ياد گرفتن صحبت کثیف براي تحريك جنسي همسر
براي افزايش اشتياق در رابطه زناشويي ياد گرفتن صحبت کثیف مي تواند بسيار كمك كننده باشد.

تحريك جنسي همسر با كمك صحبت هاي کثیف

اگر به دنبال راه‌هایی برای افزایش گرما در اتاق خواب هستید، صحبت‌های کثیف یک روش است. هنگامی که به درستی انجام شود می تواند شما را بیشتر فعال کند و منجر به صمیمیت بیشتر با یک شریک شود. اما بیایید صادق باشیم، مهم این نیست که این کار را به درستی انجام دهیم، مهم این است که هر طور که اتفاق بیفتد راحت باشید. با این حال، در حالی که صحبت های کثیف می تواند به طور طبیعی برای برخی از افراد مفيد ظاهر شود، برای بسیاری از ما می تواند فوق العاده اعصاب خردکن باشد.

این صحبت ها صریح و شیطون و دارای اتهامات جنسی است. بنابراین، برخی از افراد ممکن است مشتاق کشف آن باشند، اما زمانی که زمان اجرای آن فرا می‌رسد، یک جای خالی ترسیم کنند. اگر تجربه یا دانش محدودی در این زمینه داشته باشید، این احتمال بیشتر است.

به همین دلیل است که ما بینش‌هایی را از 5 متخصص جمع‌آوری کرده‌ایم تا به ما کمک کنند تا آنچه را که باید بگویید تا آن‌ها (و خودتان) را پیش ببریم، تجزیه و تحلیل کنیم. ما دستورالعمل های گام به گام، نکات و حتی مثال هایی برای بهبود مهارت های شما داریم.

ياد گرفتن صحبت کثیف ازدواج شما را گرم مي كند.

صحبت کثیف دقیقا چیست؟

صحبت کثیف هر شکلی از صحبت های جنسی است، که هدف آن تحریک و اغوا کردن همسر است. تمام ارتباطاتی را که منحصراً در حین رابطه جنسی و در مورد رابطه جنسی اتفاق می‌افتد را پوشش می‌دهد.

تحقیقات در مورد صحبت های کثیف معمولاً آن را به دو دسته متقابل و فردگرا تقسیم می کند. به عنوان مثال، بازخورد جنسی به شریک زندگی خود، تعریف و تمجید جنسی، یا ناله در لذت.”

این نوع تجربه مشترک گفتگوی جنسی باعث افزایش رضایت جنسی و رابطه می شود. علاوه بر این، زنانی که در این گفتگوی جنسی متقابل شرکت می کنند، حتی عملکرد جنسی بالاتری را گزارش می کنند

رولو می افزاید: «در مقابل، صحبت های جنسی فردگرایانه بر «من» متمرکز است. «مثال‌ها عبارتند از، به اشتراک گذاشتن فانتزی جنسی، ابراز تسلط، تسلیم یا مالکیت جنسی. و تحقیقات نشان می‌دهد که این گفتگوی جنسی فردگرایانه رضایت جنسی را افزایش می‌دهد، اما رضایت از رابطه را افزایش نمی‌دهد.»

چه چیزی آن را بسیار جذاب می کند؟

«گفت‌وگوهای کثیف متقابل جذاب است زیرا پیشنهاد مثبتی برای برقراری ارتباط با شریک زندگی‌تان است. و تحقیقات نشان می دهد که وقتی این پیشنهادها پذیرفته می شوند، نه تنها رضایت کلی از رابطه را بهبود می بخشند، بلکه در نهایت باعث ایجاد اعتماد بین شرکا می شوند. او در پایان می گوید: «در یک رابطه، اعتماد فوق العاده جذاب است.

عامل دیگر این است که با مغز ما چه می کند. صحبت های کثیف و شهوانی نواحی هیپوتالاموس مسئول میل جنسی و تولید تستوسترون را تحریک می کند که به نوبه خود ما را جذب می کند.

سپس جذابیت تابو وجود دارد. ما هرگز این چیزها را در هیچ زمینه دیگری به یکدیگر نمی گوییم، و این به ویژه اگر به صورت شفاهی خیالات جنسی خود را به نمایش بگذاریم، صادق است. ما با این ایده که داریم کاری «بد» انجام می‌دهیم و این  اشكال ندارد، آزارمان می‌دهد.

انواع صحبت کثیف در رابطه جنسي با همسر

صحبت های کثیف نیز می تواند به اشکال مختلف باشد. اینها عبارتند از ارسال پيام جنسي، سناریوهای نقش آفرینی/فانتزی، بیان کلامی و عبارات کمتر کلامی. علاوه بر این، تقریباً 8 دسته اصلی نیز وجود دارد که می‌توان بیشتر به آن‌ها تقسیم کرد – اگرچه همپوشانی‌هایی وجود دارد.

موارد زیر را فهرست می کنند:

تسلط:

 داشتن قدرت بر کسی. به عنوان مثال، “من می خواهم آنچه را که می خواهم با شما انجام دهم و شما می خواهید آنجا دراز بکشید، فهمیدید؟”

تسلیم:

قدرت دادن به کسی. به عنوان مثال “من را ببر”.

جملات آموزنده:

دادن دستورات شفاهی، مانند «پاهایت را باز کن» یا «می‌خواهم خودت را لمس کنی».

بیانیه‌های سوال:

 اینها می‌توانند به‌عنوان بررسی‌های سکسی نیز عمل کنند، مانند “آیا این را دوست داری؟ آیا این احساس خوبی دارد؟” یا “چقدر آن را می خواهی؟”

تقویت مثبت:

 مانند “تو در درون من احساس خوبی داری” یا “دختر خوب”.

صمیمیت و پیوند عاطفی:

 جملاتی مانند “دوستت دارم” و “تو خیلی شگفت انگیزی”

مالکیت:

اظهاراتی که مالکیت شخصی یا بدن او را مشخص می کند. به عنوان مثال، “این XYZ مال من است” یا “من مال تو هستم، عزیزم”

تخیلات گفتاری:

جان بخشیدن به خواسته ها و خیال پردازی های فرد از طریق صحبت – این را می توان کاملاً تصور کرد..

تماس‌های انعکاسی:

این‌ها کلمات/ناله‌ها/گفته‌هایی هستند که تقریبا غیرارادی هستند، مثلاً  «بله»، «اوه خدای من» یا فقط یک آه قدیمی خوب (مثبت) «اوخخخخخخخخ»

  نکاتی برای سهولت در گفتگوی کثیف

وقتی نوبت به معرفی هر گونه تجربه جنسی جدید یا لوازم جانبی با شریک زندگی می رسد، رولو توصیه می کند که افراد موضوع را در طول برخوردهای غیرجنسی معرفی کنند. زمان عالی برای انجام این کار می تواند بعد از رابطه جنسی باشد، زمانی که آرام هستید و از صحبت کردن قبل خواب لذت می برید.

این به این دلیل است که به طرف مقابل نسبت به آنچه در فضایی بدون فشار زمان و با حریم خصوصی از آن لذت می‌برد، توجه می‌کند. او می‌گوید: «با ذهنیت کنجکاوی، به سادگی افکار و احساسات شریک زندگی خود را در مورد صحبت‌های کثیف بررسی کنید و سپس افکار/احساسات خود را به اشتراک بگذارید.»

ارائه طرحی برای گنجاندن صحبت‌های کثیف در تجربیات جنسی آینده سودمند است، زیرا به احتمال زیاد سطوح راحتی در اطراف آن ممکن است متفاوت باشد. بنابراین، رولو توصیه می‌کند که افراد ابتدا نیازهای اصلی خود و شریک زندگی‌شان را در مورد موضوع پیش از موعد بررسی کنند تا مطمئن شوند همه در یک صفحه هستند.

شاید شریک زندگی شما نگران شنیدن صحبت های کثیف در مورد خيالپردازي باشد، بنابراین نیاز اصلی آنها ممکن است حفظ حریم خصوصی باشد، یا نمی خواهد فانتزي خاصي را به اتاق خواب بیاورد، بنابراین نیاز اصلی آنها ممکن است صحبت های کثیف باشد که شامل فانتزي خاصي نمي شود.

از اینجا، مردم می توانند زمان غیرجنسی را برای کشف نوع صحبت های کثیف که ترجیح می دهند و چه احساسی در آنها ایجاد می کند، پیدا کنند. حتی می‌توانید صحبت‌های کثیف را نقش‌آفرینی کنید تا احساس کنید که چگونه است. رولو می‌گوید: این تمرین باعث می‌شود که در حین رابطه جنسی، صحبت‌های کثیف را تجربه کنید.

چگونه اعتماد به نفس بیشتری داشته باشیم

بنابراین، اکنون که اصول اولیه را می‌دانید، ممکن است تعجب کنید که چگونه هر یک از اینها در زمانی که بیش از حد خودآگاه هستید و حتی نمی‌توانید آن را امتحان کنید، کمک می‌کند! پس چیکار میکنی؟

خوب اولاً، توجه به این نکته مهم است که همه افراد از جایی شروع می‌کنند و کاملاً طبیعی است که در بیان خواسته‌ها و تخیلات خود کمی خجالتی شوید. لاوگود می‌گوید: «می‌خواهم به مردم اطمینان دهم که لازم نیست استاد باشید، و اینکه احساس احمقانه در رابطه جنسی یا خندیدن گاهی اوقات بخشی از سرگرمی است.

زمانی که راه رفتن را یاد می گیریم، بارها و بارها و بارها زمین می خوریم تا در نهایت راه رفتن آسان شود. رابطه جنسي یک مهارت است و وقتی هر مهارتی را شروع می کنیم، چیزها را اشتباه می گیریم، و این اشکالی ندارد!» او اضافه می کند.

در نتیجه، لاوگود توصیه می‌کند که مردم ترس‌هایشان را بپذیرند و سعی کنند از اشتباه کردن چیزها نترسند. او می‌گوید: «در نهایت، وقتی کمال‌گرایی را کنار بگذارید، رابطه جنسی بسیار بهتر است.

در مورد برخی از نکات کلی، او موارد زیر را توصیه می کند:

از عباراتی استفاده کنید که در درجه اول شما را تحریک می کند:

به جای تمرکز بیش از حد روی چیزی که فکر می کنید همسرتان می خواهد بشنود، تمرین کنید از جملاتی استفاده کنید که شما را تحریک می کند. پاسخ فیزیکی شما به این موضوع به خودی خود جذاب خواهد بود. نحوه گفتن و پاسخ بدن، شریک زندگی را تحريك می کند.

کاری که می توانید به جای آن انجام دهید این است که از صداهای مختلف و سطوح مختلف برانگیختگی برای به دست آوردن شدت پاسخ متفاوت استفاده کنید.

از عاشقانه ها الهام بگيريد

 و توجه داشته باشید که چه چیزی باعث تحريك شما مي شود آن را يادداشت كنيد.

تمرین باعث عالی شدن می‌شود:

 آن را در آینه بگویید، با صدای بلند بگویید، فانتزی‌ها را بنویسید، و اگر دوست دارید صداي خودتان را ضبط کنید، هرچه بیشتر بگویید آسان‌تر و طبیعی‌تر خواهد بود. به زودی به آرامی واژگان وابسته به عشق شهوانی را خواهید ساخت که می توانید در هر سناریویی از آن استفاده کنید.

از مکث نترسید:

احساس احمقانه و عجله کردن. در کندی قدرت وجود دارد. بگیرید. شما زمان. به مغزتان اجازه دهید به عقب بیفتد تا از لغزش جلوگیری کنید.

توضیح را فراموش نکنید:

 هرچه با شریک زندگی راحت‌تر باشید، کمتر ترسید از اشتباه کردن، بعد از آن در مورد مسائل صحبت کنید، بپرسید که از چه چیزی لذت برده‌اند، و بازخورد و تشویق دریافت کنید.

اگر همه چیز شکست خورد، ناله کنید:

بله، ناله کردن همه چیز مهم است.” لذت صوتی به عنوان یک تحریک به حساب می آید، لذت شما مهم است و اگر فشار صحبت کردن کثیف لحظه را خراب می کند، این کار را نکنید.

رضایت و ارتباط ضروری است

توجه به این نکته مهم است که ارتباط شفاف، رضایت و احترام برای اطمینان از لذت بردن همه افراد از صحبت های کثیف حیاتی است. بنابراین، اختصاص دادن زمان غیرجنسی برای شرکت در یک گفتگوی باز در مورد مرزها، خواسته ها و محدودیت ها بسیار سودمند است.

دکتر جولیانا هاوزر، LMFT، LPC، مربی جنسی و کارشناس مسائل جنسی، می‌گوید: «هم شما و هم شریکتان برای گفتن بله یا نه [به شرکت در حین صحبت‌های کثیف]، پایان دادن به آن یا اعمال جنسی یا سناریوهایی که محدودیت‌ها وجود ندارد، اولویت دهید. او می‌افزاید: «درباره اینکه هر یک از مرزها، خواسته‌ها و سطح راحتی‌تان چیست، صحبت‌های واضحی داشته باشید و در صورت تغییر شرایط در طول تجربه صحبت‌های کثیف، درباره زبان و نشانه‌ها توافق کنید.

علاوه بر نشانه‌های کلامی، او همچنین به شدت توصیه می‌کند که مردم مراقب نشانه‌های غیرکلامی نیز باشند، زیرا این نشانه‌ها می‌توانند برای سنجش سطح راحتی افراد حیاتی باشند. «از مرز بین تکان دادن بازیگوش و اجبار دوری کنید. هرگز از مرز اجبار عبور نکنید – حتی در صحبت های کثیف – آن را با اجبار یا بازی با قدرت جنسی که به وضوح خواسته شده و به عنوان بخشی از صحنه صحبت های کثیف مورد رضایت قرار می گیرد اشتباه نگیرید.

در نهایت، او در مورد استفاده از زبان یا فشار بی احترامی هشدار می دهد، زیرا این می تواند تجربه را به طور کامل از بین ببرد. او همچنین به مردم توصیه می‌کند که اگر از واکنش‌های غیرکلامی یا کلامی که از این تجربه به دست می‌آورند مطمئن نیستند، دست از کار بکشند. با بیان اینکه بهتر است در صورت وقوع، توضیح و رضایت بخواهید.

بایدها و نبایدها برای صحبت های کثیف محترمانه و توافقی

بنابراین چه دستورالعمل هایی برای صحبت های کثیف محترمانه و توافقی وجود دارد؟

انجام دهید

با چیزی سبک و بازیگوش شروع کنید و به واکنش همسرتان توجه کنید: همه راحت نیستند که مستقیماً به داخل بپرند، و اگر به نظر می‌رسد که شخصیتی بی‌نقص، نیرومند یا تهاجمی دارد، استقبال خوبی از آن نمی‌شود.

اگر هر یک از شما چیزی را به اشتراک می‌گذارد که احساس خوبی ندارد، با برقراری ارتباط موافقت کنید: این می‌تواند شامل استفاده از کلمات امن نیز باشد.

از کوچک شروع کنید:

 یک قانون سرانگشتی خوب این است که چیزی واقعی را به اشتراک بگذارید و آن را از آنجا بگیرید، به عنوان مثال: “این احساس شگفت انگیزی است، من عاشق احساس XYZ شما هستم.”

بعداً از صحبت کردن با یکدیگر نترسید:

به عنوان مثال، “وقتی X را گفتم چه احساسی به شما دست داد؟” این به شما کمک می کند تا یکدیگر را برای موفقیت آماده کنید.

فراموش نکنید که بررسی کنید آیا آنها قبلاً صحبت های کثیف را بررسی کرده اند یا خیر:

 اگر این کار را انجام داده اند، خوب است بررسی کنید که آیا آنها را روشن می کند یا خیر. گفتن “با من کثیف صحبت کن” ممکن است نتیجه معکوس داشته باشد زیرا باعث می شود افراد در محل کار خود را نشان دهند و آنها را تحت فشار قرار دهد.

اگر کار نکرد، ادامه ندهید:

توجه داشته باشید که هر تجربه ای را فردی و منحصر به فرد تلقی کنید. به یاد داشته باشید، فقط به این دلیل که چیزی قبلاً کار می کرد، به این معنی نیست که این بار کار می کند.

تکنیک های پیشرفته

توصیه می کنم از تمام حواس 5 گانه استفاده کنید. چه چیزی را می توانید ببینید، بشنوید، حس کنید، بو کنید و بچشید؟ این کار به این دلیل کمک می کند که به شریک زندگی خود نشان دهید که کاملاً در این تجربه حضور دارید – و حضور گرم است!» هلند می گوید. «گفتگوی کثیف زمانی بهترین نتیجه را دارد که ارگانیک و خودانگیخته باشد، نه فیلمنامه و تکرار شود. بنابراین آنچه را که واقعاً از آن لذت می برید، به جای آنچه که فکر می کنید همسرتان می خواهد بشنود، توصیف کنید.» علاوه بر این، استفاده از لوازم جانبی نیز می تواند برای جلب توجه حواس مختلف مورد استفاده قرار گیرد.

اگر در حال انجام یک نقش آفرینی هستید، می توان از این وسایل گنجانده شده در اینجا نیز استفاده کرد. به عنوان مثال، اگر این سناریو شامل بازی با یخ است، از شریک زندگی خود بخواهید که یک فنجان یخ آماده برای مسیرها داشته باشد. هاوزر می گوید: وقتی به قسمتی از صحنه می رسید که در آن از یخ در سناریو استفاده می شود، می توانید از آنها بخواهید یخ را روی آنها بگذارند.

برای اینکه همه چیز را به سطح بعدی برسانند، افراد می توانند با بازی پویای قدرت نیز آزمایش کنند. برای کسانی که برای اولین بار آن را امتحان می‌کنند، می‌توانند پویایی را که مناسب آنهاست آزمایش کنند. با این حال، برای افراد پیشرفته تر، ممکن است یک تغییر نقش در پویایی مسلط و مطیع یا حتی تغییر دینامیک قدرت در طول برخورد وجود داشته باشد.

گفته می شود، در این سناریوها، ارتباطات کلید خواهد بود. به هر حال، استفاده از لوازم جانبی یا آزمایش دینامیک قدرت می‌تواند برای فضای اتاق خواب شگفت‌انگیز باشد، اما باز هم، اطمینان از اینکه همه همیشه راحت و خوشحال هستند، حیاتی است.

غلبه بر چالش ها و لحظات ناخوشایند

اکنون، حتی کارشناسان صحبت های کثیف نیز می توانند بارها و بارها با موقعیت های ناخوشایندی مواجه شوند. از این گذشته، هیچ کس کامل نیست و هر برخورد جنسی منحصر به فرد است. بنابراین، در مواقعی مانند این، ممکن است نیاز به پیاده‌سازی تکنیک‌هایی برای کمک به خنثی کردن وضعیت داشته باشید.

«بسیاری از مردم از صحبت‌های کثیف می‌ترسند، زیرا احساس ناخوشایندی دارند، از طرد شدن می‌ترسند، یا نگران هستند که حرف احمقانه‌ای بگویند یا به جایی نرسد. و صادقانه بگویم، گاهی اوقات احتمالاً این کار را خواهید کرد! و این اشکالی ندارد! آلیس چایلد، متخصص جنسی و درمانگر روابط جنسی در پلتفرم سلامت جنسی می‌گوید “شما در حال یادگیری یک مهارت جدید هستید و این نیاز به زمان و تمرین دارد!”

راه حل

اگر یکی از شما شروع به احساس ناراحتی کرد، این بهترین زمان برای استفاده از یک کلمه یا علامت ایمن از قبل توافق شده برای کمک به اطلاع دادن به شخص دیگر است. خندیدن در حین رابطه جنسی، یا گفتن چیزی مانند این که در ذهن من جذاب تر به نظر می رسید، اشکالی ندارد! کودک می گوید. او می افزاید: «یک مهارت بزرگ جنسی نیازی به آن ندارد تا «کامل» باشد، بلکه در عوض یاد بگیرید چگونه انعطاف پذیر باشید، با جریان حرکت کنید و با هم سازگار شوید.

همچنین، به یاد داشته باشید که بیش از حد به این موضوع فکر نکنید! چنین لحظاتی و راه هایی است که ما مسائلی را حل می کنیم که باعث ایجاد اعتماد و باز بودن در یک رابطه می شود. “همچنین بسیار مفید است که همیشه بعد از رابطه جنسی با هم صحبت کنیم زیرا ما ذهن خوان نیستیم! با صحبت کردن در مورد بخش‌های مورد علاقه‌تان و چرایی، هر چیزی که یاد گرفتید و/یا هر چیزی که با آن مشکل داشتید، در ارتباطات جنسی خود بهتر شوید.

چایلد ادامه می‌دهد: «فقط صحبت کردن در مورد آن و گفتن چیزی مانند «من گاهی اوقات با صحبت‌های کثیف مبارزه می‌کنم، زیرا من را از لحظه‌ی لحظه دور می‌کند و در مورد گفتن حرف اشتباه ذهنم را درگیر می‌کند» می‌تواند فشار را از بین ببرد.

مقاله مرتبط: علت اضطراب در رابطه جنسی چيست و چه كنيم؟

نتيجه گيري

در حالی که صحبت های کثیف می تواند در ابتدا ترسناک به نظر برسد، مانند همه مهارت ها، فقط کمی تمرین و ارتباط آزاد نیاز دارد. علاوه بر این، داشتن یک فضای امن و باز برای آشفتگی و آزمایش برای اطمینان از اینکه همه طرف‌ها از نتایج راضی هستند، حیاتی است. پس کمی سرگرم شوید و به یاد داشته باشید که همه چیز را سبک و سرگرم کننده نگه دارید!

مطلب پیشنهادی

ايجاد مرزهای عاطفی در ازدواج

چگونه در ازدواج خود مرزهای عاطفی ایجاد کنید

مرزهای عاطفی محدودیت هایی هستند که شما برای انرژی و احساساتی که در یک رابطه …

باج‌گیری عاطفي

چگونه باج گیری عاطفی را بشناسیم و از خود محافظت کنیم

همه ما آن یک نفر را در زندگی خود داریم که همه دکمه های ما …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *