بازی دو نفري با همسر
بازی دو نفره با همسر مي تواند به كودك درون شما كمك كند كه اوقات خوبي را سپري كند.

معرفي بازی دو نفره برای زوج‌ها

قرار عاشقانه با همسر همیشه نباید به معنای بیرون رفتن در شهر باشد. گاهی اوقات، ماندن در خانه و گذراندن زمان با کیفیت عمدی با هم می تواند به همان اندازه سرگرم کننده باشد. اما همان روال قدیمی سفارش دادن و تماشای فيلم ممکن است احساس خاصی نداشته باشد. خوب، شما نباید قدرت یک بازی خوب رومیزی قدیمی را دست کم بگیرید تا همه چیز کمی جالب تر شود. در زیر، این بازی هاي دو نفره برای زوج‌ها باعث می‌شود که شما و شریکتان با هم صحبت کنید. بخندید. از رقابت دوستانه لذت ببرید و شاید حتی کمی بهتر با یکدیگر آشنا شوید.

بازی رومیزی مانکالا

با شروع ساده، Mancala یک گيم جاودانه است که ممکن است قبلاً در دسترس داشته باشید یا نداشته باشید. اگر آشنا نیستید، بازی شامل برداشتن نوبت سنگ‌های مرمر و انداختن آن‌ها در جیب‌های روی تخته می‌شود. سعی می‌کنید نوبت خود را تا جایی که ممکن است ادامه دهید. تا جایی که می‌توانید سنگ‌ها را جمع کنید. در حالی که گيم می‌تواند خیلی سریع پیش برود. گيمي است که می‌خواهید بارها و بارها آن را بازی کنید. به شما و شریک زندگی‌تان این فرصت را می‌دهد که شروع کنید. استراتژی‌های جدید را آزمایش کنید. این یک گيم کم استرس و آرامش بخش است که برای گيم با تنقلات در دست و موسیقی در پس زمینه مناسب است.

اين بازي در ايران قابل خريد است و وقت نگارش اين مقاله قيمتش 450 هزار تومن است.

بازي موزچين

یک بازی کلاسیک مدرن تر، Bananagrams یک بازی کلمات ساده است که شامل هیچ کاغذ، مداد یا تخته ای برای گيم نمی شود. فقط یک کیسه موزی شکل که با کاشی های حروف پر شده است. به جای تلاش برای کسب بیشترین امتیاز با حروف یا کلمات با امتیاز بالا، هدف گيم این است که اولین بازیکنی باشید که از تمام کاشی های خود استفاده می کند. Bananagrams انتخاب خوبی است. همچنین بسیار قابل حمل است. بنابراین می توانید آن را در تعطیلات با خود بیاورید. فقط برای یک روز بارانی آن را در دسترس داشته باشید.

اين بازي هم به فارسي موجود است و مي توانيد تهيه كنيد.

خريد بازي فكري ما غريبه نيستيم

We’re Not Really Strangers یک بازی کارتی است که با همديگر بيشتر آشنا می شويد. اما به طور دقیق تر می توان آن را دسته ای از شروع کننده مکالمه نامید. در حالی که نسخه اصلی برای گيم تقریباً با هر کسی مناسب است، نسخه Couples به طور خاص برای زوج‌ها طراحی شده است. با سؤالاتی مانند “در این رابطه که هرگز فکر نمی کردید چه چیزی ممكن باشد؟” شما و شریک زندگیتان تشویق خواهید شد که با هم صحبت کنید. کمی عمیق تر به دلایل با هم بودنتان بپردازید.

اين بازي هم به فارسي ترجمه شده است و در ايران موجود است.

کدنیمز 2 نفره

اگر شما و شریک زندگیتان عاشق فیلم های جاسوسی هستید، پس از اجرای یک نوع فانتزی که شما و شریک زندگی تان را به یک ماموریت فوق سری می برد، لذت خواهید برد. بازی تماماً در مورد کار کردن با یکدیگر است (مهارتی عالی در هر رابطه ای!)، دادن سرنخ های تک کلمه ای به یکدیگر برای یافتن تمام ماموران مخفی روی تخته قبل از اتمام زمان.

اين بازي هم به فارسي ترجمه شده است.

بازی فکری مدل hive

اگر ترجیح می دهید با شریک خود رقابت کنید (البته به روشی دوستانه)، این بازی استراتژیک با مضمون اشکال راهی سرگرم کننده برای انجام این کار است. هدف این بازی این است که زنبور ملکه شریک زندگی خود را احاطه کنید در حالی که سعی می کنید حریفان خود را از انجام همین کار جلوگیری کنید. شما با کاشی های شش ضلعی که تصاویری از حشرات مختلف را روی آنها دارند بازی خواهید کرد. هر حشره قوانین متفاوتی برای نحوه استفاده و جابجایی خود دارد – مشابه قوانین مهره های شطرنج – بنابراین بازی ذهن شما را درگیر می کند.

اين بازي هم در ايران موجود است.

بازي فكري Patchwork

Patchwork مانند نسخه بازی تخته‌ای تتریس است که استراتژی و مدیریت زمان را در هم آمیخته است. برای بازی، هر دو بازیکن به نوبت دکمه‌ها و تکه‌های یک لحاف تکه‌کاری را جمع‌آوری می‌کنند و سعی می‌کنند قطعات مناسب را پیدا کنند تا با هم هماهنگ شوند. هر پچ زمان و دکمه‌ها (واحد پول بازی) هزینه دارد، بنابراین بازیکنان باید در طول 30 دقیقه بازی بازی استراتژیک باشند تا بتوانند به برتری برسند.

اين بازي هم در ايران موجود است.

بازی فکری مدل The fox in the forest

اگر شما و همسرتان بازی های کارتی را ترجیح می دهید و از هر چیزی در ژانر فانتزی لذت می برید، روباه در جنگل ارزش دیدن را دارد. این یک بازی ورق حقه باز با تصاویر عرفانی و شخصیت های افسانه است. در بازی، کارت های شخصیت های مختلف توانایی ها و مزیت های متفاوتی خواهند داشت و با برنده شدن در برابر حریف خود، امتیاز کسب خواهید کرد.

اين بازي هم در ايران موجود است.

مقاله مرتبط: ایده هاي شب قرار عاشقانه در خانه با همسر براي برگرداندن عشق به رابطه

مطلب پیشنهادی

استرس عروسی را چطور مديريت كنيم.

چگونه استرس عروسی را مدیریت کنیم

ازدواج هیجان انگیز است، اما همچنین می تواند فوق العاده استرس زا باشد. برنامه ریزی …

خواستگاري از همکار

بايدها و نبايدها در آشنايي و خواستگاري از همکار

بیشتر بزرگسالان یک سوم عمر خود را صرف کار می کنند. جای تعجب نیست که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *