چالش هاي رابطه راه دور
رابطه راه دور كار سختي است ولي با راهكارهايي ممكن است.

نحوه برخورد با رابطه از راه دور: 11 نکته از تراپيست

 روابط از راه دور  می تواند سخت باشد، اما ممکن است. ناگفته نماند که همه روابط نیازمند تعهد، فداکاری و کار است. مسلماً، اگر می‌خواهید یک رابطه طولانی‌مدت و عاشقانه از راه دور برای خود و همسرتان ایجاد کنید، رابطه راه دور ها اغلب به تلاش بیشتری نیاز دارند.

اگر هر دوی شما مایل به صرف زمان و تلاش هستید، نکات ما به شما کمک می کند بر مشکلات منحصر به فردی که زوج های در رابطه راه دور  با آن مواجه هستند غلبه کنید.

به خواندن ادامه دهید تا یاد بگیرید که چگونه با مسائل مربوط به رابطه از راه دور کنار بیایید تا بتوانید نوع پیوندی ایجاد کنید که در آزمون زمان و فاصله مقاومت کند. مشاوره تخصصی در رابطه از راه دور دریافت کنید که به LDR شما کمک می کند نه تنها زنده بماند بلکه رشد کند.

1. سرگرمی های خود را خارج از رابطه داشته باشید

یکی از مزیت‌های حضور در رابطه راه دور این است که به شما زمان بیشتری می‌دهد تا کارهایی را که از آن لذت می‌برید بدون قربانی کردن زمان صرف شده با طرف مقابلتان انجام دهید. اگر بیش از حد بر رابطه خود تمرکز کنید، در واقع می تواند برای رابطه و سلامت روانی شما مضر باشد. بعلاوه، امتحان کردن چیزهای جدید یا درگیر شدن فعالانه در کارها، راه های عالی برای پیدا کردن دوستان جدید است. در كلاس هاي آموزشي شركت كنيد و هنرهاي دلخواه خود را ياد بگيريد.

بیشتر بدانید

نکته: مطمئن نیستید که با تمام وقت خود چه کاری انجام دهید یا می خواهید یاد بگیرید که چگونه با روابط از راه دور کنار بیایید؟ به تمام فعالیت هایی که در گذشته از انجام آنها لذت می بردید فکر کنید. نقاشی یا یوگا را امتحان کنید یا به سرگرمی جدیدی بپردازید که همیشه علاقه مند به یادگیری آن بوده اید. داشتن چیزی که علاقه مند به تمرکز روی آن هستید به شما کمک می کند اعتماد به نفس ایجاد کنید و احساس ارزشمندی و موفقیت کنید.

رابطه راه دور مي تواند چالش هاي زيادي داشته باشد.

2. احساسات خود را سركوب نکنید

روابط از راه دور واقعاً می توانند ترن هوایی عاطفی باشند. بالا و پایین وجود دارد. روابط از هر نوع که باشد می تواند هر از گاهی احساسات شدید و احساسات منفی را ایجاد کند. مهم این است که تلاش کنید تا احساسات خود را مخدوش نکنید. اگر چیزی شما را آزار می دهد، به همسرتان بگویید. ارتباط برقرار کنید و آن را حل کنید. درست مانند یک رابطه «معمول»، نمی‌خواهید منتظر بمانید تا به نقطه شکست خود برسید تا نگرانی‌های خود را بیان کنید.

“ارتباطات کلیدی برای همه روابط است و در روابط از راه دور مهم تر می شود. وقتی با هم هستید، بهتر می‌توانید به نشانه‌های غیرکلامی شریکتان تکیه کنید، اما وقتی با هم نیستید تشخیص آنها دشوارتر می‌شود. برای ارتباط با یکدیگر و گفتگو درباره افکار و احساسات خود زمان اختصاص دهید.”

3. بر حفظ سایر روابط خود  با خانواده تمرکز کنید

یکی از مواردی که می تواند در روابط “عادی” زیاد اتفاق بیفتد این است که زن و شوهر ممکن است زمان زیادی را با هم بگذرانند که شروع به نادیده گرفتن سایر روابط با دوستان و خانواده کنند. بخشی از دانستن چگونگی مقابله با تنهایی در رابطه از راه دور، قدردانی از زمان اضافی است که باید واقعاً برای تقویت روابط سالم با افراد خانواده کار کنید.

نکته: از قبل برای انجام کارهای سرگرم‌کننده برنامه‌ریزی کنید، کارهایی مانند شام‌های لقمه‌ای یا شب‌های سینما، به‌طوری‌که در خارج از رابطه‌تان منتظر چیزی باشید – به‌ویژه آخر هفته‌ها و شب‌هایی که احتمال اینکه تنها باشید.

4. انتظارات واقع بینانه داشته باشید

خوب است که مثبت فکر کنید، اما به طور همزمان، می خواهید در یک رابطه از راه دور واقع بین باشید.

به عنوان مثال، ممکن است آرزو کنید ای کاش شریک زندگی تان در تمام طول روز، هر روز، زمانی که هر دو سر کار هستید، وقت داشت به شما پیامک بدهد. وقتی می‌دانید چگونه با یک رابطه از راه دور کنار بیایید، می‌فهمید که این انتظار واقعی یا سالم نیست. ممکن است بخواهید هر شب قبل از خواب چت تصويري انجام دهید، اما مواردی مانند زمان‌بندی‌های مختلف و تغییرات منطقه زمانی می‌توانند این کار را تقریبا غیرممکن کنند. شما و شریک زندگی خود در مکان های جداگانه زندگی می کنید، بنابراین همیشه در یک زمان در دسترس نخواهید بود.

نکته:

با برنامه ها و تعهدات زمانی یکدیگر سازگار باشید و آنها را بپذیرید. شما همچنین باید پیشاپیش باشید و اهداف ایده آل خود را در رابطه برقرار کنید. آیا می خواهید برای همیشه در مسافت طولانی باشید؟ احتمالا نه. در برخی موارد، باید در مورد اینکه می‌خواهید آینده‌تان با هم چگونه باشد و اینکه آیا می‌توانید به هدف زندگی در یک مکان برسید، صحبت کنید. اگر با انتظارات خود برای آینده همسو نیستید، ممکن است زمان آن رسیده که رابطه را دوباره ارزیابی کنید.

5. به یک گروه پشتیبانی بپیوندید

وقتی در یک رابطه از راه دور هستید، احساس تنهایی آسان است. چه راهی بهتر از چت کردن با افرادی که در موقعیتی مشابه شما هستند برای دریافت پشتیبانی وجود دارد؟ داشتن حمایت قوی یک راه موثر برای یادگیری نحوه برخورد با مشکلات روابط از راه دور است.

در این گروه‌ها، می‌توانید تجربیات خود را به اشتراک بگذارید، راهنمایی بخواهید، مشاوره بدهید، و حتی شاید دوستانی پیدا کنید که در منطقه شما زندگی می‌کنند و بتوانید حضوری با آنها معاشرت کنید.

6. خودتان تنهايي براي يك غذاي خوب بيرون برويد

فقط به این دلیل که نمی‌توانید شب‌های منظمی را با یک همسر از راه دور داشته باشید، به این معنی نیست که نمی‌توانید یک روز یا شب خاصی را برای خود مهمان کنید. دوست داشتن و نوازش خود به همان اندازه مهم است که از شریک زندگی خود مراقبت کنید. در حالی که عمیق‌تر عاشق شریک زندگی‌تان می‌شوید، به یاد داشته باشید که عاشق خودتان باشید.

نکته: از خود با شام های خوب پذیرایی کنید، در پارک مورد علاقه خود قدم بزنید یا با نور شمع حمام کنید. به یاد داشته باشید که مراقبت از خود در هر رابطه ای چقدر حیاتی است – در رابطه از راه دور حتی بیشتر از آن.

7. قوانینی برای تعیین انتظارات داشته باشید

هر چه بیشتر در رابطه خود پیش بروید، انتظارات (و نیازهای) شما احتمالا تغییر خواهد کرد. در حالی که این موضوع در همه روابط صادق است، اما اگر انتظارات روشنی نداشته باشید، مولفه های فاصله می توانند مسائل را پیچیده و درهم بریزند.

نکته: خیلی منتظر نمانید تا تصمیم بگیرید که آیا فردی منحصر به فرد هستید یا خیر، چه احساسی نسبت به همدیگر دارید و با افراد دیگر قرار می گیرید یا اهداف بلندمدت شما برای این رابطه چیست.

8. علایق مشترکی را که می توانید با هم انجام دهید پیدا کنید

فقط این واقعیت که شما در یک رابطه هستید احتمالاً به این معنی است که از قبل علایق مشترکی دارید. منطقی است که برخی از آن چیزها را به اشتراک بگذارید، حتی اگر این کار را در زمانی که از نظر فیزیکی با هم نیستید انجام دهید. وقتی هر یک از شما برای انجام کارهای مشابه وقت می‌گذارید، می‌توانید یاد بگیرید که چگونه با استفاده از فعالیت‌ها و تجربیات به‌عنوان سکوی پرشی برای مکالمات یا چت‌های ویدیویی، با یک رابطه از راه دور کنار بیایید.

نکته: برنامه‌ای را پیدا کنید که هر دو بتوانید تماشا کنید، کتابی که می‌توانید همزمان بخوانید، یا پادکستی که هرکدام می‌توانید به آن گوش دهید، تا دفعه بعد که صحبت می‌کنید یا دور هم جمع می‌شوید، درباره موضوعاتی که می‌خواهید صحبت کنید، پیدا کنید. حتی می‌توانید برنامه‌ریزی کنید که با هم تماس بگیرید و در حالی که با هم در حال تلفن هستید، چیزی را تماشا یا گوش کنید.

“زبان های عشق یکدیگر را بیابید و هر زمان که ممکن است در مورد عشق ورزیدن به یکدیگر عمدی باشید.”

9. هر چند وقت یکبار که می توانید به محل زندگي همسرتان برويد.

برخی از بهترین توصیه‌هایی که برای رابطه از راه دور دریافت می‌کنید این است که باید برنامه‌ریزی کنید تا زمانی که می‌توانید شخصاً به آنجا بروید. از آنجایی که هیچ چیز نمی تواند جایگزین ارتباط و تعامل فیزیکی شود، بازدید حضوری پیوند شما را عمیق تر و تقویت می کند. همچنین به شما کمک می کند که اگر جنبه مسافت طولانی پایان یابد، شانس بیشتری برای لذت بردن از با هم بودن در زندگی واقعی  وجود دارد.

نکته:

 برنامه ریزی برای بازدید از قبل، یک راه عالی برای ثابت نگه داشتن رابطه و هیجان انگیز است. این به شما چیزی می دهد که مشتاقانه منتظر آن باشید و می تواند به کاهش آن روزهای فوق العاده سخت که واقعاً دلتنگ یکدیگر هستید کمک کند.

10. از طریق پست چیزی برای آنها بفرستید

چیزی فوق‌العاده عاشقانه و شیرین در ارسال چیزی برای یکی از عزیزان به روش قدیمی، از طریق پست وجود دارد.

نکته: یک کارت ساده در مورد شما، چیزی که برداشته اید که شما را به یاد آنها می اندازد، یا یک نامه دست نویس، همگی راه های متفکرانه ای هستند که می توانید به روشی دیگر با آن ارتباط برقرار کنید و به معشوق دوردستتان بفهمانید که به آن فکر می کنید. آنها و حتی مایل ها نمی توانند افکار شما را از هم دور نگه دارند.

11. چت تصویری

فقط به این دلیل که مایل ها بین شما فاصله است به این معنی نیست که نمی توانید هر چند وقت یکبار همدیگر را ببینید. ممکن است هر روز نباشد، اما بهتر از این است که هفته‌ها (یا ماه‌ها!) بدون دیدن چهره یکدیگر باشید.

نکته: چت های ویدیویی هفتگی (یا بیشتر اوقات) را برنامه ریزی کنید تا بتوانید ارتباط عاطفی را قوی نگه دارید. حتی اگر نمی توانید برای مدت طولانی شخصاً با هم باشید، دیدن یکدیگر روی صفحه می تواند کمک کننده باشد.

12. از زندگی جنسی خود غافل نشوید

صمیمیت جنسی در هر رابطه ای مهم است، حتی در روابط از راه دور. لمس فیزیکی یکی از راه‌های پیوند زوج‌ها است.

13. جستجوی زوج درمانی را در نظر بگیرید

زوج درمانی ممکن است تفاوت بین ایجاد یا عدم ایجاد رابطه راه دور باشد. به لطف فناوری و افزایش محبوبیت بهداشت از راه دور در سال‌های اخیر، شما و شریک عاشقانه‌تان می‌توانید با موفقیت به مشاوره آنلاین زوج‌های مفید و مؤثر علی‌رغم مسافتی که با آن روبرو هستید، دسترسی پیدا کنید.

مقاله مرتبط: نحوه برخورد با افراد کنترل کننده

نکته:

اگر احساس خستگی می‌کنید یا نیاز به مهارت‌های مقابله‌ای خاص دارید، علاوه بر جلسات زوجی، درمان فردی را با یک متخصص روابط در نظر بگیرید تا به شما در مدیریت هر گونه مشکل در زندگی روزمره یا رابطه‌تان کمک کند.

روابط از راه دور می تواند چالش برانگیز باشد، اما اگر آماده و مایل به صرف زمان و تلاش باشید، روابط شما می تواند موفق شود. از این نکات ارتباط از راه دور استفاده کنید تا رابطه خود را با همسر راه دورتان قوی تر از همیشه کنید.

مطلب پیشنهادی

نحوه برخورد با افراد کنترل كننده

نحوه برخورد با افراد کنترل کننده

“نه، این رستوران بهتر است.” چرا به آن سمت می روی؟ راه من سریعتر است.» …

نياز مرد در ازدواج

نيازهاي مرد در ازدواج

وقتی با یک مادر و یک خواهر مجرد بزرگ شدم، بیشتر عمرم را با احساس …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *