بازي مجازی دو نفره براي زوج ها
وقتيي از همسر خود دوريد مي توانيد براي حفظ ارتباط با او مجازی بازي كنيد.

معرفي بازي مجازي براي زوج هايي كه كنار هم نيستند.

ارتباط دیجیتالی با دیگران به بخشی از ریتم روزانه ما تبدیل شده است. خواه چت های مکرر با بهترین دوست، یک شام هفتگی زوم با خانواده یا رقابت در بازی های مجازی باشد. حتی می توانید با دوستان خود در سراسر کشور در کلاس های آنلاین هنر شرکت کنید. وقتی هوس ارتباط انسانی دارید. اما حرف زیادی برای گفتن ندارید. به جای آن کمی رقابت دوستانه در نظر بگیرید. از بازی‌های کلاسیک دیجیتالی که همه ما عاشق آن هستیم تا فعالیت‌های گروهی مبتکرانه مبتنی بر وب، این بازی‌های مجازی را با دوستان و خانواده انجام دهید تا این شکاف جغرافیایی برطرف شود.

UNO

بازی کارت ارتقای دیجیتالی یافته است. بر اساس کلاسیک، این نسخه آنلاین به شما اجازه می‌دهد کارت‌هایی را در برنامه UNO انتخاب کرده و بکشید و نه حضوری. این بازی دارای قوانین جدید، مسابقات سری جهانی و حالت‌های مختلف بازی است که نمی‌توانید از کارت‌های کاغذی دریافت کنید.

دارای رتبه G و مناسب برای خانواده، می توانید به صورت رایگان در تیم یا به صورت انفرادی، رقابتی یا صرفاً برای سرگرمی بازی کنید.

اين بازي مجازی را مي توانيد با همسر خود بازي كنيد.

Jackbox Party Starter، بازی های مجازی

Jackbox از سال 2013 گزینه‌ها و فعالیت‌های بازی مجازی زیادی را ارائه کرده است. این امتیاز با انتشار بازی You Don’t Know Jack، یک بازی ویدیویی که چیزهای بی اهمیت را با کمدی ترکیب می‌کند، آغاز شد.

این فرنچایز به ارائه ده‌ها بازی که هر کدام هوشمندانه طراحی شده‌اند و به راحتی قابل بازی هستند، رشد کرده است.

مونوپولي

چیزی در مورد مونوپولی وجود دارد که بی زمان و بی سن است. اما وقتی نمی توانید ساعت ها دور میز شام جمع شوید، همچنان می توانید از ورشکستگی دوستان و خانواده آنلاین لذت ببرید.

توصیه می‌کنیم در حین بازی از چت ویدیویی استفاده کنید تا تماشا کنید که یکدیگر تاس می‌اندازند، ملک می‌خرند و سعی می‌کنند از زندان دور بمانند. این بازی تنها به چهار بازیکن اجازه می دهد، بنابراین با دقت انتخاب کنید.

شکارهای مجازی واتسون ادونچرز

تقویت روحیه زمانی که در فضای فیزیکی یکسانی نیستید می تواند دشوار باشد، اما انتخاب یکی از فعالیت های تیم سازی Watson Adventures ممکن است این کار را انجام دهد. گروه شما می تواند از طریق چیزهای بی اهمیت پیوند برقرار کند

تسلط، حل معما، یا جستجو در موزه برای یافتن جواهرات پنهان همه به صورت مجازی است. اما دوستان و خانواده چطور؟ تو پرسیدی. این ماجراجویی ها به همان اندازه برای افراد غیر همکار 7 تا 70 ساله مناسب است.

در مرکز پیشنهادات، شکار لاشخورهای زنده به عنوان بازی های مجازی اقتباس شده است. شرکت‌کنندگان در مقابل رایانه‌های مربوطه خود می‌نشینند و به یک تور مجازی در بوستون، شیکاگو، نیویورک، یا ده‌ها مکان دیگر می‌روند. با استفاده از برنامه مبتنی بر مرورگر Watson، شکارچیان لاشخور به سوالات بی اهمیتی پاسخ می دهند که به وب سایت های مکان های دیدنی و موزه ها منتهی می شود. با هدایت یک میزبان بازی زنده، گیمرها ممکن است با هنرهای عجیب و غریب روبرو شوند، در اتاق های باشکوه ببینند، یا عملاً در سایت های معروف سرگردان شوند.

اگر می‌خواهید خانه را ترک کنید، واتسون بازی‌هایی برای آن نیز دارد، و بازی‌های عمومی که هر کسی می‌تواند به آنها ملحق شود.

همه کارت های بد

آماده شوید. تا با کارت های بد، بی‌پروا شوید. با روحیه ای شبیه به بازی محبوب Cards Against Humanity، Bad Cards به صورت آنلاین بازی می شود اما چهار حالت بازی منحصر به فرد را ارائه می دهد که چرخشی تازه در بازی های مهمانی ایجاد می کند. آنها همچنین یک بازی با رتبه PG برای بچه ها توسعه دادند.

برخلاف نسخه 600 کارتی Bad Cards بیش از 3000 کارت در نسخه رایگان خود (همراه با تبلیغات) دارد. بنابراین هرگز از ترکیب‌های شوخ‌آمیز جدید برای بازی خالی نخواهید شد.

برای شروع، روی PLAY NOW کلیک کنید! را فشار دهید در بالا سمت راست، نام بازی خود را وارد کنید، بازیکنان را دعوت کنید و اجازه دهید شادی شروع شود. این یک راه عالی برای ارتباط با دوستان و خانواده (یا غریبه ها!) از خانه یا هر جایی است. بازدارندگی لازم نیست اعمال شود.

در ايران بازي پي شوم يك برد گيم است.

Pictionary Generator، بازی های مجازی

هنرمند درونی خود را با این فعالیت سرگرم کننده برای همه سنین که از طریق تلفن یا دسکتاپ شما انجام می شود به چالش بکشید. مولد کلمه Pictionary دارای چهار تنظیمات آسان، متوسط، سخت و واقعا سخت است که آن را به راحتی برای طیف گسترده ای از شرکت کنندگان قابل تنظیم می کند.

مراحل بیهوده آن، شماره گیری را ساده می کند: ابتدا تیمی را برای بازی انتخاب کنید و کشو را تعیین کنید. اپراتور به صورت تصادفی کلمه ای را برای شما نمایش می دهد که هم تیمی ها باید آن را در یک دقیقه یا کمتر حدس بزنند. بیایید امیدوار باشیم که مهارت‌های خط‌نویسی روی صفحه لمسی شما به همان اندازه باشد.

شما می توانید از همین تولید کننده کلمات تصادفی برای تعداد زیادی بازی دیگر نیز استفاده کنید. از منوی بازی، Charades را برای نمایش کلمات به پانتومیم انتخاب کنید یا Get To Know You را انتخاب کنید تا سوالات عمیق یا سبک را برای بازیکنان بازی نمایش دهید تا پاسخ دهند.

روانی! بازی Psych

پس از دانلود برنامه، لیدر یک بازی ایجاد می کند و سپس با وارد کردن یک کد از شرکت کنندگان دعوت می کند تا به آن بپیوندند. برای شروع، از بازیکنان یک سوال بی اهمیت پرسیده می شود. هر کدام یک پاسخ قابل قبول را می سازند. سپس همه در مورد اینکه کدام پاسخ حقیقت است رای می دهند. بازیکنی که دیگران را متقاعد کند که دروغ آنها حقیقت بوده است – بنابراین، “روانی” آنها – برنده امتیاز می شود.

این نسخه که توسط کمدین الن دی جنرس ساخته شده است. حداکثر 20 بازیکن را در خود جای می دهد و رایگان است (همراه با تبلیغات). این فرصتی را برای زمان باکیفیت با هم – حضوری یا مجازی – فراهم می کند که می تواند ساعت ها و ساعت ها ادامه داشته باشد.

تور ماریو کارت

بله، شما آن را به درستی قرائت کردید. Mario Kart بدون نیاز به ایستگاه بازی یا رمز آرکید بازگشته است! اگرچه ممکن است به اندازه نشستن روی صندلی راننده و چرخاندن چرخ سرگرم کننده نباشد، اما همچنان که سعی می کنید برای مقام اول از لوئیجی یا پرنسس هلو پیشی بگیرید، ضربان قلب شما افزایش می یابد.

پس از دانلود برنامه، می‌توانید تا هفت مسابقه‌دهنده دیگر را دعوت کنید، خواه آنها به عنوان دوستان درون بازی ثبت‌نام کرده باشند، در نزدیکی و یا پراکنده در سراسر جهان. این برنامه همچنین به شما امکان می‌دهد تا مسابقات چند نفره را با قوانین مختلفی مانند مسابقات فردی یا تیمی، سرعت کارت و تعداد آیتم‌ها سفارشی کنید. تنظیمات خود را تنظیم کنید، آماده شوید و كيف كنيد!

Scattergories، بازی های مجازی

اين بازي اسم و فاميل انگليسي است. با بازی مجازی Scattergories، ببینید چه کسی در میان خانواده و دوستان شما خلاق ترین کلمات را دارد. تنها چیزی که نیاز دارید یک چت ویدیویی و یک بازی رومیزی یا این تولید کننده کلمه رایگان Scattergories است.

برای بازی با ابزار آنلاین، میزبان صفحه نمایش خود را با نمایش حرف ویژه به اشتراک می گذارد و وقتی همه بازیکنان آماده هستند، نماد پخش را فشار می دهد. ژنراتور تایمر 2 دقیقه ای را شروع می کند و دسته را نشان می دهد در حالی که بازیکنان کلماتی را در دسته ای که با آن حرف شروع می شود یادداشت می کنند.

بعد از هر دور، ژنراتور را به دور جدیدی با یک حرف و دسته متفاوت بازنشانی می کنید. تعداد راندهای هر بازی را برای انجام یک تورنمنت کوتاه یا طولانی که دوست دارید تنظیم کنید.

بینگو

دیگر لازم نیست برای لذت بردن از یک دور سرگرم کننده به سالن بینگو بروید یا حتی با بازیکنان دیگر در یک اتاق باشید. مدیر بازی یکنوع بازی شبیه لوتو به شما این امکان را می‌دهد تا با هرکسی از هر کجا یک بازی میزبانی کنید یا به آن بپیوندید!

حداکثر 30 بازیکن می توانند در بازی هایی با اعداد 1 تا 75 به صورت رایگان رقابت کنند. (با بازیکنان بیشتری با هزینه بازی کنید.) برای بازی، میزبان – یا تماس گیرنده – فقط پیوندی را با بازیکنان به اشتراک می گذارد که می توانند کارت تصادفی خود را به صورت مجازی در هر دستگاهی بازی کنند یا کارت بینگو خود را چاپ کنند و به روش قدیمی بازی کنند. .

اسم رمز Codenames ، بازی مجازی

یکی دیگر از بازی های که برای بازی آنلاین (در این مورد، به صورت رایگان!) اقتباس شده است، Codenames است. به جای شنل و خنجر، این رقابت جاسوسی و جاسوسی برنده جایزه، از واژه تداعی برای بازیکنان استفاده می‌کند تا سرنخ‌ها را بیابند و تیم خود را به پیروزی هدایت کنند.

برای بازی، به چهار یا چند بازیکن نیاز دارید که به دو تیم تقسیم شوند و برای هر تیم یک جاسوس انتخاب شود. (دیگر بازیکنان عملیاتی هستند). این به هر جاسوس بستگی دارد که سرنخ‌هایی را به مأموران خود ارائه دهد که آنها را قادر می‌سازد حدس بزنند کدام عوامل طرفدار آنها هستند، در حالی که از یک قاتل مرگبار فرار می‌کنند.

برای شروع، فقط نسخه مرورگر را باز کنید، یک اتاق ایجاد کنید و چت ویدیویی یا صوتی مورد علاقه خود را تنظیم کنید. هنگامی که URL اتاق را با دوستان و خانواده به اشتراک می گذارید، اجازه دهید اختلاس شروع شود!

اين بازي نسخه فارسي واقعي هم دارد كه با نام بازی فکری سی جی ای مدل Codenames نسخه فارسی به فروش مي رسد.

QuizWitz، بازی های مجازی

اگر می‌خواهید تجربه مسابقه را در خانه با خانواده و دوستان دوردست بازسازی کنید، QuizWitz بازی مناسب شماست. پلت فرم آنلاین آن هر دستگاه هوشمند را به برگه پاسخ و زنگ بازی تبدیل می کند. یک حساب برای حداکثر شش نفر رایگان است، در حالی که یک حساب Premium (پرداخت شده) تا 100 بازیکن را در خود جای می دهد.

در اینجا چیزی است که شما نیاز دارید:

یک رایانه شخصی یا لپ تاپ برای اجرای مسابقه، با نمایشگر بزرگ قابل مشاهده برای همه بازیکنان (شخصی یا از طریق اشتراک صفحه)

تبلت یا گوشی هوشمند برای شما، به عنوان استاد آزمون، برای ارائه مسابقه و خواندن سوالات

یک گوشی هوشمند برای هر بازیکن یا تیم حاضر

برای اینکه بازیکنان یا تیم‌های فردی به این سرگرمی ملحق شوند، فقط باید یک مرورگر باز کنند، به QuizWitz.tv رفته و کد بازی یا کد تیم خود را وارد کنند. با کلاه های فکری محکم در جای خود، اجازه دهید بازی ها شروع شوند!

GeoGuesser، بازی های مجازی

این همان بازی است که به این سوال پاسخ می دهد که “کجای دنیا…؟” این بازی جغرافیایی تقریباً بازیکنان را در هر نقطه ای از یک خیابان شلوغ در لندن تا یک کوه در تبت رها می کند. هرچه به شناسایی مکان نزدیک‌تر می‌شوید، امتیاز بیشتری کسب می‌کنید.

اشتراک ماهانه 2.99 دلاری به شما این امکان را می دهد که دوستان و خانواده را به یک مهمانی خصوصی با بازی نامحدود در وب یا برنامه دعوت کنید بدون اینکه دعوت کنندگان به حساب شخصی خود نیاز داشته باشند. هنگامی که در آن مهارت پیدا کردید، می‌توانید آزمون‌های مبتنی بر جغرافیا ایجاد کنید یا با قهرمان GeoGuessrs در سراسر جهان رقابت کنید.

Let’s Roam بازی های مجازی

یک شب بازی مجازی هفتگی را شروع کنید یا با Let’s Roam که طیف گسترده ای از چیزهای بی اهمیت و دیگر بازی های منحصر به فرد را ارائه می دهد، با فعالیت های جدید هر هفته اضافه می شود، بازی خود را تازه کنید. یک دوره آزمایشی رایگان 7 روزه شما را شروع می کند و به دنبال آن یک اشتراک ماهانه 19.99 دلاری خواهید داشت. برای آن، بدون دانلود نرم افزار یا نصب برنامه، بازی های نامحدودی دریافت می کنید.

از جمله فعالیت‌های آن‌ها می‌توان به شکار  Roam From Home اشاره کرد که ماجراجویی‌های خانگی هستند که برای کمک به گروه‌ها طراحی شده‌اند تا بدون ترک خانه‌هایشان انفجار داشته باشند. اتاق فرار مجازی، اسرار قتل، و بازی های بچه ها را نیز بررسی کنید.

Clue سرنخ، بازی های مجازی

آن بازی تخته ای معمایی قتل کلاسیک که در آن ممکن است بشنوید، “آیا سرهنگ خردل با طناب در اتاق پذیرایی بود؟” هنگامی که برنامه Clue را با قیمت 4.99 دلار خریداری می کنید، به یک بازی آنلاین تبدیل شده است، هیچ تبلیغات یا پاپ آپی وجود ندارد، فقط سرگرمی چند نفره نامحدود بدون پایان حل جرم است.

شما، دوستان و خانواده (سنان 8 سال به بالا) می‌توانید از روی صندلی‌های راحتی خود، در تلفن همراه، رایانه شخصی یا نینتندو سوییچ خود – با هم یا فاصله چند کیلومتری از هم، طرف گناهکار را تعیین کنید. هنگامی که تغییر صحنه ضروری است، عمارت تودور را ترک کنید تا یک قتل در مناطق استوایی، غرب وحشی، هالیوود یا شش صحنه جنایت دیگر را حل کنید.

نبرد گلف، بازی های مجازی

قهرمان مینی گلف را در میان خانواده و دوستان خود تعیین کنید! با انتخاب بیش از 120 زمین مینی گلف، همزمان با 6 رقیب در این برنامه سرگرم کننده، بصری و رایگان بازی کنید. علاوه بر گلف نبرد، شرکت طراحی آن، Miniclip، مجموعه‌ای از بازی‌های چندنفره ورزشی دیگر را ارائه می‌کند، چه مورد علاقه شما فوتبال، فوتبال، استخر، بسکتبال یا دارت باشد.

لوگوی شکسته Picturephone، بازی های مجازی

ترکیبی از بازی تلفنی کلاسیک و Pictionary را تصور کنید، و Broken Picturephone را دریافت خواهید کرد. در این بازی آنلاین و زنده، شما و دوستانتان کتاب‌هایی از نقاشی‌ها و عبارات را در یک صفحه ایجاد می‌کنید و سپس کتاب مضحک و نتیجه‌شده را در زمان واقعی به همه ارائه می‌کنید.

پس از نام بردن تیم خود و جمع آوری بازیکنان در اتاق خود، کتاب را با نوشتن یک عبارت یا ایجاد یک نقاشی شروع کنید. پس از اتمام، کتاب به بازیکن دیگری ارسال می‌شود، که عبارت یا شرح نقاشی را نشان می‌دهد، یک مورد جدید می‌سازد و سپس آن را به همراه می‌فرستد. نکته مهم این است که هر بازیکن فقط می تواند صفحه قبلی خود را مشاهده کند.

هنگامی که هر بازیکن یک صفحه را تکمیل می کند، صدای زنگ هشدار می دهد که زمان ارائه کتاب فرا رسیده است! نتایج تضمین شده خنده دار و بدون نیاز به امتیاز یا کارت امتیازی هستند. هر کس بازی کند برنده است!

Heads Up!

اگر The Ellen Show را تماشا کرده باشید، احتمالاً با این بازی خنده دار حدس کلمات آشنا هستید. سر بالا! اکنون یک برنامه آنلاین رایگان و سرگرم کننده است که تا 100 نفر می توانند تقریباً از هر کجا بازی کنند.

برای بازی، یک کارت بکشید، اما به آن نگاه نکنید، و سپس از سرنخ های تیم خود برای حدس زدن کلمه روی آن کارت قبل از اتمام زمان سنج استفاده کنید. فقط تلفن خود را کج کنید تا از 18 عرشه مضمون – افراد مشهور، حیوانات، لهجه‌ها و فیلم‌ها – یک کارت جدید بکشید تا لذت هرگز متوقف نشود. سر بالا را بررسی کنید!

Town of Salem، بازی های مجازی

Town of Salem یک بازی نقش‌آفرینی رایگان مبتنی بر مرورگر (بدون نیاز به برنامه) است که به بازیکنانی که به طور متقاعدکننده دروغ می‌گویند و کسانی که دیگران را دروغگو تشخیص می‌دهند، پاداش می‌دهد. در یک محیط ترسناک، به 7 تا 15 بازیکن به طور تصادفی و مخفیانه یک یا چند بازیکن از بین 48 نقش مختلف که به عنوان شهر (مردان خوب)، مافیا، قاتلان سریالی، آتش افروزان یا خنثی‌ها طبقه‌بندی می‌شوند، اختصاص داده می‌شوند.

در ابتدا، بازیکنان در مورد نقش خود می آموزند، که در یک کارت نقش درون بازی توضیح داده شده است که فقط بازیکن تعیین شده می داند. از آنجا، استراتژی بازی “قتل، فریب، دروغ، و هیستری اوباش” دنبال می شود.

مقاله مرتبط: معرفي بازی دو نفره برای زوج‌ها

به عنوان مثال، به عنوان یک قاتل سریالی، هدف شما این است که به طور مخفیانه اعضای شهر را در شب به قتل برسانید، در حالی که سعی می کنید از دستگیر شدن خودداری کنید. اعضای شهر، برعکس، مشغول ردیابی مافیا و دیگر تبهکاران قبل از کشته شدن توسط آنها هستند. بازی زمانی به پایان می رسد که افراد خوب و بد به درستی شناسایی شوند، یعنی از بازیکنانی که موفق می شوند زنده بمانند.

مطلب پیشنهادی

اول ازدواج

چرا سال اول ازدواج بسیار مهم است؟

همراه با سعادت ازدواج می تواند فراز و نشیب هایی نیز داشته باشد. در واقع، بسیار طبیعی است که در دو سال اول ازدواج به تکه های خشن برخورد کنید، اما نترسید. با درک برخی از گذارها و موانعی که ممکن است در ازدواج تجربه کنید، شما و شریک زندگیتان می توانید برای ایجاد یک پایه قوی برای سال های آینده با یکدیگر همکاری کنید.

استرس عروسی را چطور مديريت كنيم.

چگونه استرس عروسی را مدیریت کنیم

ازدواج هیجان انگیز است، اما همچنین می تواند فوق العاده استرس زا باشد. برنامه ریزی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *