چطور قلب يك دختر خجالتی را بدست اوريم
يك دختر خجالتی كم حرف است و اين كار را براي فهميدن احساسات او سخت مي كند.

چگونه قلب یک دختر خجالتی را به دست آوریم

عاشق یک دختر خجالتی شدن می تواند گیج کننده باشد. او احتمالاً زیاد صحبت نمی کند و شما ممکن است ندانید که او چه احساسی نسبت به شما دارد. کلید به دست آوردن قلب او این است که در کنار شما احساس راحتی کند. این شامل قرارها و اطراف دوستان و خانواده شما می شود. در مورد اینکه می‌خواهید رابطه به کجا برسد روشن باشید و به او این فضا را بدهید تا تصمیم بگیرد که آیا او همان چیزی را می‌خواهد یا خیر.

روش

1

شروع یک آشنايي براي ازدواج با دختر خجالتی

مرحله 1 خودتان را معرفی کنید.

خودتان را معرفی کنید. اگر هنوز به طور رسمی خود را به او معرفی نکرده اید، اکنون وقت آن است. معرفی خود به یک دختر خجالتی ممکن است دشوار باشد. او به احتمال زیاد مکالمه را بدون تذکر ادامه نمی دهد. از یک یخ شکن برای شروع مکالمه استفاده کنید.

دوستان مشترکی را که می دانید دارید، بیاورید. چیزی شبیه این بگویید: «سلام، نام من ….است. من معتقدم که ما هر دو ….. را می شناسیم. من با او کار می کردم.»

از دختر خجالتی تعریف کنید.

براي آشنايي با دختر خجالتی از او تعريف كنيد.

مرحله 2 از خودتان به او بگویید.

2

از خودت بهش بگو در مورد شغل، دوران کودکی و علایق خود با او صحبت کنید. آن را روشن نگه دارید و سعی کنید او را بخندانید. این کمک می کند که خلق و خوی شاداب داشته باشد و فشار او را برای صحبت در تمام مدت از بین ببرد.

مرحله 3 دختر خجالتی را بشناسید.

3

او را بشناسید. از او در مورد زندگی اش سوال بپرسید. با پرسیدن سؤالات از او فشار را از او کم می‌کنید تا چیزی برای صحبت کردن بیاورد. باید درک کنید که مدتی طول می کشد تا او با شما گرم شود. هنگامی که او صحبت می کند، حتما گوش دهید و بر گفتگو مسلط نباشید.

از صحبت های نامربوط به موضوع خودداری کنید. افراد خجالتی از حرف های نامربوط متنفرند.

روش

2

ایجاد اعتماد او

مرحله 1 به آرامی مدت زمانی را که با هم می گذرانید افزایش دهید.

به آرامی مدت زمانی را که با هم می گذرانید افزایش دهید. افراد خجالتی اغلب غرق در اجتماعی شدن بیش از حد و یک رابطه سریع هستند. چند روز در هفته با او صحبت کنید و سپس به آرامی روزها را در چند هفته آینده اضافه کنید. همچنین مدت زمانی را که با هم می گذرانید افزایش دهید. به آرامی به مکالمات تلفنی یا جلسات حضوری خود زمان اضافه کنید.

مرحله 2 یک علاقه مشترک پیدا کنید که بتوانید با او پیوند برقرار کنید.

2

یک علاقه مشترک پیدا کنید که بتوانید به آن پیوند برقرار کنید. وقتی موضوعی را پیدا کردید که به هر دوی شما علاقه مند است، راه های بیشتری برای وارد کردن آن موضوع به مکالمات خود بیابید. در مورد موضوع تحقیق کنید تا چیزهای جدید و جالبی برای گفتگو داشته باشید.

مرحله 3 به او کمی فضا بدهید.

3

کمی به او فضا بدهید بیشتر افراد خجالتی درون گرا هستند و درونگراها با داشتن زمان تنهایی به موفقیت می رسند. اگر او می خواهد تنها باشد، به این معنی نیست که از دست شما عصبانی است. فضای مورد نیاز او را به او بدهید تا احساس شادابی کند و توانایی بیشتری برای معاشرت داشته باشد.

روش

3

ايجاد علاقه در او در جلسات آشنايي

مرحله 1 یک مکان کم کلید برای قرارهای خود پیدا کنید.

1

برای قرارهای خود یک مکان ساده پیدا کنید. بیشتر افراد درونگرا علاقه ای به رفتن به جاهاي شلوغ با صدای بلند ندارند. قرارهای انفرادی که نیازی به معاشرت زیاد ندارند، جایی است که آن‌ها بیشتر احساس راحتی می‌کنند. شما همچنین می توانید زمان انفرادی را صرف شناختن یکدیگر و ایجاد اعتمادی کنید که برای به دست آوردن او نیاز دارید.

مرحله 2 از يادآوري خجالتي بودن او خودداری کنید.

2

او احتمالاً درک می کند که خجالتی است و حتی ممکن است نسبت به آن خودآگاه باشد. خجالتی بودنش را به او یادآوری نکنید. در عوض، به مکالمه ظریف کمک کنید تا او احساس راحتی بیشتری کند.

گفتن جملاتی مانند “خجالتی نباش” فقط خجالتی بودن او را به او یادآوری می کند و احتمالاً او را ناراحت می کند.

او ممکن است در برقراری تماس چشمی خوب نباشد. اگر چنین است، از اشاره به آن نیز خودداری کنید.

مرحله 3 او را همانگونه که هست بپذیرید.

3

او را همان طور که هست بپذیر. این یک مرحله بسیار مهم برای هر رابطه است. افراد خجالتی ویژگی های شگفت انگیز زیادی دارند. به عنوان مثال، افراد خجالتی معمولا شنوندگان خوبی و متفکرانی عمیق هستند.

مرحله 4 با سکوت راحت باشید.

4

با سکوت راحت باش سکوت لازم نیست ناخوشایند یا ناراحت کننده باشد. در حالی که احتمالاً نباید کل تاریخ را به آرامی بگذرانید، می توانید لحظاتی را در سکوت بگذرانید. او قدردانی خواهد کرد که شما نیازی به صحبت کردن یا گوش دادن به او ندارید.

روش

4

ساختن یک رابطه براي ازدواج

 

مرحله 1 با سرعت او حرکت کنید.

با سرعت او حرکت کنید زمان زیادی را صرف شناختن او و اجازه دادن به او برای شناخت شما کنید. ایجاد اعتماد کلید رابطه با یک دختر خجالتی است. از او بخواهید کارهایی را با شما انجام دهد که شامل جمعیت زیادی نباشد. یک پیاده روی شبانه ممکن است بهتر از بیرون رفتن به تئاتر با جمعیت زیادی باشد.

مرحله 2 او را به دوستان و خانواده خود معرفی کنید.

2

او را به دوستان و خانواده خود معرفی کنید. اگرچه او خجالتی است، اما عدم معرفی او به دوستان و خانواده‌تان می‌تواند او را بیش از پیش خودآگاه کند. فقط مواظب باشید او را یکجا به همه معرفی نکنید. فرصت‌هایی را برای او ایجاد کنید تا با دوستان و خانواده در گروه‌های کوچک یا هر بار ملاقات کند.

برای مثال، می‌توانید فقط با والدین خود به شام بروید، نه اینکه او را به یک گردهمایی بزرگ خانوادگی ببرید.

مرحله 3 علاقه خود را ابراز کنید.

3

علاقه خود را ابراز کنید. اگر چه باید از فشار دادن او برای انتقال سریع رابطه خودداری کنید، اما این را روشن کنید که جدی هستید. بسیاری از افراد خجالتی خودآگاه هستند و ممکن است تصور نکنند که شما می خواهید با آنها رابطه داشته باشید. با گفتن احساس خود به او این فرصت را می دهید که درباره احساسش فکر کند.

با گفتن جملاتی مانند «من واقعاً دوست دارم با شما وقت بگذرانم، به او احساسی دارید. امیدوارم این کار را بیشتر انجام دهم.»

مقاله مرتبط: چطور براي جلسه آشنايي و خواستگاري آماده شويم؟( دختران)

مرحله 4 اعتماد او را جلب کنید.

4

اعتماد او را جلب کنید دختران خجالتی اغلب مشکلات اعتماد دارند. شما باید اعتماد او را به دست آورید و انتظار نداشته باشید که آزادانه به او داده شود.

صادق باشید.

قابل اعتماد باشید

مطلب پیشنهادی

باج‌گیری عاطفي

چگونه باج گیری عاطفی را بشناسیم و از خود محافظت کنیم

همه ما آن یک نفر را در زندگی خود داریم که همه دکمه های ما …

فوبيا ترس از زنان

ژینوفوبیا : ترس از زنان

ژینوفوبیا به عنوان ترس شدید و غیرمنطقی از زنان تعریف می شود. ممکن است به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *