چطور برندهاي لوازم آرايش را با هم مقايسه كنيم
اكثر ما سرمايه محدودي داريم پس لازم است بدانيم كدام لوازم آرايش را بخريم.

چطور برندهاي لوازم آرايش را با هم مقايسه كنيم؟

لوازم آرايش ابزاری شگفت‌انگیز است که ما از آن برای بهبود ویژگی‌های صورت و افزودن رنگ و تعریف استفاده می‌کنیم، اما وقتی صحبت از برندهاي لوازم آرايش می‌شود، از کجا شروع می‌کنید؟ هر برندی متفاوت است و کیفیت های متفاوتی دارد، بنابراین قبل از اینکه تصمیم بگیرید کدام لوازم آرايش را می خواهید بخرید و استفاده کنید، مهم است که آن برندها را با هم مقایسه کنید.

روش 1 آزمایش و تحقیق

1.تسترها را امتحان کنید

 فقط رفتن به داروخانه محلی یا تامین کننده لوازم آرايش می تواند تنها چیزی باشد که برای مقایسه مارک ها نیاز دارید. تسترها برای استفاده وجود دارند و با طیف وسیعی از مارک ها، می توانید به راحتی مقایسه کنید و کشف کنید که چه برندی را ترجیح می دهید، از نظر قیمت و کیفیت.

برندهاي مختلف  لوازم آرايش را با هم مقايسه كنيد.

2.بررسی های آنلاین را بخوانید.

اگر چندین برند را در نظر می گیرید، بررسی های مربوط به هر برند را بررسی کنید و رتبه های آنها را مقایسه کنید. اگر مطمئن نیستید که کدام برندها را در نظر بگیرید، فهرستی از مارک های آرایشی که در کشور شما یا به صورت آنلاین در دسترس هستند را بررسی کنید.

3.برندها را بر اساس قیمت مقایسه کنید.

این روزها قیمت لوازم آرايش بالا است. یافتن مارک های ارزان قیمت می تواند دشوار باشد. مقایسه قیمت برندهای لوازم آرايش واقعا می تواند به شما در صرفه جویی در هزینه و در عین حال فوق العاده به نظر رسیدن کمک کند.

روش 2 مقایسه برای کیفیت

1.کیفیت كاربرد برندهای مختلف را مقایسه کنید.

وقتی صحبت از آرایش می شود، کاربرد یک ویژگی مهم است. کاربرد و احساس کلی محصول می تواند به شما در تصمیم گیری در مورد کیفیت خوب یا عدم کیفیت برند کمک کند. این محصول باید کاربرد آسانی داشته باشد و نباید روی پوست شما احساس ناراحتی کند.

2.رنگ و رنگدانه برندهای مختلف را مقایسه کنید.

رنگ محصول باید مطابق با بسته بندی یا ظاهر بیرونی بسته بندی باشد. اگر رنگ مورد پسند شما نیست، باید سعی کنید وجه را پس بگیرید. یک برند خوب همیشه انتقاد سازنده و بازپرداخت را می پذیرد.

3.بافت برندهای مختلف را مقایسه کنید.

بسته به نوع محصولی که انتخاب می کنید، محصول شما باید مطابق با عنوان خود باشد. اگر محصول نوید یک روکش کرمی را می دهد، روکش باید کرمی و صاف باشد. اگر محصول نوید یک روکش مات را می دهد، باید درخشش یا درخشندگی صفر (یا بسیار کم) دریافت کنید. این محصول نباید در خطوط ریز روی پوست شما قرار گیرد.

4.بسته بندی برندهای مختلف را با هم مقایسه کنید.

ظاهر محصول از بیرون به نظر خیلی ها را نگران نمی کند، اما نحوه بسته بندی یک محصول می تواند بر نتیجه و عملکرد کلی محصول تأثیر بگذارد. اگر برای محصولی که خریداری می کنید هزینه گرانی می پردازید، باید ظرفی دریافت کنید که جذاب باشد. یک نمونه خوب از بسته بندی با کیفیت بالا شامل رژ لب های MAC و رژلب های Gerard Cosmetics است. این برندها کیفیت بالایی دارند اما قیمت بالایی نیز دارند.

5.وعده های محصولات مختلف را مقایسه کنید.

 آنچه محصول ادعا می کند انجام می دهد باید انجام شود. محصولات به طور مداوم مواردی مانند “دوام 24 ساعته” را ارائه می دهند. در صورت ادعای محصول، انتظار می رود که به قول خود وفادار باشد. وعده محصول یک نام تجاری می تواند به شما در مقایسه آن برند خاص با یک محصول دیگر “بادوام 24 ساعته” یک برند دیگر کمک کند. به عنوان مثال، ممکن است در طول تبلیغات، برق لب‌ها دائماً رنگدانه‌های بالایی داشته باشند، در حالی که در واقع خیلی مات و شفاف نیستند.

مقاله مرتبط: راهنماي خريد خط چشم مناسب

مطلب پیشنهادی

استرس عروسی را چطور مديريت كنيم.

چگونه استرس عروسی را مدیریت کنیم

ازدواج هیجان انگیز است، اما همچنین می تواند فوق العاده استرس زا باشد. برنامه ریزی …

خواستگاري از همکار

بايدها و نبايدها در آشنايي و خواستگاري از همکار

بیشتر بزرگسالان یک سوم عمر خود را صرف کار می کنند. جای تعجب نیست که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *