چگونه بفهميم اين دختر ديگر ما را دوست ندارد.
براي مراقبت از خودتان بايد روش هايي را ياد بگيريد كه بدانيد چه زماني يك دختر ديگر شما را دوست ندارد.

چگونه متوجه شويد که اين دختر دیگر شما را دوست ندارد

اگر احساس می‌کنید که رابطه‌تان ممکن است به هم بخورد، به دنبال علائم هشداردهنده‌ای باشید تا ببینید او در مورد شما چه احساسی دارد. آنچه زنان می گویند، چگونه رفتار می کنند، و زمانی که شما را می بینند، همه می توانند بینشی به احساسات آنها ببخشند. به چیزهای کوچک توجه داشته باشید و برای مشاهده کل تصویر به عقب برگردید و در مورد رابطه خود مطالعه ای دریافت خواهید کرد که پرچم قرمز یا چراغ سبز نشان می دهد. تا متوجه شويد آيا اين دختر شما را دوست دارد.

نشانه هایی که يك دختر دیگر شما را دوست ندارد

آن دختر ممکن است هنگام صحبت کردن روی خود را برگرداند یا چشمانش را طوری به اطراف بچرخاند که انگار در تلاش است توجه کند. ممکن است کمتر از قبل شما را لمس کند و از تماس فیزیکی اجتناب کند. حتی زمانی که او را مجبور به قرار  می کنید، ممکن است اغلب برنامه های خود را لغو کند یا از ملاقات یک به یک با شما اجتناب کند.

قسمت

1

خواندن زبان بدن يك دختر

1

موقعی که با شماست وضعیت بدن او را رعایت کنید. وضعیت بدن بسته، حالتی است که بدن او به سمت شما باشد، دست‌هایش روی هم قرار گرفته باشد، یا قوز کرده باشد تا فضای کمتری اشغال کند.

بستن وضعیت بدن او سیگنال هایی می فرستد که او در مورد چیزی ناراحت یا عصبی است. اگر او این کار را به طور مداوم در یک رابطه انجام می دهد، ممکن است نشانه آن باشد که او به شما علاقه ای ندارد.

رفتارهاي يك دختر نشان مي دهد كه شما را دوست دارد يا دوست ندارد.

وقتي نامزدتان با دستان پایین نزدیک شما می‌ایستاد، اما اکنون هنگام صحبت کردن، برمی‌گردد و دست‌هایش را روی هم مي گذارد، به شما می‌گوید که دیگر علاقه‌ای به صحبت کردن ندارد.

اگر او هر بار که با هم هستید زبان بدن بسته را منتقل می کند، احتمالاً زمان آن رسیده که در رابطه خود تجدید نظر کنید زیرا ممکن است بخواهد به آن پایان دهد.

مرحله 2 تماس چشمی او را مطالعه کنید.

تماس چشمی او را مطالعه کنید. تماس چشمی عامل مهمی در زبان بدن است و می تواند احساسات فرد را منتقل کند.

اگر نامزدتان در حین صحبت کردن، چشمانش را به چشمان شما نگاه مي كند، مشکلی نیست، اما اگر متوجه شدید که او از تماس چشمی اجتناب می کند، ممکن است مشکلی وجود داشته باشد.

اگر او در حین صحبت با او به چیزهای مختلف نگاه می کند، ممکن است نشانه این باشد که او از گفتگو یا بودن با شما لذت نمی برد.

مرحله 3 توجه کنید که او چقدر شما را لمس می کند.

توجه کنید که او چقدر شما را لمس می کند. لمس فیزیکی یکی از راه هایی است که دختران برای معاشقه و ابراز علاقه به یک پسر از آن استفاده می کنند. چیزهایی مانند گذاشتن دست او روی سینه‌تان، گرفتن دست‌تان، یا کشیدن انگشتانش در میان موهایتان، همگی نشان می‌دهند که او به شما علاقه دارد.

اگر رابطه شما با تماس های فیزیکی زیاد شما شروع شده است، اما اکنون او به سختی دستش را به شما می دهد، زمان آن رسیده است که با او در مورد اینکه رابطه به کجا می رود صحبت کنید.

تغییر در میزان ابراز محبت عمومی، مانند دست گرفتن، می تواند یک علامت هشدار نیز باشد.

وقتی دختری دیگر به پسری علاقه ای ندارد، ممکن است دست از لمس کردن او بردارد و از هر گونه تماس فیزیکی دوری کند.

قسمت

2

مشاهده اقدامات در قرارها

مرحله 1 تعداد دفعاتی که او برنامه های خود را لغو می کند یا آنقدر مشغول است که نمی تواند بیرون برود، پیگیری کنید.

ردیابی کنید که او هر چند وقت یک بار برنامه های خود را لغو می کند یا خیلی شلوغ است که نمی تواند بیرون برود. لغو برنامه ها یک علامت قرمز است که ممکن است چیزی اشتباه باشد. در حالی که شرایط اغلب با دلایل معتبر برای از دست دادن یک تاریخ رخ می دهد، اگر بیش از 50٪ تاریخ ها اتفاق بیفتد، شما در منطقه خطر هستید.

وقتی دختری به طور مکرر برنامه های خود را لغو می کند یا همیشه مشغول است، پیامی واضح ارسال می کند.

دختری که به شما علاقه مند است خود را در دسترس قرار می دهد و می خواهد با شما وقت بگذراند، بنابراین اگر متوجه شدید که نامزدتان دائماً برنامه های خود را کنار می گذارد، آن را به عنوان یک نشانه در نظر بگیرید.

اگر الگویی از قرارهای لغو شده می بینید یا اگر او دائماً برنامه های دیگری دارد، وقت آن است که او را برای یک دل به دل بنشینید.

مرحله 2 به نوع قرارهايي که او می خواهد داشته باشد توجه کنید.

به نوع قرارهایی که او می خواهد داشته باشد توجه کنید. اگر او همیشه دوستان خود را برای ملاقات در قرارهای شما دعوت می کند یا قرارهای گروهی یا دو نفره را پیشنهاد می کند، این می تواند نشانه این باشد که او دیگر دوست ندارد با شما تنها باشد.

مرحله 3 به رفتار او در اجتماعات اجتماعی مانند مهمانی توجه کنید.

به رفتار او در مجالس اجتماعی مانند مهمانی توجه کنید. اگر او دائماً از یک اتاق خارج می شود تا با گروه دیگری از افراد صحبت کند، این ممکن است نشانه آن باشد که او دیگر از گذراندن وقت با شما لذت نمی برد. به همین ترتیب، رفتن به مهمانی ها و مجالس اجتماعی بدون دعوت شما نیز نشانه آن است که ممکن است مشکلی در رابطه شما وجود داشته باشد.

قسمت

3

گوش دادن به ارتباطات

مرحله 1 توجه داشته باشید که او چند بار تماس می گیرد یا پیامک می دهد.

توجه داشته باشید که او چند بار تماس می گیرد یا پیامک می دهد. دخترها دوست دارند صحبت کنند، بنابراین اگر نامزد شما خیلی کمتر از اوایل رابطه تماس می گیرد یا پیام می دهد، آن را یک هشدار در نظر بگیرید. اگر شما دائماً اولین تماس‌ها یا پیامک‌ها را ارسال می‌کنید، ممکن است به این معنا باشد که او شروع به از دست دادن علاقه به شما کرده است.

مرحله 2 به نحوه صحبت او با پسران دیگر توجه کنید.

به نحوه صحبت او با پسران دیگر توجه کنید. اگر نامزد شما در حال معاشقه یا معاشقه با پسرهای دیگر در مقابل شما است، احتمالاً به دنبال خروج از رابطه است.

مرحله 3 به آنچه او در مورد سایر پسرها می گوید گوش دهید.

به آنچه او در مورد سایر پسرها می گوید گوش دهید. اگر او بیشتر از اینکه از دختران دیگر یاد کند در مورد پسرهای دیگر صحبت می کند، یا اگر دائماً شما را با پسران دیگر مقایسه می کند، ممکن است نشانه ای از آمادگی او برای پایان دادن به همه چیز باشد. او می‌توانست با همه دوستانه رفتار کند، اما اگر ناگهان اتفاق بیفتد، نمونه‌های زیادی از نظرات وجود دارد که باید پرچم را بلند کنند:

مرحله 4 ببینید آیا او …

ببین حسادت میکنه یا نه اگر با دختر دیگری در مقابل او معاشقه کنید یا به او نگاه کنید، طبیعتاً دخترها کمی حسادت می کنند. او همچنین ممکن است عصبانی شود، و این می تواند به راحتی منجر به درگیری غیر ضروری شود، یا او را از خود دور کند.

اگر نامزدتان اهمیتی نمی‌دهد که شما با پیشخدمت در قرار ملاقاتتان معاشقه می‌کنید، ممکن است بخواهید در رابطه خود تجدید نظر کنید.

سعی کنید در یک قرار با دختران دیگر بیش از حد دوستانه باشید تا ببینید نامزدتان چه واکنشی نشان می دهد.

مرحله 5 توجه کنید که چه نوع…

توجه کنید که چه نوع دعواهایی با او دارید. دعوا حتماً در همه روابط اتفاق می افتد، اما اگر شروع به وقوع بیشتر شود، ممکن است مشکلی وجود داشته باشد.

اگر مشاجره بر سر چیزهای کوچک هر بار شروع به ضربه های بزرگ می کند، باید مدتی برای ارزیابی رابطه خود وقت بگذارید. او ممکن است از نظر عاشقانه شروع به از دست دادن علاقه به شما کند.

قسمت

4

صحبت کردن در مورد احساسات

مرحله 1 از او بپرسید که در مورد رابطه شما چه احساسی دارد.

از او بپرسید که در مورد رابطه شما چه احساسی دارد. بهترین راه برای داشتن یک رابطه خوب صادق بودن است. صراحتاً از او بپرسید که چه احساسی دارد و اگر می خواهید با هم بمانید، مایل به حل مشکلات باشید.

مرحله 2 به طور فعال گوش کنید…

وقتی او در حال صحبت کردن است فعالانه گوش دهید. توجه کامل خود را به او معطوف کنید و در گفتگو شرکت کنید.

آنچه را که او می‌گوید دوباره بیان کنید و آن را تکرار کنید تا به شما نشان دهد که متوجه می‌شوید: “فقط برای اینکه مطمئن شوم متوجه شدم، شما می‌گویید…”

به او اجازه دهید بدون قطع صحبت یا بحث و جدل صحبت کند.

سوالاتی بپرسید تا آنچه را که می‌گوید روشن کنید و توضیح دهید.

مقاله مرتبط: چگونه از یک رابطه بد خارج شویم

مرحله 3 بر اساس مکالمه تغییرات ایجاد کنید.

بر اساس مکالمه تغییرات ایجاد کنید. از طریق ارتباط صادقانه می توانید ریشه یک مشکل را در صورت وجود کشف کنید. هنگامی که او احساسات خود را به اشتراک گذاشت، می توانید تعیین کنید که چگونه در رابطه خود به جلو حرکت کنید.

ممکن است هیچ مشکلی وجود نداشته باشد و شما بیش از حد به مسائل فکر کنید.

اگر او برای پایان دادن به همه چیز آماده است، مطرح کردن مشکلات ممکن است رسیدگی به آن را آسان‌تر کند.

وقتي او ناراحت است و شما می خواهید همه چیز درست شود، می دانید که برای راضی نگه داشتن او باید چه چیزی را تغییر دهید.

اگر او همیشه غمگین است، ممکن است دیگر نخواهد با شما باشد. البته حتما از او بپرسید زیرا ممکن است مشكل دیگری در زندگی اش داشته باشد.

مطلب پیشنهادی

استرس عروسی را چطور مديريت كنيم.

چگونه استرس عروسی را مدیریت کنیم

ازدواج هیجان انگیز است، اما همچنین می تواند فوق العاده استرس زا باشد. برنامه ریزی …

خواستگاري از همکار

بايدها و نبايدها در آشنايي و خواستگاري از همکار

بیشتر بزرگسالان یک سوم عمر خود را صرف کار می کنند. جای تعجب نیست که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *