمدان دستي خود ببندید». «همچنین، تصور نکنید که فقط به این دلیل که چمدان شما در یک محفظه بالای سر قرار دارد، از سرقت در امان است. ما داستان‌های زیادی را شنیده‌ایم که در حین خوابیدن مالک در نزدیکی چمدان، سرقت می‌شود. وسایل دستی خود را قفل کنید.»

به گفته Nastro، سایر وسایلی که باید در کیف دستی شما قرار بگیرند عبارتند از هدفون، یک بالش بادی یا بالش مسافرتی ترجیحی، یک روسری که به عنوان پتو نیز می‌شود، یک بطری آب، تنقلات، دستمال‌های ضدعفونی‌کننده، عینک و خودکار. که ممکن است برای مدارک مهاجرت به آن نیاز داشته باشید.

کارشناسان در مورد: صندلی راهرو، صندلی وسط یا صندلی پنجره؟

این واقعاً یک موضوع ترجیح شخصی است که کدام بهترین است. سالی فرنچ، کارشناس سفر در NerdWallet، می‌گوید: «اگر می‌خواهید مرتباً از جای خود بلند شوید تا پاهای خود را دراز کنید، یا فکر می‌کنید ممکن است نیاز به استفاده از دستشويي داشته باشید، اما نمی‌خواهید همسایگان خود را از خواب بیدار کنید، پس راهرو می‌تواند مطلوب‌تر باشد. . او می‌گوید، اما برای افرادی که می‌خواهند چیزی به آن تکیه دهند، صندلی پنجره ممکن است بهتر باشد.

مقاله مرتبط: چگونه نوزاد را برای سفر هوایی آماده کنیم

و صندلی وسط را نکوبید. فرنچ می‌افزاید: «در برخی از هواپیماها، صندلی وسط فضای پا کمی پهن‌تر دارد که می‌تواند یک جایزه تسلی بخش باشد.» Nastro همچنین اشاره می کند که صندلی وسط هر دو دسته را دارد . از ضربه خوردن توسط چرخ دستی نوشیدنی ها جلوگیری می کند. او می‌گوید: «هر کدام از صندلی‌ها را که انتخاب می‌کنید، فقط مطمئن شوید که بلند شوید. به دستشويي بروید تا استرس ناشی از قرار گرفتن در یک موقعیت طولانی مدت را از بین ببرید.»

مک‌دانیل می‌گوید اگر ترجیحی روی صندلی خود دارید، حتماً بلیطی رزرو کنید که شامل امکان انتخاب صندلی باشد. کنید.

مطلب پیشنهادی

استرس عروسی را چطور مديريت كنيم.

چگونه استرس عروسی را مدیریت کنیم

ازدواج هیجان انگیز است، اما همچنین می تواند فوق العاده استرس زا باشد. برنامه ریزی …

خواستگاري از همکار

بايدها و نبايدها در آشنايي و خواستگاري از همکار

بیشتر بزرگسالان یک سوم عمر خود را صرف کار می کنند. جای تعجب نیست که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *