تراشيدن موهاي قسمت تناسلی مردان
تميز نگه داشتن قسمت تناسلی مرد باعث رابطه پرشورتر با همسرش مي شود.

چگونه موهاي زائد اندام تناسلی خود را بتراشیم (مردان)

تصور اینکه یک تیغ تیز را در هر جایی نزدیک اندام تناسلی خود بیاورید ممکن است کاملاً ترسناک باشد. با این حال، تراشیدن موهای ناحیه تناسلی می‌تواند ظاهری تمیز و براق به عنوان بخشی از یک روال بزرگ‌تر تميزي به شما بدهد. ما به شما آموزش خواهیم داد که چگونه ناحیه شرمگاهی خود را با قیچی برقی اصلاح کنید. سپس، ما شما را با یک راهنمای کامل برای اصلاح آلت تناسلی – از آماده‌سازی مناسب تا مراقبت‌های بعد از آن- در اختیار شما قرار می‌دهیم تا بتوانید موهای ناحیه تناسلی خود را به درستی و آسان بتراشید.

قسمت

1

کوتاه کردن موهای ناحیه تناسلی مردانه

مرحله 1 پایین ترین حالت محافظ را روی گیره نظافت برقی خود قرار دهید.

پایین ترین حالت محافظ را روی گیره های نظافت برقی خود قرار دهید. استفاده از قیچی مو در اینجا امکان پذیر است، اما گیره های آرایشی کوچکتر هستند و مانور بیشتری دارند زیرا ناحیه تناسلی شما یک مکان حساس است. هنگامی که از پایین ترین حالت محافظ استفاده می کنید، قیچی باید موهای شما را به طول 0.125 اینچ (3.2 میلی متر) یا کمتر کوتاه کند.

هرگز موهای ناحیه تناسلی خود را بدون کوتاه کردن آنها نتراشید – موهای درشت و مجعد در تیغ گیر کرده و به طرز دردناکی کنده می شوند!

اگر فقط قصد دارید موهای ناحیه تناسلی خود را کوتاه کنید (و نه اصلاح کنید)، در صورت تمایل می توانید از تنظیمات محافظ بالاتر استفاده کنید.

شما می‌توانید محافظ را به‌طور کلی برای یک برش نزدیک‌تر بردارید، اما این احتمال بروز بریدگی، تحریک و عفونت را افزایش می‌دهد.

تراشيدن موهاي قسمت تناسلي مردان كار بسيار حساسي است.

مرحله 2 قیچی را از میان موهای اطراف اندام تناسلی خود عبور دهید.

قیچی را از میان موهای اطراف اندام تناسلی خود عبور دهید. صاف بایستید، گیره را در دست غالب خود بگیرید و از دست دیگر خود برای مانور دادن آلت تناسلی و کیسه بیضه خود در صورت لزوم استفاده کنید. موهای ناحیه تناسلی را در جهت رشد، که معمولاً به سمت پایین بالای آلت تناسلی شما قرار دارد، ببرید.

همچنین می‌توانید از دست آزادتان برای کشیدن پوستتان در حین کار استفاده کنید—این ممکن است کوتاه کردن موها را آسان‌تر کند.

اگر هر بار یکی از پاها را روی صندلی، درب توالت یا کناره وان قرار دهید، ممکن است کار برایتان آسان‌تر باشد.

مرحله 3 با دقت کار کنید تا موهای کیسه بیضه و آلت تناسلی خود را کوتاه کنید.

با دقت کار کنید تا موهای کیسه بیضه و آلت تناسلی خود را کوتاه کنید. بعد از اینکه موهای ناحیه تناسلی اطراف اندام تناسلی خود را کوتاه کردید، به آرامی گیره را روی ساقه آلت تناسلی خود بکشید (در صورت لزوم) تا موهای موجود در آن را کوتاه کنید. سپس، از دست آزاد خود برای دسترسی واضح به یک ناحیه از کیسه بیضه خود در یک زمان استفاده کنید و موهای آن نقاط را با دقت کوتاه کنید.

هنگامی که کیسه بیضه خود را کوتاه می کنید، سعی کنید با دست آزاد خود نواحی نسبتاً صاف و کشیده ای از پوست ایجاد کنید. در غیر این صورت، این امکان وجود دارد که پوست شل کیسه بیضه شما در تیغه های گیره گیر کند (و بریده شود).

ممکن است کوتاه کردن موهای آلت تناسلی در حالت نعوظ برای شما آسان تر باشد.

مرحله 4 اگر قیچی ندارید از شانه و قیچی استفاده کنید.

اگر قیچی ندارید از شانه و قیچی استفاده کنید. از لبه بیرونی موهای ناحیه تناسلی خود شروع کنید، دندان های شانه را در قسمت کوچکی از مو بلغزانید. برخلاف جهت رشد مو کار کنید و شانه را صاف روی پوست خود نگه دارید. از قیچی تیز برای جدا کردن موهایی که بالای دندان های شانه کشیده شده اند استفاده کنید، سپس به قسمت دیگری بروید و ادامه دهید.

همین روش را برای کوتاه کردن موهای کیسه بیضه و آلت تناسلی خود دنبال کنید.

قیچی تیز در اینجا کار بسیار بهتری را انجام می دهد، اما باید بسیار مراقب باشید که پوست را بریده نکنید – انجام این کار به راحتی می تواند منجر به عفونت شود.

از این شانه و قیچی برای هیچ چیز دیگری استفاده نکنید و سپس آن ها را با الکل تمیز کنید. این امر خطر گسترش یک بیماری مقاربتی یا سایر عفونت ها را کاهش می دهد.

قسمت

2

تراشیدن موهای کوتاه شده تناسلی

مرحله 1 به مدت 5 دقیقه در یک وان گرم خیس کنید.

به مدت 5 دقیقه در یک وان گرم خیس کنید. آب گرم پوست و موهای شما را نرم می کند و باعث می شود تیغه تیغ راحت تر روی پوست شما سر بخورد و تک تک موهای نزدیک پایه را قطع کند. یک دوش آب گرم نیز کمک خواهد کرد، اگرچه خیساندن در وان بهترین نتایج را ارائه می دهد.

خیساندن بیش از 10 دقیقه ممکن است در برخی موارد باعث پف کردن پوست شما شده و اصلاح آن را دشوارتر کند.

بعد از اینکه موهای ناحیه تناسلی خود را با قیچی برقی اصلاح کردید در وان غوطه ور شوید.

مرحله 2 ماساژ کرم موبر…

کرم موبر را روی موهای ناحیه تناسلی خود ماساژ دهید. می توانید از کرم یا ژل اصلاح مخصوص موهای بدن استفاده کنید یا فقط به یک کرم موبر استاندارد تکیه کنید. با دستان خود آن را به مدت 1 تا 2 دقیقه روی موها بمالید. ماساژ دادن آن باعث نرمی بیشتر موها و روان شدن پوست شما می شود.

همچنین می توانید از برس اعمال کننده کرم موبر برای استفاده از کرم موبر استفاده کنید. با این حال، برای کاهش خطر ابتلا به عفونت مقاربتی یا سایر عفونت ها، از همان برس روی صورت خود استفاده نکنید.

مرحله 3 اطراف ناحیه تناسلی خود را با ضربات صاف و یکنواخت اصلاح کنید.

اطراف اندام تناسلی خود را با ضربات صاف و یکنواخت اصلاح کنید. در وان یا نقطه دیگری بایستید که بتوانید هر بار یک پا را نگه دارید تا به ناحیه کشاله ران خود دسترسی پیدا کنید. یک تیغ تیز و تمیز در دست غالب خود بگیرید و از دست آزاد خود برای قرار دادن اندام تناسلی خود در صورت لزوم استفاده کنید تا به موهای ناحیه تناسلی که آلت تناسلی و کیسه بیضه شما را احاطه کرده است دسترسی پیدا کنید. از فشار یکنواخت برای کشیدن تیغ ​​روی مو در جهت رویش مو استفاده کنید.

بعد از هر 2 تا 3 ضربه تیغ را در آب تمیز بشویید و مطمئن شوید که تیغه آن از مو و کرم اصلاح پاک باشد.

استفاده از تیغ كند به این معنی است که شما باید فشار بیشتری وارد کنید، که احتمال بیشتری دارد که منجر به بریدگی و تحریک شود. با یک تیغ تیز و تازه بچسبانید. همچنین از این تیغ ​​برای صورت یا هر ناحیه دیگری از بدن خود استفاده نکنید.

مرحله 4 برای اصلاح دقیق تر، پوست را محکم بکشید، اما مراقب بریدگی و تحریک آن باشید.

برای اصلاح دقیق تر، پوست را محکم بکشید، اما مراقب بریدگی و تحریک آن باشید. استفاده از دست آزاد برای سفت کردن پوست اطراف اندام تناسلی باعث کاهش ته ریش و تراشیدن دقیق تر می شود. با این حال، تراشیدن دقیق آن نیز احتمال تحریک پوست، بریدگی را افزایش می دهد. اینها به نوبه خود می توانند منجر به عفونت شوند.

تراشیدن بسته روی اندام تناسلی و اطراف آن نیز ممکن است شانس انتشار بیماری های مقاربتی را افزایش دهد—مثلاً ممکن است زخم های باز را که حتی نمی دانید به آن مبتلا شده اید برش دهید.

اساساً، اگر مشکلی ندارید که در ناحیه کشاله ران خود کمی مو  داشته باشید، سعی نکنید تا حد امکان اصلاح کنید.

مرحله 5 کیسه بیضه و آلت تناسلی خود را با دقت و فقط در صورت لزوم اصلاح کنید.

کیسه بیضه و آلت تناسلی خود را با دقت و فقط در صورت لزوم اصلاح کنید. این نواحی بسیار حساس هستند و به سختی می‌توان آنها را بدون ایجاد بریدگی اصلاح کرد. اگر آلت و كيسه خود را می‌تراشید، از دست آزاد خود برای صاف کردن قسمت‌های کوچک استفاده کنید و تیغ را با ضربات صاف و یکنواخت روی آن‌ها بکشید—تا حد لازم فشار کم وارد کنید.

مگر اینکه کاملاً مصمم باشید که کاملاً صاف باشید، فقط از گیره برای کوتاه کردن موهای آلت تناسلی و کیسه بیضه خود استفاده کنید.

آیا نمی دانید که آیا باید آلت تناسلی خود را اصلاح کنید؟ اصلاح یک انتخاب شخصی است، بنابراین کاملاً به شما بستگی دارد. حدود 19 درصد از مردان در ناحیه شرمگاهی خود کاملاً بدون مو می شوند. 24٪ از زنان می گویند که آنها یک شریک جنسی بدون مو را ترجیح می دهند، در حالی که 60٪ از مردان می گویند که آنها شریک جنسی بدون مو را ترجیح می دهند.

مرحله 6 محل را بشویید و خشک کنید، سپس یک لوسیون تسکین دهنده به آن اضافه کنید.

محل را بشویید و خشک کنید، سپس یک لوسیون تسکین دهنده به آن اضافه کنید. پس از اتمام اصلاح، ناحیه کشاله ران خود را با مقدار زیادی آب تمیز و گرم بشویید. سپس آن را با یک حوله تمیز و نرم خشک کنید. پس از آن، یک لوسیون یا مومیایی کننده ملایم پس از اصلاح بدون الکل، بدون عطر و ملایم استفاده کنید. انجام این کار به کاهش احتمال تحریک یا عفونت کمک می کند.

همچنین می توانید از آلوئه ورا یا روغن بچه به عنوان افترشیو استفاده کنید.

اگر دچار جوش یا خارش شدید، حداقل یک بار در روز به مدت 5 تا 10 دقیقه در یک وان گرم خیس کنید، ناحیه مورد نظر را خشک کنید و بعد از هر بار خیساندن، افترشیو خود را مجدداً اعمال کنید. در صورت نیاز، برای توصیه در مورد درمان های موضعی OTC (مانند کرم های هیدروکورتیزون) با پزشک خود تماس بگیرید یا برای ویزیت برنامه ریزی کنید.

اگر دچار ترشح، زخم های خونریزی دهنده و/یا تب شدید، فوراً به پزشک مراجعه کنید.

قسمت

3

سایر گزینه های حذف موهای زائد ناحیه تناسلی برای مردان

مرحله 1 استفاده از OTC…

فقط در صورتی از اپیلاتور OTC استفاده کنید که برای استفاده در دستگاه تناسلی ذکر شده باشد. موبرها از مواد شیمیایی برای حل کردن موها استفاده می کنند، و استفاده از همه انواع آن در نواحی حساس مانند اندام تناسلی شما بی خطر نیست. اگر محصول به عنوان ایمن برای استفاده در دستگاه تناسلی ذکر شده است، کرم را بمالید و طبق دستورالعمل محصول آن را بشویید.

ممکن است اپیلاتور پوستی صاف‌تر از آنچه که با تراشیدن به دست می‌آورید برای شما به ارمغان بیاورد، اما موها در یک بازه زمانی مشابه – معمولاً چند روز – شروع به رشد می‌کنند.

اگر متوجه قرمزی یا تورم شدید شدید، ممکن است به اپیلاتور حساسیت داشته باشید. استفاده از آن را متوقف کنید و با پزشک خود تماس بگیرید.

مرحله2 برای رشد مجدد آهسته تر به لیزر موهای زائد تکیه کنید.

برای رشد آهسته تر موهای زائد به لیزر موهای زائد تکیه کنید. لیزر موهای زائد تک تک فولیکول های مو را از بین می برد، به این معنی که ممکن است هفته ها یا ماه ها بعد پوست صافی داشته باشید. با این حال، درمان‌های لیزر معمولاً به جلسات متعدد (حداکثر 5) نیاز دارند که تا یک ساعت طول می‌کشد، که در مطب یک متخصص پوست یا متخصص مشابه انجام می‌شود.

اگرچه لیزر درمانی برای اکثر افراد به خوبی جواب می دهد، اما ممکن است در از بین بردن موهای زائد ناحیه تناسلی شما بی اثر باشد.

این روش ممکن است کمی دردناک باشد.

ممکن است بعد از هر جلسه متوجه قرمزی و تورم شوید. در صورت نیاز، توصیه هایی در مورد تسکین ناحیه، احتمالاً با غوطه ور شدن در وان یا استفاده از لوسیون تسکین دهنده بخواهید.

مقاله مرتبط: چگونه موهای ناحیه تناسلي را به طور کامل اصلاح کنیم (زنان)

از روش های الکترولیز استفاده کنید…

بعد از مشورت با پزشك متخصص مي توانيد برای جلوگیری از رشد دائمی مو از درمان های الکترولیز استفاده کنید. اگر مطمئن هستید که دیگر هرگز نمی خواهید موهای ناحیه تناسلی داشته باشید، الکترولیز ممکن است ارزش وقت و هزینه شما را داشته باشد. برای این روش، یک متخصص از یک وسیله سوزن مانند برای از بین بردن ریشه هر مو استفاده می کند. ممکن است تا 25 جلسه تکمیل این عمل طول بکشد، اما ریشه ها کاملاً از بین می روند و پس از آن بازسازی نمی شوند.

ممکن است در هر جلسه درد خفیفی را تجربه کنید. همچنین ممکن است قرمزی یا سوزش موقتی داشته باشید، که ممکن است نیاز به استفاده از یک لوسیون تسکین دهنده داشته باشد.

این احتمالاً گران‌ترین گزینه است، به خصوص از آنجایی که نیاز به بازدیدهای زیادی از یک مطب متخصص پوست (یا حرفه‌ای مشابه) دارد.

مطلب پیشنهادی

خودآزاری و ازدواج

وقتی خودآزاری داريد، چگونه ازدواج كنيد؟

هر رابطه موفقی نیاز به نشان دادن آسیب پذیری دارد – هیچ راهی برای دور …

مشكل اعتماد در رابطه

چگونه مشکلات اعتماد را در یک رابطه حل کنیم

اعتماد یک مسئله در جامعه ماست. بر اساس گزارش مرکز تحقیقاتی پیو، نزدیک به 71 …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *