ايده هاي خلاقانه براي تفريح با دوستان
اگر از انجام كارهاي تكراري با دوستان خسته شده ايد. اين مقاله ايده هاي جديدي براي تفريح به شما مي دهد.

ايده هاي خلاقانه براي تفريح با دوستان

اگر در شب  هاي تعطيل در این فکر هستيد که با دوستانتان “چه کار کنیم؟” اگر هرگز نمی دانید با دوستان خود چه کنید، کاری غیرعادی را امتحان کنید.

شما می خواهید دوستان خود را دعوت کنید اما نمی دانید همراه آنها چه کار کنید. اگر از همان کافه‌های قدیمی، سالن‌های سینما، یا روتین‌های آخر هفته خسته شده‌اید، وقت آن است که كارهاي جديد امتحان کنید.

برخی از این فعالیت‌های منحصربه‌فرد را با دوستانتان امتحان کنید تا شما را از یک روال معمولی روزانه خارج کرده و وارد حالت جدیدی از خلاقیت کنید، جایی که مکالمه و سرگرمی می‌تواند به حلقه‌های اجتماعی شما سرازیر شود.

كارهاي منحصر به فرد برای برنامه ریزی با دوستان

شاید تعجب نکنید که مغز انسان عاشق انجام کارهای جدید است. در واقع، محققان دریافته‌اند که تازگی و محرک‌های جدید باعث تقویت حافظه و بهبود سلامت مغز می‌شود.

حتی شواهد قابل توجهی وجود دارد که نشان می دهد انتظار قبل از یک رویداد مثبت برای کاهش سطح استرس و تقویت روحیه شما کافی است.

اگر می‌خواهید دوستان جدیدی پیدا کنید و دوستی‌های موجود خود را پر از شور و شوق و مکالمه جذاب نگه دارید، سعی کنید از مکان‌های جدید دیدن کنید یا در زمان معاشرت تجربه‌های پر جنب و جوش ایجاد کنید.

ماجراجویی در فروشگاه

به یک فروشگاه لباس هاي محلی  و يا لباس هاي جالب بروید و لباس‌های جالب را برای لباس پوشیدن و گرفتن عکس انتخاب کنید. بهتر از آن، یک لباس مسخره برای دوست خود انتخاب کنید و از او بخواهید یکی را برای شما انتخاب کند. آن روز را با لباس هایی مانند مادربزرگ ها، مد روزها یا کلکسیونرهای لباس بیرون بروید.

لباس بپوشید و به موزه های هنری محلی بروید

هنر با باز کردن ذهن ما برای دیدن جهان از دریچه‌ای خلاقانه‌تر، تجربه انسان را غنی و زنده می‌کند. به علاوه، بسیار جالب (و اغلب خنده دار) است که ببینید شما و دوستانتان چگونه یک اثر هنری را متفاوت تفسیر می کنید. موزه ها یک سفر یک روزه دوست داشتنی را برای تجربه یک چیز جدید با بهترین دوست خود یا گروهی از دوستان فراهم می کنند. برخی از موزه ها حتی رایگان هستند!

مرحله اقدام:

 از Google برای جستجوی «بهترین موزه‌های هنری» در شهر یا شهر خود استفاده کنید. قبل از رفتن به موزه، با پوشيدن شیک‌ترین لباس‌های خود، حس سرگرمی بیشتری به آن اضافه کنید.

در یک کنفرانس شرکت کنید

تقریباً برای هر علاقه مندی روی کره زمین کنفرانس هایی برگزار می شود: از کارآفرینی، علم، هنر و فناوری گرفته تا ارزهای دیجیتال، گیاهخواری، معنویت، باغبانی، رویدادهای TED Talk و فراتر از آن. یادگیری چیزهای جدید و گوش دادن به سمینارهای الهام بخش همیشه با دوستی كه علايق مشترك با شما دارد و علايقش را با شما به اشتراک می گذارد سرگرم کننده تر است.

مرحله اقدام:

تقویم رویدادهای محلی را برای کنفرانس‌هایی که پیرامون علايق شما و علایق مشترک دوستانتان متمرکز هستند، جستجو کنید.

یک وعده غذایی لذیذ را در خانه درست كنيد.

آشپزی با دوستانتان می تواند یک جایزه خوشمزه یا یک آشفتگی خنده دار باشد. در هر صورت، مطمئناً لذت خواهید برد و (امیدوارم) چیزی خوشمزه بخورید.

مرحله اقدام:

 در مورد یکی از وعده های غذایی مورد علاقه خود که با دوست خود به اشتراک گذاشته اید یا در دوران کودکی از آن لذت برده اید فکر کنید، سپس سعی کنید آن را در آشپزخانه خود دوباره بسازید. هزینه مواد تشکیل دهنده را تقسیم کنید، آهنگ های خوبی بسازید، و جشنی پر از خاطرات خوب درست کنید.

نکته حرفه‌ای:

وقتی در خانه برنامه‌ریزی می‌کنید، فراموش نکنید که با ایجاد فضایی در آشپزخانه، حال و هوای آن را تنظیم کنید. این یک تجربه خاص تر از یک شب شام معمولی قدیمی ایجاد می کند. غذاهای جدید را امتحان کنید، شمع روشن کنید یا فانوس ها را آویزان کنید، موسیقی فرهنگی مرتبط پخش کنید و/یا شب را با دسر خاصی از یک نانوایی محلی به پایان برسانید.

براي شركت در يك مسابقه ورزشي با هم آماده شويد.

دوستانی که با هم ورزش می کنند تمایل دارند با هم بمانند. تحقیقات نشان می دهد که ورزش کردن در یک محیط اجتماعی می تواند منجر به عملکرد بهتر ورزش و پیوند عمیق تر شود. اگر می‌خواهید ورزش‌کاری خود را به چالش بکشید و تاریخ مناسبی را برای آن تعیین کنید، برای یک مسابقه با بهترین دوست خود تمرین کنید.

مرحله اقدام:

از سايت ها  برای پیدا کردن یک مسابقه در نزدیکی خود و ثبت نام برای حمایت از یک هدف خوب استفاده کنید. با پیگیری زمان‌های خود، سرمایه‌گذاری روی لباس‌های جدید دویدن، و پاداش دادن به همدیگر با اسموتی‌ها یا میان‌وعده‌های سالم بعد از هر روز تمرین، فرآیند را بازی‌سازی کنید.

از باغ گیاه شناسی دیدن کنید

با  دوستانتان به یک سفر یک روزه جنگلي در طبیعت يا به باغ هاي گياه شناسي برويد. بیش از 1000 باغ گیاه شناسی در شهرهای سراسر كشور وجود دارد! ارکیده های عجیب و غریب، نخل های روان، گل های وحشی در خطر انقراض، و درختان نفیس آنها را تا لبه پر کرده بودند.

مرحله اقدام:

از ابزار GardenSearch حفاظت بین المللی باغ های گیاه شناسی استفاده کنید تا یک پارک گیاه شناسی در نزدیکی خود پیدا کنید و در زیبایی های سرسبز منطقه محلی خود جستجو کنید. فراموش نکنید که دوربین های خود را به همراه داشته باشید و خاطرات زیبایی را ثبت کنید.

با هم پياده روي برويد.

بیرون رفتن برای سلامت جسمی و روانی بسیار مفید است. اگر می‌خواهید استرس را از بین ببرید و در یک محیط طبیعی رها شوید، یکی از ساده‌ترین و ارزان‌ترین راه‌ها برای سرگرمی دوستانتان، پیاده‌روی چالش‌برانگیز و در عین حال زیبا است.

مرحله اقدام: از اينترنت برای جستجوی بهترین مسیرهای پیاده روی در نزدیکی خود استفاده کنید و مسیری را بر اساس طول، دشواری و نظرات انتخاب کنید. دوستان خود را با غذاهاي  پروتئینی خوشمزه شگفت زده كنيد.

چند ورزش تیمی انجام دهید

ورزش فقط برای بچه ها یا تیم های حرفه ای نیست، و برای لذت بردن از رقابت دوستانه نیازی به مسابقه فصل ندارید. اگر به تنیس یا بدمينتون علاقه دارید، به یک باشگاه محلی بپیوندید.

اگر به فوتبال، سافت بال یا هنرهای رزمی علاقه دارید، در یک سالن فوتبال يا فوتسال ثبت نام كنيد. براي بسکتبال یا والیبال، زمین های سرپوشیده و روباز در منطقه خود را کاوش کنید. ورزش های گروهی فرصتی سرگرم کننده برای دوستي و ورزش همزمان است.

مرحله اقدام:

از جستجو در اينترنت برای یافتن فعالیت های ورزشی بزرگسالان استفاده کنید.

در کلاس حركات موزون شرکت کنید

یادگیری حركات موزون به تنهایی ممکن است ناخوشایند باشد، پس چرا دوستی را برای خندیدن همراه خود نیاورید؟ اگر می خواهید یاد بگیرید که بدن خود را به روشی جدید حرکت دهید، یک دوست را به یک کلاس حركات موزون برای یک تمرین لذت بخش و یک درس ریتم دعوت کنید.

مرحله اقدام:

از جستجو در اينترنت برای پیدا کردن کلاس های حركات موزون مجازی یا حضوری مقرون به صرفه در یک استودیو محلی استفاده کنید.

به یک شب شعر يا كنسرت برويد.

از استندآپ کمدی و شعرخوانی گرفته تا هنرهای نمایشی معمولا اين كارها ترکیبی متنوع از آماتورها و حرفه ای ها را جذب می کند که می خواهند هنر خود را به اشتراک بگذارند.

در شب هاي شعر دوستان خود را به جایی در میان جمعیت ببرید یا برای آواز خواندن یا خواندن شعري از خودتان ثبت نام کنید. بیشتر شب هاي شعر آرام و بدون برنامه‌ریزی هستند – فقط ظاهر شوید و لذت ببرید!

داوطلب شويد

چه کسی عاشق كمك به نيازمندان نيست؟می‌توانید در حالی که کارهای مثبتی را برای جامعه خود انجام می‌دهید و با دوستان خود ارتباط برقرار می‌کنید،این یک برد-برد است.

مرحله اقدام:

انجمن هاي داوطلبانه یا پناهگاه حیوانات محلی خود را جستجو کنید و وب سایت آنها را بررسی کنید یا برای پرس و جو در مورد فرصت های داوطلبانه تماس بگیرید. ممکن است لازم باشد درخواستی ارسال کنید.

پادکست را با هم شروع کنید

وقتی به اندازه کافی با کسی معاشرت می کنید، احتمالاً همان موضوعات را بارها و بارها مرور می کنید. شما و دوستانتان ممکن است حتی متوجه نباشید که در مد، سفر یا کتاب متخصص هستید. هر کسی می‌تواند یک پادکست راه‌اندازی کند و آن را به صورت رایگان میزبانی کند تا اشتیاق خود را نسبت به موضوعات خاص به اشتراک بگذارد یا به شنوندگان اجازه دهد تا از مکالمات خنده‌دار استفاده کنند.

مقاله مرتبط:  چطور به كسي نشان بدهيم كه دوستش داريم؟

با هم یک گل و گياه بکارید

برای آینده بذر بکارید. چه از بالکن آپارتمان خود شروع کنید، چه در حیاط خلوت خود یا در یک باغ محلی محلی، پرورش غذا یا گل یک سرگرمی مفید با فرصت های فراوان برای کار گروهی و گفتگو است.

مرحله اقدام:

با یک یا دو تخت یا زمین بلند از کوچک شروع کنید. گیاهانی مانند تربچه، کاهو، اسفناج بچه، گوجه فرنگی، کدو سبز و پیازچه ساده ترین گیاهان برای رشد هستند. از این راهنمای ساده مبتدی برای راه اندازی یک باغ ارگانیک استفاده کنید و دوستان خود را دعوت کنید تا با شما کاشت کنند. همچنین می توانید برای یادگیری اصول اولیه، به داوطلب شدن در یک مزرعه محلی یا باغ محلی بپردازید.

در کلاس آشپزی بین المللی شرکت کنید

تایلندی؟ ایتالیایی؟ یونانی؟ آرژانتینی؟ آفریقای جنوبی؟ تقریباً غذاهای بی پایانی برای امتحان کردن وجود دارد، اما ممکن است در منطقه شما در دسترس نباشند. از اينترنت مي توانيد ليست اين كلاس ها را پيدا كنيد و در آنها شركت كنيد.

به جاده بزنيد

برنامه‌ریزی، بسته‌بندی و رفتن به یک سفر جاده‌ای می‌تواند یکی از جذاب‌ترین تجربه‌هایی باشد که می‌توان با افراد دیگر داشت. از این گذشته، همه چیز در مورد مقصد نیست -هدف سفر است.

تصور کنید که شما و بهترین دوست(های)تان بعد از کار در یک کافه ملاقات می کنید تا مکان هایی را که می خواهید ببینید، برنامه ریزی کنید. می توانید نقشه های قدیمی را دریافت کنید و مسیر خود را ترسیم کنید. در هفته‌های منتهی به تاریخ، درباره چیزهایی که بیشتر از همه برای دیدن هیجان‌زده هستید و افراد جذابی که ممکن است ملاقات کنید صحبت خواهید کرد.

می‌توانید روی یک لیست پخش مشترک موسيقي داخل ماشين با هم کار کنید یا میکس‌های قدیمی را برای گوش دادن در جاده رایت کنید. وقتی آخر هفته فرا رسید، تنقلات تهیه کنید، يك اقامتگاه براي ماندن رزرو کنید (یا وسایل کمپینگ بخرید)، و سفر را شروع كنيد.

نکته حرفه ای:

 به یاد داشته باشید که از نظر علمی ثابت شده است که انتظار باعث می شود مردم احساس شادی بیشتری کنند. به هر حال، هرکسی چیزی را می خواهد که منتظر آن باشد. ایجاد تبلیغات قبل از برنامه های واقعی یک راه عالی برای جالب و نشاط آور نگه داشتن چیزها است.

سفر مجازی

وقتی نمی توانید برای تعطیلات یا سفر جاده ای وارد جاده شوید، یک تجربه سفر مجازی را امتحان کنید تا مکان های جدید را از خانه خود ببینید. می‌توانید مکانی را که همیشه آرزوی بازدید از آن را داشتید انتخاب کنید و با تصاویر ماهواره‌ای Google Maps و نمای خیابان آن را کاوش کنید. همچنین می‌توانید تورهای مجازی مانند این نمای قله 360 درجه از Virtual Yosemite، یک تور صوتی در ماچو پیچو، یا یک تور واقعیت مجازی در اتریش را بررسی کنید.

یک مجموعه از صفحات گرامافون راه اندازی کنید

گرامافون ها و صفحات به لطف کیفیت صدای برتر و نوستالژیک و صدای غنی صفحاتشان که زیر سوزن می چرخد، بازگشته اند. جمع آوری صفحات یک سرگرمی عالی با دوستان است زیرا می توانید در حین تعویض آلبوم ها و رفتن به ماجراجویی های شکار صفحات با نوازندگان مورد علاقه خود ارتباط برقرار کنید. به فروشگاه‌های موسیقی دست دوم محلی خود بروید وصفحات آهنگ‌های قدیمی را پيدا كنيد.

به یک نمایشگاه عتیقه بروید

نمایشگاه‌های عتیقه چه ماشین‌های عتیقه، رکوردها، کلکسیون‌ها، جواهرات، لباس‌ها، هنر یا دکور باشد، نمایش‌های عتیقه یک انفجار منحصربه‌فرد از گذشته است که جمعیت متنوعی از کلکسیونرهای پرشور و قدیمی‌ها را به خود جذب می‌کند. لباسی کلاسیک بپوشید و دوستان خود را به فولکس  سواري ببرید. فراموش نکنید که از شرکت کنندگان در مورد چند داستان خوب از گذشته بپرسید.

دوربین های یکبار مصرف را تهیه کنید و به ماجراجویی بروید

با دنبال کردن موضوع قدیمی، سعی کنید چند دوربین یکبار مصرف بخرید و عکاسی فیلم را تجربه کنید. دوربین های یکبار مصرف فوجی فیلم یا کداک شما را به دهه های 80 و 90 می برد. تجربه گذرا عکس گرفتن با دوربین فیلمبرداری چیز خاصی دارد – شما فقط یک عکس می گیرید، و هیچ لذتی فوری از دیدن آن وجود ندارد.

شما و دوستانتان می‌توانید دوربین‌هایتان را در ماجراجویی‌ها یا فعالیت‌های روزانه در طول هفته با خود ببرید و سپس فیلم را برای چاپ ارسال کنید. اين عكس ها را در خانه خود آویزان کنید واين عكس ها تصاویر منحصر به فردي هستند كه تا آخر عمر باقي مي مانند.

یک مهمانی شام  با تم مشخص ترتیب دهید

برگزاری یک مهمانی شام به سازماندهی و هماهنگی خوبی نیاز دارد، اما این فرآیند بخشی از تجربه پیوند سرگرم کننده برای شما و دوستانتان است.

موضوعی را انتخاب کنید (دهه 70؟ پیک نیک فرانسوی؟ مکزیکی؟ حال و هوای صحبت کردن؟ مزرعه روی میز؟ جشن فانتزی؟) و مسئولیت ها را تقسیم کنید. دکور، موسیقی، لباس ها و دستور العمل ها را انتخاب کنید تا دوستان و مهمانان خود را برای مدتی به دنیایی متفاوت منتقل کنید. این كار همچنین یک فرصت عالی برای شناخت افراد جدید و گسترش دایره دوستان خود است.

جشنواره یا کنسرت موسیقی را بررسی کنید

چه کسی دوست ندارد با یکی از گروه های موسیقی مورد علاقه شما یا آهنگ های دوستان ارتباط برقرار کند؟ انسان شناسان دریافته اند که پیوند اجتماعی از طریق موسیقی از دوران ماقبل تاریخ در شبکه های مغز ما وجود دارد.

دعوت از دوستان خود به یک جشنواره موسیقی تابستانی یا کنسرت به شما حسي هیجان انگیز می دهد که هفته های آینده منتظر آن باشید. اگر می توانید، آنها را با بلیط غافلگیر کنید و برنامه ریزی کنید تا قبل از مراسم با هم آماده شوید یا شام بخورید.

از پایگاه داده جستجوی جشنواره موسیقی برای یافتن جشنواره آتی در نزدیکی خود استفاده کنید.

کمپینگ برويد

صحبت‌های آخر شب زیر ستاره‌ها و برشته‌کردن سيب زميني بر روی آتش، عواملی است برای ساختن خاطرات عمیق و در عین حال ساده با دوستانتان.

از جستجو در اينترنت براي يافتن محل هايي براي کمپ يا برای یافتن اقامتگاهايي در طبیعت استفاده کنید.

تنقلات، آب و دستمال توالت را فراموش نکنید!

شما همراه دوستان خود مي توانيد به كمپ برويد يا به يك موزه يا وانمود كنيد منتقد غذا هستيد.

وانمود کنید که منتقدان غذا هستید

چه کسی دوست ندارد غذاهای جدید را امتحان کند و نظر خود را در مورد غذاهای مختلف به اشتراک بگذارد؟ یک ماموریت گروهی دوستانه ایجاد کنید تا هر چه بیشتر رستوران‌ها را در منطقه خود امتحان کنید. از اتصالات سوراخ در دیوار گرفته تا رستوران‌های سطح بالا، ممکن است نكات فرهنگی جذابی پیدا کنید.

به طعم، بافت و ارائه مزه توجه شديد کنید، سپس موارد دلخواه خود را مقایسه و رتبه بندی کنید. شما حتی می توانید یک وبلاگ سرگرمی در مورد نقد غذاخوری یا یک کانال نقد رستوران در YouTube راه اندازی کنید تا یافته های خود را به اشتراک بگذارید.

به جمع آوري وسايل جالب بدون خريد آنها برويد.

با برنامه ریزی براي جمع آوري وسايل جالب با گروهی از دوستان یا همکاران، کودک درون خود را آزاد کنید. این می‌تواند فرصت‌های سرگرم‌کننده تیم‌سازی و داستان‌های پنهانی را که ممکن است درباره دوستانتان نمی‌دانستید، باز کند. همچنین این یک راه منحصر به فرد برای تقویت مهارت های حل مسئله، بیرون آمدن از پوسته و کشف شهر خود است.

برخی از شکارها شامل گرفتن عکس هستند، در حالی که برخی دیگر همه در مورد جمع آوری اقلام هستند. از برنامه‌ای مانند Let’s Roam استفاده کنید. اين وسايل را مي توانيد بين دور ريخته شده ها پيدا كنيد.

تابلوهای چشم انداز ایجاد کنید

تابلوی چشم انداز یک روش بصری پاداش برای ترسیم اهداف و جلوه های آینده است. علم ثابت کرده است که کار برای رسیدن به یک هدف مشترک باعث ارتقای ارتباطات اجتماعی عمیق تر می شود.

اگر شما و دوستانتان رویاهای مشترکی در مورد راه اندازی یک تجارت، سفر به دنیا یا داشتن یک خانواده دارید، می تواند سرگرم کننده باشد که به تخیلات خود اجازه دهید هنگام کپی و چسباندن تصاویر از مجلات یا اینترنت در یک تابلوی رویایی، تخیل خود را بیدار کنید. از Pinterest یا Canva برای زنده کردن تخيلات خود استفاده کنید.

ورزش های آبی را امتحان کنید

اگر در نزدیکی خود دریاچه، رودخانه یا اقیانوس دارید، ورزش های آبی راهی سرگرم کننده برای بیرون رفتن در آفتاب تابستان و استراحت است. دوستان خود را دعوت کنید تا یک روز با یک کایاک یا تخته پارویی کرایه ای روی آب بیرون بیایند. شما همچنین می توانید جت اسکی، اسنورکل، تخته موج سواری، قایق رانی، یا حتی در کلاس های غواصی شركت كنيد.

در یک کلاس گياه شناسي گياه هاي خوراكي شرکت کنید

با یک ماجراجویی گیاه شناسی با گیاهان یا قارچ های محلی خود در تماس باشید. گياه شناسي یادگیری شناسایی و جمع آوری گیاهان وحشی برای خوردن است. این یک راه غنی برای ارتباط با دوستان و طبیعت است در حالی که به طور بالقوه چیزی خوشمزه را کشف می کنید.

اطمینان حاصل کنید که اصول اولیه را یاد گرفته اید و هرگز هیچ گونه گیاه وحشی یا قارچ نخورید تا زمانی که 100% مطمئن شوید که آنها را به درستی شناسایی کرده اید.

مکان هایی برای رفتن با دوستان

“بیا به مرکز خرید برویم!” یا “می خواهید امشب برای شام بیرون بروید؟” آنجا بودم و این کار را انجام دادم. گاهی اوقات با بازدید از مکان های جدید با دوستان خود نیاز به تجدید ذهنی دارید.

به ساحل برويد.

به شنا یا قایق سواری در دریاچه بروید

از یک پارک تفریحی دیدن کنید

اسب سواری برويد.

زیپ لاینینگ برويد

یک موزه علوم را بررسی کنید

بولینگ برويد.

یک گالری هنری را مرور کنید

به کلاس سفال بروید

ورزشگاه برويد.

بازی مینی گلف برويد.

به بازار کشاورزان محلی بروید

از یک مزرعه دیدن کنید

به تاکستان بروید

برای یک قرار قهوه ملاقات کنید

در شهر با اسکوتر بگرديد.

با هم به ماهیگیری یا شکار بروید

یک پیک نیک در پارک برنامه ریزی کنید

برو دوچرخه سواری

میزبان یک مهماني قابلمه اي باشيد.

بازی های رومیزی بازی کنید

در کلاس سفال شرکت کنید

ساخت جواهرات را یاد بگیرید

نجاری اولیه را یاد بگیرید و چیزی بسازید

با هم آهنگ بنویسید

یک زبان جدید یاد بگیرید

یک شب ماراتون فیلم داشته باشید

یاد بگیرید که كاردستی انجام دهید

یوگا را امتحان کنید

دسرهای مورد علاقه خود را بپزید

کباب بپزيد.

یک کاردستی در Pinterest پیدا کنید

نکات کلیدی:

وقتی تلاش می کنید تا تجربیات جالب جدیدی برای خود و دوستانتان ایجاد کنید، آنها ممکن است برای گذراندن وقت با شما هیجان بیشتری پیدا کنند. فکر کردن خارج از چارچوب و انجام برخی تلاش‌های برنامه‌ریزی می‌تواند هنگام ساختن خاطرات ماندگار نتیجه دهد:

آن را به یک ماجراجویی تبدیل کنید: ایجاد انتظار از نظر روانی ثابت شده است که خلق و خو را تقویت می کند و استرس را کاهش می دهد. مطمئناً، هر کسی می‌تواند به یک سفر جاده‌ای برود، اما چگونه می‌توانید پیش از موعد تبلیغاتی ایجاد کنید؟ از ملاقات در یک کافه گرفته تا تحقیق در مورد مقاصد، جستجوی جاذبه‌های عجیب در طول مسیر و ترسیم مسیر خود بر روی نقشه، تا ساخت لیست‌های پخش برای رانندگی و انتخاب لباس‌های جدید برای یک شب در شهر در یک شهر جدید. هر مرحله از راه فرصت دیگری را برای پیوند با دوستان خود و ایجاد یک ماجراجویی به یاد ماندنی ارائه می دهد.

تجارب منحصربه‌فرد ایجاد کنید:

مسافت بیشتری را طی کنید تا به برنامه‌های اجتماعی خود روحیه اضافه کنید. مطمئناً، می توانید کسی را دعوت کنید که در محل شما غذا بپزد. یا می توانید یک تجربه آشپزی حماسی ایتالیایی ایجاد کنید. کتاب‌های آشپزی قدیمی ایتالیایی را در یک کتابفروشی ورق بزنید، آهنگ‌های ماشین را بلند کنید، به یک خواربارفروشی بین‌المللی بروید، چند ترکیب منحصربه‌فرد را انتخاب کنید و از کارمند درباره غذای مورد علاقه‌شان بپرسید. به خانه بروید. با شمع، موسیقی کافه ونیز، یک کلاس آشپزی آنلاین، و یک فیلم ایتالیایی برای به پایان رساندن شب، حال و هوایی در آشپزخانه ایجاد کنید.

به تخیل کودکانه خود ضربه بزنید:

به یاد دارید زمانی که ساختن یک قلعه در اتاق نشیمن یا بازی هاي مخفی کاری هیجان انگیزترین چیز بود؟ تخیل تجربیات متوسط را به بازی های پر جنب و جوش تبدیل می کند. حتی جدی ترین بزرگسالان نیز یک کودک درونی بازیگوش دارند که می خواهد بخندد و کمی وقت خود را تلف کند. وقتی با دوستان برنامه ریزی می کنید، در مورد اینکه چگونه می خواهید كارها را جالب کنید، خلاق باشید. آیا یک مهمانی شام آراسته دارید، یا میزبان یک شب آرایشی وحشیانه با مضمون جالب هستید که با باربیکیو، موسیقی همراه است؟ به احتمال زیاد مردم تجربیات منحصر به فرد و خلاقانه را به یاد می آورند، بنابراین سعی کنید هنگام برنامه ریزی برای دور هم جمع شدن، از تخیل خود استفاده کنید.

مشتاق باشید:

 در پایان روز، مهم این نیست که کجا هستید، بلکه با چه کسی هستید. اگر می‌خواهید دوستان خود را برای پاتوق‌های جذاب و سرگرم‌کننده‌تر دعوت کنید، مهم است که کمی سر و صدا و سرگرمی ایجاد کنید. وقتی برای برنامه های خود شور و انرژی تاب می دهید، این احساس برای دیگران جالب است. این احساس چیزی جدید و خارج از هنجار است.

در نهایت، یافتن کارهای جدید برای انجام دادن با دوستان نباید یک کار طاقت فرسا باشد. ایجاد برنامه های هیجان انگیز راهی عالی برای بزرگنمایی دوستان با مثبت اندیشی، گفتگوی جذاب و اشتیاق به زندگی است. اگر از انجام مکرر یک کار خسته شده اید، در اینجا کارهاي مولد (و سرگرم کننده) وجود دارد که وقتی حوصله دارید انجام دهید.

مطلب پیشنهادی

اعتماد دوباره به همسر سابق

چگونه دوباره به همسر يا نامزد سابق اعتماد كنيم؟

بازسازی اعتماد با یک سابق می تواند واقعا سخت باشد و ممکن است زمان زیادی …

چگونه بفهميم اين دختر ديگر ما را دوست ندارد.

چگونه متوجه شويد که اين دختر دیگر شما را دوست ندارد

اگر احساس می‌کنید که رابطه‌تان ممکن است به هم بخورد، به دنبال علائم هشداردهنده‌ای باشید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *